Ja, alleen Schumacher rijdt als een kampioen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Triomftocht van Alonso, dit. Rijdt echt rond als een groot kampioen. Het straalt er gewoon vanaf.
Jezus, hoe kleurloos kan je rondrijden?
jawel, de constructeur krijgt ook een beker, vaak is dat een wisselend persoon die de beker op haaltquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die hebben ze da nhelemaal niet
titel binnenhalen doe je over het hele seizoen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè, zonde, eigenlijk. Ik kan het wel begrijpen, 't is berekenend, maar toch heel zonde. Je moet de titel nog binnen halen... maar hóe.
Schumacher drong aan bij Fisichella, die zich verremde en door 't gras ging en Schumacher er dus voorbij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef haaahaha het volgende:
wat gebeurde er? Potver, ik kan niet kijken
ik bedoel dat ferrari die helemaal niet heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef WEST het volgende:
[..]
jawel, de constructeur krijgt ook een beker, vaak is dat een wisselend persoon die de beker op haalt
Nee, die gaat zich alvast inlikken bij Ferrari.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Podium is nog steeds haalbaar voor schumacher.
Kom op Kimi, laat Schumacher er niet langs!!!!!
Klopt, nogal een spacey sound.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef XyritZz het volgende:
Is het mijn TV die bagger is, of klinken die auto's vreemd?
Beetje haperend geluidje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |