abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42886775
Snobisme a-go-go.
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:05:28 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42887135
Goh, stond 137 al de hele tijd op scherp voor de laatste post?
The love you take is equal to the love you make.
pi_42887782
Ja mevrouw.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:56:05 #4
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42892755
Bijna tijd voor de Formule 1.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:59:56 #6
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42892861
O, leuk. Op hoeveel doden en gewonden hopen we vandaag?
pi_42892862
Het zou me toch een mirakel zijn als Schumi alsnog wereldkampioen wordt.
pi_42892979
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Augustina het volgende:
Het zou me toch een mirakel zijn als Schumi alsnog wereldkampioen wordt.
Wat een teleurstelling zou dat zijn.
pi_42893029
Inderdaad, en ook mirakels.
pi_42898387

Hoe oud zou deze foto zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_42900224
Ik denk een jaar of dertig. Hi hi.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_42901197

[ Bericht 100% gewijzigd door wyccie op 23-10-2006 00:05:35 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:08:32 #13
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905354
Zou dit topic nu niet zo goed lopen omdat er 'K&L' staat in plaats van 'TTK'?
pi_42905411
Heb jij Mooi weer de Leeuw gekeken, broer?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:11:41 #15
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905467
Nee.
Ze zongen net een liedje, in het Nederlands. En ik ken het wel, maar ik ben zo slecht in het koppelen van een melodie aan een titel. Heb het al in twee topics gevraagd, maar ben er nog niet achter.
En ik wil zo (weer) slapen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:14:57 #17
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905501
Kun je niet googlen op wat woorden uit de tekst?
pi_42905541
Ik weet de tekst al niet meer.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:18:32 #19
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905579
In dat geval: morgen naar uitzendinggemist.nl gaan en dan wél op de aankondiging letten.
pi_42905653
Hmm, dan moet ik eerst een half uur naar gelul luisteren.
Moet dan maar.

Nu ga ik mijn bed induiken. Trusten
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:26:15 #21
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906365
Wat gebeurt er toch met mensen tussen stoeien voor de trouwreportage en de echtscheiding in?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:51:21 #23
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:51:44 #24
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906515
Nee hoor. Ik ben wat foto's aan het inscannen en kom allemaal vreselijk enthousiaste (OK, en geposeerde) huwelijksfoto's tegen, en die geven dan toch te denken, hè? Wat die mensen ooit bezield heeft, of waar de bezieling opgehouden is.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:57:13 #26
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906576
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef Claudia_x het volgende:
of waar de bezieling opgehouden is.
Op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer. Maar dat is toch in 99 van de 100 relaties zo? (Huwelijk of niet.) Gewoon te lang te dicht op elkaars lip gezeten. Ik snap dat wel.
pi_42906624
Waarom is het op een gegeven moment 'gewoon' niet leuk meer? Ik vind dat niet zo vanzelfsprekend. Of ben jij in het algemeen gauw uitgekeken op iets?
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:04:24 #28
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906744
Ik ben misschien wat te cynisch. Cynischer dan goed voor me is, misschien zelfs wel.

Maar toch denk ik dat het wél vanzelfsprekend is. Ik ben er niet van overtuigd dat een relatie een leven lang interessant blijft. Dan ben je uitgepraat en verval je in sleur. En vooral: dan vind je het niet meer bezwaarlijk om je af te reageren op diegene naast je op de bank. Daar wordt het niet leuker van.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:05:14 #29
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906757
O, en ik heb inderdaad wel een beetje een short attention span. Maar ik geloof dat dat op dit vlak nogal meevalt.
pi_42906927
Nou ja, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe meer ik ervan doordrongen raak dat er weinig écht leuke mensen zijn (laat staan leuke aantrekkelijke mensen). Ik houd van mensen, maar de meesten zijn zo dom en/of lelijk. Die wetenschap doet je wel op waarde schatten wat je hebt, en dan laat je dat niet meer zo gauw gaan.

Ik ben zelf niet zo bang voor afnemende interesse. Ik vind die eerste periode waarin alles spannend want onzeker is overschat. Ik weet liever waar ik aan toe ben en de verschillen zorgen er toch wel voor dat je geboeid blijft?
pi_42906978
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef broer het volgende:
O, en ik heb inderdaad wel een beetje een short attention span. Maar ik geloof dat dat op dit vlak nogal meevalt.
Je moet natuurlijk ook iemand vinden die je aandacht weet te houden. Maar het is zo makkelijk om de schuld bij de ander te leggen en te zeggen dat diegene je niet langer boeit. Dat is net zoiets als afhaken op een feestje omdat het alleen over auto's gaat. Je kunt zelf ook wat initiatief tonen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:20:58 #32
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907109
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe meer ik ervan doordrongen raak dat er weinig écht leuke mensen zijn (laat staan leuke aantrekkelijke mensen). Ik houd van mensen, maar de meesten zijn zo dom en/of lelijk. Die wetenschap doet je wel op waarde schatten wat je hebt, en dan laat je dat niet meer zo gauw gaan.
Nee, als je het getroffen hebt, laat je het niet zo gauw gaan. Maar dat staat los van hoe je je dan gedraagt in die relatie. Er zijn voldoende mensen die in onmin leven en toch bij elkaar blijven. (Maar nu verdraai ik je woorden, geloof ik. )
quote:
Ik ben zelf niet zo bang voor afnemende interesse. Ik vind die eerste periode waarin alles spannend want onzeker is overschat. Ik weet liever waar ik aan toe ben en de verschillen zorgen er toch wel voor dat je geboeid blijft?
O, ik vind stabiliteit en zekerheid ook prettig. Ik zou ook niet zozeer een relatie verbreken omdat ik 'weer verliefd' zou willen zijn. Het is meer dat ik liever alleen ben dan dat ik moeizaam met iemand omga. En dat zie ik toch wel op verschillende plekken.

Of je door de verschillen geboeid blijft, weet ik niet. Als je overvallen wordt door wrevel en de bijbehorende desinteresse dan helpen alle verschillen van de wereld niet meer om je nog geboeid te houden...
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:23:40 #33
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907155
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet natuurlijk ook iemand vinden die je aandacht weet te houden. Maar het is zo makkelijk om de schuld bij de ander te leggen en te zeggen dat diegene je niet langer boeit. Dat is net zoiets als afhaken op een feestje omdat het alleen over auto's gaat. Je kunt zelf ook wat initiatief tonen.
Nou, ik overdrijf wel wat, natuurlijk. Al is het alleen maar om het gesprek interessant te houden.

Maar het is, zoals je zelf ook al zegt, nog best lastig om dan die ene te vinden die je aandacht weet vast te houden. En ik neem de moeite ook wel, hoor. Ik ben niet het type dat na een maandje de handdoek in de ring gooit. (Ik ben wél het type dat er om de redenen die ik hierboven noem dan maar helemáál niet aan begint.)
pi_42907213
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef broer het volgende:

O, ik vind stabiliteit en zekerheid ook prettig. Ik zou ook niet zozeer een relatie verbreken omdat ik 'weer verliefd' zou willen zijn. Het is meer dat ik liever alleen ben dan dat ik moeizaam met iemand omga. En dat zie ik toch wel op verschillende plekken.
Ja, dat begrijp ik wel. De relaties die meestal wél standhouden zijn degene waarin man en vrouw maar hun eigen leven zijn gaan leiden: apart bed, aparte bankrekening en gezamenlijke feestjes. Dat is misschien wel nog veel treuriger, al kan ik me voorstellen dat je er anders over denkt als het je ouders zijn.

Ik ben zelf niet zo makkelijk, dus ik kan me voorstellen dat ik gedumpt word vanwege 'moeizame omgang'. Dat is wonderwel nog niet voorgekomen. Mannen hebben eigenlijk best veel geduld.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:31:46 #35
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907283
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel. De relaties die meestal wél standhouden zijn degene waarin man en vrouw maar hun eigen leven zijn gaan leiden: apart bed, aparte bankrekening en gezamenlijke feestjes. Dat is misschien wel nog veel treuriger, al kan ik me voorstellen dat je er anders over denkt als het je ouders zijn.
Ach, ik heb wel begrip voor mensen die het zo doen. Als je veilig in een relatie zit, is het tamelijk lastig om daar uit te stappen en alles weer in je eentje te gaan doen. Eng ook. Dan liever samen met iemand die het misschien niet helemaal is, maar die je wel vertrouwt. Ik zou het alleen zelf niet zo willen.
quote:
Ik ben zelf niet zo makkelijk, dus ik kan me voorstellen dat ik gedumpt word vanwege 'moeizame omgang'. Dat is wonderwel nog niet voorgekomen. Mannen hebben eigenlijk best veel geduld.
Niet alle mannen, hoor.

Zou voor mij ook een angst zijn. Ik wil nog wel eens moeilijk doen om niks. En ik zou elke vrouw volstrekt gelijk geven als ze op dat moment zwaait en wegloopt.
pi_42907287
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef broer het volgende:

Nou, ik overdrijf wel wat, natuurlijk. Al is het alleen maar om het gesprek interessant te houden.
Heel goed, nuances zijn de nekslag voor elke relatie.
quote:
Maar het is, zoals je zelf ook al zegt, nog best lastig om dan die ene te vinden die je aandacht weet vast te houden.
Ik heb met je te doen. Vrouwen zijn ook behoorlijk saai.
quote:
En ik neem de moeite ook wel, hoor. Ik ben niet het type dat na een maandje de handdoek in de ring gooit.
Maar goed, met 'moeite' kom je er ook niet. Het boeien moet eigenlijk toch wel vanzelf gaan, anders ga je heel geforceerd op zaterdagmiddag met z'n tweetjes de seksshop binnen om het 'spannend te houden'.
quote:
(Ik ben wél het type dat er om de redenen die ik hierboven noem dan maar helemáál niet aan begint.)
Waar begin je dan helemaal niet aan, een relatie waar je bij voorbaat al enige twijfels bij hebt of relaties in het algemeen?
pi_42907362
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef broer het volgende:

Ach, ik heb wel begrip voor mensen die het zo doen. Als je veilig in een relatie zit, is het tamelijk lastig om daar uit te stappen en alles weer in je eentje te gaan doen. Eng ook. Dan liever samen met iemand die het misschien niet helemaal is, maar die je wel vertrouwt. Ik zou het alleen zelf niet zo willen.
Ik heb er ook begrip voor, maar liefdesrelaties lijken mij geen zaak van het verstand. Hoe deprimerend moet het zijn om je neer te leggen bij nooit meer passie. Niet dat verteerd worden van verlangen zo'n pretje is.
quote:
Niet alle mannen, hoor.
Ik geloof er weinig van, jij bent vast nét zo.
quote:
Zou voor mij ook een angst zijn. Ik wil nog wel eens moeilijk doen om niks. En ik zou elke vrouw volstrekt gelijk geven als ze op dat moment zwaait en wegloopt.
Moeilijk doen om niks? Vertel!
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:38:46 #38
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907415
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met je te doen. Vrouwen zijn ook behoorlijk saai.
Ja, verstandig! Geef me maar gelijk. Zo kom ik nooit achter de computer vandaan.
quote:
Maar goed, met 'moeite' kom je er ook niet. Het boeien moet eigenlijk toch wel vanzelf gaan, anders ga je heel geforceerd op zaterdagmiddag met z'n tweetjes de seksshop binnen om het 'spannend te houden'.
Moeite doen betekent toch ook gewoon serieus en oprecht vragen hoe het met iemand gaat, hoe zijn of haar dag was, of het gezellig was op de breiclub, of het eten lekker was - dat soort dingen? Jouw voorbeeld klinkt meteen weer zo écht hopeloos...
quote:
Waar begin je dan helemaal niet aan, een relatie waar je bij voorbaat al enige twijfels bij hebt of relaties in het algemeen?
Dat laatste.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:41:56 #39
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907485
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof er weinig van, jij bent vast nét zo.
Ik kan héél ongeduldig zijn, hoor. Zeker met klagende mensen. In het algemeen, dus. Niet alleen vrouwen. Ik zal het alleen misschien niet zo snel laten merken. Waarschijnlijk interpreteer jij dat laatste als 'geduldig'.
pi_42907529
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef broer het volgende:

Ja, verstandig! Geef me maar gelijk. Zo kom ik nooit achter de computer vandaan.
Via de computer maak je misschien wel méér kans op een leuke vrouw, zelfs als je een Brad Pitt lookalike bent.
quote:
Moeite doen betekent toch ook gewoon serieus en oprecht vragen hoe het met iemand gaat, hoe zijn of haar dag was, of het gezellig was op de breiclub, of het eten lekker was - dat soort dingen? Jouw voorbeeld klinkt meteen weer zo écht hopeloos...
Ik vind het nogal treurig klinken om moeite te moeten doen voor vragen naar de belevingswereld van de ander.
quote:
Dat laatste.
Dat geloof ik niet zo. Als je voor iemand valt, dan ga je dat vast niet tegenhouden.
pi_42907563
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:41 schreef broer het volgende:

Ik kan héél ongeduldig zijn, hoor. Zeker met klagende mensen. In het algemeen, dus. Niet alleen vrouwen. Ik zal het alleen misschien niet zo snel laten merken. Waarschijnlijk interpreteer jij dat laatste als 'geduldig'.
Ja, dat bedoel ik inderdaad met geduld, en dat vind ik waanzinnig knap. Maar het is ongetwijfeld niet alsof je er moeite voor doet. Het is, zoals ik al zei, een typisch mannelijke eigenschap. En tja, dan kun je er ineens genoeg van krijgen en dan komt het wellicht voor de ander als donderslag bij heldere hemel. Dat lijkt me erg naar.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:53:07 #42
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907663
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Claudia_x het volgende:
Via de computer maak je misschien wel méér kans op een leuke vrouw, zelfs als je een Brad Pitt lookalike bent.
Ik heb me al verschillende keren ingeschreven bij datingsites. Meestal 's nachts als er niemand op MSN of Fok! was en ik toch wat te doen wilde hebben. En elke keer heb ik me de ochtend daarna weer uitgeschreven. Het is niet (meer) aan mij besteed.
quote:
Ik vind het nogal treurig klinken om moeite te moeten doen voor vragen naar de belevingswereld van de ander.
Oké, ik had moeite tussen aanhalingstekens moeten zetten. Of er 'werken aan' van moeten maken. Maar dat is een term waar ik eigenlijk ook niet helemaal in geloof.
quote:
Dat geloof ik niet zo. Als je voor iemand valt, dan ga je dat vast niet tegenhouden.
Dat lukt heel goed, hoor. Beetje moeite voor doen, maar dan is dat helemaal niet zo'n probleem.
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat bedoel ik inderdaad met geduld, en dat vind ik waanzinnig knap. Maar het is ongetwijfeld niet alsof je er moeite voor doet. Het is, zoals ik al zei, een typisch mannelijke eigenschap. En tja, dan kun je er ineens genoeg van krijgen en dan komt het wellicht voor de ander als donderslag bij heldere hemel. Dat lijkt me erg naar.
In plaats van 'geduldig' zou je ook 'opkroppen' kunnen zeggen. Dan klinkt het al lang niet zo sympathiek meer. Ik hou van mensen die even een seconde of tien nadenken voordat ze iets zeggen (en dus niet zomaar eruit blaten wat er in ze opkomt), maar een maand of tien nadenken voordat je iets zegt is nu ook weer niet de bedoeling.
pi_42907801
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef broer het volgende:

Ik heb me al verschillende keren ingeschreven bij datingsites. Meestal 's nachts als er niemand op MSN of Fok! was en ik toch wat te doen wilde hebben. En elke keer heb ik me de ochtend daarna weer uitgeschreven. Het is niet (meer) aan mij besteed.
Is een datingsite ook niet wat te statisch? Er ontstaan waanzinnig veel relaties via chatboxen en op die manier kun je ook veel gauwer merken of de vonken overslaan. Zo'n forum als fok! is natuurlijk leuk en aardig maar weinig ad rem, dus het is wat minder pijnlijk als een gesprek stroef verloopt.
quote:
Dat lukt heel goed, hoor. Beetje moeite voor doen, maar dan is dat helemaal niet zo'n probleem.
Maar tussen de regels door laat je zien dat je het eigenlijk wel wilt. Ik vraag me af of er niet iets anders een rol speelt.
quote:
In plaats van 'geduldig' zou je ook 'opkroppen' kunnen zeggen. Dan klinkt het al lang niet zo sympathiek meer. Ik hou van mensen die even een seconde of tien nadenken voordat ze iets zeggen (en dus niet zomaar eruit blaten wat er in ze opkomt), maar een maand of tien nadenken voordat je iets zegt is nu ook weer niet de bedoeling.
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dit soort nieuwe inzichten helpen me wat coulanter voor mezelf te zijn.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:07:28 #44
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907866
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:01 schreef Claudia_x het volgende:
Is een datingsite ook niet wat te statisch? Er ontstaan waanzinnig veel relaties via chatboxen en op die manier kun je ook veel gauwer merken of de vonken overslaan. Zo'n forum als fok! is natuurlijk leuk en aardig maar weinig ad rem, dus het is wat minder pijnlijk als een gesprek stroef verloopt.
Geen idee. Ik kom nooit in chatboxen. Zelfs niet als Ollie ze aanraadt. En om er nou naartoe te gaan om een relatie te zoeken...
quote:
Maar tussen de regels door laat je zien dat je het eigenlijk wel wilt. Ik vraag me af of er niet iets anders een rol speelt.
Er speelt hoogstens dat ik inmiddels genoeg begin te krijgen van mijn cynische houding en dat ik vind dat ik weer eens wat opener moet zijn. Vandaar de af en toe wat 'dubbele' antwoorden.

Maar op welk moment is dit gesprek veranderd in een psychoanalyse van mij?
quote:
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dit soort nieuwe inzichten helpen me wat coulanter voor mezelf te zijn.
Jij roept over het algemeen zonder erover na te denken wat je van iets vindt?
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:08:19 #45
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907875
Vind jij het ook al tijd om te gaan slapen?
pi_42907885
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Vind jij het ook al tijd om te gaan slapen?
Neu.
pi_42907897
Sinds mijn longembolie heb ik geen last meer van insomnia. Ik kan het een ieder aanbeleven.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:09:52 #48
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907899
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:08 schreef Claudia_x het volgende:
Neu.
Mooi is dat!
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:10:56 #49
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907912
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef Claudia_x het volgende:
Sinds mijn longembolie heb ik geen last meer van insomnia. Ik kan het een ieder aanbeleven.
Dan zou ik er graag één opwekken. Tips?
pi_42907928
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Geen idee. Ik kom nooit in chatboxen. Zelfs niet als Ollie ze aanraadt. En om er nou naartoe te gaan om een relatie te zoeken...
Zo'n verstandig advies was het waarschijnlijk ook niet. Het is er een en al lamlendigheid. De periodes dat ik gechat heb waren dan ook mijn meest lamlendige.
quote:
Er speelt hoogstens dat ik inmiddels genoeg begin te krijgen van mijn cynische houding en dat ik vind dat ik weer eens wat opener moet zijn. Vandaar de af en toe wat 'dubbele' antwoorden.

Maar op welk moment is dit gesprek veranderd in een psychoanalyse van mij?
Het is vrij herkenbaar, hoor. Het probleem is dat je nooit iemand gaat vinden waar je enthousiast over kunt zijn als je het bij voorbaat al niet ziet zitten. En eenzaamheid is kut.
quote:
Jij roept over het algemeen zonder erover na te denken wat je van iets vindt?
Integendeel, maar ik heb bij mensen waar ik van hou wel erg moeite om mijn emoties te verbergen.
pi_42907937
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:10 schreef broer het volgende:

Dan zou ik er graag één opwekken. Tips?
Een operatie regelen, een zware anticonceptiepil slikken en flink veel op de bank liggen met je kat daarna.
pi_42907959
Het heeft mij trouwens geholpen om een date als een leuk avondje uit te zien en niet meer dan dat. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot als hij D66 stemt of niet van poëzie houdt.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:20:11 #53
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42908019
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zo'n verstandig advies was het waarschijnlijk ook niet. Het is er een en al lamlendigheid. De periodes dat ik gechat heb waren dan ook mijn meest lamlendige.
Precies. En daar zit ik niet echt op te wachten. Ik kijk gewoon in het dagelijks leven wel om me heen.
quote:
Het is vrij herkenbaar, hoor. Het probleem is dat je nooit iemand gaat vinden waar je enthousiast over kunt zijn als je het bij voorbaat al niet ziet zitten. En eenzaamheid is kut.
Ik heb het nooit gezien als 'eenzaamheid'. Ook niet zo gevoeld, trouwens. Dan wordt het al lastiger om je houding te veranderen. (Niet dat dit klagend bedoeld is; ik voelde me er wel prettig bij.)
quote:
Integendeel, maar ik heb bij mensen waar ik van hou wel erg moeite om mijn emoties te verbergen.
Het leuke is dat mensen, als ze toch al met zichzelf bezig zijn, niet eens zien welke emotie jij hebt. Dan is geduldigheid al een stuk gemakkelijker te veinzen.
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:13 schreef Claudia_x het volgende:
Een operatie regelen, een zware anticonceptiepil slikken en flink veel op de bank liggen met je kat daarna.
De bank en de kat zijn geen probleem, de anticonceptiepillen liggen hier op voorraad. Nu alleen nog even een operatie regelen.

Ik ga er even een nachtje over slapen om te bedenken hoe ik dat ga regelen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:21:12 #54
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42908038
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het heeft mij trouwens geholpen om een date als een leuk avondje uit te zien en niet meer dan dat. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot als hij D66 stemt of niet van poëzie houdt.
Zodra ik ga 'daten' zal ik dit in gedachten houden.
pi_42908040
Welterusten, broer.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:23:37 #56
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:47:12 #57
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_42909426
tvp
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 23 oktober 2006 @ 07:57:04 #58
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42909635
Moguh, .
Mijn domein word na 2 jaar eindelijk eens gebruikt, nu nog wat meer inhoud, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:10:52 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42910977
Goedemorgen allen.
pi_42910998
Goedemorgen Lienekien.
  maandag 23 oktober 2006 @ 21:04:01 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42912679
  maandag 23 oktober 2006 @ 22:32:47 #62
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42913227
Echt druk is het hier niet geweest vandaag. Jammer.

Of was Fok! de hele dag zo langzaam als nu? Want dan snap ik het wel.
  dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:41:31 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42914077
Niet langzaam, down.
pi_42914511
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:59:04 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42919001
We zijn er weer.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:41:02 #66
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42924024
Hoi, en welkom terug.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:50:44 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42924375
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:51:40 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42924403
[Showcase] Gala

Kijkvoer.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:55:34 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42924544
Ik ga kijken.

Jeetje.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:01:30 #70
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42924759
Ik ben natuurlijk niet gewond geraakt tijdens het maken van de foto's .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:27:18 #71
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42927333
Hè, kut! Is Fok! weer online, is het net tijd om te eten.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:27:48 #72
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42927349
O, de diakritische tekens zijn ook niet meer wat ze ooit waren hier.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:28:14 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42927361
Soms wel, soms niet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:33:12 #74
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42927506
Verdomd. Nu doet-ie het wel weer goed.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:34:10 #75
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42927534
Verder alles goed, Lienekien?

Veel gelezen en theaters en musea bezocht de afgelopen anderhalve dag?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:34:31 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42927540
Nee. Ik ben in de rouw.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:37:29 #77
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:56:52 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42928159
Een sterfgeval.
pi_42928330
Gecondoleerd, Lienekien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:03:09 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42928346
Dank je, Isa.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:03:35 #81
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42928356
, Lienekien.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42928400
Mag ik vragen wie het aardse voor het hemelse heeft ingeruild?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:07:43 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42928480
Mijn oom. Broer van mijn vader. Ik heb mijn vader zelden zo ontdaan meegemaakt als in de afgelopen dagen.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:09:28 #84
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42928520
Oei,ontdane vaders zijn altijd heel vreemd om te moeten zien, vind ik.

Sterkte, Lienekien.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42928524
Het moet natuurlijk verschrikkelijk zijn een broer van je te verliezen. Ik kan me daar gelukkig nog niets bij voorstellen. En als ik het goed inschat was je oom niet eens echt heel erg oud.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:22:27 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42928861
Mijn oom was begin 60. Mijn ouders waren pas nog bij hem. Hij was er toen al slecht aan toe.

We wisten al een tijd dat hij niet meer beter kon worden.

Ik zie erg op tegen de uitvaart. Zoveel verdriet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:24:10 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42928920
Het klinkt misschien gek, maar hetgeen wat me het meest tegenstaat aan begrafenissen en uitvaarten is het verdriet wat anderen die veel voor me betekenen hebben.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:24:47 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42928937
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar hetgeen wat me het meest tegenstaat aan begrafenissen en uitvaarten is het verdriet wat anderen die veel voor me betekenen hebben.
Dat is het precies, Erik.
pi_42928942
Zakdoeken inslaan en je vader tot steun zijn. Meer kan je niet doen, Lien
Het leven kan soms behoorlijk kut zijn, schijnt erbij te horen. Maar ook dat maakt het niet dragelijker.
pi_42930119
*rears his ugly head*

Hey, een sterfgeval!
pi_42930193
Gecondoleerd Lienekien en sterkte gewenst.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:11:59 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42930316
Dank je, Augustina.
pi_42930972
Lienekien.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:39:05 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42931073
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef dwerg het volgende:
Lienekien.
pi_42934054
Gecondoleerd Lienekien.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:15:09 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42934494
Dank je.
pi_42935692
Lienekien, ik krijg de neiging om dit artikel in dat ene topic aan te halen en dat bedoel ik dan goed, maar ik vrees dat dat niet goed gaat overkomen. Ik doe het denk ik maar niet
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:48:51 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42935723
Het is een kringetje wat niet te doorbreken valt, zo lijkt het. Ik ga het nu even lezen.
pi_42935833
Psychiatrische patiënten die hun eigen dossier in willen kijken zijn best lastig. Dat bedoel ik dan niet negatief, ik bedoel dat ze het vaak niet begrijpen of er boos over worden wat ze lezen. Omdat ze bepaalde psychotische episodes totaal zijn vergeten, totaal geen ziekte-inzicht hadden, waandenkbeelden hebben dat de arts ze wil vergiftigen etc. Moeilijk.

Mijn ex was schizofreen. Die was er volledig van overtuigd dat hij helemaal normaal was. En dat Britney Spears (zijn partner) via de tv tot hem sprak.
pi_42935943
Mijn oma ontkent tegenwoordig ook ten stelligste dat ze in de war is. Hoewel uit alles het tegendeel blijkt.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:16:42 #101
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42938576
Gecondoleeerd
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:16:17 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42938694
Jemig, Lienekien! Ik realiseer me nu pas dat die foto's niet echt tof zijn, dus mijn excuses dat ik je ernaar liet kijken.

Beetje luguber op dit zo'n moment .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42938908
Dat was voordat je het wist. Ze begrijpt het vast wel.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:23:35 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42938989
Ja, dat denk ik op zich ook wel.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:24:50 #106
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42939038
Mooie foto's, Erik.
...dass wir fliegen.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:25:01 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42939047
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooie foto's, Erik.
Thnx.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42939279
Erik, jij benut je vakantie tenminste goed. Leuk dat je er zo creatief mee bent.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:34:13 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42939396
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Erik, jij benut je vakantie tenminste goed. Leuk dat je er zo creatief mee bent.
Om eerlijk te zijn was dit na de vakantie (maar in de vakantie heb ik ook veel foto's gemaakt), deze showcase is gemaakt tijdens mijn ziekzijn, maandag en dinsdag, toen ook FOK! offline was .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42939481
Oh, kwam dat allemaal omdat jij ziek was? Hmmm, eerlijk gezegd vond ik de downtime wel fijn. Ik kan natuurlijk niet van je verlangen om langer ziek te zijn, hè?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:36:59 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42939534
Helaas niet. En ik baal er een beetje van dat school zo in de weg staat van mijn creatieve processen. Maar goed, ik ga slapen. Creatief dromen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42939731
Dromen is altijd leuk
Helaas droom ik alleen als ik veel te laat ga slapen, zo rond een uur of 3 of 4 's nachts.

Welterusten
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:41:35 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42939760
Ik droom zeer zelden, en dan vaak ook niet eens leuk. Maar ik probeer het elke keer. Nu ga ik echt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42939963
Ik droom ook maar ongeveer 5 keer per jaar. (En ik slaap nog wel zo vaak zo erg laat!)
Nooit nachtmerries. Of misschien wel, maar dan ervaar ik het niet zo. Ik ben niet zo gauw bang, of misschien weet ik ergens in mijn onderbewustzijn toch dat ik droom. Jemig, ik ben zelfs te nuchter in mijn dromen.

Ik ga ook mijn bed in.
pi_42939970
Was het niet andersom? Erik ziek omdat Fok down was?
pi_42940013
Ik droom veel, maar ik onthou er zelden of nooit iets van.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:00:42 #117
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42942200
Ik wil nog wel eens dagdromen. Telt dat ook?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:01:04 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42944058
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Lienekien! Ik realiseer me nu pas dat die foto's niet echt tof zijn, dus mijn excuses dat ik je ernaar liet kijken.

Beetje luguber op dit zo'n moment .
Zo heb ik er helemaal niet naar gekeken, dus maak je geen zorgen.
pi_42944554
Vandaag heb ik een studiedagje ingepland. Kijken of dat lukt met twee schattige blonde prinsesjes om je heen de hele dag.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:35:48 #120
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42945799
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[Showcase] Gala

Kijkvoer.
Wat leuk, Erik! Hoe heb je dat gedaan?

Gecondoleerd, Lienekien.
pi_42945848
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef zodiakk het volgende:
*rears his ugly head*

Hey, een sterfgeval!
Dan heb ik nog meer ellende voor je: ik ben bang dat er een 2e longembolie aan zit te komen.
pi_42945963
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef Claudia_x het volgende:

Dan heb ik nog meer ellende voor je: ik ben bang dat er een 2e longembolie aan zit te komen.
Kutterdekut. Hoe dat zo?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:31:52 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42945995
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan moet je naar de dokter.
pi_42946138
Ik had eigenlijk gehoopt dat je iets zou zeggen als "Dat is simpelweg niet mogelijk," Isabeau.

Ik heb weer wat symptomen en ik ga morgen naar de dokter. Hopelijk zijn het gewoon wat naweeen. Ik zit aan de bloedverdunners, dus het zou gewoon niet nog eens moeten gebeuren. Maarja, het voelt wel anders dan het de afgelopen weken gevoeld heeft.
pi_42946184
Nou ja, het kan wel, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk als je al aan de bloedverdunners zit. Hebben ze nou al vastgesteld wat de vorige keer de oorzaak was of is dat toegeschreven aan de pil (die je niet meer gebruikt).
pi_42946295
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het kan wel, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk als je al aan de bloedverdunners zit. Hebben ze nou al vastgesteld wat de vorige keer de oorzaak was of is dat toegeschreven aan de pil (die je niet meer gebruikt).
Ik zit een half jaar aan de bloedverdunners en daarna gaan ze me testen op factor V Leiden etc. Voor nu denkt iedereen dat het een combinatie operatie + pil was, maar na de onderzoeken gaan we het er nog eens over hebben. De internist heeft zelfs niet uitgesloten dat ik ooit weer aan een lichtere pil zou kunnen beginnen. Hij heeft me er ook op voorbereid dat we misschien nooit te weten komen wat nu echt de oorzaak was en dat er geen garanties zijn dat me nooit meer zoiets overkomt. Maar een longembolie moet nu inderdaad wel erg onwaarschijnlijk zijn. Ik heb ook geen pijn gehad in mijn benen ofzo, ik heb nu alleen die druk op m'n borst en ademhalingsmoeilijkheden.

Verschijnselen:
Kortademigheid / ademhalingsmoeilijkheden
Prikkelhoest
Pijn aan de zijkant van de borstkas
Soms bloed ophoesten, hartritmestoornissen, daling van de bloeddruk, shock

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 26-10-2006 10:50:18 ]
pi_42946448
Ik dacht al dat je ook geopereerd was, maar 100% zeker weten deed ik dat niet, dus heb ik alles maar op de pil gegooid

Ik hoop maar dat het iets volkomen onschuldigs is deze keer, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet prettig aanvoelt. Morgen weet je meer
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:54:51 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42946567
Vervelend hoor, Claudia. Kan me voorstellen dat je nog steeds de schrik in de benen hebt van de vorige keer.
pi_42946644
Misschien is het een opkomend griepje waardoor ik me wat slechter voel. Ik heb op zich wel vaker last van hartkloppingen en benauwdheid, en dat zal nog wel even duren. Ik ben nu ook wat alerter, omdat ik weet dat m'n lichaam me van het ene op het andere moment in de steek kan laten, en dat wil ik voor zijn. Maar goed, ik heb een afspraak gemaakt met de dokter en veel meer kan ik nu ook niet doen. Ik moet me er ook niet zo druk over maken.
pi_42949738
Hè gets, wat een tegenvaller, Cx. Ook jij sterkte.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:26:35 #132
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42951035
Het blijft niet bij de bomen, deze herfst.
...dass wir fliegen.
pi_42951055
Ook jij wordt kaal, Do?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:28:31 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42951091
Wat een cryptiek.
pi_42951158
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Wat een cryptiek.
*zoekt woordenboek*
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:33:14 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42951221
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat leuk, Erik! Hoe heb je dat gedaan?
Eerst een foto van mijzelf gemaakt, dan een foto van een met, en vervolgens creabeaën in Photoshop .

Zoals ze dat zo leuk zeggen; a monkey could do it .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42952290
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:

Zoals ze dat zo leuk zeggen; a monkey could do it .
Nou, niet echt. Het mes door je arm is erg knap gedaan. Je hebt zelfs aan de spiegeling in het mes gedacht. Het mes in je hoofd vind ik minder geslaagd maar dat valt niet zo op vanwege je fantastische blik. Echt freaky wat je daar met je rechteroog (op de foto je linkeroog) doet.

Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben: heb je ook een witte achtergrond gebruikt? Waarschijnlijk niet, want je achtergrond is wel erg wit. Hoe heb je dat in photoshop gedaan (het knippen, plakken en voor schaduw zorgen)?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:12:49 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42952401
Ik heb wel een witte achtergrond gebruikt, namelijk een muur van de serre. Voor de ahnd heb ik een wit vel als ondergrond gebruikt. Helder wit komt door het photoshoppen, met de curves gedaan. Maar op zich was het op de originele foto's al vrij helder, omdat het een witte muur was en de lichtinval van boven door melkglas straalt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42952635
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel een witte achtergrond gebruikt, namelijk een muur van de serre. Voor de ahnd heb ik een wit vel als ondergrond gebruikt. Helder wit komt door het photoshoppen, met de curves gedaan. Maar op zich was het op de originele foto's al vrij helder, omdat het een witte muur was en de lichtinval van boven door melkglas straalt.
Ah! Ik vind het altijd maar ellendig om foto's te maken met een goede witte achtergrond en het juiste licht. Photoshoppen wordt niet echt mooi als je al niet een lichte achtergrond had. Ik heb een egaal witte muur in huis nodig.

Ik wilde mijn Van Basten indertijd ook tegen een witte achtergrond fotograferen. Ik heb geklooid met witte vellen papier, maar dat werd ook niks. Uiteindelijk is het een wit tafeltje geworden, maar daar kwam dus dit uit:

donderdag 26 oktober 2006 @ 14:21:36 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42952699
Dan had je misschien op je camera de witbalans ook nog in kunnen stellen, al is het normaal ook gewoon moeilijk om wit ook echt wit te krijgen op foto's.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42952870
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan had je misschien op je camera de witbalans ook nog in kunnen stellen, al is het normaal ook gewoon moeilijk om wit ook echt wit te krijgen op foto's.
Die foto is met m'n erg beperkte compact gemaakt. Ik moest er binnenkort nog maar eens mee experimenteren.

A poor workman blames his tools.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:29:10 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42952938
En ik ben zo vrij geweest om even in Photoshop te kijken of ik de achtergrond wit kon krijgen, en dat is best een beetje gelukt.

Wat ik heb gedaan:

Select >> Color range...
Je krijgt nu een venstertje. Als je met het muispijltje uit het venster gaat heb je een pipetje, daarmee klik je de bruinige achtergrondkleur aan. Het schuifje in het venster heb ik op 100 gezet. Klik op OK en je hebt een selectie. ga dan naar Hue/Saturation (Ctrl+U) en schuif het lightness balkje naar rechts.

Resultaat:

Overigens een leuke foto . Misschien ziet het er niet helemaal natuurlijk uit .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42952994
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ben zo vrij geweest om even in Photoshop te kijken of ik de achtergrond wit kon krijgen, en dat is best een beetje gelukt.

Wat ik heb gedaan:

Select >> Color range...
Je krijgt nu een venstertje. Als je met het muispijltje uit het venster gaat heb je een pipetje, daarmee klik je de bruinige achtergrondkleur aan. Het schuifje in het venster heb ik op 100 gezet. Klik op OK en je hebt een selectie. ga dan naar Hue/Saturation (Ctrl+U) en schuif het lightness balkje naar rechts.

Resultaat:

[afbeelding]

Overigens een leuke foto . Misschien ziet het er niet helemaal natuurlijk uit .
Cool! Ik ga even de kattenbakken schoonmaken en dan kijken of ik het kan reproduceren. Hoe ben je eigenlijk zo photoshopbekwaam geworden? Gewoon veel proberen?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:32:55 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42953071
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Cool! Ik ga even de kattenbakken schoonmaken en dan kijken of ik het kan reproduceren. Hoe ben je eigenlijk zo photoshopbekwaam geworden? Gewoon veel proberen?
Ja, beginnen met niks (uiteraard wel met photoshop) en dan heel vaak dingetjes proberen, tutorials lezen, de kunst van anderen afkijken. Mijn oefening komt veelal uit het Userbewerkingstopic in US, maar het is wel zo dat PS niet in een handomdraai helemaal duidelijk is.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42953446
Leuke foto's Erik!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:45:01 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42953494
Bedankt .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:10:37 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42954306
Ik ken heul die IQM niet.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:11:26 #148
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42954331
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken heul die IQM niet.
Een stille aanbidder .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:13:00 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42954382
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Een stille aanbidder .
Zie hier voor de voorgeschiedenis. Fok! Taalpurisme Corps.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:14:10 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42954436
Wat een vreemd stukje communicatie .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42954716
Oh, misschien is het toch minder aardig bedoeld dan het in eerste instantie leek.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:24:14 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42954755
Dat dacht ik ook.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:25:51 #153
158452 IQM
I am the one
pi_42954815
!

Hoezo minder aardig bedoeld dan het leek?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:25:57 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42954820
Ik denk het eerlijkwaar niet, en ik denk ook dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:26:43 #155
158452 IQM
I am the one
pi_42954859
Hela, je gebruikt mijn gimmick-PI!
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:28:27 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42954922
Jouw gimmick-PI?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:29:38 #157
158452 IQM
I am the one
pi_42954962
Zie jij iemand anders die PI gebruiken als gimmick?
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:30:12 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42954980
Ik waardeer vooral dat je de taalfout er nog uitgehaald hebt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:31:47 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42955029
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:29 schreef IQM het volgende:
Zie jij iemand anders die PI gebruiken als gimmick?
Ja, zovelen.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:33:17 #160
158452 IQM
I am the one
pi_42955081
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik waardeer vooral dat je de taalfout er nog uitgehaald hebt.
Maar het was meer een typefout.

Maar dat waardeer je vooral? De inhoud is nochtans vele malen belangrijker!
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:35:10 #161
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42955145
Elke typefout lijdt af van de inhoud.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42955152
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Select >> Color range...
Verdomd, dat was helemaal niet lastig. Ik heb het op het origineel geprobeerd:

Ik houd niet van handleidingen en tutorials. Meestal doe ik maar wat er op m'n pad komt. Afgelopen week heb ik in paint shop pro (wat ik nog steeds een razig handig programmaatje vind) de 'point to point line' ontdekt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:36:08 #163
158452 IQM
I am the one
pi_42955176
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke typefout lijdt af van de inhoud.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:37:15 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42955225
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:33 schreef IQM het volgende:

[..]

Maar het was meer een typefout.

Maar dat waardeer je vooral? De inhoud is nochtans vele malen belangrijker!
Ik kan slecht omgaan met vleierij.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:37:18 #165
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42955227
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Verdomd, dat was helemaal niet lastig. Ik heb het op het origineel geprobeerd:

[afbeelding]

Ik houd niet van handleidingen en tutorials. Meestal doe ik maar wat er op m'n pad komt. Afgelopen week heb ik in paint shop pro (wat ik nog steeds een razig handig programmaatje vind) de 'point to point line' ontdekt.
Paint Shop Pro ken ik niet. Ja, ik weet van het bestaan af, maar als programma heb ik er nog nooit mee gewerkt of gezien.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42955258
Nu moet ik nog een goede manier vinden om de verschillende vlakken hiervan in te kleuren:

In paint gingen dat soort dingen vroeger heel handig met die bucket, maar de randen worden in psp zo lelijk. En ik heb geen zin om een tutorial op te zoeken.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:39:21 #167
158452 IQM
I am the one
pi_42955306
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan slecht omgaan met vleierij.
Oh.

Als je maar weet dat ik het wel degelijk meen. (Net als de positieve reacties richting jou in dat andere topic. )

En het is dus helemaal niet 'minder aardig bedoeld dan het in eerste instantie leek'.
Scio Melius
Gelul.
pi_42955380
Het gaat allemaal weer eens volledig langs me heen. Leuk gedichtje, IQM.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:44:28 #169
158452 IQM
I am the one
pi_42955485
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat allemaal weer eens volledig langs me heen. Leuk gedichtje, IQM.
Thanks!
Maar je moet eigenlijk Lienekien bedanken... voor de inspiratie.

Jouw 'Van Basten' is geniaal. !
Scio Melius
Gelul.
pi_42955585
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef IQM het volgende:

Thanks!
Maar je moet eigenlijk Lienekien bedanken... voor de inspiratie.
Bedankt, Lienekien!
quote:
Jouw 'Van Basten' is geniaal. !
Dat dacht ik ook, maar ik heb vooralsnog aan iedereen uit moeten leggen dat mijn kleimannetje Van Basten '88 voorstelt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:48:51 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42955638
Zeg, IQM, van wie ben je nou een kloon?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:49:28 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42955656
Ik vind het anders vrij duidelijk. Ja, ik zou er nooit uit mijzelf Van Basten aan gekoppeld hebben, maar dat licht toch echt aan mijn gebrekkige kennis van voetbal.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42955792

donderdag 26 oktober 2006 @ 15:56:18 #174
158452 IQM
I am the one
pi_42955896
Dat schot. Die beweging. Die houding. Dat kan maar van één iemand zijn.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:56:30 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42955901
De schaduw op die foto van je kleipoppetje maakt het ook helemaal af, Claudia_x.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:56:48 #176
158452 IQM
I am the one
pi_42955907
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:57:49 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42955945
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:56 schreef IQM het volgende:

[..]

Zie je nou wel.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:59:13 #178
158452 IQM
I am the one
pi_42955987
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zie je nou wel.
Zie wat nou wel?
Scio Melius
Gelul.
pi_42956045
Het is iig niet DO2:
quote:
Beroep: Uitvinder, ruziestoker, schepper
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:01:02 #180
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956049
Waarvoor staan de letters IQM? Dat vraag ík me nou af.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:01:33 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956067
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Het is iig niet DO2:
[..]
Nou, dat wist ik wel zeker.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:03:19 #182
158452 IQM
I am the one
pi_42956134
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarvoor staan de letters IQM? Dat vraag ík me nou af.
id quo maius cogitari nequit
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:04:42 #183
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956177
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef IQM het volgende:

[..]
id quo maius cogitari nequit
Dat had ik natuurlijk kunnen gokken.

Maar wat betekent het?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:05:19 #184
158452 IQM
I am the one
pi_42956196
Daar laat ik me niet over uit.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:06:23 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956230
In grootte wordt hij door niemand overtroffen.
pi_42956239
Het is natuurlijk gewoon JAM.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:06:43 #187
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956244
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:05 schreef IQM het volgende:
Daar laat ik me niet over uit.
Dan is google toch nog ergens goed voor:
quote:
God = id quo maius cogitari nequit of
id quo maius cogitari non posset
(hetwelk Volmaakter niets gedacht kan worden)
http://home.student.utwente.nl/j.w.dijkshoorn/wtl/college3.html
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:08:02 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956291
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het is natuurlijk gewoon JAM.
Ja, dat zou me niks verbazen. Maar dan is hij ook R_ON en dat is weer minder.
pi_42956315
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dan is google toch nog ergens goed voor:
[..]

http://home.student.utwente.nl/j.w.dijkshoorn/wtl/college3.html
Toch jammer dat wie dat van zichzelf beweert geen foto in het fotoboek zet.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:09:01 #190
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956332
JAM is R_ON? . En als het zo is, waarom weet ik dat dan nu pas?
Hoogachtend,
Erik.
pi_42956340
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Lienekien het volgende:

Ja, dat zou me niks verbazen. Maar dan is hij ook R_ON en dat is weer minder.
Ik bespeur een patroon, namelijk een voorkeur voor usernames van 3 letters.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:09:49 #192
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956353
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

God mag toch niet afgebeeld worden?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:10:12 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956363
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik bespeur een patroon, namelijk een voorkeur voor usernames van 3 letters.
In hoofdletters.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:10:26 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956375
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vermoed het. Dat vermoeden is destijds ook al wel eens geuit.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:10:46 #195
158452 IQM
I am the one
pi_42956389
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, hoor. Dat is om het mysterie rond mijn ware identiteit levendig te houden.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:11:43 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956414
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, ik vermoed het. Dat vermoeden is destijds ook al wel eens geuit.
Ja, ik vermoedde dat ook, en vroeg het ook aan JAM en hij zei ooit at hij er niks mee te maken had. Ik geloofde 'm, maar nu twijfel ik weer . Nou, het doet er niet meer toe.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:12:53 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956452
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:13:17 #198
158452 IQM
I am the one
pi_42956464
Maar neen. Ik ben noch R_ON noch JAM.

Ik zou namelijk nooit zo onaardig doen tegen Erik of wie dan ook.
Scio Melius
Gelul.
pi_42956473
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef IQM het volgende:
En dat vind je leuk?
pi_42956492
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef IQM het volgende:

Dus toch een kloon, want je weet precies wat er speelt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:14:02 #201
158452 IQM
I am the one
pi_42956493
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En als ik nou zeg dat het in het belang is van de staatsveiligheid?
Scio Melius
Gelul.
pi_42956499
quote:
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè® 
Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon is
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:15:01 #203
158452 IQM
I am the one
pi_42956527
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat vind je leuk?
Leuk, leuk...eerder broodnodig.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dus toch een kloon, want je weet precies wat er speelt.
Heb je ooit een net nieuwe user een ode-topic zien aanmaken voor een user die er al een tijdje zit? Of die bij elke post dezelfde PI gebruikt?
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:15:35 #204
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956545
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef IQM het volgende:

Aha, je bent dus wél een kloon, want dat speelde zich veel vroeger af, ver voor jouw registratietijd.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42956548
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wist ook niet dat DO2 kapper is.

Ik denk overigens niet dat JAM R_O_N is.
pi_42956557
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef IQM het volgende:
Leuk, leuk...eerder broodnodig.
Oh, je bent editor2 Dan is het broodnodig
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:16:15 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956562
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Aha, je bent dus wél een kloon, want dat speelde zich veel vroeger af, ver voor jouw registratietijd.
Zoals Claudia dus ookal zei .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42956566
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

Je wist ook niet dat DO2 kapper is.
Is DO2 kapper??!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:16:52 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956584
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef IQM het volgende:

[..]

En als ik nou zeg dat het in het belang is van de staatsveiligheid?
Fluister het dan in mijn oor. Ik zal zwijgen als het graf.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:17:01 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956587
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is DO2 kapper??!
Hij heeft een eigen salon in Amsterdam .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:17:21 #211
158452 IQM
I am the one
pi_42956596
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, je bent editor2 Dan is het broodnodig
Ik zal bewijzen dat ik echt ben!

Moment, even een aantal iMac-foto's en professionele kiekjes van lekker eten van het net plukken.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:17:23 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956599
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is DO2 kapper??!
Hij doet zijn eigen haar.
pi_42956655
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:

pi_42956660
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:

Wat gaaf! Ik had nooit zo'n beroep bij DO2 verwacht, maar creatief is het in ieder geval wel
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:19:27 #215
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956679
Aan de Prinsengracht! (Toch Claudia?)
Hoogachtend,
Erik.
pi_42956694
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef IQM het volgende:
Moment, even een aantal iMac-foto's en professionele kiekjes van lekker eten van het net plukken.
vergeet de foto's van je Amerikaanse keuken en playboy model vriendin niet
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:20:05 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956705
Hij pendelt elke dag heen en weer tussen Breda en Amsterdam, op zijn opoefiets.
pi_42956748
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Aan de Prinsengracht! (Toch Claudia?)
Ja. Onvoorstelbaar, maar waar. Niets geen gekwelde kunstenaar die amper rond kan komen. Geen meelij met DO2 meer, jongens.
pi_42956761
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Hij pendelt elke dag heen en weer tussen Breda en Amsterdam, op zijn opoefiets.
Respect
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:22:12 #220
158452 IQM
I am the one
pi_42956778
Tjebbe!

Leuke naam.
Scio Melius
Gelul.
pi_42956788
Van de postgeschiedenis van IQM word ik niet bepaald vrolijk.
pi_42956800
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
*klikt ook*
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:23:01 #223
158452 IQM
I am the one
pi_42956807
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
! Want?
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:24:13 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956856
Maar van zijn avatar gelukkig wel!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:24:31 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42956862
Ah joh, ik voelde direct al aan mijn water dat ik in de zeik genomen wordt. Ik koester geen illusies.
pi_42956891
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Ah joh, ik voelde direct al aan mijn water dat ik in de zeik genomen wordt. Ik koester geen illusies.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:25:21 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42956895
Water en zeik. Wat een vloeiende zin, Lienekien.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42956904
IQM behoort tot het slag taalpuristen zo te lezen, dus zijn ware identiteit moet toch te achterhalen zijn!
pi_42956934
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef IQM het volgende:

! Want?
Want oppervlakkig. Maar daar maak je natuurlijk ook een kloon voor aan.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:27:42 #230
158452 IQM
I am the one
pi_42956989
quote:
'word'

Maar... Ik snap het niet meer. Waarom word je nou weer in de zeik genomen? Door wie? Door mij niet, hoor.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:28:37 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42957029
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:27 schreef IQM het volgende:

[..]

'word'

Maar... Ik snap het niet meer. Waarom word je nou weer in de zeik genomen? Door wie? Door mij niet, hoor.
Val ik nou van mijn voetstuk?!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:29:39 #232
158452 IQM
I am the one
pi_42957078
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

!

Nee, hoor.

Maar ik snap jullie niet. (En jullie mij waarschijnlijk ook niet. ) Waarom ben ik oppervlakkig? Waarom neem ik jou in de zeik?
Scio Melius
Gelul.
pi_42957097
quote:

Je hebt in ieder geval behoorlijk je best gedaan op die zin
pi_42957111
quote:
Een taalfout!

Denk ik, hoor. Zelf ben ik de taal amper de baas.
pi_42957123
Ik vind je niet oppervlakkiger dan de gemiddelde fokker hoor, IQM.
pi_42957145
Oh, het was al opgemerkt. Ik ben mosterd.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:31:20 #237
158452 IQM
I am the one
pi_42957161
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Dat doet me deugd.
Scio Melius
Gelul.
pi_42957210
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Dat is geen compliment.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:32:45 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957219
quote:

[..]

Je weet dat imperfectie volmaakt maakt ?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:32:59 #240
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957231
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is geen compliment.
.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957245
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef IQM het volgende:

[..]

!

Nee, hoor.

Maar ik snap jullie niet. (En jullie mij waarschijnlijk ook niet. ) Waarom ben ik oppervlakkig? Waarom neem ik jou in de zeik?
Is IQM dan toch Erik?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:34:49 #242
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957301
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is IQM dan toch Erik?
Voor zover ik weet ben ik toch echt mezelf .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957302
quote:

Nee hoor. Ik had bijna 'gecondoleert' gepost.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:35:14 #244
158452 IQM
I am the one
pi_42957323
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is geen compliment.
Daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggen, ja.

Maar ik vind het in ieder geval méér een compliment dan jouw opmerking.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:36:39 #245
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957368
Het houdt de gemoederen wel bezig zo, die identiteitscrisis.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:37:30 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42957398
Het doet me niks.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:38:56 #247
158452 IQM
I am the one
pi_42957451
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Het doet me niks.
Zou ik ook zeggen...
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zie je nou wel.
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Fluister het dan in mijn oor. Ik zal zwijgen als het graf.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:38:57 #248
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957454
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Het doet me niks.
Dat geloof ik niet.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957470
Ik ben ook een kloon en jullie mogen raden van wie
The death of one man is a tragedy. The death of a million men is a statistic.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:39:45 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42957476
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef IQM het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen...
[..]

[..]

[..]

[..]

IQM. Ik ben een koude vrouw. Dan weet je dat vast.
pi_42957506
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:35 schreef IQM het volgende:

Maar ik vind het in ieder geval méér een compliment dan jouw opmerking.
Ik suggereerde in ieder geval dat je een andere (diepzinnigere) kant hebt. Nu moet je ons nog even die kant laten zien.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:41:15 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957510
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Isabitch het volgende:
Ik ben ook een kloon en jullie mogen raden van wie
AR .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957518
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

IQM. Ik ben een koude vrouw. Dan weet je dat vast.
Daar geloof ik ook niks van.
pi_42957530
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

AR .
Dat wou ik ook zeggen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:42:40 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957551
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik suggereerde in ieder geval nog dat je een andere (diepzinnigere) kant hebt. Nu moet je ons nog even die kant laten zien.
Het feit dat hij niet constant over bier en tieten ratelt, en de ene spelfout na de andere maakt, vrouwen ziet als geile neukwezens en dat ook laat blijken bij het posten, maakt 'm toch al diepzinniger dan 50% van FOK!.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957604
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Het feit dat hij niet constant over bier en tieten ratelt, en de ene spelfout na de andere maakt, vrouwen ziet als geile neukwezens en dat ook laat blijken bij het posten, maakt 'm toch al diepzinniger dan 50% van FOK!.
Ik heb hoge standaarden.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:46:37 #257
158452 IQM
I am the one
pi_42957698
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb hoge standaarden.
Wat wil je zien?

Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:48:15 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957761
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb hoge standaarden.
Deze fietsen vast ook, (als ze standaarden hadden ).
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957811
Je kan ook een standaard aan het kleine wieltje bevestigen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:51:19 #260
158452 IQM
I am the one
pi_42957865
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Dan nog is het een vrije hoge standaard.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:52:04 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957889
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42957898
Zo'n klein wieltje heeft niet het formaat van een normaal wiel hoor.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:52:48 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957914
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:53:18 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42957927
Gaat het nog wel over mij, mij, mij?
pi_42957947
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.
Tsja.

Dan maar zo:

donderdag 26 oktober 2006 @ 16:53:50 #266
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42957950
Je hebt een heel topic wat over jou gaat, Lienekien.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:53:58 #267
158452 IQM
I am the one
pi_42957957
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n klein wieltje heeft niet het formaat van een normaal wiel hoor.
Da's ook weer waar.

Er worden hier wel zinvolle gesprekken gevoerd.
Scio Melius
Gelul.
pi_42957961
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het nog wel over mij, mij, mij?
Hou je van fietsen, Lienekien?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:54:25 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42957970
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een heel topic wat over jou gaat, Lienekien.
Ik ben nou al blasé.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:54:50 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42957980
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hou je van fietsen, Lienekien?
Ik ben gek op fietsen. Ik heb er twee.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:55:06 #271
158452 IQM
I am the one
pi_42957995
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben nou al blasé.
Alsof madam dagelijks een ode-topic krijgt.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:55:26 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42958007
quote:

[..]

Ik ben nou al blasé.
Ik ga hier niet op in, want dan zou het toch weer over jou gaan .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42958026
quote:

Ik ben gek op fietsen. Ik heb er twee.
Dan hebben we het nog steeds over jou
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:56:53 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42958053
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef IQM het volgende:

[..]

Alsof madam dagelijks een ode-topic krijgt.
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.
pi_42958137
Het was wel een erg leuk gedicht, Lienekien.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:59:58 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42958166
En de rest van het topic is ook erg tof.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42958189
Mijn oog viel net op de topictitel met de woorden "animal crossing". Dat is vast niet hetzelfde als book crossing. Dat je je huisdier ergens achterlaat voor de gelukkige vinder. Steeds een ander huisdier.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:03:15 #278
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42958274
!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:19:57 #279
158452 IQM
I am the one
pi_42958832
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.
Nee, hoor. Dat gaat bij koude vrouwen namelijk héél wat moeilijker.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:23:29 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42958956
Ja maar ik wil LIEFDE!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:31:00 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42959157
IQM is geen kloon van JAM. Dat durf ik nu wel te zeggen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:32:46 #282
158452 IQM
I am the one
pi_42959208
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar ik wil LIEFDE!
Komt dat goed uit. Ik zit vol met opgekropte liefde.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
IQM is geen kloon van JAM. Dat durf ik nu wel te zeggen.
Anders ik wel.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:40:25 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42959418
Wat is voor jou liefde, Lienekien?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:42:26 #284
158452 IQM
I am the one
pi_42959479
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is voor jou liefde, Lienekien?
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne
2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht"

!
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:44:17 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42959537
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:42 schreef IQM het volgende:

[..]

"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne
2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht"

!
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:46:56 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42959614
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Dat wordt dan wel heel persoonlijk.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:47:56 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42959646
Dan moet je er op een forum ook niet om vragen .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:49:40 #288
158452 IQM
I am the one
pi_42959699
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat was zeg maar de grap.

Omdat Lienekien zoveel van taal houdt en er veel over weet, zou het wel 'grappig' zijn als ze dan zoiets persoonlijks als 'wat is voor jou liefde?' zou definiëren met een stuk uit de Van Dale.

Maar goed. Ik vond het wel grappig. En ik bedoelde er verder niks mee, voordat dat weer gedacht wordt...
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:49:42 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42959701
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er op een forum ook niet om vragen .
Het was geen vraag, het was een hartekreet.
pi_42960100
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon is
Heb ik eigenlijk notes? Heeft iedereen notes?
pi_42960163
Ik heb geen notes.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:08:03 #292
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42960174
Ik weet dat ik één note heb (als het er ondertussen niet meer zijn ), omdat ik een (tevens slechte) grap maakte in een serieus subforum en topic .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42960175
En IQM is een kloon van LXIV.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:09:23 #294
158452 IQM
I am the one
pi_42960203
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef k_man het volgende:
Wéér zo'n username met een afkorting die bestaat uit louter hoofdletters.

Zal het mysterie dan eindelijk ontrafeld worden?!!
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:10:27 #295
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42960232
Ik vind LXIV niet altijd aardig .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:11:35 #296
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42960264
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef k_man het volgende:
Dat dacht ik ook, inderdaad.

Hoewel die de taal minder machtig is, volgens mij.
pi_42960278
Zijn mensen die altijd aardig zijn niet vreselijk saai Erik?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:12:56 #298
158452 IQM
I am the one
pi_42960292
Ik ben de taal ook niet magtig, hor! Ik deet de hele teid maar alsof.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:13:47 #299
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42960313
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind LXIV niet altijd aardig .
En IQM wel?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:14:05 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42960323
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:12 schreef k_man het volgende:
Zijn mensen die altijd aardig zijn niet vreselijk saai Erik?
Neen.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:14:20 #301
158452 IQM
I am the one
pi_42960327
IQM vindt LXIV wel aardig.

Of bedoelde je dat niet?
Scio Melius
Gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo