Wat een teleurstelling zou dat zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Augustina het volgende:
Het zou me toch een mirakel zijn als Schumi alsnog wereldkampioen wordt.
Op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer. Maar dat is toch in 99 van de 100 relaties zo? (Huwelijk of niet.) Gewoon te lang te dicht op elkaars lip gezeten. Ik snap dat wel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef Claudia_x het volgende:
of waar de bezieling opgehouden is.
Je moet natuurlijk ook iemand vinden die je aandacht weet te houden. Maar het is zo makkelijk om de schuld bij de ander te leggen en te zeggen dat diegene je niet langer boeit. Dat is net zoiets als afhaken op een feestje omdat het alleen over auto's gaat. Je kunt zelf ook wat initiatief tonen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef broer het volgende:
O, en ik heb inderdaad wel een beetje een short attention span. Maar ik geloof dat dat op dit vlak nogal meevalt.
Nee, als je het getroffen hebt, laat je het niet zo gauw gaan. Maar dat staat los van hoe je je dan gedraagt in die relatie. Er zijn voldoende mensen die in onmin leven en toch bij elkaar blijven. (Maar nu verdraai ik je woorden, geloof ik.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe meer ik ervan doordrongen raak dat er weinig écht leuke mensen zijn (laat staan leuke aantrekkelijke mensen). Ik houd van mensen, maar de meesten zijn zo dom en/of lelijk. Die wetenschap doet je wel op waarde schatten wat je hebt, en dan laat je dat niet meer zo gauw gaan.
O, ik vind stabiliteit en zekerheid ook prettig. Ik zou ook niet zozeer een relatie verbreken omdat ik 'weer verliefd' zou willen zijn. Het is meer dat ik liever alleen ben dan dat ik moeizaam met iemand omga. En dat zie ik toch wel op verschillende plekken.quote:Ik ben zelf niet zo bang voor afnemende interesse. Ik vind die eerste periode waarin alles spannend want onzeker is overschat. Ik weet liever waar ik aan toe ben en de verschillen zorgen er toch wel voor dat je geboeid blijft?
Nou, ik overdrijf wel wat, natuurlijk. Al is het alleen maar om het gesprek interessant te houden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet natuurlijk ook iemand vinden die je aandacht weet te houden. Maar het is zo makkelijk om de schuld bij de ander te leggen en te zeggen dat diegene je niet langer boeit. Dat is net zoiets als afhaken op een feestje omdat het alleen over auto's gaat. Je kunt zelf ook wat initiatief tonen.
Ja, dat begrijp ik wel. De relaties die meestal wél standhouden zijn degene waarin man en vrouw maar hun eigen leven zijn gaan leiden: apart bed, aparte bankrekening en gezamenlijke feestjes. Dat is misschien wel nog veel treuriger, al kan ik me voorstellen dat je er anders over denkt als het je ouders zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef broer het volgende:
O, ik vind stabiliteit en zekerheid ook prettig. Ik zou ook niet zozeer een relatie verbreken omdat ik 'weer verliefd' zou willen zijn. Het is meer dat ik liever alleen ben dan dat ik moeizaam met iemand omga. En dat zie ik toch wel op verschillende plekken.
Ach, ik heb wel begrip voor mensen die het zo doen. Als je veilig in een relatie zit, is het tamelijk lastig om daar uit te stappen en alles weer in je eentje te gaan doen. Eng ook. Dan liever samen met iemand die het misschien niet helemaal is, maar die je wel vertrouwt. Ik zou het alleen zelf niet zo willen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel. De relaties die meestal wél standhouden zijn degene waarin man en vrouw maar hun eigen leven zijn gaan leiden: apart bed, aparte bankrekening en gezamenlijke feestjes. Dat is misschien wel nog veel treuriger, al kan ik me voorstellen dat je er anders over denkt als het je ouders zijn.
Niet alle mannen, hoor.quote:Ik ben zelf niet zo makkelijk, dus ik kan me voorstellen dat ik gedumpt word vanwege 'moeizame omgang'. Dat is wonderwel nog niet voorgekomen. Mannen hebben eigenlijk best veel geduld.
Heel goed, nuances zijn de nekslag voor elke relatie.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Nou, ik overdrijf wel wat, natuurlijk. Al is het alleen maar om het gesprek interessant te houden.
Ik heb met je te doen. Vrouwen zijn ook behoorlijk saai.quote:Maar het is, zoals je zelf ook al zegt, nog best lastig om dan die ene te vinden die je aandacht weet vast te houden.
Maar goed, met 'moeite' kom je er ook niet. Het boeien moet eigenlijk toch wel vanzelf gaan, anders ga je heel geforceerd op zaterdagmiddag met z'n tweetjes de seksshop binnen om het 'spannend te houden'.quote:En ik neem de moeite ook wel, hoor. Ik ben niet het type dat na een maandje de handdoek in de ring gooit.
Waar begin je dan helemaal niet aan, een relatie waar je bij voorbaat al enige twijfels bij hebt of relaties in het algemeen?quote:(Ik ben wél het type dat er om de redenen die ik hierboven noem dan maar helemáál niet aan begint.)
Ik heb er ook begrip voor, maar liefdesrelaties lijken mij geen zaak van het verstand. Hoe deprimerend moet het zijn om je neer te leggen bij nooit meer passie. Niet dat verteerd worden van verlangen zo'n pretje is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Ach, ik heb wel begrip voor mensen die het zo doen. Als je veilig in een relatie zit, is het tamelijk lastig om daar uit te stappen en alles weer in je eentje te gaan doen. Eng ook. Dan liever samen met iemand die het misschien niet helemaal is, maar die je wel vertrouwt. Ik zou het alleen zelf niet zo willen.
Ik geloof er weinig van, jij bent vast nét zo.quote:Niet alle mannen, hoor.
Moeilijk doen om niks? Vertel!quote:Zou voor mij ook een angst zijn. Ik wil nog wel eens moeilijk doen om niks. En ik zou elke vrouw volstrekt gelijk geven als ze op dat moment zwaait en wegloopt.
Ja, verstandig! Geef me maar gelijk. Zo kom ik nooit achter de computer vandaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met je te doen. Vrouwen zijn ook behoorlijk saai.![]()
Moeite doen betekent toch ook gewoon serieus en oprecht vragen hoe het met iemand gaat, hoe zijn of haar dag was, of het gezellig was op de breiclub, of het eten lekker was - dat soort dingen? Jouw voorbeeld klinkt meteen weer zo écht hopeloos...quote:Maar goed, met 'moeite' kom je er ook niet. Het boeien moet eigenlijk toch wel vanzelf gaan, anders ga je heel geforceerd op zaterdagmiddag met z'n tweetjes de seksshop binnen om het 'spannend te houden'.
Dat laatste.quote:Waar begin je dan helemaal niet aan, een relatie waar je bij voorbaat al enige twijfels bij hebt of relaties in het algemeen?
Ik kan héél ongeduldig zijn, hoor. Zeker met klagende mensen. In het algemeen, dus. Niet alleen vrouwen. Ik zal het alleen misschien niet zo snel laten merken. Waarschijnlijk interpreteer jij dat laatste als 'geduldig'.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof er weinig van, jij bent vast nét zo.
Via de computer maak je misschien wel méér kans op een leuke vrouw, zelfs als je een Brad Pitt lookalike bent.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Ja, verstandig! Geef me maar gelijk. Zo kom ik nooit achter de computer vandaan.
Ik vind het nogal treurig klinken om moeite te moeten doen voor vragen naar de belevingswereld van de ander.quote:Moeite doen betekent toch ook gewoon serieus en oprecht vragen hoe het met iemand gaat, hoe zijn of haar dag was, of het gezellig was op de breiclub, of het eten lekker was - dat soort dingen? Jouw voorbeeld klinkt meteen weer zo écht hopeloos...
Dat geloof ik niet zo. Als je voor iemand valt, dan ga je dat vast niet tegenhouden.quote:Dat laatste.
Ja, dat bedoel ik inderdaad met geduld, en dat vind ik waanzinnig knap. Maar het is ongetwijfeld niet alsof je er moeite voor doet. Het is, zoals ik al zei, een typisch mannelijke eigenschap. En tja, dan kun je er ineens genoeg van krijgen en dan komt het wellicht voor de ander als donderslag bij heldere hemel. Dat lijkt me erg naar.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:41 schreef broer het volgende:
Ik kan héél ongeduldig zijn, hoor. Zeker met klagende mensen. In het algemeen, dus. Niet alleen vrouwen. Ik zal het alleen misschien niet zo snel laten merken. Waarschijnlijk interpreteer jij dat laatste als 'geduldig'.
Ik heb me al verschillende keren ingeschreven bij datingsites. Meestal 's nachts als er niemand op MSN of Fok! was en ik toch wat te doen wilde hebben. En elke keer heb ik me de ochtend daarna weer uitgeschreven. Het is niet (meer) aan mij besteed.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Claudia_x het volgende:
Via de computer maak je misschien wel méér kans op een leuke vrouw, zelfs als je een Brad Pitt lookalike bent.
Oké, ik had moeite tussen aanhalingstekens moeten zetten. Of er 'werken aan' van moeten maken. Maar dat is een term waar ik eigenlijk ook niet helemaal in geloof.quote:Ik vind het nogal treurig klinken om moeite te moeten doen voor vragen naar de belevingswereld van de ander.![]()
Dat lukt heel goed, hoor. Beetje moeite voor doen, maar dan is dat helemaal niet zo'n probleem.quote:Dat geloof ik niet zo. Als je voor iemand valt, dan ga je dat vast niet tegenhouden.
In plaats van 'geduldig' zou je ook 'opkroppen' kunnen zeggen. Dan klinkt het al lang niet zo sympathiek meer. Ik hou van mensen die even een seconde of tien nadenken voordat ze iets zeggen (en dus niet zomaar eruit blaten wat er in ze opkomt), maar een maand of tien nadenken voordat je iets zegt is nu ook weer niet de bedoeling.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat bedoel ik inderdaad met geduld, en dat vind ik waanzinnig knap. Maar het is ongetwijfeld niet alsof je er moeite voor doet. Het is, zoals ik al zei, een typisch mannelijke eigenschap. En tja, dan kun je er ineens genoeg van krijgen en dan komt het wellicht voor de ander als donderslag bij heldere hemel. Dat lijkt me erg naar.
Is een datingsite ook niet wat te statisch? Er ontstaan waanzinnig veel relaties via chatboxen en op die manier kun je ook veel gauwer merken of de vonken overslaan. Zo'n forum als fok! is natuurlijk leuk en aardig maar weinig ad rem, dus het is wat minder pijnlijk als een gesprek stroef verloopt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Ik heb me al verschillende keren ingeschreven bij datingsites. Meestal 's nachts als er niemand op MSN of Fok! was en ik toch wat te doen wilde hebben. En elke keer heb ik me de ochtend daarna weer uitgeschreven. Het is niet (meer) aan mij besteed.
Maar tussen de regels door laat je zien dat je het eigenlijk wel wilt. Ik vraag me af of er niet iets anders een rol speelt.quote:Dat lukt heel goed, hoor. Beetje moeite voor doen, maar dan is dat helemaal niet zo'n probleem.
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dit soort nieuwe inzichten helpen me wat coulanter voor mezelf te zijn.quote:In plaats van 'geduldig' zou je ook 'opkroppen' kunnen zeggen. Dan klinkt het al lang niet zo sympathiek meer. Ik hou van mensen die even een seconde of tien nadenken voordat ze iets zeggen (en dus niet zomaar eruit blaten wat er in ze opkomt), maar een maand of tien nadenken voordat je iets zegt is nu ook weer niet de bedoeling.
Geen idee. Ik kom nooit in chatboxen. Zelfs niet als Ollie ze aanraadt. En om er nou naartoe te gaan om een relatie te zoeken...quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:01 schreef Claudia_x het volgende:
Is een datingsite ook niet wat te statisch? Er ontstaan waanzinnig veel relaties via chatboxen en op die manier kun je ook veel gauwer merken of de vonken overslaan. Zo'n forum als fok! is natuurlijk leuk en aardig maar weinig ad rem, dus het is wat minder pijnlijk als een gesprek stroef verloopt.
Er speelt hoogstens dat ik inmiddels genoeg begin te krijgen van mijn cynische houding en dat ik vind dat ik weer eens wat opener moet zijn. Vandaar de af en toe wat 'dubbele' antwoorden.quote:Maar tussen de regels door laat je zien dat je het eigenlijk wel wilt. Ik vraag me af of er niet iets anders een rol speelt.
Jij roept over het algemeen zonder erover na te denken wat je van iets vindt?quote:Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dit soort nieuwe inzichten helpen me wat coulanter voor mezelf te zijn.
Neu.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Vind jij het ook al tijd om te gaan slapen?
Dan zou ik er graag één opwekken. Tips?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef Claudia_x het volgende:
Sinds mijn longembolie heb ik geen last meer van insomnia. Ik kan het een ieder aanbeleven.
Zo'n verstandig advies was het waarschijnlijk ook niet. Het is er een en al lamlendigheid. De periodes dat ik gechat heb waren dan ook mijn meest lamlendige.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Geen idee. Ik kom nooit in chatboxen. Zelfs niet als Ollie ze aanraadt. En om er nou naartoe te gaan om een relatie te zoeken...
Het is vrij herkenbaar, hoor. Het probleem is dat je nooit iemand gaat vinden waar je enthousiast over kunt zijn als je het bij voorbaat al niet ziet zitten. En eenzaamheid is kut.quote:Er speelt hoogstens dat ik inmiddels genoeg begin te krijgen van mijn cynische houding en dat ik vind dat ik weer eens wat opener moet zijn. Vandaar de af en toe wat 'dubbele' antwoorden.
Maar op welk moment is dit gesprek veranderd in een psychoanalyse van mij?
Integendeel, maar ik heb bij mensen waar ik van hou wel erg moeite om mijn emoties te verbergen.quote:Jij roept over het algemeen zonder erover na te denken wat je van iets vindt?
Een operatie regelen, een zware anticonceptiepil slikken en flink veel op de bank liggen met je kat daarna.quote:
Precies. En daar zit ik niet echt op te wachten. Ik kijk gewoon in het dagelijks leven wel om me heen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zo'n verstandig advies was het waarschijnlijk ook niet. Het is er een en al lamlendigheid. De periodes dat ik gechat heb waren dan ook mijn meest lamlendige.
Ik heb het nooit gezien als 'eenzaamheid'. Ook niet zo gevoeld, trouwens. Dan wordt het al lastiger om je houding te veranderen. (Niet dat dit klagend bedoeld is; ik voelde me er wel prettig bij.)quote:Het is vrij herkenbaar, hoor. Het probleem is dat je nooit iemand gaat vinden waar je enthousiast over kunt zijn als je het bij voorbaat al niet ziet zitten. En eenzaamheid is kut.
Het leuke is dat mensen, als ze toch al met zichzelf bezig zijn, niet eens zien welke emotie jij hebt. Dan is geduldigheid al een stuk gemakkelijker te veinzen.quote:Integendeel, maar ik heb bij mensen waar ik van hou wel erg moeite om mijn emoties te verbergen.
De bank en de kat zijn geen probleem, de anticonceptiepillen liggen hier op voorraad. Nu alleen nog even een operatie regelen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:13 schreef Claudia_x het volgende:
Een operatie regelen, een zware anticonceptiepil slikken en flink veel op de bank liggen met je kat daarna.
Zodra ik ga 'daten' zal ik dit in gedachten houden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het heeft mij trouwens geholpen om een date als een leuk avondje uit te zien en niet meer dan dat. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot als hij D66 stemt of niet van poëzie houdt.
Dat is het precies, Erik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar hetgeen wat me het meest tegenstaat aan begrafenissen en uitvaarten is het verdriet wat anderen die veel voor me betekenen hebben.
Thnx.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooie foto's, Erik.
Om eerlijk te zijn was dit na de vakantie (maar in de vakantie heb ik ook veel foto's gemaakt), deze showcase is gemaakt tijdens mijn ziekzijn, maandag en dinsdag, toen ook FOK! offline wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Erik, jij benut je vakantie tenminste goed. Leuk dat je er zo creatief mee bent.
Zo heb ik er helemaal niet naar gekeken, dus maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Lienekien! Ik realiseer me nu pas dat die foto's niet echt tof zijn, dus mijn excuses dat ik je ernaar liet kijken.
Beetje luguber op dit zo'n moment.
Wat leuk, Erik!quote:
Dan heb ik nog meer ellende voor je: ik ben bang dat er een 2e longembolie aan zit te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:05 schreef zodiakk het volgende:
*rears his ugly head*
Hey, een sterfgeval!
Kutterdekut. Hoe dat zo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dan heb ik nog meer ellende voor je: ik ben bang dat er een 2e longembolie aan zit te komen.![]()
Dan moet je naar de dokter.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan heb ik nog meer ellende voor je: ik ben bang dat er een 2e longembolie aan zit te komen.![]()
Ik zit een half jaar aan de bloedverdunners en daarna gaan ze me testen op factor V Leiden etc. Voor nu denkt iedereen dat het een combinatie operatie + pil was, maar na de onderzoeken gaan we het er nog eens over hebben. De internist heeft zelfs niet uitgesloten dat ik ooit weer aan een lichtere pil zou kunnen beginnen. Hij heeft me er ook op voorbereid dat we misschien nooit te weten komen wat nu echt de oorzaak was en dat er geen garanties zijn dat me nooit meer zoiets overkomt. Maar een longembolie moet nu inderdaad wel erg onwaarschijnlijk zijn. Ik heb ook geen pijn gehad in mijn benen ofzo, ik heb nu alleen die druk op m'n borst en ademhalingsmoeilijkheden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het kan wel, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk als je al aan de bloedverdunners zit. Hebben ze nou al vastgesteld wat de vorige keer de oorzaak was of is dat toegeschreven aan de pil (die je niet meer gebruikt).
Eerst een foto van mijzelf gemaakt, dan een foto van een met, en vervolgens creabeaën in Photoshopquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk, Erik!Hoe heb je dat gedaan?
Nou, niet echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ze dat zo leuk zeggen; a monkey could do it.
Ah! Ik vind het altijd maar ellendig om foto's te maken met een goede witte achtergrond en het juiste licht. Photoshoppen wordt niet echt mooi als je al niet een lichte achtergrond had. Ik heb een egaal witte muur in huis nodig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel een witte achtergrond gebruikt, namelijk een muur van de serre. Voor de ahnd heb ik een wit vel als ondergrond gebruikt. Helder wit komt door het photoshoppen, met de curves gedaan. Maar op zich was het op de originele foto's al vrij helder, omdat het een witte muur was en de lichtinval van boven door melkglas straalt.
Die foto is met m'n erg beperkte compact gemaakt. Ik moest er binnenkort nog maar eens mee experimenteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan had je misschien op je camera de witbalans ook nog in kunnen stellen, al is het normaal ook gewoon moeilijk om wit ook echt wit te krijgen op foto's.
Cool! Ik ga even de kattenbakken schoonmaken en dan kijken of ik het kan reproduceren. Hoe ben je eigenlijk zo photoshopbekwaam geworden? Gewoon veel proberen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ben zo vrij geweest om even in Photoshop te kijken of ik de achtergrond wit kon krijgen, en dat is best een beetje gelukt.
Wat ik heb gedaan:
Select >> Color range...
Je krijgt nu een venstertje. Als je met het muispijltje uit het venster gaat heb je een pipetje, daarmee klik je de bruinige achtergrondkleur aan. Het schuifje in het venster heb ik op 100 gezet. Klik op OK en je hebt een selectie. ga dan naar Hue/Saturation (Ctrl+U) en schuif het lightness balkje naar rechts.
Resultaat:
[afbeelding]
Overigens een leuke foto. Misschien ziet het er niet helemaal natuurlijk uit
.
Ja, beginnen met niks (uiteraard wel met photoshop) en dan heel vaak dingetjes proberen, tutorials lezen, de kunst van anderen afkijken. Mijn oefening komt veelal uit het Userbewerkingstopic in US, maar het is wel zo dat PS niet in een handomdraai helemaal duidelijk is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Cool! Ik ga even de kattenbakken schoonmaken en dan kijken of ik het kan reproduceren. Hoe ben je eigenlijk zo photoshopbekwaam geworden? Gewoon veel proberen?
Een stille aanbidderquote:
Zie hier voor de voorgeschiedenis. Fok! Taalpurisme Corps.quote:
Ja, zovelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:29 schreef IQM het volgende:
Zie jij iemand anders die PI gebruiken als gimmick?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik waardeer vooral dat je de taalfout er nog uitgehaald hebt.
Verdomd, dat was helemaal niet lastig. Ik heb het op het origineel geprobeerd:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Select >> Color range...
Je krijgt nu een venstertje. Als je met het muispijltje uit het venster gaat heb je een pipetje, daarmee klik je de bruinige achtergrondkleur aan. Het schuifje in het venster heb ik op 100 gezet. Klik op OK en je hebt een selectie. ga dan naar Hue/Saturation (Ctrl+U) en schuif het lightness balkje naar rechts.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke typefout lijdt af van de inhoud.
Ik kan slecht omgaan met vleierij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]Maar het was meer een typefout.
Maar dat waardeer je vooral? De inhoud is nochtans vele malen belangrijker!
Paint Shop Pro ken ik niet. Ja, ik weet van het bestaan af, maar als programma heb ik er nog nooit mee gewerkt of gezien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verdomd, dat was helemaal niet lastig. Ik heb het op het origineel geprobeerd:
[afbeelding]
Ik houd niet van handleidingen en tutorials. Meestal doe ik maar wat er op m'n pad komt. Afgelopen week heb ik in paint shop pro (wat ik nog steeds een razig handig programmaatje vind) de 'point to point line' ontdekt.![]()
Oh.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan slecht omgaan met vleierij.![]()
Thanks!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat allemaal weer eens volledig langs me heen. Leuk gedichtje, IQM.![]()
Bedankt, Lienekien!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef IQM het volgende:
Thanks!
Maar je moet eigenlijk Lienekien bedanken... voor de inspiratie.
Dat dacht ik ook, maar ik heb vooralsnog aan iedereen uit moeten leggen dat mijn kleimannetje Van Basten '88 voorstelt.quote:Jouw 'Van Basten' is geniaal.!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, IQM, van wie ben je nou een kloon?
quote:Beroep: Uitvinder, ruziestoker, schepper
id quo maius cogitari nequitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarvoor staan de letters IQM? Dat vraag Ãk me nou af.
Dat had ik natuurlijk kunnen gokken.quote:
Dan is google toch nog ergens goed voor:quote:
http://home.student.utwente.nl/j.w.dijkshoorn/wtl/college3.htmlquote:God = id quo maius cogitari nequit of
id quo maius cogitari non posset
(hetwelk Volmaakter niets gedacht kan worden)
Ja, dat zou me niks verbazen. Maar dan is hij ook R_ON en dat is weer minder.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het is natuurlijk gewoon JAM.
Toch jammer dat wie dat van zichzelf beweert geen foto in het fotoboek zet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is google toch nog ergens goed voor:
[..]
http://home.student.utwente.nl/j.w.dijkshoorn/wtl/college3.html
Ik bespeur een patroon, namelijk een voorkeur voor usernames van 3 letters.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat zou me niks verbazen. Maar dan is hij ook R_ON en dat is weer minder.![]()
God mag toch niet afgebeeld worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch jammer dat wie dat van zichzelf beweert geen foto in het fotoboek zet.
In hoofdletters.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bespeur een patroon, namelijk een voorkeur voor usernames van 3 letters.
Nou, ik vermoed het. Dat vermoeden is destijds ook al wel eens geuit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM is R_ON?. En als het zo is, waarom weet ik dat dan nu pas?
Nee, hoor. Dat is om het mysterie rond mijn ware identiteit levendig te houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch jammer dat wie dat van zichzelf beweert geen foto in het fotoboek zet.
Ja, ik vermoedde dat ook, en vroeg het ook aan JAM en hij zei ooit at hij er niks mee te maken had. Ik geloofde 'm, maar nu twijfel ik weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik vermoed het. Dat vermoeden is destijds ook al wel eens geuit.
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is om het mysterie rond mijn ware identiteit levendig te houden.
En dat vind je leuk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef IQM het volgende:
Nee, hoor. Dat is om het mysterie rond mijn ware identiteit levendig te houden.
Dus toch een kloon, want je weet precies wat er speelt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef IQM het volgende:
Maar neen. Ik ben noch R_ON noch JAM.
Ik zou namelijk nooit zo onaardig doen tegen Erik of wie dan ook.
En als ik nou zeg dat het in het belang is van de staatsveiligheid?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè.
Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè®
Leuk, leuk...eerder broodnodig.quote:
Heb je ooit een net nieuwe user een ode-topic zien aanmaken voor een user die er al een tijdje zit? Of die bij elke post dezelfde PI gebruikt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus toch een kloon, want je weet precies wat er speelt.
Aha, je bent dus wél een kloon, want dat speelde zich veel vroeger af, ver voor jouw registratietijd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef IQM het volgende:
Maar neen. Ik ben noch R_ON noch JAM.
Ik zou namelijk nooit zo onaardig doen tegen Erik of wie dan ook.
Je wist ook niet dat DO2 kapper is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM is R_ON?. En als het zo is, waarom weet ik dat dan nu pas?
Oh, je bent editor2quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef IQM het volgende:
Leuk, leuk...eerder broodnodig.
Zoals Claudia dus ookal zeiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha, je bent dus wél een kloon, want dat speelde zich veel vroeger af, ver voor jouw registratietijd.
Is DO2 kapper??!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Je wist ook niet dat DO2 kapper is.![]()
Fluister het dan in mijn oor. Ik zal zwijgen als het graf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef IQM het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat het in het belang is van de staatsveiligheid?
Hij heeft een eigen salon in Amsterdamquote:
Ik zal bewijzen dat ik echt ben!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, je bent editor2Dan is het broodnodig
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een eigen salon in Amsterdam.
Wat gaaf! Ik had nooit zo'n beroep bij DO2 verwacht, maar creatief is het in ieder geval welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een eigen salon in Amsterdam.
vergeet de foto's van je Amerikaanse keuken en playboy model vriendin nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef IQM het volgende:
Moment, even een aantal iMac-foto's en professionele kiekjes van lekker eten van het net plukken.
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Aan de Prinsengracht! (Toch Claudia?)
Respectquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Hij pendelt elke dag heen en weer tussen Breda en Amsterdam, op zijn opoefiets.
*klikt ook*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
Van de postgeschiedenis van IQM word ik niet bepaald vrolijk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
Van de postgeschiedenis van IQM word ik niet bepaald vrolijk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Ah joh, ik voelde direct al aan mijn water dat ik in de zeik genomen wordt. Ik koester geen illusies.
Want oppervlakkig. Maar daar maak je natuurlijk ook een kloon voor aan.quote:
'word'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Ah joh, ik voelde direct al aan mijn water dat ik in de zeik genomen wordt. Ik koester geen illusies.
Val ik nou van mijn voetstuk?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
'word'
Maar...Ik snap het niet meer.
Waarom word je nou weer in de zeik genomen? Door wie? Door mij niet, hoor.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Val ik nou van mijn voetstuk?!![]()
Je hebt in ieder geval behoorlijk je best gedaan op die zinquote:
Een taalfout!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat doet me deugd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je niet oppervlakkiger dan de gemiddelde fokker hoor, IQM.
Dat is geen compliment.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je niet oppervlakkiger dan de gemiddelde fokker hoor, IQM.
Je weet dat imperfectie volmaakt maaktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Val ik nou van mijn voetstuk?!![]()
Is IQM dan toch Erik?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef IQM het volgende:
[..]!
Nee, hoor.
Maar ik snap jullie niet.(En jullie mij waarschijnlijk ook niet.
) Waarom ben ik oppervlakkig? Waarom neem ik jou in de zeik?
Voor zover ik weet ben ik toch echt mezelfquote:
Nee hoor. Ik had bijna 'gecondoleert' gepost.quote:
Daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggen, ja.quote:
Zou ik ook zeggen...quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, IQM, van wie ben je nou een kloon?
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Fluister het dan in mijn oor. Ik zal zwijgen als het graf.![]()
Dat geloof ik niet.quote:
IQM. Ik ben een koude vrouw. Dan weet je dat vast.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen...
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik suggereerde in ieder geval dat je een andere (diepzinnigere) kant hebt. Nu moet je ons nog even die kant laten zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:35 schreef IQM het volgende:
Maar ik vind het in ieder geval méér een compliment dan jouw opmerking.![]()
ARquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Isabitch het volgende:
Ik ben ook een kloon en jullie mogen raden van wie
Daar geloof ik ook niks van.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
IQM. Ik ben een koude vrouw. Dan weet je dat vast.![]()
Dat wou ik ook zeggen.quote:
Het feit dat hij niet constant over bier en tieten ratelt, en de ene spelfout na de andere maakt, vrouwen ziet als geile neukwezens en dat ook laat blijken bij het posten, maakt 'm toch al diepzinniger dan 50% van FOK!.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik suggereerde in ieder geval nog dat je een andere (diepzinnigere) kant hebt. Nu moet je ons nog even die kant laten zien.![]()
Ik heb hoge standaarden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet constant over bier en tieten ratelt, en de ene spelfout na de andere maakt, vrouwen ziet als geile neukwezens en dat ook laat blijken bij het posten, maakt 'm toch al diepzinniger dan 50% van FOK!.
Deze fietsen vast ook, (als ze standaarden haddenquote:
Dan nog is het een vrije hoge standaard.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook een standaard aan het kleine wieltje bevestigen.
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook een standaard aan het kleine wieltje bevestigen.
Tsja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n klein wieltje heeft niet het formaat van een normaal wiel hoor.
Hou je van fietsen, Lienekien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het nog wel over mij, mij, mij?
Ik ben nou al blasé.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een heel topic wat over jou gaat, Lienekien.
Ik ga hier niet op in, want dan zou het toch weer over jou gaanquote:
Dan hebben we het nog steeds over jouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gek op fietsen. Ik heb er twee.
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof madam dagelijks een ode-topic krijgt.![]()
Nee, hoor. Dat gaat bij koude vrouwen namelijk héél wat moeilijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.![]()
Komt dat goed uit. Ik zit vol met opgekropte liefde.quote:
Anders ik wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
IQM is geen kloon van JAM. Dat durf ik nu wel te zeggen.
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is voor jou liefde, Lienekien?
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne
2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht"!
Dat wordt dan wel heel persoonlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Dat was zeg maar de grap.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Het was geen vraag, het was een hartekreet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er op een forum ook niet om vragen.
Heb ik eigenlijk notes? Heeft iedereen notes?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon is
Wéér zo'n username met een afkorting die bestaat uit louter hoofdletters.quote:
Neen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:12 schreef k_man het volgende:
Zijn mensen die altijd aardig zijn niet vreselijk saai Erik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |