Ik suggereerde in ieder geval dat je een andere (diepzinnigere) kant hebt. Nu moet je ons nog even die kant laten zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:35 schreef IQM het volgende:
Maar ik vind het in ieder geval méér een compliment dan jouw opmerking.![]()
ARquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Isabitch het volgende:
Ik ben ook een kloon en jullie mogen raden van wie
Daar geloof ik ook niks van.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
IQM. Ik ben een koude vrouw. Dan weet je dat vast.![]()
Dat wou ik ook zeggen.quote:
Het feit dat hij niet constant over bier en tieten ratelt, en de ene spelfout na de andere maakt, vrouwen ziet als geile neukwezens en dat ook laat blijken bij het posten, maakt 'm toch al diepzinniger dan 50% van FOK!.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik suggereerde in ieder geval nog dat je een andere (diepzinnigere) kant hebt. Nu moet je ons nog even die kant laten zien.![]()
Ik heb hoge standaarden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet constant over bier en tieten ratelt, en de ene spelfout na de andere maakt, vrouwen ziet als geile neukwezens en dat ook laat blijken bij het posten, maakt 'm toch al diepzinniger dan 50% van FOK!.
Deze fietsen vast ook, (als ze standaarden haddenquote:
Dan nog is het een vrije hoge standaard.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook een standaard aan het kleine wieltje bevestigen.
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook een standaard aan het kleine wieltje bevestigen.
Tsja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n klein wieltje heeft niet het formaat van een normaal wiel hoor.
Hou je van fietsen, Lienekien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het nog wel over mij, mij, mij?
Ik ben nou al blasé.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een heel topic wat over jou gaat, Lienekien.
Ik ga hier niet op in, want dan zou het toch weer over jou gaanquote:
Dan hebben we het nog steeds over jouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gek op fietsen. Ik heb er twee.
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof madam dagelijks een ode-topic krijgt.![]()
Nee, hoor. Dat gaat bij koude vrouwen namelijk héél wat moeilijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.![]()
Komt dat goed uit. Ik zit vol met opgekropte liefde.quote:
Anders ik wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
IQM is geen kloon van JAM. Dat durf ik nu wel te zeggen.
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is voor jou liefde, Lienekien?
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne
2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht"!
Dat wordt dan wel heel persoonlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Dat was zeg maar de grap.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Het was geen vraag, het was een hartekreet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er op een forum ook niet om vragen.
Heb ik eigenlijk notes? Heeft iedereen notes?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon is
Wéér zo'n username met een afkorting die bestaat uit louter hoofdletters.quote:
Neen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:12 schreef k_man het volgende:
Zijn mensen die altijd aardig zijn niet vreselijk saai Erik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |