En als ik nou zeg dat het in het belang is van de staatsveiligheid?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè.
Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè®
Leuk, leuk...eerder broodnodig.quote:
Heb je ooit een net nieuwe user een ode-topic zien aanmaken voor een user die er al een tijdje zit? Of die bij elke post dezelfde PI gebruikt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus toch een kloon, want je weet precies wat er speelt.
Aha, je bent dus wél een kloon, want dat speelde zich veel vroeger af, ver voor jouw registratietijd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef IQM het volgende:
Maar neen. Ik ben noch R_ON noch JAM.
Ik zou namelijk nooit zo onaardig doen tegen Erik of wie dan ook.
Je wist ook niet dat DO2 kapper is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM is R_ON?. En als het zo is, waarom weet ik dat dan nu pas?
Oh, je bent editor2quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef IQM het volgende:
Leuk, leuk...eerder broodnodig.
Zoals Claudia dus ookal zeiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha, je bent dus wél een kloon, want dat speelde zich veel vroeger af, ver voor jouw registratietijd.
Is DO2 kapper??!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Je wist ook niet dat DO2 kapper is.![]()
Fluister het dan in mijn oor. Ik zal zwijgen als het graf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef IQM het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat het in het belang is van de staatsveiligheid?
Hij heeft een eigen salon in Amsterdamquote:
Ik zal bewijzen dat ik echt ben!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, je bent editor2Dan is het broodnodig
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een eigen salon in Amsterdam.
Wat gaaf! Ik had nooit zo'n beroep bij DO2 verwacht, maar creatief is het in ieder geval welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een eigen salon in Amsterdam.
vergeet de foto's van je Amerikaanse keuken en playboy model vriendin nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef IQM het volgende:
Moment, even een aantal iMac-foto's en professionele kiekjes van lekker eten van het net plukken.
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Aan de Prinsengracht! (Toch Claudia?)
Respectquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Hij pendelt elke dag heen en weer tussen Breda en Amsterdam, op zijn opoefiets.
*klikt ook*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
Van de postgeschiedenis van IQM word ik niet bepaald vrolijk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
Van de postgeschiedenis van IQM word ik niet bepaald vrolijk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Ah joh, ik voelde direct al aan mijn water dat ik in de zeik genomen wordt. Ik koester geen illusies.
Want oppervlakkig. Maar daar maak je natuurlijk ook een kloon voor aan.quote:
'word'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Ah joh, ik voelde direct al aan mijn water dat ik in de zeik genomen wordt. Ik koester geen illusies.
Val ik nou van mijn voetstuk?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
'word'
Maar...Ik snap het niet meer.
Waarom word je nou weer in de zeik genomen? Door wie? Door mij niet, hoor.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Val ik nou van mijn voetstuk?!![]()
Je hebt in ieder geval behoorlijk je best gedaan op die zinquote:
Een taalfout!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat doet me deugd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je niet oppervlakkiger dan de gemiddelde fokker hoor, IQM.
Dat is geen compliment.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je niet oppervlakkiger dan de gemiddelde fokker hoor, IQM.
Je weet dat imperfectie volmaakt maaktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Val ik nou van mijn voetstuk?!![]()
Is IQM dan toch Erik?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef IQM het volgende:
[..]!
Nee, hoor.
Maar ik snap jullie niet.(En jullie mij waarschijnlijk ook niet.
) Waarom ben ik oppervlakkig? Waarom neem ik jou in de zeik?
Voor zover ik weet ben ik toch echt mezelfquote:
Nee hoor. Ik had bijna 'gecondoleert' gepost.quote:
Daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggen, ja.quote:
Zou ik ook zeggen...quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, IQM, van wie ben je nou een kloon?
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb daar dus een schijthekel aan, hè.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Fluister het dan in mijn oor. Ik zal zwijgen als het graf.![]()
Dat geloof ik niet.quote:
IQM. Ik ben een koude vrouw. Dan weet je dat vast.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen...
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |