Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook een standaard aan het kleine wieltje bevestigen.
Tsja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou de fiets omvallen, denk ik. Of in ieder geval niet stabiel staan.
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n klein wieltje heeft niet het formaat van een normaal wiel hoor.
Hou je van fietsen, Lienekien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het nog wel over mij, mij, mij?
Ik ben nou al blasé.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een heel topic wat over jou gaat, Lienekien.
Ik ga hier niet op in, want dan zou het toch weer over jou gaanquote:
Dan hebben we het nog steeds over jouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gek op fietsen. Ik heb er twee.
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof madam dagelijks een ode-topic krijgt.![]()
Nee, hoor. Dat gaat bij koude vrouwen namelijk héél wat moeilijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O. Jij denkt: ik schrijf een gedicht en die is om.![]()
Komt dat goed uit. Ik zit vol met opgekropte liefde.quote:
Anders ik wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
IQM is geen kloon van JAM. Dat durf ik nu wel te zeggen.
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is voor jou liefde, Lienekien?
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
"lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne
2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht"!
Dat wordt dan wel heel persoonlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Dat was zeg maar de grap.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Mijnheer Van Dale is dat inderdaad zo, maar ik vroeg me af hoe het zich voor Lienekien uit.
Het was geen vraag, het was een hartekreet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je er op een forum ook niet om vragen.
Heb ik eigenlijk notes? Heeft iedereen notes?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Z'n notes maakten me ook al niet wijzer. Zeer zelden staat daar in van wie iemand een kloon is
Wéér zo'n username met een afkorting die bestaat uit louter hoofdletters.quote:
Neen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:12 schreef k_man het volgende:
Zijn mensen die altijd aardig zijn niet vreselijk saai Erik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |