abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42886775
Snobisme a-go-go.
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:05:28 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42887135
Goh, stond 137 al de hele tijd op scherp voor de laatste post?
The love you take is equal to the love you make.
pi_42887782
Ja mevrouw.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:56:05 #4
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42892755
Bijna tijd voor de Formule 1.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:59:56 #6
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42892861
O, leuk. Op hoeveel doden en gewonden hopen we vandaag?
pi_42892862
Het zou me toch een mirakel zijn als Schumi alsnog wereldkampioen wordt.
pi_42892979
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Augustina het volgende:
Het zou me toch een mirakel zijn als Schumi alsnog wereldkampioen wordt.
Wat een teleurstelling zou dat zijn.
pi_42893029
Inderdaad, en ook mirakels.
pi_42898387

Hoe oud zou deze foto zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_42900224
Ik denk een jaar of dertig. Hi hi.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_42901197

[ Bericht 100% gewijzigd door wyccie op 23-10-2006 00:05:35 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:08:32 #13
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905354
Zou dit topic nu niet zo goed lopen omdat er 'K&L' staat in plaats van 'TTK'?
pi_42905411
Heb jij Mooi weer de Leeuw gekeken, broer?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:11:41 #15
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905467
Nee.
Ze zongen net een liedje, in het Nederlands. En ik ken het wel, maar ik ben zo slecht in het koppelen van een melodie aan een titel. Heb het al in twee topics gevraagd, maar ben er nog niet achter.
En ik wil zo (weer) slapen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:14:57 #17
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905501
Kun je niet googlen op wat woorden uit de tekst?
pi_42905541
Ik weet de tekst al niet meer.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:18:32 #19
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42905579
In dat geval: morgen naar uitzendinggemist.nl gaan en dan wél op de aankondiging letten.
pi_42905653
Hmm, dan moet ik eerst een half uur naar gelul luisteren.
Moet dan maar.

Nu ga ik mijn bed induiken. Trusten
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:26:15 #21
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906365
Wat gebeurt er toch met mensen tussen stoeien voor de trouwreportage en de echtscheiding in?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:51:21 #23
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:51:44 #24
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906515
Nee hoor. Ik ben wat foto's aan het inscannen en kom allemaal vreselijk enthousiaste (OK, en geposeerde) huwelijksfoto's tegen, en die geven dan toch te denken, hè? Wat die mensen ooit bezield heeft, of waar de bezieling opgehouden is.
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:57:13 #26
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906576
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef Claudia_x het volgende:
of waar de bezieling opgehouden is.
Op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer. Maar dat is toch in 99 van de 100 relaties zo? (Huwelijk of niet.) Gewoon te lang te dicht op elkaars lip gezeten. Ik snap dat wel.
pi_42906624
Waarom is het op een gegeven moment 'gewoon' niet leuk meer? Ik vind dat niet zo vanzelfsprekend. Of ben jij in het algemeen gauw uitgekeken op iets?
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:04:24 #28
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906744
Ik ben misschien wat te cynisch. Cynischer dan goed voor me is, misschien zelfs wel.

Maar toch denk ik dat het wél vanzelfsprekend is. Ik ben er niet van overtuigd dat een relatie een leven lang interessant blijft. Dan ben je uitgepraat en verval je in sleur. En vooral: dan vind je het niet meer bezwaarlijk om je af te reageren op diegene naast je op de bank. Daar wordt het niet leuker van.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:05:14 #29
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42906757
O, en ik heb inderdaad wel een beetje een short attention span. Maar ik geloof dat dat op dit vlak nogal meevalt.
pi_42906927
Nou ja, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe meer ik ervan doordrongen raak dat er weinig écht leuke mensen zijn (laat staan leuke aantrekkelijke mensen). Ik houd van mensen, maar de meesten zijn zo dom en/of lelijk. Die wetenschap doet je wel op waarde schatten wat je hebt, en dan laat je dat niet meer zo gauw gaan.

Ik ben zelf niet zo bang voor afnemende interesse. Ik vind die eerste periode waarin alles spannend want onzeker is overschat. Ik weet liever waar ik aan toe ben en de verschillen zorgen er toch wel voor dat je geboeid blijft?
pi_42906978
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef broer het volgende:
O, en ik heb inderdaad wel een beetje een short attention span. Maar ik geloof dat dat op dit vlak nogal meevalt.
Je moet natuurlijk ook iemand vinden die je aandacht weet te houden. Maar het is zo makkelijk om de schuld bij de ander te leggen en te zeggen dat diegene je niet langer boeit. Dat is net zoiets als afhaken op een feestje omdat het alleen over auto's gaat. Je kunt zelf ook wat initiatief tonen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:20:58 #32
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907109
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe meer ik ervan doordrongen raak dat er weinig écht leuke mensen zijn (laat staan leuke aantrekkelijke mensen). Ik houd van mensen, maar de meesten zijn zo dom en/of lelijk. Die wetenschap doet je wel op waarde schatten wat je hebt, en dan laat je dat niet meer zo gauw gaan.
Nee, als je het getroffen hebt, laat je het niet zo gauw gaan. Maar dat staat los van hoe je je dan gedraagt in die relatie. Er zijn voldoende mensen die in onmin leven en toch bij elkaar blijven. (Maar nu verdraai ik je woorden, geloof ik. )
quote:
Ik ben zelf niet zo bang voor afnemende interesse. Ik vind die eerste periode waarin alles spannend want onzeker is overschat. Ik weet liever waar ik aan toe ben en de verschillen zorgen er toch wel voor dat je geboeid blijft?
O, ik vind stabiliteit en zekerheid ook prettig. Ik zou ook niet zozeer een relatie verbreken omdat ik 'weer verliefd' zou willen zijn. Het is meer dat ik liever alleen ben dan dat ik moeizaam met iemand omga. En dat zie ik toch wel op verschillende plekken.

Of je door de verschillen geboeid blijft, weet ik niet. Als je overvallen wordt door wrevel en de bijbehorende desinteresse dan helpen alle verschillen van de wereld niet meer om je nog geboeid te houden...
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:23:40 #33
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907155
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet natuurlijk ook iemand vinden die je aandacht weet te houden. Maar het is zo makkelijk om de schuld bij de ander te leggen en te zeggen dat diegene je niet langer boeit. Dat is net zoiets als afhaken op een feestje omdat het alleen over auto's gaat. Je kunt zelf ook wat initiatief tonen.
Nou, ik overdrijf wel wat, natuurlijk. Al is het alleen maar om het gesprek interessant te houden.

Maar het is, zoals je zelf ook al zegt, nog best lastig om dan die ene te vinden die je aandacht weet vast te houden. En ik neem de moeite ook wel, hoor. Ik ben niet het type dat na een maandje de handdoek in de ring gooit. (Ik ben wél het type dat er om de redenen die ik hierboven noem dan maar helemáál niet aan begint.)
pi_42907213
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef broer het volgende:

O, ik vind stabiliteit en zekerheid ook prettig. Ik zou ook niet zozeer een relatie verbreken omdat ik 'weer verliefd' zou willen zijn. Het is meer dat ik liever alleen ben dan dat ik moeizaam met iemand omga. En dat zie ik toch wel op verschillende plekken.
Ja, dat begrijp ik wel. De relaties die meestal wél standhouden zijn degene waarin man en vrouw maar hun eigen leven zijn gaan leiden: apart bed, aparte bankrekening en gezamenlijke feestjes. Dat is misschien wel nog veel treuriger, al kan ik me voorstellen dat je er anders over denkt als het je ouders zijn.

Ik ben zelf niet zo makkelijk, dus ik kan me voorstellen dat ik gedumpt word vanwege 'moeizame omgang'. Dat is wonderwel nog niet voorgekomen. Mannen hebben eigenlijk best veel geduld.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:31:46 #35
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907283
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel. De relaties die meestal wél standhouden zijn degene waarin man en vrouw maar hun eigen leven zijn gaan leiden: apart bed, aparte bankrekening en gezamenlijke feestjes. Dat is misschien wel nog veel treuriger, al kan ik me voorstellen dat je er anders over denkt als het je ouders zijn.
Ach, ik heb wel begrip voor mensen die het zo doen. Als je veilig in een relatie zit, is het tamelijk lastig om daar uit te stappen en alles weer in je eentje te gaan doen. Eng ook. Dan liever samen met iemand die het misschien niet helemaal is, maar die je wel vertrouwt. Ik zou het alleen zelf niet zo willen.
quote:
Ik ben zelf niet zo makkelijk, dus ik kan me voorstellen dat ik gedumpt word vanwege 'moeizame omgang'. Dat is wonderwel nog niet voorgekomen. Mannen hebben eigenlijk best veel geduld.
Niet alle mannen, hoor.

Zou voor mij ook een angst zijn. Ik wil nog wel eens moeilijk doen om niks. En ik zou elke vrouw volstrekt gelijk geven als ze op dat moment zwaait en wegloopt.
pi_42907287
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef broer het volgende:

Nou, ik overdrijf wel wat, natuurlijk. Al is het alleen maar om het gesprek interessant te houden.
Heel goed, nuances zijn de nekslag voor elke relatie.
quote:
Maar het is, zoals je zelf ook al zegt, nog best lastig om dan die ene te vinden die je aandacht weet vast te houden.
Ik heb met je te doen. Vrouwen zijn ook behoorlijk saai.
quote:
En ik neem de moeite ook wel, hoor. Ik ben niet het type dat na een maandje de handdoek in de ring gooit.
Maar goed, met 'moeite' kom je er ook niet. Het boeien moet eigenlijk toch wel vanzelf gaan, anders ga je heel geforceerd op zaterdagmiddag met z'n tweetjes de seksshop binnen om het 'spannend te houden'.
quote:
(Ik ben wél het type dat er om de redenen die ik hierboven noem dan maar helemáál niet aan begint.)
Waar begin je dan helemaal niet aan, een relatie waar je bij voorbaat al enige twijfels bij hebt of relaties in het algemeen?
pi_42907362
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef broer het volgende:

Ach, ik heb wel begrip voor mensen die het zo doen. Als je veilig in een relatie zit, is het tamelijk lastig om daar uit te stappen en alles weer in je eentje te gaan doen. Eng ook. Dan liever samen met iemand die het misschien niet helemaal is, maar die je wel vertrouwt. Ik zou het alleen zelf niet zo willen.
Ik heb er ook begrip voor, maar liefdesrelaties lijken mij geen zaak van het verstand. Hoe deprimerend moet het zijn om je neer te leggen bij nooit meer passie. Niet dat verteerd worden van verlangen zo'n pretje is.
quote:
Niet alle mannen, hoor.
Ik geloof er weinig van, jij bent vast nét zo.
quote:
Zou voor mij ook een angst zijn. Ik wil nog wel eens moeilijk doen om niks. En ik zou elke vrouw volstrekt gelijk geven als ze op dat moment zwaait en wegloopt.
Moeilijk doen om niks? Vertel!
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:38:46 #38
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907415
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb met je te doen. Vrouwen zijn ook behoorlijk saai.
Ja, verstandig! Geef me maar gelijk. Zo kom ik nooit achter de computer vandaan.
quote:
Maar goed, met 'moeite' kom je er ook niet. Het boeien moet eigenlijk toch wel vanzelf gaan, anders ga je heel geforceerd op zaterdagmiddag met z'n tweetjes de seksshop binnen om het 'spannend te houden'.
Moeite doen betekent toch ook gewoon serieus en oprecht vragen hoe het met iemand gaat, hoe zijn of haar dag was, of het gezellig was op de breiclub, of het eten lekker was - dat soort dingen? Jouw voorbeeld klinkt meteen weer zo écht hopeloos...
quote:
Waar begin je dan helemaal niet aan, een relatie waar je bij voorbaat al enige twijfels bij hebt of relaties in het algemeen?
Dat laatste.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:41:56 #39
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907485
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof er weinig van, jij bent vast nét zo.
Ik kan héél ongeduldig zijn, hoor. Zeker met klagende mensen. In het algemeen, dus. Niet alleen vrouwen. Ik zal het alleen misschien niet zo snel laten merken. Waarschijnlijk interpreteer jij dat laatste als 'geduldig'.
pi_42907529
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef broer het volgende:

Ja, verstandig! Geef me maar gelijk. Zo kom ik nooit achter de computer vandaan.
Via de computer maak je misschien wel méér kans op een leuke vrouw, zelfs als je een Brad Pitt lookalike bent.
quote:
Moeite doen betekent toch ook gewoon serieus en oprecht vragen hoe het met iemand gaat, hoe zijn of haar dag was, of het gezellig was op de breiclub, of het eten lekker was - dat soort dingen? Jouw voorbeeld klinkt meteen weer zo écht hopeloos...
Ik vind het nogal treurig klinken om moeite te moeten doen voor vragen naar de belevingswereld van de ander.
quote:
Dat laatste.
Dat geloof ik niet zo. Als je voor iemand valt, dan ga je dat vast niet tegenhouden.
pi_42907563
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:41 schreef broer het volgende:

Ik kan héél ongeduldig zijn, hoor. Zeker met klagende mensen. In het algemeen, dus. Niet alleen vrouwen. Ik zal het alleen misschien niet zo snel laten merken. Waarschijnlijk interpreteer jij dat laatste als 'geduldig'.
Ja, dat bedoel ik inderdaad met geduld, en dat vind ik waanzinnig knap. Maar het is ongetwijfeld niet alsof je er moeite voor doet. Het is, zoals ik al zei, een typisch mannelijke eigenschap. En tja, dan kun je er ineens genoeg van krijgen en dan komt het wellicht voor de ander als donderslag bij heldere hemel. Dat lijkt me erg naar.
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:53:07 #42
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907663
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Claudia_x het volgende:
Via de computer maak je misschien wel méér kans op een leuke vrouw, zelfs als je een Brad Pitt lookalike bent.
Ik heb me al verschillende keren ingeschreven bij datingsites. Meestal 's nachts als er niemand op MSN of Fok! was en ik toch wat te doen wilde hebben. En elke keer heb ik me de ochtend daarna weer uitgeschreven. Het is niet (meer) aan mij besteed.
quote:
Ik vind het nogal treurig klinken om moeite te moeten doen voor vragen naar de belevingswereld van de ander.
Oké, ik had moeite tussen aanhalingstekens moeten zetten. Of er 'werken aan' van moeten maken. Maar dat is een term waar ik eigenlijk ook niet helemaal in geloof.
quote:
Dat geloof ik niet zo. Als je voor iemand valt, dan ga je dat vast niet tegenhouden.
Dat lukt heel goed, hoor. Beetje moeite voor doen, maar dan is dat helemaal niet zo'n probleem.
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat bedoel ik inderdaad met geduld, en dat vind ik waanzinnig knap. Maar het is ongetwijfeld niet alsof je er moeite voor doet. Het is, zoals ik al zei, een typisch mannelijke eigenschap. En tja, dan kun je er ineens genoeg van krijgen en dan komt het wellicht voor de ander als donderslag bij heldere hemel. Dat lijkt me erg naar.
In plaats van 'geduldig' zou je ook 'opkroppen' kunnen zeggen. Dan klinkt het al lang niet zo sympathiek meer. Ik hou van mensen die even een seconde of tien nadenken voordat ze iets zeggen (en dus niet zomaar eruit blaten wat er in ze opkomt), maar een maand of tien nadenken voordat je iets zegt is nu ook weer niet de bedoeling.
pi_42907801
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef broer het volgende:

Ik heb me al verschillende keren ingeschreven bij datingsites. Meestal 's nachts als er niemand op MSN of Fok! was en ik toch wat te doen wilde hebben. En elke keer heb ik me de ochtend daarna weer uitgeschreven. Het is niet (meer) aan mij besteed.
Is een datingsite ook niet wat te statisch? Er ontstaan waanzinnig veel relaties via chatboxen en op die manier kun je ook veel gauwer merken of de vonken overslaan. Zo'n forum als fok! is natuurlijk leuk en aardig maar weinig ad rem, dus het is wat minder pijnlijk als een gesprek stroef verloopt.
quote:
Dat lukt heel goed, hoor. Beetje moeite voor doen, maar dan is dat helemaal niet zo'n probleem.
Maar tussen de regels door laat je zien dat je het eigenlijk wel wilt. Ik vraag me af of er niet iets anders een rol speelt.
quote:
In plaats van 'geduldig' zou je ook 'opkroppen' kunnen zeggen. Dan klinkt het al lang niet zo sympathiek meer. Ik hou van mensen die even een seconde of tien nadenken voordat ze iets zeggen (en dus niet zomaar eruit blaten wat er in ze opkomt), maar een maand of tien nadenken voordat je iets zegt is nu ook weer niet de bedoeling.
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dit soort nieuwe inzichten helpen me wat coulanter voor mezelf te zijn.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:07:28 #44
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907866
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:01 schreef Claudia_x het volgende:
Is een datingsite ook niet wat te statisch? Er ontstaan waanzinnig veel relaties via chatboxen en op die manier kun je ook veel gauwer merken of de vonken overslaan. Zo'n forum als fok! is natuurlijk leuk en aardig maar weinig ad rem, dus het is wat minder pijnlijk als een gesprek stroef verloopt.
Geen idee. Ik kom nooit in chatboxen. Zelfs niet als Ollie ze aanraadt. En om er nou naartoe te gaan om een relatie te zoeken...
quote:
Maar tussen de regels door laat je zien dat je het eigenlijk wel wilt. Ik vraag me af of er niet iets anders een rol speelt.
Er speelt hoogstens dat ik inmiddels genoeg begin te krijgen van mijn cynische houding en dat ik vind dat ik weer eens wat opener moet zijn. Vandaar de af en toe wat 'dubbele' antwoorden.

Maar op welk moment is dit gesprek veranderd in een psychoanalyse van mij?
quote:
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dit soort nieuwe inzichten helpen me wat coulanter voor mezelf te zijn.
Jij roept over het algemeen zonder erover na te denken wat je van iets vindt?
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:08:19 #45
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907875
Vind jij het ook al tijd om te gaan slapen?
pi_42907885
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Vind jij het ook al tijd om te gaan slapen?
Neu.
pi_42907897
Sinds mijn longembolie heb ik geen last meer van insomnia. Ik kan het een ieder aanbeleven.
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:09:52 #48
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907899
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:08 schreef Claudia_x het volgende:
Neu.
Mooi is dat!
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:10:56 #49
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42907912
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef Claudia_x het volgende:
Sinds mijn longembolie heb ik geen last meer van insomnia. Ik kan het een ieder aanbeleven.
Dan zou ik er graag één opwekken. Tips?
pi_42907928
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Geen idee. Ik kom nooit in chatboxen. Zelfs niet als Ollie ze aanraadt. En om er nou naartoe te gaan om een relatie te zoeken...
Zo'n verstandig advies was het waarschijnlijk ook niet. Het is er een en al lamlendigheid. De periodes dat ik gechat heb waren dan ook mijn meest lamlendige.
quote:
Er speelt hoogstens dat ik inmiddels genoeg begin te krijgen van mijn cynische houding en dat ik vind dat ik weer eens wat opener moet zijn. Vandaar de af en toe wat 'dubbele' antwoorden.

Maar op welk moment is dit gesprek veranderd in een psychoanalyse van mij?
Het is vrij herkenbaar, hoor. Het probleem is dat je nooit iemand gaat vinden waar je enthousiast over kunt zijn als je het bij voorbaat al niet ziet zitten. En eenzaamheid is kut.
quote:
Jij roept over het algemeen zonder erover na te denken wat je van iets vindt?
Integendeel, maar ik heb bij mensen waar ik van hou wel erg moeite om mijn emoties te verbergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')