quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef Claudia_x het volgende:Zo'n verstandig advies was het waarschijnlijk ook niet. Het is er een en al lamlendigheid. De periodes dat ik gechat heb waren dan ook mijn meest lamlendige.
Precies. En daar zit ik niet echt op te wachten. Ik kijk gewoon in het dagelijks leven wel om me heen.
![]()
quote:
Het is vrij herkenbaar, hoor. Het probleem is dat je nooit iemand gaat vinden waar je enthousiast over kunt zijn als je het bij voorbaat al niet ziet zitten. En eenzaamheid is kut.
Ik heb het nooit gezien als 'eenzaamheid'. Ook niet zo gevoeld, trouwens. Dan wordt het al lastiger om je houding te veranderen. (Niet dat dit klagend bedoeld is; ik voelde me er wel prettig bij.)
quote:
Integendeel, maar ik heb bij mensen waar ik van hou wel erg moeite om mijn emoties te verbergen.
Het leuke is dat mensen, als ze toch al met zichzelf bezig zijn, niet eens zien welke emotie jij hebt. Dan is geduldigheid al een stuk gemakkelijker te veinzen.
![]()
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:13 schreef Claudia_x het volgende:Een operatie regelen, een zware anticonceptiepil slikken en flink veel op de bank liggen met je kat daarna.
De bank en de kat zijn geen probleem, de anticonceptiepillen liggen hier op voorraad. Nu alleen nog even een operatie regelen.
Ik ga er even een nachtje over slapen om te bedenken hoe ik dat ga regelen.