ow ik dacht dat die andere eerder wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
Goeie nummering...this is the place to be![]()
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
normaal wordt ie daar toch nogal vrijposterig van?! (leuke woordspeling al zeg ik het zelf)
Zie... [BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ik dacht dat die andere eerder was
*iets gevats probeert te bedenken*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelf)
*aan komt rennen*quote:
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
Luistert naar
Lindstrom - the contemporary fix![]()
wel goed voor de conditie, en natuurlijk super voor de stats... nu was bommie de enige sc-er in de top 3...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
Ik ben bekaf!! Ik blijf niet heen en weer rennen! HIER DUS!![]()
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??![]()
![]()
right....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....![]()
jawellllllquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
en nu post er helemaal niemand meer![]()
![]()
hubbie kijkt naar de shining...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Hans Teeuwen kijken! (Ned3)
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
right....
echt een zaterdagavondmuziekje![]()
![]()
wat heeft weed nou te maken met laidback sex?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...![]()
daan had vorige week een heel klein balletje in zijn neus gestopt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hubbie kijkt naar de shining...
dus ik ga niet opperen naar teeuwen te kijken.... opnemen is nog een optie. zijn wel "fan"
je moeder bellen en dan vragen: raad es? en dat zij dan zegt: je hebt m&m's in je kont gestopt...
ik dacht dat ik niet meer bijkwam... welke is er nu op tv??
Breierdeck! MMaar stoor me niet, vrouw!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hubbie kijkt naar de shining...
dus ik ga niet opperen naar teeuwen te kijken.... opnemen is nog een optie. zijn wel "fan"
je moeder bellen en dan vragen: raad es? en dat zij dan zegt: je hebt m&m's in je kont gestopt...
ik dacht dat ik niet meer bijkwam... welke is er nu op tv??
nee, tuurlijk niet, jij bent al gestoord....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Breierdeck! MMaar stoor me niet, vrouw!![]()
Daar ga je geen volle zalen mee trekken!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daan had vorige week een heel klein balletje in zijn neus gestopt...![]()
![]()
M&m?? hoe kreeg je dat er weer uit?? dat zou onze Daan echt niet eens overwegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daan had vorige week een heel klein balletje in zijn neus gestopt...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
Deze dus? Die andere was wel eerder, blijven vreemde regels van die modjes.
...echt een heel klein balletje, ik heb verder geen idee hoe en wat want was ff snel boodschappen doen een vriend van me was er die heeft het eruit gehaald... ik kwam niet meer bij toen ik het hoordequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
M&m?? hoe kreeg je dat er weer uit?? dat zou onze Daan echt niet eens overwegen.![]()
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
net BB ze blijven de regels veranderen als het hun uitkomtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
OMfG! je begint weer te zuigen ind e fb zie ikquote:
......dat is een serieuse vraag ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat heeft weed nou te maken met laidback sex?![]()
Ik dacht dat die Day nog een beetje capabel was, maar ik wil TL terug, laat die kuthond hem weer eens uitspugenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Latitia gaat voor chaos en anarchie![]()
valt ook niet mee met users zoals wij julliequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
omdat je het nooit tegen iemand kunt zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:19 schreef versabommie het volgende:
dat liedje "you're beuatifull" vind ik echt zo 'n fucking homonummer he!
schijnbaar wel.....als ik het niet had gedaan had ik nou morgenochtend niet om half zever wakker gemaakt door middel van een bommetje op mijn rug van een 4 jarigequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat je het nooit tegen iemand kunt zeggen
ik val gewoon heel onromantisch in slaap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
......dat is een serieuse vraag ?
Laat ik een vergelijkend voorbeeld geven...owkee het is niet helemaal vergelijkbaar maar toch![]()
bloedstollend verhaal
en hij krijgt nog bijval van domme newbie's ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMfG! je begint weer te zuigen ind e fb zie ik![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnbaar wel.....als ik het niet had gedaan had ik nou morgenochtend niet om half zever wakker gemaakt door middel van een bommetje op mijn rug van een 4 jarige
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
Heb ik hier ooit al eens openlijk bekend dat ik verliefd ben op Day ?![]()
![]()
![]()
sssssssssssllllllllllllllllllllllllllllllllllllliijijijijijijijijijijijijijmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Das geen zuigen, ik wil gewoon een verklaring voor het onrecht dat mij is aangedaan, maar Day heeft belangrijkere dingen te doen blijkbaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMfG! je begint weer te zuigen ind e fb zie ik![]()
ff wachten tot ie morgen moet poepen en dan met n microscoop tussen de stront zoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Day nog een beetje capabel was, maar ik wil TL terug, laat die kuthond hem weer eens uitspugen![]()
ben jij nou de eendkloon??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das geen zuigen, ik wil gewoon een verklaring voor het onrecht dat mij is aangedaan, maar Day heeft belangrijkere dingen te doen blijkbaar
zou zomaar eens kunnen. Ik weet niet wat Day de hele avond aan het doen is!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das geen zuigen, ik wil gewoon een verklaring voor het onrecht dat mij is aangedaan, maar Day heeft belangrijkere dingen te doen blijkbaar
ik wacht nog steeds op dr torpedo's voor ik verliefd worquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
hahaha, zit toch bij Dieka in de buurt of niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
ik had al n deurbel verwacht maar zodra die gaat ben ik weg krijg bezoek en daarna gaan we hier heen
ben je al wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
ik had al n deurbel verwacht maar zodra die gaat ben ik weg krijg bezoek en daarna gaan we hier heen
idd maar vind dieka nie veel aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha, zit toch bij Dieka in de buurt of niet?
Veel plezier in ieder geval!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd maar vind dieka nie veel aan
bijde Markelo he
kom je hier ergens weg
Yep...al is dat niet vanwege dit soort leuke gebbetjes.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik val gewoon heel onromantisch in slaap.met snurken enzo...
![]()
dusse, laidback klopt wel, maar de rest....
en als ik het goed begrijp kan jij beter ook van de blows afblijven..![]()
Zak nooit geweest index mooi maar zo ver weg wil altijd nog n x naar Dorf munsterlandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]m'n ouders wonen tussen zwolle en hardenberg, dus dan ga je of naar dieka of naar zak/index meestal vroeger
tsskkk.... jij krijgt voor postinterpretatie toch echt een 3 hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sssssssssssllllllllllllllllllllllllllllllllllllliijijijijijijijijijijijijijmmmmmmmmmmmm
Ben in beiden geweest, Dorf Munsterland nog niet, The bridge wel, maar dat is voor jullie waarschijnlijk weer te ver rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zak nooit geweest index mooi maar zo ver weg wil altijd nog n x naar Dorf munsterland
oho!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...al is dat niet vanwege dit soort leuke gebbetjes.....![]()
Ik zal je nog een leuk voorbeeld geven van hoe relaxerend weed op mijn persoon inwerkt...
Feestje bij een vriendin van me....hele huis vol met jongelui....die vriendin kende een Europees kampioen kickboxen en die was ook uitgenodigd.![]()
Affijn...ik woog toen nog ca 80kg en had dezelfde lengte als nu (ca 1.95 ) ...typisch gevalletje gespierde spijker dus...![]()
Echter nu had ik in alle haast en domme overmoed besloten dat het voor deze glegenheid toch ook wel sneller kon....ik spurtte de woonkamer uit het balkon op ...pakte de balkonleuning in volle vaart vast en jumpte er overheen....![]()
resultaat: De held van de avond en de schlemiel in het ziekenhuis de volgende ochtend toen mijn poot in het gips moest...![]()
![]()
iiku niequote:
ik ook niet.....quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:39 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand mijn saaie TT even veranderen ( [BB SC 86] we nemen maar weer een nieuwe! ) in:
Waar TL is opgegeten door een hond!!
![]()
hahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
knip
Normaal gesproken klom ik over het hek....liet mij voorzichtig naar beneden zakken totdat ik met mijn handen alleen nog de balkonrand vasthad en liet mij dan vallen.
knip
Maak je niet ongerust...ik kon er ook wel mee lachen......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho!!![]()
ik moest wel hardop lachen...![]()
met strippoker heb je meer lol...![]()
en jij danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
tsskkk.... jij krijgt voor postinterpretatie toch echt een 3 hoor...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha
kammeraad van mij woonde op 12 hoog ook wedstrijdje
via lift en via trap
trap met bordes tussen verdieping
loop 2 treden af spring in paal op bordes
slinger me om paal heen
land op tweede tree van volgende trap
spring weer in volgende paal enz.
tot op de laatste verdieping bij bbg staat geen paal
vol met me bek op de bbg vloer
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha
kammeraad van mij woonde op 12 hoog ook wedstrijdje
via lift en via trap
trap met bordes tussen verdieping
loop 2 treden af spring in paal op bordes
slinger me om paal heen
land op tweede tree van volgende trap
spring weer in volgende paal enz.
tot op de laatste verdieping bij bbg staat geen paal
vol met me bek op de bbg vloer
mhwa net al jij waarschijnlijk wel gewonnen
ik ook niet....maar denk dat ze zij dat eerder doet dan deze weer dicht en die van jou weer open!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alhoewel ik het nog steeds niet eens ben met de mods
ff checkuh of ik het nog kan....deze smilie zegt zo veel als :quote:
toen was het niet leuk, want ik te verlegen, en nu heb ik drie 9-ponders gebaard....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust...ik kon er ook wel mee lachen......![]()
Strippoker ...was ik toendertijd veel te verlegen voor...en nu is de vriendenkring er niet een waarvan ik zeg....daar ga ik eens fijn een avond mee strippokeren...![]()
of zijn broodkruimels zijn opgegeten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
alhoewel het ook nog kan dat TL het verkeerde kattenluikje is ingeschoten....
zegt me niet eens wat ik kom uit de achterhoe he dus bill is al half uur rijden index uurquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben in beiden geweest, Dorf Munsterland nog niet, The bridge wel, maar dat is voor jullie waarschijnlijk weer te ver rijden
kom maar schat...ik wachtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff checkuh of ik het nog kan....deze smilie zegt zo veel als :
"pak me dan als je kan en het liefst vol en nat op mijn bakkes"![]()
![]()
![]()
ja hoor had nog wel t benul om me met mn handen/voeten n beetje op te vangen wel nog n littekentje onder mn onderlip waar mn voortanden door heen kwamenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én?! heb je je eigen gebit nog??
![]()
nou....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
of zijn broodkruimels zijn opgegeten!
bikkel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja hoor had nog wel t benul om me met mn handen/voeten n beetje op te vangen wel nog n littekentje onder mn onderlip waar mn voortanden door heen kwamen
ben die avond ook nog wezen stappen
dank je wel dayquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:49 schreef Day het volgende:
Zo aangepast. Have fun!
En Manu, het is dat ik vanavond echt andere dingen aan m'n hoofd heb, want anders....![]()
senks Day!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:49 schreef Day het volgende:
Zo aangepast. Have fun!
En Manu, het is dat ik vanavond echt andere dingen aan m'n hoofd heb, want anders....![]()
Rare dingen hebben jullie vroeger gedaan zeg!quote:
Weet niet precies wat je met die post bedoeld, maar volgens mij heb ik me vandaag nog niet misdragenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:49 schreef Day het volgende:
Zo aangepast. Have fun!
Kom op bommels...niet zo terughoudend...ik kan me niet voorstellen dat jij niet een leuk verhaal weet op te dissen van de een of andere jeugdstommiteit...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rare dingen hebben jullie vroeger gedaan zeg!
alles wat er in me kats kast ligtquote:
en vertel 's.. wat deed jij vroeger??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rare dingen hebben jullie vroeger gedaan zeg!
have fun inodder!!quote:
Ik heb vroeger wel eens in een ....ja weet niet of ik het moet vertellen maargoed ik trek de stoute schoenen aan...ik heb vroeger wel eens in een krant gescheten die voor een voorduer gelegt ind e fik gestoken en toen aangebelt...degene die open deed trapte het vuur uit en zijn schoen zat onder mijn strontquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op bommels...niet zo terughoudend...ik kan me niet voorstellen dat jij niet een leuk verhaal weet op te dissen van de een of andere jeugdstommiteit...![]()
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alles wat er in me kats kast ligt![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens in een ....ja weet niet of ik het moet vertellen maargoed ik trek de stoute schoenen aan...ik heb vroeger wel eens in een krant gescheten die voor een voorduer gelegt ind e fik gestoken en toen aangebelt...degene die open deed trapte het vuur uit en zijn schoen zat onder mijn stront![]()
ja jeetje, dat deed mijn vader al....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens in een ....ja weet niet of ik het moet vertellen maargoed ik trek de stoute schoenen aan...ik heb vroeger wel eens in een krant gescheten die voor een voorduer gelegt ind e fik gestoken en toen aangebelt...degene die open deed trapte het vuur uit en zijn schoen zat onder mijn stront![]()
tja...nu weet iedereen dat ik vroeger een bad motherfucker was waar je beter niet mee kon spotten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je misschien beter niet kunnen vertellen ja.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog 's leuke dingen om te lezen i.p.v. al dat gezeik!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
tis bij mij allemaal niet zo spannend pik!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Tis een leuke story....maar diegene waarbij je zelf het lijdend voorwerp zou zijn klinken mij toch nog beter in de oren.![]()
![]()
tja zou het wel willen zeggen maar ik heul niet met moddiemodsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:00 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog 's leuke dingen om te lezen i.p.v. al dat gezeik!![]()
![]()
Oi Day...ook zo'n avondquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:00 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog 's leuke dingen om te lezen i.p.v. al dat gezeik!![]()
![]()
Waarom hagelslag?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jeetje, dat deed mijn vader al....![]()
doe 's gewoon een leuke jaren 70 gein.
ik ging hagelslag jatten met een vriendinnetje terwijl onze moeders het vrouwen cabaret aan het oefenen waren...![]()
da's pas jaren 70...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja zou het wel willen zeggen maar ik heul niet met moddiemods
Nee, jij pakt het anders aan. Gewoon niet op komen dagen bij lunchafspraken bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja zou het wel willen zeggen maar ik heul niet met moddiemods
Kijk eens aan. Een user die begrijpt dat een mod ook wel 'ns een kutavond kan hebben. Ken uw mods en zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Day...ook zo'n avond...laat het forum en het modden maar leker wat het is vanavond....Teamlead doet morgenochtend het corvee wel.
geen idee, ik was 5 en zij een paar maanden jonger. het was haar kast en haar idee. we hebben de hagelslag samen opgevroten. in WbD mijn geboortesadtjiequote:
hij is gewoon een bange poeperdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, jij pakt het anders aan. Gewoon niet op komen dagen bij lunchafspraken bijvoorbeeld!![]()
kom lekker slowchatten Day, wij helpen je er wel door...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een user die begrijpt dat een mod ook wel 'ns een kutavond kan hebben. Ken uw mods en zo.![]()
Ik geloof er geen snars van......iemand met zo'n levendige fantasie als jij moet vroeger ook laten we zeggen "bijzonder gedrag" hebben vertoond...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis bij mij allemaal niet zo spannend pik!
Heb vroeger wel eens moeten nablijven omdat ik het meisje voor me aan haar haren trok...zo?
Ik was ook veel te braaf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee, ik was 5 en zij een paar maanden jonger. het was haar kast en haar idee. we hebben de hagelslag samen opgevroten. in WbD mijn geboortesadtjie
ik was en ben veels te braaf voor zulke uitspattingen....![]()
Ik geloof er ook geen snars aan. Volgens mij heeft Bommie vroeger de buurt geterroriseerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van......iemand met zo'n levendige fantasie als jij moet vroeger ook laten we zeggen "bijzonder gedrag" hebben vertoond...![]()
![]()
Magoe..........back to here and now...dan maar...het kwam dus eik allemaal door dat reuze geile relaxte weed beatje...![]()
![]()
sommige dingen moet je gewoon van het inet houdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van......iemand met zo'n levendige fantasie als jij moet vroeger ook laten we zeggen "bijzonder gedrag" hebben vertoond...![]()
![]()
Flappie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh.......ik ben nog in gedachten bij het konijn...![]()
hey bommels, ben jij van stad utreg of elders uit de provincie? van vroeger uit zeg maar...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
sommige dingen moet je gewoon van het inet houden![]()
True true.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
sommige dingen moet je gewoon van het inet houden![]()
iets in mij zegt dit met een korreltje zout te nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen snars aan. Volgens mij heeft Bommie vroeger de buurt geterroriseerd.
Ik was zelf wel heel erg braaf.![]()
en ik zit hier maar te wachtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh.......ik ben nog in gedachten bij het konijn...![]()
utreg, geboren, getogenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey bommels, ben jij van stad utreg of elders uit de provincie? van vroeger uit zeg maar...
Tis kwart over 11, je bent te laatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]het is 11 uur, ben bezig met koken
quote:
Nee echt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iets in mij zegt dit met een korreltje zout te nemen![]()
Hear Hear, Day heeft vroeger iedereen geterroriseerd! En ik was vroeger zoals nu nog steeds braaf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iets in mij zegt dit met een korreltje zout te nemen![]()
Dat kutdansen liep uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis kwart over 11, je bent te laat
waarop wacht je dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en ik zit hier maar te wachten![]()
uhu...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee echt.
Altjd op tijd naar bed, zonder morren. Altijd mijn best doen op school, lief tegen de leerkrachten, nooit een grote bek en nooooooooooit geen kattekwaad of vechtpartijtjes of zo.![]()
.....heb je mijn post op de vorige page gemist.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en ik zit hier maar te wachten![]()
Waarom jat je nu mijn jeugdverhaal?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee echt.
Altjd op tijd naar bed, zonder morren. Altijd mijn best doen op school, lief tegen de leerkrachten, nooit een grote bek en nooooooooooit geen kattekwaad of vechtpartijtjes of zo.![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hear Hear, Day heeft vroeger iedereen geterroriseerd! En ik was vroeger zoals nu nog steeds braaf!
hoe doe je dat?quote:
Gelukkig heeft ie geen cowboy laarzen met sporen anders zou het maar een bloederig zootje zijn geworden...quote:
ok ok misschien heeft day niet letterlijk iedereen geterorriseerd!quote:
wat een baggerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
23:28
Paul Simon
Late In The Evening23:31
Juan Luis Guerra
Burbujas De Amor23:36
Bronski Beat
Smalltown Boy23:41
Lena Marlin
Sitting Down Here23:45
K.c. & The Sunshine Band
Come To My Island23:48
Phil Collins
In The Air Tonight23:53
Suzanne Vega
Tom's Diner23:57
John Miles
Music
http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
Door wie dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar werd verplicht dat te kijken op sbs 6
Vertel jij eens over je jeugdzondes...je leest alles maar ik heb het podium even voor je gereserveerd!quote:
Tis maar waar je van houdt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie geen cowboy laarzen met sporen anders zou het maar een bloederig zootje zijn geworden...![]()
tis echt een kutuur nu jaquote:
http://www.youtube.com/watch?v=zdvyZwpWT9Aquote:
huh.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....heb je mijn post op de vorige page gemist.....![]()
Ik heb je inmiddels al 3 keer besprongen; maar je afzijdige blik en het feit dat ik steeds weer terugstuiterde deden bij mij al het angstige vermoeden rijzen dat je me gemist had.![]()
![]()
Jij leest mijn postjes gewoon helemaal niet hè?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vertel jij eens over je jeugdzondes...je leest alles maar ik heb het podium even voor je gereserveerd!
Hoi Petraaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, daar is ik weer eens, Genoten van ut schaatsen en nu jullie maar ff zieken![]()
![]()
![]()
ik bedoelde je jeugdzondes!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij leest mijn postjes gewoon helemaal niet hè?!
[BB SC 86] Waar TL is opgegeten door een hond
haai thalita, weet ik daarom zei ik het ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi PetraaKom maar lekker zieken, doet iedereen hier.
quote:
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alles wat er in me kats kast ligt![]()
Zit op dit moment draadloos in de algemene ruimte te tikken en m'n huisgenoten zaten dat te kijken dus dan kijk ik meequote:
alweer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....![]()
Sweet mother maria....here I come....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat waren ze .Ik ben net als jij altijd braaf geweest.
![]()
ik ga ff uit me pannetje....quote:
petraaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, daar is ik weer eens, Genoten van ut schaatsen en nu jullie maar ff zieken![]()
![]()
![]()
ow.... tobey mc guire....quote:
ik ben aan het wachten tot er iemand hier post. ondertussen luister ik muziek op youtube...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:34 schreef Talitha het volgende:
Ik weet het niet, maar volgens mij kan dit echt beter. Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Vers glas erbij gepakt....en inmiddels druk aan het f5en..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:34 schreef Talitha het volgende:
Ik weet het niet, maar volgens mij kan dit echt beter. Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
we vallen in herhaling....ik doe de deur vast openquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....![]()
Sweet mother maria....here I come....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
same here...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vers glas erbij gepakt....en inmiddels druk aan het f5en..![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:33 schreef petraa het volgende:
Bommie!!!!! zeggen we niets meer ?????![]()
Als we allemaal gaan zitten wachten en F5-en, dan schiet het niet op hè.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot er iemand hier post. ondertussen luister ik muziek op youtube...
vast?!?!?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
we vallen in herhaling....ik doe de deur vast open
ik post me de blubber..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als we allemaal gaan zitten wachten en F5-en, dan schiet het niet op hè.
'Niet F5-en, maar posten' is het motto.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vers glas erbij gepakt....en inmiddels druk aan het f5en..![]()
( hij stond al open...maar ik denk dat hij bij me buren is geweest ... iemand een vreemd mannetje met een coiboi hoed gezien????)quote:
Lieverd ik zit hier in me niemendalletje achter pc dus die broek is al uren uitquote:
nou ik heb niks gezien.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( hij stond al open...maar ik denk dat hij bij me buren is geweest ... iemand een vreemd mannetje met een coiboi hoed gezien????
je moet ook geen blubber postenquote:
bagger!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je moet ook geen blubber posten![]()
ja jeetjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je moet ook geen blubber posten![]()
Dat mannetje liep hier net voorbij hij had zwarte hoed op klopt dat ????quote:
ik zou durven zweren dat ik iets hoorde...quote:
Oke hier een bord tomatensoep voor de buuf. Nu ben je gevoed dus kom op met die zooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jeetje![]()
ik moet wel een beetje gevoed worden ja!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke hier een bord tomatensoep voor de buuf. Nu ben je gevoegd dus kom op met die zooi
....daar doet ik niet aan mee...ome Roodbol heeft het al niet zo breed getuige de vele haperingen van de laatste paar maanden.....ik kan hem moeilijk ook nog eens onnodig op bandbreedte gaan jagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Niet F5-en, maar posten' is het motto.![]()
Nope...ik zou maar uitkijken...dat was geen hoed maar een cape...ik zag hem ook het was magere heinquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat mannetje liep hier net voorbij hij had zwarte hoed op klopt dat ????![]()
Jo met de banjo-retoriek!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Niet F5-en, maar posten' is het motto.![]()
OK mensen we kunnen nu vrijuit posten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui...
ik ga ff lekker pitten... armpje rust gunnen...
tot later...![]()
![]()
![]()
O ships, ik zal bordje op de deur plakken een deur verder gaarne, misschien leest die dat en heb ik geluk!!! Buren zijn toch niet thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...ik zou maar uitkijken...dat was geen hoed maar een cape...ik zag hem ook het was magere hein
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
....daar doet ik niet aan mee...ome Roodbol heeft het al niet zo breed getuige de vele haperingen van de laatste paar maanden.....ik kan hem moeilijk ook nog eens onnodig op bandbreedte gaan jagen.![]()
whehehe Joo zit je wel dwars huh?quote:
Truste buufquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui...
tot later...![]()
![]()
![]()
Trusten buuf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui...
tot later...![]()
![]()
![]()
doei mevrouw de buurvrouwquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui...
tot later...![]()
![]()
![]()
Dit is een andere Jo, die van Lien met de mandoline!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe Joo zit je wel dwars huh?
Jij kan Joo niet handelen pik!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is een andere Jo, die van Lien met de mandoline!
Joo is trouwens op mij! Het is officieel!![]()
Jantje Jan Smit!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is een andere Jo, die van Lien met de mandoline!
Joo is trouwens op mij! Het is officieel!![]()
Jappie...ik vind dat jij als Oldbie deze sc wel laat verzanden in een enorme gezapige polemiek van onlust!quote:
Wat ben je lief voor Danny.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Danny...je weet wel...die opperrooie...![]()
![]()
zo overleeft Jappie fok jaar in jaar uitquote:
Oggut het komische duo Jip en Janneke heeft elkaar weer gevonden hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo overleeft Jappie fok jaar in jaar uit![]()
Jij zou op het moment niet willen ruilen met Janneman ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie...ik vind dat jij als Oldbie deze sc wel laat verzanden in een enorme gezapige polemiek van onlust!![]()
Het is maar internet hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij kan Joo niet handelen pik!![]()
Dat heb je dus van hèm geleerd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo overleeft Jappie fok jaar in jaar uit![]()
je hebt mailquote:
denk dat het handig is om gewoon een dikke vette rel te ontketenen in de COS en op slinkse wijze hierheen te trekken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef demins het volgende:
Uw oudste inwoner spreekt:
Het gaat mij echt te langzaam heur!![]()
omdat ik even niet tegen je praat!quote:
Het was "lucht"post...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik even niet tegen je praat!![]()
We kunnen ook ff met zijn allen de cos induiken en Tijn gaan verdedigen alszijnde een toppertje!quote:
ja kom zeg...zit maar op me in te hakken en ik bescherm haar altijd met mijn leven!quote:
Ho....FB is as far as I go...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
We kunnen ook ff met zijn allen de cos induiken en Tijn gaan verdedigen alszijnde een toppertje!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
We kunnen ook ff met zijn allen de cos induiken en Tijn gaan verdedigen alszijnde een toppertje!
wat kijk je, schele? Is niets illegaals aan, foktechnisch gezienquote:
Pleas not ik ben geen Tijn fan meer, ik vind ut een kwalquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is een fijn plan! Doe maar, dan let ik hier ondertussen wel op de newbies!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat het handig is om gewoon een dikke vette rel te ontketenen in de COS en op slinkse wijze hierheen te trekken!
...rennen jongens daar is ze !!!!!quote:
same here....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Pleas not ik ben geen Tijn fan meer, ik vind ut een kwal
Bijt van je af Bommels...doe het uit naam van ons allemaal van het zwakke geslachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kom zeg...zit maar op me in te hakken en ik bescherm haar altijd met mijn leven!
whehehe zou je leuk vinden he ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bijt van je af Bommels...doe het uit naam van ons allemaal van het zwakke geslacht![]()
![]()
Ga jij op mij passen ?????? wowwww.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is een fijn plan! Doe maar, dan let ik hier ondertussen wel de newbies!![]()
The Boss, Ned3
bruce gaat hier opquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is een fijn plan! Doe maar, dan let ik hier ondertussen wel de newbies!![]()
The Boss, Ned3
Leuk leuk....het is een smerig karwei maar iemand moet het doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe zou je leuk vinden he ?
Neen, de tijd van newbies beschadigen ben ik ver voorbij!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leuk leuk....het is een smerig karwei maar iemand moet het doen.![]()
go bommie go bommie
![]()
De brutaalste haal je er altijd meteen tussen uit! Kom jij maar eens vooraan zitten!quote:
Wil je ons iets vertellen?quote:
Tally is zowel in leeftijd als in registratienummer alweer aardig over the hill hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, de tijd van newbies beschadigen ben ik ver voorbij!
Het lukt je ook niet echt he bommie, dus dan zou ik ook zeggen ben ik ver voorbijquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, de tijd van newbies beschadigen ben ik ver voorbij!
keej zeg maar waar, dat is het enige dat ik wil doen,quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef demins het volgende:
[..]
De brutaalste haal je er altijd meteen tussen uit! Kom jij maar eens vooraan zitten!![]()
Erg leuk tot zover, belooft veel!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
ohw de seeger sessions!
Pay me my money downnnnnnnnnnnnnnnnn hehehehe
Sommigen blijven altijd newbie!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tally is zowel in leeftijd als in registratienummer alweer aardig over the hill hoor...![]()
![]()
nee, ik wil aandachtquote:
Verwar je het nu niet mat naieviteit ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommigen blijven altijd newbie!![]()
post maar een nudie foto!quote:
Hoi liefje, beetje in je hum weer?quote:
wie ben jij? kutnewbiequote:
heejquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi liefje, beetje in je hum weer?
Als je blijft posten als een newbie blijf je wmb een newbie!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verwar je het nu niet mat naieviteit ?![]()
Hoor ik daar nou wat ???????? ik verstond het niet goed.quote:
heej petraaquote:
Even knuffelen?quote:
Je oren zitten vol...waarschijnlijk lekken je hersenen stront!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou wat ???????? ik verstond het niet goed.![]()
Deze newbie is genoeg gebashd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommigen blijven altijd newbie!![]()
van wie?quote:
Tja gelukkig heb ik hersenen in me hoofd, maar wat zit er bij jou in ??????quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je oren zitten vol...waarschijnlijk lekken je hersenen stront!![]()
Als je nou echt lef hebt ga je alle mods en (F)A's beledigenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
Kijk het maakt mij niet uit als jullie niet met wat snelheid willen posten, ik ga gewoon langzaam aan jullie allemaal tot op het bot beledigen tot er weer op niveau gepost gaat worden heur!
tssssssk de hele avond mensen beschadigen en als je zelf geschoren gaat worden is het RUN FORREST RUUUUUUUUUUUN!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze newbie is genoeg gebashd.![]()
Tot later.
doeggies Thalitaquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tot later.
hey gladysquote:
die posten hier nooit, ongelukkig stokertje !quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je nou echt lef hebt ga je alle mods en (F)A's beledigen![]()
Slaap lekker Tally.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tot later.
wat zeg je, shit for brains?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja gelukkig heb ik hersenen in me hoofd, maar wat zit er bij jou in ??????![]()
Hey demins, wat vinjij van de seeger sessions?quote:
Denk jij, de mods zijn wel zo vriendelijk om al je verwensingen even naar hun door te sturen hoor, maken ze geen probleem vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die posten hier nooit, ongelukkig stokertje !
van een boel mensiesquote:
Jij wil aandacht en veel gele envelopjes...begin bij jezelf zou ik zeggenquote:
nee dat zit mijn dikke carrieremove m totale domination van fok te verwerkelijken in de wegquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk jij, de mods zijn wel zo vriendelijk om al je verwensingen even naar hun door te sturen hoor, maken ze geen probleem van![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ik je toch bijna gemist hebben...![]()
![]()
Thnx!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:29 schreef demins het volgende:
Welterusten Talitha, let maar niet op Bommie hoor. Die jongen is in- en in- slecht!
![]()
![]()
![]()
Maar hij slaapt tenminste niet de hele morgen (om ook maar iets positiefs te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:29 schreef demins het volgende:
Welterusten Talitha, let maar niet op Bommie hoor. Die jongen is in- en in- slecht!
![]()
![]()
![]()
Die ken ik allemaal niet! Doe maar gewoon een van jezelf dan...quote:
Ik zeg kom maar ff langs, je hoorde toch al niet veelquote:
Ben veel te bang dat er een moment voorbij gaat zonder dat ik het weet waarin ik mensen had kunnen beledigenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar hij slaapt tenminste niet de hele morgen (om ook maar iets positiefs te zeggen)
okee ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil aandacht en veel gele envelopjes...begin bij jezelf zou ik zeggen
whaha, ik hoor genoeg en ........quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg kom maar ff langs, je hoorde toch al niet veel
..Ik moet er helaas wel gelijk vandoor...ik moet uiteraard morgen weer uitgerust en wel bij je op appel verschijnen...quote:
HEY! Ik vroeg je net wat!`quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef demins het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal niet! Doe maar gewoon een van jezelf dan...
Wat?quote:
das dus het nadeel van een newbie zijn je weet niet hoever je kan gaan. Maar ik had een tekst in me gedachten pffffquote:
nah....zo blijf je newbie hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
das dus het nadeel van een newbie zijn je weet niet hoever je kan gaan. Maar ik had een tekst in me gedachten pffff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |