ja jeetje, dat deed mijn vader al....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens in een ....ja weet niet of ik het moet vertellen maargoed ik trek de stoute schoenen aan...ik heb vroeger wel eens in een krant gescheten die voor een voorduer gelegt ind e fik gestoken en toen aangebelt...degene die open deed trapte het vuur uit en zijn schoen zat onder mijn stront![]()
tja...nu weet iedereen dat ik vroeger een bad motherfucker was waar je beter niet mee kon spotten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je misschien beter niet kunnen vertellen ja.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens in een ....ja weet niet of ik het moet vertellen maargoed ik trek de stoute schoenen aan...ik heb vroeger wel eens in een krant gescheten die voor een voorduer gelegt ind e fik gestoken en toen aangebelt...degene die open deed trapte het vuur uit en zijn schoen zat onder mijn stront![]()
Kijk, dat zijn nog 's leuke dingen om te lezen i.p.v. al dat gezeik!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
Heb ik hier ooit al eens openlijk bekend dat ik verliefd ben op Day ?![]()
![]()
![]()
tis bij mij allemaal niet zo spannend pik!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Tis een leuke story....maar diegene waarbij je zelf het lijdend voorwerp zou zijn klinken mij toch nog beter in de oren.![]()
![]()
tja zou het wel willen zeggen maar ik heul niet met moddiemodsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:00 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog 's leuke dingen om te lezen i.p.v. al dat gezeik!![]()
![]()
Oi Day...ook zo'n avondquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:00 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog 's leuke dingen om te lezen i.p.v. al dat gezeik!![]()
![]()
Waarom hagelslag?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jeetje, dat deed mijn vader al....![]()
doe 's gewoon een leuke jaren 70 gein.
ik ging hagelslag jatten met een vriendinnetje terwijl onze moeders het vrouwen cabaret aan het oefenen waren...![]()
da's pas jaren 70...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja zou het wel willen zeggen maar ik heul niet met moddiemods
Nee, jij pakt het anders aan. Gewoon niet op komen dagen bij lunchafspraken bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja zou het wel willen zeggen maar ik heul niet met moddiemods
Kijk eens aan. Een user die begrijpt dat een mod ook wel 'ns een kutavond kan hebben. Ken uw mods en zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Day...ook zo'n avond...laat het forum en het modden maar leker wat het is vanavond....Teamlead doet morgenochtend het corvee wel.
geen idee, ik was 5 en zij een paar maanden jonger. het was haar kast en haar idee. we hebben de hagelslag samen opgevroten. in WbD mijn geboortesadtjiequote:
hij is gewoon een bange poeperdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, jij pakt het anders aan. Gewoon niet op komen dagen bij lunchafspraken bijvoorbeeld!![]()
kom lekker slowchatten Day, wij helpen je er wel door...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een user die begrijpt dat een mod ook wel 'ns een kutavond kan hebben. Ken uw mods en zo.![]()
Ik geloof er geen snars van......iemand met zo'n levendige fantasie als jij moet vroeger ook laten we zeggen "bijzonder gedrag" hebben vertoond...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis bij mij allemaal niet zo spannend pik!
Heb vroeger wel eens moeten nablijven omdat ik het meisje voor me aan haar haren trok...zo?
Ik was ook veel te braaf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee, ik was 5 en zij een paar maanden jonger. het was haar kast en haar idee. we hebben de hagelslag samen opgevroten. in WbD mijn geboortesadtjie
ik was en ben veels te braaf voor zulke uitspattingen....![]()
Ik geloof er ook geen snars aan. Volgens mij heeft Bommie vroeger de buurt geterroriseerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van......iemand met zo'n levendige fantasie als jij moet vroeger ook laten we zeggen "bijzonder gedrag" hebben vertoond...![]()
![]()
Magoe..........back to here and now...dan maar...het kwam dus eik allemaal door dat reuze geile relaxte weed beatje...![]()
![]()
sommige dingen moet je gewoon van het inet houdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van......iemand met zo'n levendige fantasie als jij moet vroeger ook laten we zeggen "bijzonder gedrag" hebben vertoond...![]()
![]()
Flappie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh.......ik ben nog in gedachten bij het konijn...![]()
hey bommels, ben jij van stad utreg of elders uit de provincie? van vroeger uit zeg maar...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
sommige dingen moet je gewoon van het inet houden![]()
True true.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
sommige dingen moet je gewoon van het inet houden![]()
iets in mij zegt dit met een korreltje zout te nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen snars aan. Volgens mij heeft Bommie vroeger de buurt geterroriseerd.
Ik was zelf wel heel erg braaf.![]()
en ik zit hier maar te wachtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh.......ik ben nog in gedachten bij het konijn...![]()
utreg, geboren, getogenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey bommels, ben jij van stad utreg of elders uit de provincie? van vroeger uit zeg maar...
Tis kwart over 11, je bent te laatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]het is 11 uur, ben bezig met koken
quote:
Nee echt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iets in mij zegt dit met een korreltje zout te nemen![]()
Hear Hear, Day heeft vroeger iedereen geterroriseerd! En ik was vroeger zoals nu nog steeds braaf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iets in mij zegt dit met een korreltje zout te nemen![]()
Dat kutdansen liep uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis kwart over 11, je bent te laat
waarop wacht je dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en ik zit hier maar te wachten![]()
uhu...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee echt.
Altjd op tijd naar bed, zonder morren. Altijd mijn best doen op school, lief tegen de leerkrachten, nooit een grote bek en nooooooooooit geen kattekwaad of vechtpartijtjes of zo.![]()
.....heb je mijn post op de vorige page gemist.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en ik zit hier maar te wachten![]()
Waarom jat je nu mijn jeugdverhaal?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee echt.
Altjd op tijd naar bed, zonder morren. Altijd mijn best doen op school, lief tegen de leerkrachten, nooit een grote bek en nooooooooooit geen kattekwaad of vechtpartijtjes of zo.![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hear Hear, Day heeft vroeger iedereen geterroriseerd! En ik was vroeger zoals nu nog steeds braaf!
hoe doe je dat?quote:
Gelukkig heeft ie geen cowboy laarzen met sporen anders zou het maar een bloederig zootje zijn geworden...quote:
ok ok misschien heeft day niet letterlijk iedereen geterorriseerd!quote:
wat een baggerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
23:28
Paul Simon
Late In The Evening23:31
Juan Luis Guerra
Burbujas De Amor23:36
Bronski Beat
Smalltown Boy23:41
Lena Marlin
Sitting Down Here23:45
K.c. & The Sunshine Band
Come To My Island23:48
Phil Collins
In The Air Tonight23:53
Suzanne Vega
Tom's Diner23:57
John Miles
Music
http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
Door wie dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar werd verplicht dat te kijken op sbs 6
Vertel jij eens over je jeugdzondes...je leest alles maar ik heb het podium even voor je gereserveerd!quote:
Tis maar waar je van houdt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie geen cowboy laarzen met sporen anders zou het maar een bloederig zootje zijn geworden...![]()
tis echt een kutuur nu jaquote:
http://www.youtube.com/watch?v=zdvyZwpWT9Aquote:
huh.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....heb je mijn post op de vorige page gemist.....![]()
Ik heb je inmiddels al 3 keer besprongen; maar je afzijdige blik en het feit dat ik steeds weer terugstuiterde deden bij mij al het angstige vermoeden rijzen dat je me gemist had.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |