ow ik dacht dat die andere eerder wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
Goeie nummering...this is the place to be![]()
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
normaal wordt ie daar toch nogal vrijposterig van?! (leuke woordspeling al zeg ik het zelf)
Zie... [BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ik dacht dat die andere eerder was
*iets gevats probeert te bedenken*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelf)
*aan komt rennen*quote:
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
Luistert naar
Lindstrom - the contemporary fix![]()
wel goed voor de conditie, en natuurlijk super voor de stats... nu was bommie de enige sc-er in de top 3...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
Ik ben bekaf!! Ik blijf niet heen en weer rennen! HIER DUS!![]()
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??![]()
![]()
right....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....![]()
jawellllllquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
en nu post er helemaal niemand meer![]()
![]()
hubbie kijkt naar de shining...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Hans Teeuwen kijken! (Ned3)
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
right....
echt een zaterdagavondmuziekje![]()
![]()
wat heeft weed nou te maken met laidback sex?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...![]()
daan had vorige week een heel klein balletje in zijn neus gestopt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hubbie kijkt naar de shining...
dus ik ga niet opperen naar teeuwen te kijken.... opnemen is nog een optie. zijn wel "fan"
je moeder bellen en dan vragen: raad es? en dat zij dan zegt: je hebt m&m's in je kont gestopt...
ik dacht dat ik niet meer bijkwam... welke is er nu op tv??
Breierdeck! MMaar stoor me niet, vrouw!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hubbie kijkt naar de shining...
dus ik ga niet opperen naar teeuwen te kijken.... opnemen is nog een optie. zijn wel "fan"
je moeder bellen en dan vragen: raad es? en dat zij dan zegt: je hebt m&m's in je kont gestopt...
ik dacht dat ik niet meer bijkwam... welke is er nu op tv??
nee, tuurlijk niet, jij bent al gestoord....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Breierdeck! MMaar stoor me niet, vrouw!![]()
Daar ga je geen volle zalen mee trekken!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daan had vorige week een heel klein balletje in zijn neus gestopt...![]()
![]()
M&m?? hoe kreeg je dat er weer uit?? dat zou onze Daan echt niet eens overwegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daan had vorige week een heel klein balletje in zijn neus gestopt...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
Deze dus? Die andere was wel eerder, blijven vreemde regels van die modjes.
...echt een heel klein balletje, ik heb verder geen idee hoe en wat want was ff snel boodschappen doen een vriend van me was er die heeft het eruit gehaald... ik kwam niet meer bij toen ik het hoordequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
M&m?? hoe kreeg je dat er weer uit?? dat zou onze Daan echt niet eens overwegen.![]()
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
net BB ze blijven de regels veranderen als het hun uitkomtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
OMfG! je begint weer te zuigen ind e fb zie ikquote:
......dat is een serieuse vraag ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat heeft weed nou te maken met laidback sex?![]()
Ik dacht dat die Day nog een beetje capabel was, maar ik wil TL terug, laat die kuthond hem weer eens uitspugenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Latitia gaat voor chaos en anarchie![]()
valt ook niet mee met users zoals wij julliequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
omdat je het nooit tegen iemand kunt zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:19 schreef versabommie het volgende:
dat liedje "you're beuatifull" vind ik echt zo 'n fucking homonummer he!
schijnbaar wel.....als ik het niet had gedaan had ik nou morgenochtend niet om half zever wakker gemaakt door middel van een bommetje op mijn rug van een 4 jarigequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat je het nooit tegen iemand kunt zeggen
ik val gewoon heel onromantisch in slaap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
......dat is een serieuse vraag ?
Laat ik een vergelijkend voorbeeld geven...owkee het is niet helemaal vergelijkbaar maar toch![]()
bloedstollend verhaal
en hij krijgt nog bijval van domme newbie's ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMfG! je begint weer te zuigen ind e fb zie ik![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnbaar wel.....als ik het niet had gedaan had ik nou morgenochtend niet om half zever wakker gemaakt door middel van een bommetje op mijn rug van een 4 jarige
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
Heb ik hier ooit al eens openlijk bekend dat ik verliefd ben op Day ?![]()
![]()
![]()
sssssssssssllllllllllllllllllllllllllllllllllllliijijijijijijijijijijijijijmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Das geen zuigen, ik wil gewoon een verklaring voor het onrecht dat mij is aangedaan, maar Day heeft belangrijkere dingen te doen blijkbaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMfG! je begint weer te zuigen ind e fb zie ik![]()
ff wachten tot ie morgen moet poepen en dan met n microscoop tussen de stront zoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Day nog een beetje capabel was, maar ik wil TL terug, laat die kuthond hem weer eens uitspugen![]()
ben jij nou de eendkloon??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das geen zuigen, ik wil gewoon een verklaring voor het onrecht dat mij is aangedaan, maar Day heeft belangrijkere dingen te doen blijkbaar
zou zomaar eens kunnen. Ik weet niet wat Day de hele avond aan het doen is!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das geen zuigen, ik wil gewoon een verklaring voor het onrecht dat mij is aangedaan, maar Day heeft belangrijkere dingen te doen blijkbaar
ik wacht nog steeds op dr torpedo's voor ik verliefd worquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
hahaha, zit toch bij Dieka in de buurt of niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
ik had al n deurbel verwacht maar zodra die gaat ben ik weg krijg bezoek en daarna gaan we hier heen
ben je al wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
ik had al n deurbel verwacht maar zodra die gaat ben ik weg krijg bezoek en daarna gaan we hier heen
idd maar vind dieka nie veel aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahaha, zit toch bij Dieka in de buurt of niet?
Veel plezier in ieder geval!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd maar vind dieka nie veel aan
bijde Markelo he
kom je hier ergens weg
Yep...al is dat niet vanwege dit soort leuke gebbetjes.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik val gewoon heel onromantisch in slaap.met snurken enzo...
![]()
dusse, laidback klopt wel, maar de rest....
en als ik het goed begrijp kan jij beter ook van de blows afblijven..![]()
Zak nooit geweest index mooi maar zo ver weg wil altijd nog n x naar Dorf munsterlandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]m'n ouders wonen tussen zwolle en hardenberg, dus dan ga je of naar dieka of naar zak/index meestal vroeger
tsskkk.... jij krijgt voor postinterpretatie toch echt een 3 hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sssssssssssllllllllllllllllllllllllllllllllllllliijijijijijijijijijijijijijmmmmmmmmmmmm
Ben in beiden geweest, Dorf Munsterland nog niet, The bridge wel, maar dat is voor jullie waarschijnlijk weer te ver rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zak nooit geweest index mooi maar zo ver weg wil altijd nog n x naar Dorf munsterland
oho!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...al is dat niet vanwege dit soort leuke gebbetjes.....![]()
Ik zal je nog een leuk voorbeeld geven van hoe relaxerend weed op mijn persoon inwerkt...
Feestje bij een vriendin van me....hele huis vol met jongelui....die vriendin kende een Europees kampioen kickboxen en die was ook uitgenodigd.![]()
Affijn...ik woog toen nog ca 80kg en had dezelfde lengte als nu (ca 1.95 ) ...typisch gevalletje gespierde spijker dus...![]()
Echter nu had ik in alle haast en domme overmoed besloten dat het voor deze glegenheid toch ook wel sneller kon....ik spurtte de woonkamer uit het balkon op ...pakte de balkonleuning in volle vaart vast en jumpte er overheen....![]()
resultaat: De held van de avond en de schlemiel in het ziekenhuis de volgende ochtend toen mijn poot in het gips moest...![]()
![]()
iiku niequote:
ik ook niet.....quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:39 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand mijn saaie TT even veranderen ( [BB SC 86] we nemen maar weer een nieuwe! ) in:
Waar TL is opgegeten door een hond!!
![]()
hahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
knip
Normaal gesproken klom ik over het hek....liet mij voorzichtig naar beneden zakken totdat ik met mijn handen alleen nog de balkonrand vasthad en liet mij dan vallen.
knip
Maak je niet ongerust...ik kon er ook wel mee lachen......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho!!![]()
ik moest wel hardop lachen...![]()
met strippoker heb je meer lol...![]()
en jij danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
tsskkk.... jij krijgt voor postinterpretatie toch echt een 3 hoor...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha
kammeraad van mij woonde op 12 hoog ook wedstrijdje
via lift en via trap
trap met bordes tussen verdieping
loop 2 treden af spring in paal op bordes
slinger me om paal heen
land op tweede tree van volgende trap
spring weer in volgende paal enz.
tot op de laatste verdieping bij bbg staat geen paal
vol met me bek op de bbg vloer
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha
kammeraad van mij woonde op 12 hoog ook wedstrijdje
via lift en via trap
trap met bordes tussen verdieping
loop 2 treden af spring in paal op bordes
slinger me om paal heen
land op tweede tree van volgende trap
spring weer in volgende paal enz.
tot op de laatste verdieping bij bbg staat geen paal
vol met me bek op de bbg vloer
mhwa net al jij waarschijnlijk wel gewonnen
ik ook niet....maar denk dat ze zij dat eerder doet dan deze weer dicht en die van jou weer open!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alhoewel ik het nog steeds niet eens ben met de mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |