Jij leest mijn postjes gewoon helemaal niet hè?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vertel jij eens over je jeugdzondes...je leest alles maar ik heb het podium even voor je gereserveerd!
Hoi Petraaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, daar is ik weer eens, Genoten van ut schaatsen en nu jullie maar ff zieken![]()
![]()
![]()
ik bedoelde je jeugdzondes!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij leest mijn postjes gewoon helemaal niet hè?!
[BB SC 86] Waar TL is opgegeten door een hond
haai thalita, weet ik daarom zei ik het ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi PetraaKom maar lekker zieken, doet iedereen hier.
quote:
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alles wat er in me kats kast ligt![]()
Zit op dit moment draadloos in de algemene ruimte te tikken en m'n huisgenoten zaten dat te kijken dus dan kijk ik meequote:
alweer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....![]()
Sweet mother maria....here I come....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat waren ze .Ik ben net als jij altijd braaf geweest.
![]()
ik ga ff uit me pannetje....quote:
petraaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, daar is ik weer eens, Genoten van ut schaatsen en nu jullie maar ff zieken![]()
![]()
![]()
ow.... tobey mc guire....quote:
ik ben aan het wachten tot er iemand hier post. ondertussen luister ik muziek op youtube...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:34 schreef Talitha het volgende:
Ik weet het niet, maar volgens mij kan dit echt beter. Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Vers glas erbij gepakt....en inmiddels druk aan het f5en..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:34 schreef Talitha het volgende:
Ik weet het niet, maar volgens mij kan dit echt beter. Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
we vallen in herhaling....ik doe de deur vast openquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Moge je kasten uit hun voegen barsten van het geweld waarmee "al" jouw kleding zich er tegen aan perst....![]()
Sweet mother maria....here I come....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
same here...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vers glas erbij gepakt....en inmiddels druk aan het f5en..![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:33 schreef petraa het volgende:
Bommie!!!!! zeggen we niets meer ?????![]()
Als we allemaal gaan zitten wachten en F5-en, dan schiet het niet op hè.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot er iemand hier post. ondertussen luister ik muziek op youtube...
vast?!?!?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
we vallen in herhaling....ik doe de deur vast open
ik post me de blubber..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als we allemaal gaan zitten wachten en F5-en, dan schiet het niet op hè.
'Niet F5-en, maar posten' is het motto.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vers glas erbij gepakt....en inmiddels druk aan het f5en..![]()
( hij stond al open...maar ik denk dat hij bij me buren is geweest ... iemand een vreemd mannetje met een coiboi hoed gezien????)quote:
Lieverd ik zit hier in me niemendalletje achter pc dus die broek is al uren uitquote:
nou ik heb niks gezien.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( hij stond al open...maar ik denk dat hij bij me buren is geweest ... iemand een vreemd mannetje met een coiboi hoed gezien????
je moet ook geen blubber postenquote:
bagger!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je moet ook geen blubber posten![]()
ja jeetjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je moet ook geen blubber posten![]()
Dat mannetje liep hier net voorbij hij had zwarte hoed op klopt dat ????quote:
ik zou durven zweren dat ik iets hoorde...quote:
Oke hier een bord tomatensoep voor de buuf. Nu ben je gevoed dus kom op met die zooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jeetje![]()
ik moet wel een beetje gevoed worden ja!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke hier een bord tomatensoep voor de buuf. Nu ben je gevoegd dus kom op met die zooi
....daar doet ik niet aan mee...ome Roodbol heeft het al niet zo breed getuige de vele haperingen van de laatste paar maanden.....ik kan hem moeilijk ook nog eens onnodig op bandbreedte gaan jagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Niet F5-en, maar posten' is het motto.![]()
Nope...ik zou maar uitkijken...dat was geen hoed maar een cape...ik zag hem ook het was magere heinquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat mannetje liep hier net voorbij hij had zwarte hoed op klopt dat ????![]()
Jo met de banjo-retoriek!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Niet F5-en, maar posten' is het motto.![]()
OK mensen we kunnen nu vrijuit posten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui...
ik ga ff lekker pitten... armpje rust gunnen...
tot later...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |