wat een mooie post vond ik dit! wat goed oxy!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag heb ik iets gedaan wat ik mede heb geleerd door Fok.
En het is niet koken
Ik heb een BABY vastgehouden!Jeetje wat een spanning.
Maar ik deed het toch.![]()
Bedankt OUD voor de foto's in het kindertopic, omdat ik zo gewend ben aan baby's.![]()
Ja, een mooi bericht was datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:37 schreef Belana het volgende:
[..]
wat een mooie post vond ik dit! wat goed oxy!
dasty is echt overal goed voorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:25 schreef Ireth het volgende:
Tip voor de badkamertegels: Dasty!![]()
Iets van 1,70 bij de Wibra, de gele variant! Eventueel verdunnen in een andere spuitfles, even sprayen, intrekken, doekje er overheen en netjes schoon en ook alle voegen!
Bij mijn vriend zijn de tegeltjes donkergrijs en vallen de kalkresten inderdaad ook behoorlijk op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef bixister het volgende:
en sugar, een vriendin van me had een hele zwarte badkamer maar 't is echt een crime met kalkresten. ELK druppeltje dat je over 't hoofd ziet wordt een lelijke witte vlek. en overgeschilderde tegels vind ik sowieso al erg twijfelachtig, ik zou 't dus niet doen als ik jou was.
je hebt ook van dat poeder dat je in kokend water moet oplossen om verkleurde was weer wit te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Om even terug te komen op vlekken in kleding enzo. Ik had laatst iets typisch.. Ik had gemorst op een wit overslaghemd van Kendahl: kerriesoep. Gele vlek dus, meteen in de biotex. Toen dat niet hielp, vlekkentovenaar geprobeerd. Werd de vlek ineens wijnrood!En als ik het afspoelde weer geel, dat een paar keer geprobeerd, vond het wel geinig
Uiteindelijk heb ik de vlek er trouwens wel uit gekregen toen ik het uit liet weken in dat spul. Maar zal dat een soort chemische reactie zijn geweest?
Eh nee, ik moet werkenquote:
Tja, als Christan het niet doetquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nee, ik moet werken
Edit: en speelgoed opruimen lees ik net
Ja best welquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
O je bent alleen maar vrij van het mama zijn bedoel je. Hmmm valt dat even tegen
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:38 schreef Suzanna het volgende:
Haha, daar ben ik dan veel makkelijker in. Ik heb heel veel gekregen voor de meiden en ga dus ook niet veel nieuws kopen voor ons derde (!) meiske. Wel een nieuw pakje voor als ze net geboren is... dat is wel heel leuk. De rest is nog zo goed nog, wordt weinig gedragen in het begin...
(hmm wordt wel erg offtopic zo, sorry)
Ben benieuwd hoe het word Karin...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Karin het volgende:
En uitgebreid douchen moet je echt van genieten hoor!
Want zo was mijn badkamer (met aan de andere kant een bad waarin we douchen)
[afbeelding]
En zo was hij dit weekend
[afbeelding]
En zo is de muur die niet kapot hoefde![]()
[afbeelding]
En dit moet er allemaal in (er staan nog wat dozen in de gang)
[afbeelding]
En dat gaat nog wel een tijdje duren![]()
Een idee: als je Fons iets foeilelijks één keer aantrekt, een foto maakt en dan de foto aan de betreffende persoon geeft (als je denkt dat hij/zij dat leuk zou vinden) is het weer goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn lief zegt steeds als ik iets krijg van iemand: '' 't Is weer om naar de kelder te doen zeker?''
Maar ik wil Fons echt geen kleertjes aandoen die mij niet aanstaan.
hoezo ondankbaar? t is toch een kleine moeite om je even te verdiepen in de smaak van de moeder als je een kadootje koopt?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef Bass-Miss het volgende:
ja, 't is wel ondankbaar natuurlijk. Maar ik doe Fons echt geen geen rompertjes aan met roze beertjes op! Ik vertik het!
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier ook een broek met rouches eraan in een prachtig geel met roze kleurtjes ow en de nodige bloempjes en vlindertjes erop.
Die ligt nu nog onaangeraakt in de kast ergens achteraan
mij is verteld dat je zo geboren wordt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef m@x het volgende:
Ik volg het topic over autisme hier niet echt, maar ik dacht altijd dat je als autistwordt geboren. Kan je dat op latere leeftijd nog worden dan? En mocht dat zo zijn dan ben ik een goede kanshebber
Hé jessiequote:
daar heb ik ook over nagedacht lishe.:D ik heb alleen geen msn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef Lishe het volgende:
Madammen, ik heb jullie gemist.En ik dacht zelfs: wat als Fok het nooit meer Doet? En dat ik dan dingen niet meer weet die ik wel wil weten. En mensen niet meer spreek die ik wel wil spreken. En dat er dan via msn iedereen opgespeurd ging worden.
Maar gelukkig, allemaal niet nodig.
Dat is natuurlijk simpel op te lossenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef bixister het volgende:
daar heb ik ook over nagedacht lishe.:D ik heb alleen geen msn.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:52 schreef Ireth het volgende:
het tijdelijke "meetingforum" is ook nog online hoorhttp://victor.messageboard.nl/10840/
Ja, als ik net naar bed ga, kom jij eraanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef bixister het volgende:
ik heb wel in fok #OUDERS gekeken hoor!gisteravond. we waren met z'n drieën.
dat was mijn eerste reactie ook..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:52 schreef Leah het volgende:
Lulverhaal, met 7 maanden zwangerschap test je niet positief.
Nee hè, dat dacht ik ook, maar ik twijfelde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:52 schreef Leah het volgende:
Lulverhaal, met 7 maanden zwangerschap test je niet positief.
heu, die snap ik niet. bedoel je dat ze teveel trappen tegen haar hoofd heeft gehad ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
I hate to say it, maar als ik de foto bekijk en het feit van een 17-jarig meisje als kickboxer erbij pak ga ik zo
fout zijn om te zeggen 'het verbaast me niks' zeg maar.
[foute vooroordeel mode]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:34 schreef bixister het volgende:
heu, die snap ik niet. bedoel je dat ze teveel trappen tegen haar hoofd heeft gehad ofzo?is er iets met 17-jarige kickboxmeisjes dat ik niet weet?
Mja, moet zeggen dat ik dat ook dacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[foute vooroordeel mode]
Ik associeer 17-jarige kickboxende meisjes met 'tokkie-types'. En daarbij verbaast me dit soort dingen gewoon niet. Het zijn altijd dit soort types die met dit soort verhalen in de krant eindigen.
[/foute vooroordeel mode]
ha, daar zijn we weerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, moet zeggen dat ik dat ook dacht.
Na het lezen van het verhaal denk ik dat ze zelf heel goed wist dat ze zwanger was, denk dat ze oma-lief maar gewoon gezegd heeft dat de test negatief was en verder heel erg gehoopt heeft dat het mis zou lopen of er vanzelf een oplossing zou komen. Toen een dokter zei dat ze er zwanger uitzag heeft ze waarschijnlijk het omgekeerde trucje gedaan, dus beweren dat ze idd nu wel een positieve test had. Denk dat ze geen lekkere zorgeloze maanden gehad heeft al die tijd
Meestal zit ik er alleenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef bixister het volgende:
ik heb wel in fok #OUDERS gekeken hoor!gisteravond. we waren met z'n drieën.
Ik vind het dus een belachelijk boek. Ze laat niet na zichzelf in elk hoofdstuk op te hemelen, ouders zijn allemaal stommerikken die niks van babies snappen en haar borstvoedingsverhaal slaat nergens op (daar heeft ze in elk geval geen verstand van, al denkt ze uiteraard van wel).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:50 schreef Atuniel het volgende:
Even tussendoor deze vraag in de SC.. omdat ik niet wist waar anders:
Dit schijnt trouwens een topboek te zijn.. dat je zeg maar beter begrijpt wat een baby je verteld en bedoelt.
Zelfde schrijfster heeft dit jaar ook "de babyfluisteraar" uitgebracht.
Iemand bekend mee?
Hmm,.. Jasmijn slaapt gewoon goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik vind het dus een belachelijk boek. Ze laat niet na zichzelf in elk hoofdstuk op te hemelen, ouders zijn allemaal stommerikken die niks van babies snappen en haar borstvoedingsverhaal slaat nergens op (daar heeft ze in elk geval geen verstand van, al denkt ze uiteraard van wel).
Ik chargeer het een beetje hoor, maar als je dit leest moet je doen wat kozakken al zegt: voeten op de grond, geen kind is hetzelfde. Het enige hoofdstuk wat mij enigszins boeien kon (en waar, eerlijk is eerlijk, veel ouders wel wat aan hebben) is het hoofstuk over slapen.
Die is er natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd naar de vader van de baby in dit verhaal.
Owja het was een onbevlekte ontvangenisquote:
Ik ben hier wel tevreden over. Het bereid je voor op wat kan gaan gebeuren en het gaf me veel zelfvertrouwen dat het normaal is en dat ik niet de enige ben met zo'n veeleisende baby.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Atuniel het volgende:
Ik las dat "oei ik groei" ook goed was?
nee, en boeit ook niet denk ik, ik bekijk alleen de redenen van meerdere kanten en probeer het zo te kunnen verklaren,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:16 schreef lady-wrb het volgende:
heb je die foto's niet gezien dan van de wedstrijd? een blind paard kan zien dat ze zwanger was.
en die van mij ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef Belana het volgende:
hahahaha, hadden mijn woorden kunnen zijn lois
Ja duh! Wij waren ook samen aan het werkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef Belana het volgende:
hahahaha, hadden mijn woorden kunnen zijn lois
En heb je daar ook een foto van??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ik ben gisteren weer eens van de trap gevallenIk heb 1 hele paarse bil. En dat lijd ertoe dat Jans te pas en te onpas zegt : Mam mag ik je bil nog ff zien
![]()
![]()
Ja, je maakt ons natuurlijk wel heel nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
En heb je daar ook een foto van??
Vraag me serieus af wat het voor zin heeft om mensen af te kraken en af te zeiken, das het enige wat je doetquote:
he, dat is mijn tekstquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich wel een interessant topic.
Behalve dan dat ik echt een pesthekel heb aan Fuifduif en zijn kuttopics...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Vraag me serieus af wat het voor zin heeft om mensen af te kraken en af te zeiken, das het enige wat je doet![]()
voel jij je nou zo kut dat je hodig vind dat te reflecteren op anderen?"
je post niet veel en 9 van de 10 keer zeik je iemand af
![]()
dit klinkt wel een beetje labiel, evenstar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Vraag me serieus af wat het voor zin heeft om mensen af te kraken en af te zeiken, das het enige wat je doet![]()
![]()
Ik bedoelde: Ik ben labielquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
niets over het topic opzich buiten de TS interesant topic, en niets labiel, ik erger me gewoon stront aan dat kinderachtige gedrag van easy-going dat ze het zo leuk schijnt te vinden om mensen om laag te halenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje labiel, evenstar.
maar serieus, wat zit je je druk te maken joh.
en ik vind het zeker een interessant topic van fuifduif, en een lastig onderwerp waar ik zelf ook nogal struisvogelig mee omspring.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:26 schreef bixister het volgende:
en easy going, ik had 't ook als zelfspot opgevat.
Ja maar dat kan je voorkomen door ze binnen een bepaalde tijdslimiet weer te verwijderen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:29 schreef reni het volgende:
Het liefst zou ik tig foto's van mijn meiden posten, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer eng en ik weet niet of ze er later zelf wel zo blij mee zouden zijn als ze zichzelf op internet tegen komen. ik weet alleen dat ikzelf het niet leuk zou vinden als ik ineens foto's van mezelf op internet tegen zou komen.
Ja, op zich een leuk idee, maar dan hebben we dus een fototopic waar geen foto's in staan of dat vol staat met kruisjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je voorkomen door ze binnen een bepaalde tijdslimiet weer te verwijderen.
Dat kost wat meer moeite bij bijvoorbeeld photobucket dan als je een eigen domein hebt maar het is mogelijk.
Ik kan me herinneren dat Leah wel eens voor een half uurtje een foto plaatst en 'm dan weer verwijderd. Het risico is dan minimaal en mensen hebben toch een beeld van je uk.
tsja, dan moet je maar net precies binnen dat half uurtje hier zijn. lijkt me geen oplossing op grote schaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je voorkomen door ze binnen een bepaalde tijdslimiet weer te verwijderen.
Dat kost wat meer moeite bij bijvoorbeeld photobucket dan als je een eigen domein hebt maar het is mogelijk.
Ik kan me herinneren dat Leah wel eens voor een half uurtje een foto plaatst en 'm dan weer verwijderd. Het risico is dan minimaal en mensen hebben toch een beeld van je uk.
Ik zal het eens met mijn psych gaan overleggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben helemaal niet labiel. Of toch wel. Denk ik zeker te weten. Toch?
Ik zal het niet meer doen, *deemoedig het hoofd buigt*. Je hebt gelijk, dan wordt het een bende.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leah post echt zeeeeeeeeeeer sporadisch een foto van haar spruit en dan idd ook nog eens 's nachts zodat 3 man hem zien of zo.
Het lijkt me nou niet de bedoeling dat iedereen dat gaat doen. Dan wordt het echt een zooitje.
Er zijn ook mensen die foto's alleen mailen naar anderen op aanvraag.
Hier hetzelfde ideequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik plaats mijn mannen ook niet meer. God weet wat er met die foto`s gebeurd.
Als er interesse in ze is kan het altijd gevraagd worden
Ik heb iets te veel sites voorbij zien komen met foto`s van kinderen in onschuldige situaties, die toch werden gezien als 'lekker' *braak*
Het zou me nog niet eens zo zeer gaan om het herkennen maar bijvoorbeeld wel om wat easy-going laatst al zei over die peuk-foto van Cas. Voor je het weet schittert jouw kind in zo'n 'grappige' PPT presentatie die via de mail de rondes doen. Leuke vergelijkingen met aapjes of andere beesten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Misschien een spuit elf reactie maar ik vind persoonlijk het erg leuk om zo nu en dan eens een foto te showen van mijn kroost. Maar nu veranderd ze nog erg in haar gezicht en ik denk dat de leeftijdsgrens van een jaar of 3 voor mij ook de grens is dat ik haar zo nu en dan kom showen. Je wilt echt niet dat iemand jou kind op staat te wachten bij school of wat dan ook door dat ze hem of haar herkennen van het internet.
Ja, maar dat is iets heel anders dan bewust foto's van je kind plaatsen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Hmm,
maar denk je dat die perverseling hun foto's toch niet kunnen maken? loop overstraat met je kindje/speeltuin/strand etc. met de apparatuur van tegenwoordig kunnen ze wonderbaarlijk veel , plus op een strand valt het niet eens op.. Die mensen hebben helaas niet een pijl boven hun kop die wijst pedo oid..
en er zit een verschil in bedoel een leuke foto kan niet zoveel kwaad, een foto met veel naakt zou ik dus niet plaatsen![]()
pm me je mailadres maarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier hetzelfde idee(dat schreef ik ook al in het bewuste topic)
Maarre... ik ben wel weer eens benieuwd naar foto's van Tinus en zijn grote broer![]()
je weet het niet.. je hebt nu eenmaal nooit zekerheden in het leven ik geef gewoon eenvoorbeeld aan.. vroegah toen er nog geen internet was gebeurde het ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets heel anders dan bewust foto's van je kind plaatsen.
Zo kan je zelfs nog wel gaan verzinnen dat de schoolfotograaf mss wel een pedo is...
Ik zou niet wachten tot ze ook borstvorming krijgen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef kozakken het volgende:
Dat zou voor mij ook echt het moment zijn om je kind niet meer zoveel te spammen ja.
(Ben trouwens wel benieuwd hoe Rene er steeds verder (en mooier) uit gaat zien.
Met jongens is zo'n momentum, denk ik, lastiger te kiezen. Zover ben ik hier gelukkig niet niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Behalve dan dat ik echt een pesthekel heb aan Fuifduif en zijn kuttopics...
Dat denk ik nou vaak als ik jouw topics en OPs zie...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef FuifDuif het volgende:Waarom? Ik vind dit een zeer nare post om te lezen, BE
.
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat denk ik nou vaak als ik jouw topics en OPs zie...
Het is sterker dan ik! Sorry, of nee... natuurlijk niet sorry! Ik meen het!
Be my guest, als jij dat lekker vind.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef FuifDuif het volgende:
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?
Nee we willen graag dat je naar het nieuwe GeenStijl-forum gaat en daar ook blijftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?
Sjeen leest... leest nog eens... Katje naar drogist?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn katje naar de DA gebracht en die kan ik op 12 uur, geheel ontdaan van zijn balletjes, weer ophalen.
En verder weet ik niet wat ik moet gaan doen. Heb echt zo'n typische verveeldag.
Strand is wel erg leuk en lekker!
quote:
Mja, de Ikea ging alweer sluiten op het moment dat ik moest gaan voeden, dus dan maar in de auto hé?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:08 schreef kozakken het volgende:
en bij ikea heb je zelfs een verschoon- en voedruimte!
Hihi, is niet echt een staatsgeheim, maar toch maar even editten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
edit: aha, ik zal het even wijzigen.
maar ik weet nu wel hoe stinkie in het dagelijks leven heet
Dan moet je in 't Modtopic zijn, niet hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
Ik heb een grote kist met zulk speelgoed op zolder staan, tussen al die dozen met kleding. En nu hebben ze die kist een paar weken geleden ontdekt tijdens het rommelen. Ik vind nu overal dat speelgoed terug. Zo'n vormpjesbal in Sterres bed, groot duplo in Tristans kastje, zo'n trekhondje slingert hier beneden rond, nou ja ga zo maar door. En zeggen dat alles terugmoet in die kist helpt voor even. Tot de volgende dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:21 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
Heeft dat ook niet een beetje met jaloezie te maken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef E.T. het volgende:
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia![]()
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
Subtiel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef livelink het volgende:
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
Wat een gigantisch leuk idee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef m@x het volgende:
Wij vieren vanavond Halloween. Startpunt voor de tocht is ons plantsoen en van daaruit mogen de kinderen aanbellen bij de mensen die de kleurplaat op de deur hebben hangen die wij een paar weekjes terug hebben verspreid. We hebben voor de deur ook een partytent staan waar na afloop voor de volwassenen gluhwein en voor de kinderen warme chocomel is. Kai gaat alspiraat
. Ik heb er nu al zin in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |