abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42989682
Ach arme jeweetwelkater... hopelijk ben je snel weer lekker in je hum!
Fake it till you make it...
pi_42990248
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:36:20 #253
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42990297
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
Dan moet je in 't Modtopic zijn, niet hier.
  Jubileum moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:21:29 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42993890
*handjes voor ogen doet en net doet of ze niks gezien heeft* Tralalala....

Weekend
Eindelijk! Ben er wel aan toe, die hele herfstvakantie is aan me voorbij gegaan helaas, maar nu heb ik dan eindelijk ook vrij.

Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:26:24 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_42994026
Als eva het zo leuk vind zou ik het lekker laten liggen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:27:32 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42994065
Nee joh het ligt er gewoon ongebruikt. Pas als ik het wil opruimen, dan moet er ineens mee gespeeld worden. ze heeft er al zeker een jaar niet meer naar omgekeken, anders zou ik het echt niet weghalen hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:28:33 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_42994102
Eerlijk gezegd heb ik er zelf ook moeite mee
En ik heb ook geen zolder waar het heen kan, dus ik moet er een definitief plekje buiten het huis voor zoeken.
Dat gaat echt heel mondjesmaat, kan ik je zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_42994201
Ik herken het Lois. Als ik weer eens wat bij elkaar aan t sprokkelen ben voor Joep willen ze er ineens weer mee spelen en is het ineens weer lievelingsspeelgoed en hadden ze het zo gemist enzo, jaja.
Ik trap er niet meer in. Nu Joep geregeld hier geweest is nam hij eigen speelgoed mee (waarvan dingen van de meiden zijn geweest) En daar hebben ze ontzettend mee gespeeld. Zo'n babytelefoon, babyboekjes, een emmertje dat soort dingen. Maar nu Joep weer thuis is en zijn spullen staan er nog wel kijken ze er al niet meer naar om en zijn ze weer zoals vanouds helemaal into the barbies
Lois als ze echt nog leuk vinden zou ik het ook gewoon houden. Hier vinden ze het leuk omdat het weg moet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42995131
Heel herkenbaar Lois
Is het geen idee om het als ze 's avonds in bed liggen wat weg te smokkelen op te ruimen?
Hier gaat het meestal in een doos naar de schuur .... alleen het vervolgtraject waar het dan naar toe moet hapert wel eens .... en Sven rommelt weleens in de schuur
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:21:01 #260
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42995415
Voor mij ook herkenbaar, Lois. Ik kan het me namelijk nog herinneren als kind. Dan kon ik helemaal verdrietig worden en een soort heimwee krijgen naar vroeger. Ik vond het altijd erg moeilijk om fases in mijn leven los te laten. Dat heb ik nog steeds wel hoor... Dat zullen de meesten ook wel hebben, toch?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:24:48 #261
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42995545
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:29:57 #262
81992 Githa
pi_42995702
Ik ben daar juist heel makkelijk in, alles wat tijden ongebruikt blijft liggen dat gaat gewoon weg, of iig naar de opslag.
Nou moet ik ook zeggen dat Jordy schandalig veel speelgoed heeft dat kind wordt door alle bekende straal verwend...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:48:36 #263
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42996253
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:21 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
Ik heb een grote kist met zulk speelgoed op zolder staan, tussen al die dozen met kleding. En nu hebben ze die kist een paar weken geleden ontdekt tijdens het rommelen. Ik vind nu overal dat speelgoed terug. Zo'n vormpjesbal in Sterres bed, groot duplo in Tristans kastje, zo'n trekhondje slingert hier beneden rond, nou ja ga zo maar door. En zeggen dat alles terugmoet in die kist helpt voor even. Tot de volgende dag Alsof ze niet genoeg speelgoed hebben.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:00:36 #264
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42996580
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef E.T. het volgende:
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
Heeft dat ook niet een beetje met jaloezie te maken?
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:15:25 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42996970
ik heb zelf helemaal niks meer van mijn kindertijd (op een babypop en mijn teddybeer na) geen stukje speelgoed, geen boekje, niks. alles waarvan mijn moeder vond dat ik er te groot voor was, ging naar mijn zusje en van mijn zusje ging het naar nichtjes, buurmeisjes, school.
klinkt heel stom, maar het voelt of er een stuk van mij "weg" is. ik hecht juist heel erg aan mijn spullen en ik vind het zo jammer dat ik niks kan laten zien van mezelf van wat ik vroeger had.
ook luca kan maar slecht afstand doen van zijn oude speelgoed.
ik heb al een heleboel weggedaan, maar ik wil de dingen waar hij graag mee bezig was voor hem bewaren. ik heb wat babyspullen en wat peuter en kleuterspeelgoed, wat babykleertjes waar ik zelf aan gehecht ben, bewaard in een doos op zolder. het is de bedoeling dat ik dat later aan hem geef (als hij daar behoefte aan heeft tenminste, anders bewaar ik het gewoon zelf). voor als hij misschien ooit zelf vader wordt of weet ik veel.
wie weet vindt hij het onzin, maar ik had het wel leuk gevonden iets te kunnen tonen uit mijn jeugd.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:27:08 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42997259
luca is bevorderd tot grote broer.
zijn vader en zijn stiefmoeder hebben er een dochter bij.
kan je nagaan hoe luca de boel gescheiden houdt: tot voor een paar dagen wist ik niet eens dat ze zwanger waren.
ik moest stiekem wel lachen om de naam: ik heb een kip met dezelfde naam en die is nou niet bepaald het toonbeeld van snuggerheid en elegantie
pi_42997788
Lady-wrb dat had ik ook, heb niks meer van vroeger. Daarom bewaar ik alle eerste dingentjes en favo speelgoed dingen. Maar dan nog blijft er zoveel over

Morgen haloween vieren met de kinderen hier. Voor het eerst mee de straten langs. Waarschijnklijk is dat minder eng dan voorgaande jaren de deur open doen. Beide dames hebben er zin in. Jammer genoeg geen heksenmuts meer kunnen krijgen. Dus morgen maar met vuilniszakken als enge capes, beetje zwarte ogen en een eng heksje met lichtgevende ogen en een vreselijke lach (ik moet hem wel vasthouden anders is het eng )
We beginnen voor op t veldje bij ons met een griezelig soepje om 18:00 en daarna dus de straten langs.
Zondag naar het theater met de kinderen. Heb er helemaal zin in
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:52:33 #268
34891 melonovy
La Kutschie
pi_42997860
Dat klinkt vet leuk, euh, onwijs eng!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:07:12 #269
37150 livelink
pi_42998238
Even voor mijn boodschappenplanning; Halloween is toch eigenlijk pas op 31 oktober?

Vorig jaar heb ik zo gelachen. Werd er rond 21.30 's avonds ineens aangebeld en stonden er een paar echt goed geschminkte en verklede jongens van een jaar of 16 voor de deur. En ik had niks in huis, alleen een paar dropjes. Heb ik ze allemaal maar een dropje gegeven en ze waren nog blij ook.
pi_42998451
Hier doen ze niet aan Halloween .... tenminste tot vorig jaar iig nog niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_42998503
Ja is pas de 31e. Maar aangezien dan de herfstvakantie voorbij is doen ze het hier altijd in het weekende.
Wel schattig is dat Livelink
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:21:14 #272
37150 livelink
pi_42998638
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
pi_42998680
O wij krijgen een brief in de brievenbus en als je mee wilt doen moet je die op de voordeur hangen. Dan weten de kinderen waar ze aan kunnen bellen.
Vandaag dus wat verpakt snoep gekocht.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:52:20 #274
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42999427
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef livelink het volgende:
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
Subtiel...
pi_43000613
Ik vind Halloween wel heel leuk. Jammer dat er hier niks aan gedaan wordt.

11 november komt er ook al snel aan. We mogen denk ik veel snoep inslaan, we wonen nu in een kinderrijke buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')