Dan moet je in 't Modtopic zijn, niet hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
Ik heb een grote kist met zulk speelgoed op zolder staan, tussen al die dozen met kleding. En nu hebben ze die kist een paar weken geleden ontdekt tijdens het rommelen. Ik vind nu overal dat speelgoed terug. Zo'n vormpjesbal in Sterres bed, groot duplo in Tristans kastje, zo'n trekhondje slingert hier beneden rond, nou ja ga zo maar door. En zeggen dat alles terugmoet in die kist helpt voor even. Tot de volgende dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:21 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
Heeft dat ook niet een beetje met jaloezie te maken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef E.T. het volgende:
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia![]()
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
Subtiel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef livelink het volgende:
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |