Dat sint maarten bij jullie Lois en Karin daar ben ik dan weer heel jaloers op.
Ik heb vanavond geen foto;s gemaakt
![]()
Jans had een vuilniszak aan. Ik heb van een groot wit vel papier een spook geknipt en dat erop geplakt. Jans dr ogen zwart gemaakt en felrode lippenstift op. Ze vond t geweldig......toen nog wel
![]()
Bo had een zwarte cape om en een heksenhoed die afwaaide en geen sminck, want dat zit niet lekker.
Eenmaal aangekomen bij ons voor heeft Jans me alleen maar stevig vast gehouden. Bo die liep heerlijk te fladderen als een vlinder met die cape. Ik wist niet wat ik zag. Bo genoot echt zoals ik dr nog nooit gezien heb. Een beetje in zichzelf dat wel, maar een keer helemaal niet angstig maar stralend gewoon. We kregen lampionnetjes en broodjes met soep. Het enige waarvoor Jans dr hoofd van me borst haalde was voor een hap eten. Toen de straten in dat vonden beiden leuk. Bo schreeuwde je snoep of je leven. Deed een uur over een snoepje uitzoeken en zij dan heel keurig zachtjes dankjewel.
Toen kwamen we bij een huis daar had iemand een masker op en toen wilde Jans naar huis. Bo wilde wel blijven, ok ze schreeuwde geen snoep of je leven, maar ging achter me staan en mompelde "Mam vraag jij maar een snoepje voor mij "
![]()
Jans naar huis gebracht en met Bo nog een stuk of 5 straten gedaan,
Thuis aangekomen zat Jans met dr bakkie snoep en een big smile vol met snoep te stralen op de bank.
Al met al een geslaagd avondje.
Ik dacht laat ik ook wat aan me gezicht doen. Ik denk ik maak 1 oog zwart ofzo. Toen vond Geer me net een mishandelde vrouw dus deed ik t andere oog er ook maar bij. Toen mijn haar ook nog maar alle kanten op, wat bloedspetters op mijn gezicht en ach, 1 keer in t jaar moet kunnen
[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 28-10-2006 22:16:41 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!