abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42989682
Ach arme jeweetwelkater... hopelijk ben je snel weer lekker in je hum!
Fake it till you make it...
pi_42990248
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:36:20 #253
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42990297
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
Dan moet je in 't Modtopic zijn, niet hier.
  Jubileum moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:21:29 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42993890
*handjes voor ogen doet en net doet of ze niks gezien heeft* Tralalala....

Weekend
Eindelijk! Ben er wel aan toe, die hele herfstvakantie is aan me voorbij gegaan helaas, maar nu heb ik dan eindelijk ook vrij.

Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:26:24 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_42994026
Als eva het zo leuk vind zou ik het lekker laten liggen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:27:32 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42994065
Nee joh het ligt er gewoon ongebruikt. Pas als ik het wil opruimen, dan moet er ineens mee gespeeld worden. ze heeft er al zeker een jaar niet meer naar omgekeken, anders zou ik het echt niet weghalen hoor
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:28:33 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_42994102
Eerlijk gezegd heb ik er zelf ook moeite mee
En ik heb ook geen zolder waar het heen kan, dus ik moet er een definitief plekje buiten het huis voor zoeken.
Dat gaat echt heel mondjesmaat, kan ik je zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_42994201
Ik herken het Lois. Als ik weer eens wat bij elkaar aan t sprokkelen ben voor Joep willen ze er ineens weer mee spelen en is het ineens weer lievelingsspeelgoed en hadden ze het zo gemist enzo, jaja.
Ik trap er niet meer in. Nu Joep geregeld hier geweest is nam hij eigen speelgoed mee (waarvan dingen van de meiden zijn geweest) En daar hebben ze ontzettend mee gespeeld. Zo'n babytelefoon, babyboekjes, een emmertje dat soort dingen. Maar nu Joep weer thuis is en zijn spullen staan er nog wel kijken ze er al niet meer naar om en zijn ze weer zoals vanouds helemaal into the barbies
Lois als ze echt nog leuk vinden zou ik het ook gewoon houden. Hier vinden ze het leuk omdat het weg moet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42995131
Heel herkenbaar Lois
Is het geen idee om het als ze 's avonds in bed liggen wat weg te smokkelen op te ruimen?
Hier gaat het meestal in een doos naar de schuur .... alleen het vervolgtraject waar het dan naar toe moet hapert wel eens .... en Sven rommelt weleens in de schuur
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:21:01 #260
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42995415
Voor mij ook herkenbaar, Lois. Ik kan het me namelijk nog herinneren als kind. Dan kon ik helemaal verdrietig worden en een soort heimwee krijgen naar vroeger. Ik vond het altijd erg moeilijk om fases in mijn leven los te laten. Dat heb ik nog steeds wel hoor... Dat zullen de meesten ook wel hebben, toch?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:24:48 #261
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42995545
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:29:57 #262
81992 Githa
pi_42995702
Ik ben daar juist heel makkelijk in, alles wat tijden ongebruikt blijft liggen dat gaat gewoon weg, of iig naar de opslag.
Nou moet ik ook zeggen dat Jordy schandalig veel speelgoed heeft dat kind wordt door alle bekende straal verwend...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:48:36 #263
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42996253
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:21 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
Ik heb een grote kist met zulk speelgoed op zolder staan, tussen al die dozen met kleding. En nu hebben ze die kist een paar weken geleden ontdekt tijdens het rommelen. Ik vind nu overal dat speelgoed terug. Zo'n vormpjesbal in Sterres bed, groot duplo in Tristans kastje, zo'n trekhondje slingert hier beneden rond, nou ja ga zo maar door. En zeggen dat alles terugmoet in die kist helpt voor even. Tot de volgende dag Alsof ze niet genoeg speelgoed hebben.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:00:36 #264
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42996580
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef E.T. het volgende:
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
Heeft dat ook niet een beetje met jaloezie te maken?
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:15:25 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42996970
ik heb zelf helemaal niks meer van mijn kindertijd (op een babypop en mijn teddybeer na) geen stukje speelgoed, geen boekje, niks. alles waarvan mijn moeder vond dat ik er te groot voor was, ging naar mijn zusje en van mijn zusje ging het naar nichtjes, buurmeisjes, school.
klinkt heel stom, maar het voelt of er een stuk van mij "weg" is. ik hecht juist heel erg aan mijn spullen en ik vind het zo jammer dat ik niks kan laten zien van mezelf van wat ik vroeger had.
ook luca kan maar slecht afstand doen van zijn oude speelgoed.
ik heb al een heleboel weggedaan, maar ik wil de dingen waar hij graag mee bezig was voor hem bewaren. ik heb wat babyspullen en wat peuter en kleuterspeelgoed, wat babykleertjes waar ik zelf aan gehecht ben, bewaard in een doos op zolder. het is de bedoeling dat ik dat later aan hem geef (als hij daar behoefte aan heeft tenminste, anders bewaar ik het gewoon zelf). voor als hij misschien ooit zelf vader wordt of weet ik veel.
wie weet vindt hij het onzin, maar ik had het wel leuk gevonden iets te kunnen tonen uit mijn jeugd.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:27:08 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42997259
luca is bevorderd tot grote broer.
zijn vader en zijn stiefmoeder hebben er een dochter bij.
kan je nagaan hoe luca de boel gescheiden houdt: tot voor een paar dagen wist ik niet eens dat ze zwanger waren.
ik moest stiekem wel lachen om de naam: ik heb een kip met dezelfde naam en die is nou niet bepaald het toonbeeld van snuggerheid en elegantie
pi_42997788
Lady-wrb dat had ik ook, heb niks meer van vroeger. Daarom bewaar ik alle eerste dingentjes en favo speelgoed dingen. Maar dan nog blijft er zoveel over

Morgen haloween vieren met de kinderen hier. Voor het eerst mee de straten langs. Waarschijnklijk is dat minder eng dan voorgaande jaren de deur open doen. Beide dames hebben er zin in. Jammer genoeg geen heksenmuts meer kunnen krijgen. Dus morgen maar met vuilniszakken als enge capes, beetje zwarte ogen en een eng heksje met lichtgevende ogen en een vreselijke lach (ik moet hem wel vasthouden anders is het eng )
We beginnen voor op t veldje bij ons met een griezelig soepje om 18:00 en daarna dus de straten langs.
Zondag naar het theater met de kinderen. Heb er helemaal zin in
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:52:33 #268
34891 melonovy
La Kutschie
pi_42997860
Dat klinkt vet leuk, euh, onwijs eng!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:07:12 #269
37150 livelink
pi_42998238
Even voor mijn boodschappenplanning; Halloween is toch eigenlijk pas op 31 oktober?

Vorig jaar heb ik zo gelachen. Werd er rond 21.30 's avonds ineens aangebeld en stonden er een paar echt goed geschminkte en verklede jongens van een jaar of 16 voor de deur. En ik had niks in huis, alleen een paar dropjes. Heb ik ze allemaal maar een dropje gegeven en ze waren nog blij ook.
pi_42998451
Hier doen ze niet aan Halloween .... tenminste tot vorig jaar iig nog niet.
pi_42998503
Ja is pas de 31e. Maar aangezien dan de herfstvakantie voorbij is doen ze het hier altijd in het weekende.
Wel schattig is dat Livelink
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:21:14 #272
37150 livelink
pi_42998638
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
pi_42998680
O wij krijgen een brief in de brievenbus en als je mee wilt doen moet je die op de voordeur hangen. Dan weten de kinderen waar ze aan kunnen bellen.
Vandaag dus wat verpakt snoep gekocht.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:52:20 #274
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42999427
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef livelink het volgende:
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
Subtiel...
pi_43000613
Ik vind Halloween wel heel leuk. Jammer dat er hier niks aan gedaan wordt.

11 november komt er ook al snel aan. We mogen denk ik veel snoep inslaan, we wonen nu in een kinderrijke buurt.
pi_43004462
BE, wat vreemd van die monteur. Heb je ook geen kopietje van de werkbon ofzo gehad?
Ach, kijk Janusje nou liggen...

Hier ook geen Halloween of Sint Maarten.. vind het wel heel leuK!

Kan iemand mij vertellen in welke maand we leven? Ik zag gister een huis waar de kerstversiering al hing
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:15:04 #277
81992 Githa
pi_43004589
De winkels hier liggen al vol met kerstversiering en het winkelcentrum heeft de kerstverlichting ook al hangen, ze slaan de sintversiering gewoon over dit jaar zo jammer!
Tegen de tijd dat het kerst is komt het mij de strot al uit......

Aan halloween doen ze hier niet, best jammer, ik vind dat wel leuk al die verkleede kindjes aan de deur.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:29:49 #278
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43006672
Wij vieren vanavond Halloween. Startpunt voor de tocht is ons plantsoen en van daaruit mogen de kinderen aanbellen bij de mensen die de kleurplaat op de deur hebben hangen die wij een paar weekjes terug hebben verspreid. We hebben voor de deur ook een partytent staan waar na afloop voor de volwassenen gluhwein en voor de kinderen warme chocomel is. Kai gaat als piraat . Ik heb er nu al zin in
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:34:59 #279
81992 Githa
pi_43006768
Ik kom naar jullie M@x wat klinkt dat gezellig!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:35:47 #280
3142 m@x
pi_43006784
Je bent van harte welkom hoor
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:12:02 #281
81992 Githa
pi_43007490
Het zo'n eindje rijden voor in de avond hé zulke dingen worden hier nu nooit georganiseerd, er zou ook weinig animo zijn denk ik.
pi_43007973
Ik ga strax kijken naar een fietskar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:53:58 #283
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43008347
Ik wilde eigenlijk met Saskia naar St.Maarten (11 nov.) bij oma.. maar dat gaat (weer) niet lukken dit jaar Hebben we voor niks St.Maarten-liedjes geoefend..

Vanavond hebben we wel het herstfeest van het kdv.. Eerst met z'n allen lampion knutselen, dan rondje door de wijk lopen met z'n allen en als afsluiter pannenkoeken eten voor de kinderen

In de buurt wordt niks georganisserd verder aan Halloween of St.Maarten. Zoooo jammer..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:17:17 #284
81992 Githa
pi_43008797
Volgend jaar een Halloween Fok meet
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:43:35 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_43010657
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef m@x het volgende:
Wij vieren vanavond Halloween. Startpunt voor de tocht is ons plantsoen en van daaruit mogen de kinderen aanbellen bij de mensen die de kleurplaat op de deur hebben hangen die wij een paar weekjes terug hebben verspreid. We hebben voor de deur ook een partytent staan waar na afloop voor de volwassenen gluhwein en voor de kinderen warme chocomel is. Kai gaat als piraat . Ik heb er nu al zin in
Wat een gigantisch leuk idee!

*gaat het opschrijven voor volgend jaar voor de buurt*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43012070
Klinkt idd heel gezellig M@x!

Mijn moeder de ouwe sjacheraar heeft net binnen 5 min. MIJN broodbakmachine verkocht voor 30 euro. Aan een kennis van d'r, die net een BBM in haar karretje had geladen bij de Lidl Heeft ze de bbm teruggezet en wel de broodmixen gekocht

Stiekem vind ik het wel jammer, maar ik weet ook wel dat ik 'm toch nooit meer ga gebruiken, dus ach.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Jubileum moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:19:47 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43017000
Wat klinkt dat allemaal gezellig, Halloween!
Wij hebben binnenkort weer Sint Maarten en de meisjes verheugen zich er nu al op.

Het is me gelukt hoor, het speelgoed opruimen. Uiteraard ging het gepaard met heel veel protest, en alles wat ik in de kist stopte werd er weer uitgehaald maar..... er is een hele kist vol speelgoed en puzzels naar boven en er is een halve vuilniszak vol kapot speelgoed en allerlei rommel in de container beland.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43017353
Dus je hebt ruimte op de sinterklaas- en kerstkado's te stallen Lois
Je kan iig een maandje van het opgeruimde idee genieten
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:41:24 #289
81992 Githa
pi_43017535
lois...héérlijk al die ruimte, geniet er maar van, dat zal vast van korte duur zijn
  FOK!fossiel zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:20:20 #290
2628 Karin
pi_43018676
Jessie hoe was het? Heb je veel foto's?

Ik ben zo blij dat we hier Sintmaarten vieren. Bram heeft zijn lampionnetje al helemaal gemaakt op het kinderdagverblijf. Hij moet deze week een lichtje meenemen en dan gaan ze vast oefenen. Hij zong al wat liedjes Verleden jaar hadden wij een bruiloft dus hadden opa en oma met hem een rondje gedaan, ben zo blij dat wij dit jaar zelf kunnen.
Het kinderdagverblijf zit in een bejaarden/verzorgingstehuis dus ze gaan daar ook nog een rondje langs de mensen.
pi_43019354
Dat sint maarten bij jullie Lois en Karin daar ben ik dan weer heel jaloers op.

Ik heb vanavond geen foto;s gemaakt
Jans had een vuilniszak aan. Ik heb van een groot wit vel papier een spook geknipt en dat erop geplakt. Jans dr ogen zwart gemaakt en felrode lippenstift op. Ze vond t geweldig......toen nog wel
Bo had een zwarte cape om en een heksenhoed die afwaaide en geen sminck, want dat zit niet lekker.
Eenmaal aangekomen bij ons voor heeft Jans me alleen maar stevig vast gehouden. Bo die liep heerlijk te fladderen als een vlinder met die cape. Ik wist niet wat ik zag. Bo genoot echt zoals ik dr nog nooit gezien heb. Een beetje in zichzelf dat wel, maar een keer helemaal niet angstig maar stralend gewoon. We kregen lampionnetjes en broodjes met soep. Het enige waarvoor Jans dr hoofd van me borst haalde was voor een hap eten. Toen de straten in dat vonden beiden leuk. Bo schreeuwde je snoep of je leven. Deed een uur over een snoepje uitzoeken en zij dan heel keurig zachtjes dankjewel.
Toen kwamen we bij een huis daar had iemand een masker op en toen wilde Jans naar huis. Bo wilde wel blijven, ok ze schreeuwde geen snoep of je leven, maar ging achter me staan en mompelde "Mam vraag jij maar een snoepje voor mij " Jans naar huis gebracht en met Bo nog een stuk of 5 straten gedaan,
Thuis aangekomen zat Jans met dr bakkie snoep en een big smile vol met snoep te stralen op de bank.
Al met al een geslaagd avondje.
Ik dacht laat ik ook wat aan me gezicht doen. Ik denk ik maak 1 oog zwart ofzo. Toen vond Geer me net een mishandelde vrouw dus deed ik t andere oog er ook maar bij. Toen mijn haar ook nog maar alle kanten op, wat bloedspetters op mijn gezicht en ach, 1 keer in t jaar moet kunnen

[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 28-10-2006 22:16:41 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:12:16 #292
3142 m@x
pi_43020117
Hier was het ook helemaal geweldig. We zijn samen met het buurjongetje en meisje op pad gegaan. Iedereen had zo zijn best gedaan met schminck en versiering. Ik heb echt kinderen gillend weg zien rennen bij bepaalde huizen omdat het daar zo griezelig was. Kai en het buurjongetje hebben heel braaf voor hun snoepjes gezongen ("Olifantje in het bos" want dat vonden ze zelf wel een eng liedje)en bij elk huis riep Kai heel hard "doei" als we weer weggingen. Om half 9 lag hij helemaal uitgeteld en kleverig van de spekkies in zijn bedje. De gluhwein was trouwens ook erg lekker Volgens mij staat er buiten nog van te genieten.

Hier is een korte impressie van bedelende kindjes en versierde volwassenen :

zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:15:01 #293
103793 kozakken
Living the life
pi_43020186
Wat een leuke verhalen zeg! Oh dat lieve piraatje.
Enne Jessie... Morgen de kinderen dan nog maar een keer in de kleren hijsen. Fotos!!!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door kozakken op 28-10-2006 22:29:30 ]
pi_43020222
klinkt erg leuk allemaal!

wij gaan dit jaar voor 't eerst met piet & anna sint maarten vieren bij oma in west-friesland, zal mij benieuwen. (ik ken 't zelf helemaal niet van vroeger). lijkt me wel heel leuk. ze kennen ook al een paar liedjes.
pi_43020315
Morgen gaan we naar het theater kozakken, ik denk niet dat Geer dan met ons op stap wil als we er net zo als vanavond uitzien
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:19:30 #296
3142 m@x
pi_43020331
St. Maarten doen ze hier dan weer niet. Vergeet ik helemaal te vertellen dat één van de buren echt de meest geweldige traktaties had gemaakt. Bezemsteeltjes van een soepstengel waar aan het eind van die zoute stokjes omheen zaten, vastgebonden met een dropveter. Echt heel leuk.
pi_43020367
[url= radio]http://www.radiobembem.nl/]radio BemBem[/url]

heel leuke kinderradiozender alhoewel deze volwassen mama vind er ook veel aan, het staat hier keihard aan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43020418
M@x wat een leuke foto's en wat klinkt het gezellig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43020550
O leuk M@x van die leuke traktaties. Hier had 1 vrouw allemaal spookjes gemaakt van lolly's. Die wil Bo dus nooit opeten heeft ze al gezegd, zo mooi vind ze hem. Heel simpel maar voor de kinderen echt superleuk. Volgens jaar ga ik ook iets leuks maken ipv de marsjes enzo
Moussy bij jou deed iemand dat tock ook elk jaar. Die begon toch al als t afgelopen was te bedenken wat ze voor volgend jaar ging maken? Zoiets herinner ik me nog ergens.

Leuke link voor de meiden Bar! Gelijk in me favorieten gezet.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:30:56 #300
103793 kozakken
Living the life
pi_43020629
HIer ook meteen bij de favorieten gezet!
Trouwens, ik kan kind.fm niet meer laden. (Wel de site, maar niet de radio) Meer mensen met dat probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')