pm me je mailadres maarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier hetzelfde idee(dat schreef ik ook al in het bewuste topic)
Maarre... ik ben wel weer eens benieuwd naar foto's van Tinus en zijn grote broer![]()
je weet het niet.. je hebt nu eenmaal nooit zekerheden in het leven ik geef gewoon eenvoorbeeld aan.. vroegah toen er nog geen internet was gebeurde het ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets heel anders dan bewust foto's van je kind plaatsen.
Zo kan je zelfs nog wel gaan verzinnen dat de schoolfotograaf mss wel een pedo is...
Ik zou niet wachten tot ze ook borstvorming krijgen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef kozakken het volgende:
Dat zou voor mij ook echt het moment zijn om je kind niet meer zoveel te spammen ja.
(Ben trouwens wel benieuwd hoe Rene er steeds verder (en mooier) uit gaat zien.
Met jongens is zo'n momentum, denk ik, lastiger te kiezen. Zover ben ik hier gelukkig niet niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Behalve dan dat ik echt een pesthekel heb aan Fuifduif en zijn kuttopics...
Dat denk ik nou vaak als ik jouw topics en OPs zie...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef FuifDuif het volgende:Waarom? Ik vind dit een zeer nare post om te lezen, BE
.
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat denk ik nou vaak als ik jouw topics en OPs zie...
Het is sterker dan ik! Sorry, of nee... natuurlijk niet sorry! Ik meen het!
Be my guest, als jij dat lekker vind.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef FuifDuif het volgende:
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?
Nee we willen graag dat je naar het nieuwe GeenStijl-forum gaat en daar ook blijftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?
Sjeen leest... leest nog eens... Katje naar drogist?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn katje naar de DA gebracht en die kan ik op 12 uur, geheel ontdaan van zijn balletjes, weer ophalen.
En verder weet ik niet wat ik moet gaan doen. Heb echt zo'n typische verveeldag.
Strand is wel erg leuk en lekker!
quote:
Mja, de Ikea ging alweer sluiten op het moment dat ik moest gaan voeden, dus dan maar in de auto hé?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:08 schreef kozakken het volgende:
en bij ikea heb je zelfs een verschoon- en voedruimte!
Hihi, is niet echt een staatsgeheim, maar toch maar even editten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
edit: aha, ik zal het even wijzigen.
maar ik weet nu wel hoe stinkie in het dagelijks leven heet
Dan moet je in 't Modtopic zijn, niet hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
Gaarne zou ik mijn topic over het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet weer geopend zien. Het gevoel bekruipt mij dat er nog meer over te vertellen valt; van beide kanten wel te verstaan!
Ik heb een grote kist met zulk speelgoed op zolder staan, tussen al die dozen met kleding. En nu hebben ze die kist een paar weken geleden ontdekt tijdens het rommelen. Ik vind nu overal dat speelgoed terug. Zo'n vormpjesbal in Sterres bed, groot duplo in Tristans kastje, zo'n trekhondje slingert hier beneden rond, nou ja ga zo maar door. En zeggen dat alles terugmoet in die kist helpt voor even. Tot de volgende dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:21 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie dat ook, vooral de mensen met wat oudere kindjes, dat je kind(eren) zo moeilijk afstand kunnen doen van speelgoed waar ze eigenlijk veel te groot voor zijn? Het ligt hier nog vol met knisperboekjes (dat is niet zo gek want dat vind Eva nog heel erg leuk), insteekpuzzels, babyrammelaars (eva weer), en meer van dat soort babyspul. Mijn voornemen voor dit weekend is omdat eens op zolder te krijgen, in een grote doos. Wordt wel moeilijk denk ik, want ze slapen geen van beide meer overdag dus ze gaan dit vast wel meemaken maar ik ga proberen mijn poot stijf te houden en eens ruimte te scheppen in de spelletjes/boeken kast.
Heeft dat ook niet een beetje met jaloezie te maken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef E.T. het volgende:
Vooral speeltjes die nieuw voor de baby zijn (paar knuffels gekregen) hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Saskia![]()
De rest moet ik ook hoognodig uitzoeken, dat was zo'n klusje voor m'n zwangerschapsverlof
Subtiel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef livelink het volgende:
Dit jaar kwamen er groepjes kinderen bij mij langs de deur om te vragen of ik wist wanneer het Halloween was. Oftewel om alvast aan te kondigen dat ik dan snoep in huis moet hebben.
Wat een gigantisch leuk idee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:29 schreef m@x het volgende:
Wij vieren vanavond Halloween. Startpunt voor de tocht is ons plantsoen en van daaruit mogen de kinderen aanbellen bij de mensen die de kleurplaat op de deur hebben hangen die wij een paar weekjes terug hebben verspreid. We hebben voor de deur ook een partytent staan waar na afloop voor de volwassenen gluhwein en voor de kinderen warme chocomel is. Kai gaat alspiraat
. Ik heb er nu al zin in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |