Het zou me nog niet eens zo zeer gaan om het herkennen maar bijvoorbeeld wel om wat easy-going laatst al zei over die peuk-foto van Cas. Voor je het weet schittert jouw kind in zo'n 'grappige' PPT presentatie die via de mail de rondes doen. Leuke vergelijkingen met aapjes of andere beesten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Misschien een spuit elf reactie maar ik vind persoonlijk het erg leuk om zo nu en dan eens een foto te showen van mijn kroost. Maar nu veranderd ze nog erg in haar gezicht en ik denk dat de leeftijdsgrens van een jaar of 3 voor mij ook de grens is dat ik haar zo nu en dan kom showen. Je wilt echt niet dat iemand jou kind op staat te wachten bij school of wat dan ook door dat ze hem of haar herkennen van het internet.
Ja, maar dat is iets heel anders dan bewust foto's van je kind plaatsen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Hmm,
maar denk je dat die perverseling hun foto's toch niet kunnen maken? loop overstraat met je kindje/speeltuin/strand etc. met de apparatuur van tegenwoordig kunnen ze wonderbaarlijk veel , plus op een strand valt het niet eens op.. Die mensen hebben helaas niet een pijl boven hun kop die wijst pedo oid..
en er zit een verschil in bedoel een leuke foto kan niet zoveel kwaad, een foto met veel naakt zou ik dus niet plaatsen![]()
pm me je mailadres maarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier hetzelfde idee(dat schreef ik ook al in het bewuste topic)
Maarre... ik ben wel weer eens benieuwd naar foto's van Tinus en zijn grote broer![]()
je weet het niet.. je hebt nu eenmaal nooit zekerheden in het leven ik geef gewoon eenvoorbeeld aan.. vroegah toen er nog geen internet was gebeurde het ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets heel anders dan bewust foto's van je kind plaatsen.
Zo kan je zelfs nog wel gaan verzinnen dat de schoolfotograaf mss wel een pedo is...
Ik zou niet wachten tot ze ook borstvorming krijgen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef kozakken het volgende:
Dat zou voor mij ook echt het moment zijn om je kind niet meer zoveel te spammen ja.
(Ben trouwens wel benieuwd hoe Rene er steeds verder (en mooier) uit gaat zien.
Met jongens is zo'n momentum, denk ik, lastiger te kiezen. Zover ben ik hier gelukkig niet niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Behalve dan dat ik echt een pesthekel heb aan Fuifduif en zijn kuttopics...
Dat denk ik nou vaak als ik jouw topics en OPs zie...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef FuifDuif het volgende:Waarom? Ik vind dit een zeer nare post om te lezen, BE
.
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat denk ik nou vaak als ik jouw topics en OPs zie...
Het is sterker dan ik! Sorry, of nee... natuurlijk niet sorry! Ik meen het!
Be my guest, als jij dat lekker vind.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef FuifDuif het volgende:
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?
Nee we willen graag dat je naar het nieuwe GeenStijl-forum gaat en daar ook blijftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar waarom? Vind je mij dan zo'n naar mens? Wil je dat ik mijzelf sla met een zweep voor het altaar van een Rooms-Katholieke kerk?
Sjeen leest... leest nog eens... Katje naar drogist?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net mijn katje naar de DA gebracht en die kan ik op 12 uur, geheel ontdaan van zijn balletjes, weer ophalen.
En verder weet ik niet wat ik moet gaan doen. Heb echt zo'n typische verveeldag.
Strand is wel erg leuk en lekker!
quote:
Mja, de Ikea ging alweer sluiten op het moment dat ik moest gaan voeden, dus dan maar in de auto hé?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:08 schreef kozakken het volgende:
en bij ikea heb je zelfs een verschoon- en voedruimte!
Hihi, is niet echt een staatsgeheim, maar toch maar even editten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
edit: aha, ik zal het even wijzigen.
maar ik weet nu wel hoe stinkie in het dagelijks leven heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |