wat een mooie post vond ik dit! wat goed oxy!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag heb ik iets gedaan wat ik mede heb geleerd door Fok.
En het is niet koken
Ik heb een BABY vastgehouden!Jeetje wat een spanning.
Maar ik deed het toch.![]()
Bedankt OUD voor de foto's in het kindertopic, omdat ik zo gewend ben aan baby's.![]()
Ja, een mooi bericht was datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:37 schreef Belana het volgende:
[..]
wat een mooie post vond ik dit! wat goed oxy!
dasty is echt overal goed voorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:25 schreef Ireth het volgende:
Tip voor de badkamertegels: Dasty!![]()
Iets van 1,70 bij de Wibra, de gele variant! Eventueel verdunnen in een andere spuitfles, even sprayen, intrekken, doekje er overheen en netjes schoon en ook alle voegen!
Bij mijn vriend zijn de tegeltjes donkergrijs en vallen de kalkresten inderdaad ook behoorlijk op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef bixister het volgende:
en sugar, een vriendin van me had een hele zwarte badkamer maar 't is echt een crime met kalkresten. ELK druppeltje dat je over 't hoofd ziet wordt een lelijke witte vlek. en overgeschilderde tegels vind ik sowieso al erg twijfelachtig, ik zou 't dus niet doen als ik jou was.
je hebt ook van dat poeder dat je in kokend water moet oplossen om verkleurde was weer wit te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Om even terug te komen op vlekken in kleding enzo. Ik had laatst iets typisch.. Ik had gemorst op een wit overslaghemd van Kendahl: kerriesoep. Gele vlek dus, meteen in de biotex. Toen dat niet hielp, vlekkentovenaar geprobeerd. Werd de vlek ineens wijnrood!En als ik het afspoelde weer geel, dat een paar keer geprobeerd, vond het wel geinig
Uiteindelijk heb ik de vlek er trouwens wel uit gekregen toen ik het uit liet weken in dat spul. Maar zal dat een soort chemische reactie zijn geweest?
Eh nee, ik moet werkenquote:
Tja, als Christan het niet doetquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nee, ik moet werken
Edit: en speelgoed opruimen lees ik net
Ja best welquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
O je bent alleen maar vrij van het mama zijn bedoel je. Hmmm valt dat even tegen
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:38 schreef Suzanna het volgende:
Haha, daar ben ik dan veel makkelijker in. Ik heb heel veel gekregen voor de meiden en ga dus ook niet veel nieuws kopen voor ons derde (!) meiske. Wel een nieuw pakje voor als ze net geboren is... dat is wel heel leuk. De rest is nog zo goed nog, wordt weinig gedragen in het begin...
(hmm wordt wel erg offtopic zo, sorry)
Ben benieuwd hoe het word Karin...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Karin het volgende:
En uitgebreid douchen moet je echt van genieten hoor!
Want zo was mijn badkamer (met aan de andere kant een bad waarin we douchen)
[afbeelding]
En zo was hij dit weekend
[afbeelding]
En zo is de muur die niet kapot hoefde![]()
[afbeelding]
En dit moet er allemaal in (er staan nog wat dozen in de gang)
[afbeelding]
En dat gaat nog wel een tijdje duren![]()
Een idee: als je Fons iets foeilelijks één keer aantrekt, een foto maakt en dan de foto aan de betreffende persoon geeft (als je denkt dat hij/zij dat leuk zou vinden) is het weer goedquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn lief zegt steeds als ik iets krijg van iemand: '' 't Is weer om naar de kelder te doen zeker?''
Maar ik wil Fons echt geen kleertjes aandoen die mij niet aanstaan.
hoezo ondankbaar? t is toch een kleine moeite om je even te verdiepen in de smaak van de moeder als je een kadootje koopt?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef Bass-Miss het volgende:
ja, 't is wel ondankbaar natuurlijk. Maar ik doe Fons echt geen geen rompertjes aan met roze beertjes op! Ik vertik het!
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier ook een broek met rouches eraan in een prachtig geel met roze kleurtjes ow en de nodige bloempjes en vlindertjes erop.
Die ligt nu nog onaangeraakt in de kast ergens achteraan
mij is verteld dat je zo geboren wordt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef m@x het volgende:
Ik volg het topic over autisme hier niet echt, maar ik dacht altijd dat je als autistwordt geboren. Kan je dat op latere leeftijd nog worden dan? En mocht dat zo zijn dan ben ik een goede kanshebber
Hé jessiequote:
daar heb ik ook over nagedacht lishe.:D ik heb alleen geen msn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef Lishe het volgende:
Madammen, ik heb jullie gemist.En ik dacht zelfs: wat als Fok het nooit meer Doet? En dat ik dan dingen niet meer weet die ik wel wil weten. En mensen niet meer spreek die ik wel wil spreken. En dat er dan via msn iedereen opgespeurd ging worden.
Maar gelukkig, allemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |