wat een mooie post vond ik dit! wat goed oxy!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag heb ik iets gedaan wat ik mede heb geleerd door Fok.
En het is niet koken
Ik heb een BABY vastgehouden!Jeetje wat een spanning.
Maar ik deed het toch.![]()
Bedankt OUD voor de foto's in het kindertopic, omdat ik zo gewend ben aan baby's.![]()
Ja, een mooi bericht was datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:37 schreef Belana het volgende:
[..]
wat een mooie post vond ik dit! wat goed oxy!
dasty is echt overal goed voorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:25 schreef Ireth het volgende:
Tip voor de badkamertegels: Dasty!![]()
Iets van 1,70 bij de Wibra, de gele variant! Eventueel verdunnen in een andere spuitfles, even sprayen, intrekken, doekje er overheen en netjes schoon en ook alle voegen!
Bij mijn vriend zijn de tegeltjes donkergrijs en vallen de kalkresten inderdaad ook behoorlijk op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef bixister het volgende:
en sugar, een vriendin van me had een hele zwarte badkamer maar 't is echt een crime met kalkresten. ELK druppeltje dat je over 't hoofd ziet wordt een lelijke witte vlek. en overgeschilderde tegels vind ik sowieso al erg twijfelachtig, ik zou 't dus niet doen als ik jou was.
je hebt ook van dat poeder dat je in kokend water moet oplossen om verkleurde was weer wit te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Om even terug te komen op vlekken in kleding enzo. Ik had laatst iets typisch.. Ik had gemorst op een wit overslaghemd van Kendahl: kerriesoep. Gele vlek dus, meteen in de biotex. Toen dat niet hielp, vlekkentovenaar geprobeerd. Werd de vlek ineens wijnrood!En als ik het afspoelde weer geel, dat een paar keer geprobeerd, vond het wel geinig
Uiteindelijk heb ik de vlek er trouwens wel uit gekregen toen ik het uit liet weken in dat spul. Maar zal dat een soort chemische reactie zijn geweest?
Eh nee, ik moet werkenquote:
Tja, als Christan het niet doetquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nee, ik moet werken
Edit: en speelgoed opruimen lees ik net
Ja best welquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
O je bent alleen maar vrij van het mama zijn bedoel je. Hmmm valt dat even tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |