Mja, moet zeggen dat ik dat ook dacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[foute vooroordeel mode]
Ik associeer 17-jarige kickboxende meisjes met 'tokkie-types'. En daarbij verbaast me dit soort dingen gewoon niet. Het zijn altijd dit soort types die met dit soort verhalen in de krant eindigen.
[/foute vooroordeel mode]
ha, daar zijn we weerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, moet zeggen dat ik dat ook dacht.
Na het lezen van het verhaal denk ik dat ze zelf heel goed wist dat ze zwanger was, denk dat ze oma-lief maar gewoon gezegd heeft dat de test negatief was en verder heel erg gehoopt heeft dat het mis zou lopen of er vanzelf een oplossing zou komen. Toen een dokter zei dat ze er zwanger uitzag heeft ze waarschijnlijk het omgekeerde trucje gedaan, dus beweren dat ze idd nu wel een positieve test had. Denk dat ze geen lekkere zorgeloze maanden gehad heeft al die tijd
Meestal zit ik er alleenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef bixister het volgende:
ik heb wel in fok #OUDERS gekeken hoor!gisteravond. we waren met z'n drieën.
Ik vind het dus een belachelijk boek. Ze laat niet na zichzelf in elk hoofdstuk op te hemelen, ouders zijn allemaal stommerikken die niks van babies snappen en haar borstvoedingsverhaal slaat nergens op (daar heeft ze in elk geval geen verstand van, al denkt ze uiteraard van wel).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:50 schreef Atuniel het volgende:
Even tussendoor deze vraag in de SC.. omdat ik niet wist waar anders:
Dit schijnt trouwens een topboek te zijn.. dat je zeg maar beter begrijpt wat een baby je verteld en bedoelt.
Zelfde schrijfster heeft dit jaar ook "de babyfluisteraar" uitgebracht.
Iemand bekend mee?
Hmm,.. Jasmijn slaapt gewoon goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik vind het dus een belachelijk boek. Ze laat niet na zichzelf in elk hoofdstuk op te hemelen, ouders zijn allemaal stommerikken die niks van babies snappen en haar borstvoedingsverhaal slaat nergens op (daar heeft ze in elk geval geen verstand van, al denkt ze uiteraard van wel).
Ik chargeer het een beetje hoor, maar als je dit leest moet je doen wat kozakken al zegt: voeten op de grond, geen kind is hetzelfde. Het enige hoofdstuk wat mij enigszins boeien kon (en waar, eerlijk is eerlijk, veel ouders wel wat aan hebben) is het hoofstuk over slapen.
Die is er natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd naar de vader van de baby in dit verhaal.
Owja het was een onbevlekte ontvangenisquote:
Ik ben hier wel tevreden over. Het bereid je voor op wat kan gaan gebeuren en het gaf me veel zelfvertrouwen dat het normaal is en dat ik niet de enige ben met zo'n veeleisende baby.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Atuniel het volgende:
Ik las dat "oei ik groei" ook goed was?
nee, en boeit ook niet denk ik, ik bekijk alleen de redenen van meerdere kanten en probeer het zo te kunnen verklaren,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:16 schreef lady-wrb het volgende:
heb je die foto's niet gezien dan van de wedstrijd? een blind paard kan zien dat ze zwanger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |