omdat ik voldoende had aan het al aanwezige licht. Heeft ook een mooi effect gegevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
waarom zie ik een studio foto waar niet bij is geflitst![]()
Have funquote:
Jij ook veel plezier danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef freud het volgende:
Ik ga ook even naar Blijdorp denk ik...
Das ook wel lekker Xilquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:03 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Ook weer terug van het werk. Rustig avondje. Wat foto's bewerken enzo.
Oe...klinkt goed PDJ! Geniet ervanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hmm, wat mis gegaan geloof ik.
Dan nog maar een keer hee:-) Net terug van centrum Rotjeknor om daar ff mijn sigaren op te halen, eindelijk weer eens![]()
![]()
Vanavond lekker uit eten .. lekker intiem...goed gezelschap
... wijntje
...sigaar.. Yeah
![]()
![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan betere/leukere dingen bedenken hoor!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef freud het volgende:
* freud heeft ook binnenkort een studio setup thuis
Cool!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef freud het volgende:
* freud heeft ook binnenkort een studio setup thuis
dussquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Meld hier je fotografische aankopen - deel 4
Ga sla-pen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
huh
![]()
rare dingen worden er van me verwacht op dit tijdstip
Hoi Tho-mas!quote:
men wat is dat moeilijk fotograferen zonder statiefquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef freud het volgende:
Blijdorp was dus zonde van de tijd. Klote licht en regen. Baby gorilla was ook nergens te vinden helaas.
Dag meneer , U is er weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
men wat is dat moeilijk fotograferen zonder statief
[afbeelding]
hoi hoi, ja ik ben er weerquote:
even een snelle crop van een paar...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef Mukie het volgende:
goeie middag
Gisteren naar een thaibox wedstrijd gaan kijken en veel foto's gemaakt. Maar men wat is dat moeilijk om de juiste shot te maken bij de juiste trap of stoot. Zelfs als je de cam op 3200 zet is het soms nog wat wazig
Leuke vakantie gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef diedrick het volgende:
Zowww terug van een weekje weggeweest...
Nu weer weg, want er liggen ruim 500 pics ter soep klaar...![]()
![]()
Tip 1: om het juiste moment te pakken te krijgen, kun je beter je buffer volschieten en later veel moeten weggooienquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
even een snelle crop van een paar...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima vakantie.quote:
Op vakantie met de auto is tofquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef diedrick het volgende:
de kilometerteller wijst aan dat we 4500 km gereden hebben .... pfffffff![]()
Als je eenmaal daar bent is het tof... alleen de heen- en terugreis (heen 1560 km in één ruk, gister vanuit Millau, 1160 km, vertrokken om half zes en vanochtend om half zes thuis...) is minder, ook al waren we met 2 chauffeursquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op vakantie met de auto is tofMisschien volgend jaar ik ook
Lekker rondtuffen en zo; muziekje aan. Lijkt me wel wat
Je mot wat als je in oktober een weekje weg wilt en goed weer wilt hebben...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef freud het volgende:
Djeez, wat een k*t eind rijden man!
www.schiphol.nlquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je mot wat als je in oktober een weekje weg wilt en goed weer wilt hebben...![]()
Zijn wat dingen op tegen:quote:
Nicequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef An24 het volgende:
![]()
Van mij, van mij...ff scrollen, zwarte bank "Ochteld"Levering? 8 tot 10 weken
![]()
http://www.in-house.nl/default.aspx?id=1092&prog=126&template=overig/product.htm&parent=1092
Iets in die trend hebben we hier ook staan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef An24 het volgende:
![]()
Van mij, van mij...ff scrollen, zwarte bank "Ochteld"Levering? 8 tot 10 weken
![]()
http://www.in-house.nl/default.aspx?id=1092&prog=126&template=overig/product.htm&parent=1092
Ja, ok, ze zijn nogal paranoia met vliegenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Zijn wat dingen op tegen:
- Lastig als tentkampeerder om het vliegtuig te nemen![]()
- je ziet weinig onderweg.. en tussenstops inlassen in lastig![]()
- een leasebak is goedkoper...![]()
Ik geloof je niet alleen, ik weet het ook. Mijn ex houdt de leefhoek en moet dus voor mijn nieuwe huisje deels opnieuw inrichten. Kon zo'n bank echt niet meer missenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Iets in die trend hebben we hier ook staan.
http://www.trendhopper.nl(...)A-BANK_21_detail.jpg
Geloof me slapen op zo'n bank werkt goed, mijn vriendin valt iedere keer weer savonds in slaap op de bank
Lekker is dat, wel vreemd ook, normaal vind je ze toch ergensquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef PKfotografie het volgende:
ben foto's van vrijdag kwijt
![]()
foto's naar mijn pc gezet,
foto's bekeken.
pc uit gezet.
pc aan gezet en foto's zijn zoek.
recovery gedraaid.
vind wel de files die ik later (vandaag dus) weg heb gegooit.
vind de foto's die ik 2 weken geleden al weg had gegooit. (en nog een hoop andere zooi)
maar de foto's die ik zocht zijn onvind baar.
(en ook op mijn CF staat niks meer, heb niet voor niets naar de pc gekopieerd. had het schijfje nodig)
krijg ze dus niet meer terug![]()
iemand anders wel iets leuks te melden?
En toch wel een gave foto met dat kleintjequote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
men wat is dat moeilijk fotograferen zonder statief
[afbeelding]
erm niet gewoon in een foute map gezet of gewoonweg niet op paste geklikt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef PKfotografie het volgende:
ben foto's van vrijdag kwijt
![]()
foto's naar mijn pc gezet,
foto's bekeken.
pc uit gezet.
pc aan gezet en foto's zijn zoek.
recovery gedraaid.
vind wel de files die ik later (vandaag dus) weg heb gegooit.
vind de foto's die ik 2 weken geleden al weg had gegooit. (en nog een hoop andere zooi)
maar de foto's die ik zocht zijn onvind baar.
(en ook op mijn CF staat niks meer, heb niet voor niets naar de pc gekopieerd. had het schijfje nodig)
krijg ze dus niet meer terug![]()
naast het feit dat als je met de auto een leuk plekje vindt, je gewoon kunt stoppen en daarblijven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Zijn wat dingen op tegen:
- Lastig als tentkampeerder om het vliegtuig te nemen![]()
- je ziet weinig onderweg.. en tussenstops inlassen in lastig![]()
- een leasebak is goedkoper...![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
hoiiii
ik heb een prijs gewonnenop onz
check me avatar
chocolaquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En nu
Moeten we het daar mee oneens zijn of zo
![]()
Je chocola ligt er nogZal ik het zaterdag maar meenemen
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
hoiiii
check me avatar
Je kan op al je mappen een search doen voor jpg files met een creatiedatum van die dag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef PKfotografie het volgende:
[nachtmerrie]
I demand a recount!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
hoiiii
check me avatar
* PdeHoog springt in de houding en salueertquote:
Bitterballenvulling lijkt geluktquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef PKfotografie het volgende:
met slagroomquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog springt in de houding en salueert
Yes Ma'am!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
[..]
met slagroom![]()
gaat van de week bussen spuitroom halen
Heiligschennisquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
[..]
met slagroom![]()
gaat van de week bussen spuitroom halen
* PdeHoog slaat arm om FB heenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom moeten jullie dat nou zeggen net in de tijd dat ik ongesteld ben en geen chocola en slagroom in huis heb?![]()
moet je maar hier naar toe komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom moeten jullie dat nou zeggen net in de tijd dat ik ongesteld ben en geen chocola en slagroom in huis heb?![]()
En ik dacht dat IK gemeen wasquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:20 schreef prupke het volgende:
[..]
moet je maar hier naar toe komen
ik heb chocotoffies en côte d'or met hazelnoten en warme chocomel![]()
Dus voor jou hebben ze dequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:20 schreef prupke het volgende:
[..]
moet je maar hier naar toe komen
ik heb chocotoffies en côte d'or met hazelnoten en warme chocomel![]()
Whehehehehehe....ben ik toch lekker even gemeenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
En ik wil ook chocola en P wil niet eens even komen brengen
Alleen voor op papierquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef freud het volgende:
[..]
Dus voor jou hebben ze desmiley gemaakt...
Okquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
HoiMag het Slap geouwehoer gehalte een stuk minder. Het SC topic gaat nergens over behalve over zaken die prima via PM/IRC/MSN gedaan kunnen worden .
Het feit dat ik nooit PM's krijg, niet op de Fok!-IRC server zit en niet één Fok!ker in mn MSN-lijst heb staan, geeft mij nu niet het recht om wel slap te ouwehoeren zeker?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
HoiMag het Slap geouwehoer gehalte een stuk minder. Het SC topic gaat nergens over behalve over zaken die prima via PM/IRC/MSN gedaan kunnen worden .
+1 scherpquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Het feit dat ik nooit PM's krijg, niet op de Fok!-IRC server zit en niet één Fok!ker in mn MSN-lijst heb staan, geeft mij nu niet het recht om wel slap te ouwehoeren zeker?
Denk ik ook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
+1 scherp
maar ik denk dat dat niet gaat gelden als excuus
Okquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
-----> IRC
kanaal #fot
of type: /join #fot
erg gezellig altijd daar
Truste pquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Morgen een fotolozen dag ...bijna tenminste. Zeer lange treinreis weer te maken, en zeer vroeg:-(
Prettige nacht allemaal!!!!!!!
Zie profielquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Het feit dat ik nooit PM's krijg, niet op de Fok!-IRC server zit en niet één Fok!ker in mn MSN-lijst heb staan, geeft mij nu niet het recht om wel slap te ouwehoeren zeker?
http://irc.fok.nl werkt ook hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:53 schreef freud het volgende:
[..]
Zie profiel. Ennuh, wat is IRC
?
Maar ok, LD, SC gaat soms snel, maar goed, het zijn ook langzame praatsessies waar meerdere zich in mogen (en kunnen) mengen. Dit gaat erg lastig als men het via MSN doet, omdat ik dan op voorhand iedereen bij de discussie moet uitnodigen. IRC is ook niet iets wat iedereen heeft draaien (zelfs ik als nerd niet).
Als het puur 1 op 1 geSC is, waar de rest geen ruk van snapt, ok, maar voor de rest moet het kunnen lijkt me. En ja, als het druk is, dan gaat het best hard, leuk toch dat enthousiastme?
Geen #fot waar ik op kan connectenquote:
En dan werk je nog niet eensquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:21 schreef Xilantof het volgende:
Druk dagje eigenlijk bedenk ik! veel kleine dingen te doen.
1 - de site startenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:38 schreef freud het volgende:
[..]
Geen #fot waar ik op kan connecten.
Nee, anders was het een rustig dagje he?quote:
Ik heb een MSN en IRC verbod gekregen voor vannavond van Prupke om eens m'n foto's te soepen... (lees: achterstallig onderhoud wegwerken)quote:
* freud neuriet boten LDquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
1 - de site starten
2 - tik een username (eigen keuze) en de beide "Fok" namen laten staan
3 - connecten met de irc server
4 - in de tekstblak onder in het venster /join #fot intikken gevoled door de Enter knop
Isasimple
nouja, het is simpelquote:
Sinds wanneer luister jij naar die brabantse damequote:Op maandag 23 oktober 2006 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een MSN en IRC verbod gekregen voor vannavond van Prupke om eens m'n foto's te soepen... (lees: achterstallig onderhoud wegwerken)![]()
SInds eeehhh een tijdje wel, maar er was vanmorgen erg vroeg ook een Limbische dame die foto's opeiste van de vrijdagavond studio-shooting.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar die brabantse dame![]()
Ah...die limbische dame moet gewoon niet klagenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
SInds eeehhh een tijdje wel, maar er was vanmorgen erg vroeg ook een Limbische dame die foto's opeiste van de vrijdagavond studio-shooting.![]()
![]()
![]()
En vooral niet om 01.00 uur 'smorgens..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...die limbische dame moet gewoon niet klagen
Als het niet leuk zou zijn, dan zou het al dicht zittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:53 schreef freud het volgende:
Als het puur 1 op 1 geSC is, waar de rest geen ruk van snapt, ok, maar voor de rest moet het kunnen lijkt me. En ja, als het druk is, dan gaat het best hard, leuk toch dat enthousiastme?
Zin welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
Zijn er toevallig mensen die zin hebben om a.s. zaterdag mee te gaan naar de Apenheul?
Jammelquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zin welHelaas staat er een andere afspraak op het programma
Ken je de vertaling van dat liedje Boten Anna van Basshunter?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En Boten LD ? LD was het hele weekend weg. Ik kom wel weer eens op IRC
Was die Anna niet een IRC bot of zo ? waar de zanger helemaal gek op werd en die toch een echt persoon bleek te zijn ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef freud het volgende:
[..]
Ken je de vertaling van dat liedje Boten Anna van Basshunter?
voor hoelangquote:
quote:FreuD: Kan jij bij het fok forum?
Xilantof: nee
Xilantof: hij lijkt dood
FreuD: ok, ff checken of het aan mij ligt. Fok.nl doet het namelijk ook niet.
Xilantof: klopt
Xilantof: het lijkt echt weer helemaal dood
FreuD: sux, nu moet ik werken
LOLquote:
Heb je nog fotos met je hond kunnen maken?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef WurM het volgende:
[..]
LOL
Helaas had ik vandaag vakantie... Heb de hele dag maar op Tweakers zitten lurken, bij gebrek aan Fok!
Dan moet je hem uitzettenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:50 schreef Yoni het volgende:
* Yoni komt trillend door de afkickverschijnselen de SC inlopen. EINDELIJK!
Ligt er aan wat je eigen inbreng is toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:52 schreef Re het volgende:
kunnen we weer verder met de algehele saaiheid
Niet alleen lief toch? Beetje ....mag ook welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen![]()
ahhh, ik heb je mail gehad, ga vanmiddag een reply sturenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je eigen inbreng is toch?![]()
Hoe kan ik registreren op photophoria?![]()
Goesoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh, ik heb je mail gehad, ga vanmiddag een reply sturen
a.s. zaterdag grote studiomeet bij pk en prupquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Ynske het volgende:
Tja... na die lange tijd niet meer gekund te hebben... mogen we weer
omdat ik denk dat bijna niemand mijn vraag gelezen heeft komt hij hier nog eens:
Zijn er mensen die zin hebben om a.s. zaterdag mee te gaan naar de Apenheul
Tis het laatste weekend dat ze open zijn dit jaar...
dr zullen vast ook wel mensen zijn die niet naar die studiomeet gaan, en misschien zin hebben om mee te gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
a.s. zaterdag grote studiomeet bij pk en prup
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
a.s. zaterdag grote studiomeet bij pk en prup
Hahaha, werkt het, blijft het stil. De ironie...quote:
Mijn weekend weet ik nog niet. Maar, staat ook modelfotografie op het programma. Alleen, ze wil mij als slachtofferquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Ynske het volgende:
Tja... na die lange tijd niet meer gekund te hebben... mogen we weer
omdat ik denk dat bijna niemand mijn vraag gelezen heeft komt hij hier nog eens:
Zijn er mensen die zin hebben om a.s. zaterdag mee te gaan naar de Apenheul
Tis het laatste weekend dat ze open zijn dit jaar...
werken doet het wel, nu ik nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef freud het volgende:
[..]
Hahaha, werkt het, blijft het stil. De ironie...
Daar ben ik een heel groot voorstander van...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen![]()
* HM2 Mukie een ferme knuffel geeft... Huggiebeebquote:
En ik ookquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 vergeeft ieders zonden en knuffeld meteen iedereen GROUPHUG!!!!![]()
Waarom SMS je per ongeluk een goede oplossing naar Radio Veronica?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Whehehhe![]()
Net per ongeluk ge-smsd naar Radio Veronica met de oplossing van de snipperhit.
Heb ik een dvd, een vip arrangement karten en 2 kaartjes voor een feest in Rotterdam gewonnen a.s. zaterdag
Omdat ik heel toevallig wist wat de oplossing wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef WurM het volgende:
Waarom SMS je per ongeluk een goede oplossing naar Radio Veronica?
Gefeliciteerd
V&A doet het ook weerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:11 schreef Mauro het volgende:
En dat feestje van a.s. zaterdag, ikke nie kunne. Ikke andere leuke dinge te doen hebbuh
tja wie weet kan het erna nog?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst.... En moet me legitimeren....
Dus, V&A is geen optie
Denk het nietquote:
* Re heeeft er een, maar al meer dan een jaar geen spelletjes op gespeeld, dient als dvd spelerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik kan dan iig niet meer autorijden
Oh, en is er iemand hier die een PS2 heeft? Ik heb namelijk ook nog zo'n maffiaspel gewonnen
Dan ben je hier op de juiste plekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom gewoon ff voorbij wandelen, niet dat ik verder wat te vertellen heb ofzo hoor.
Ben ik dus niet de enigstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom gewoon ff voorbij wandelen, niet dat ik verder wat te vertellen heb ofzo hoor.
PS2 staat bij mij thuis te wachten op jouw game te reviewenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik kan dan iig niet meer autorijden
Oh, en is er iemand hier die een PS2 heeft? Ik heb namelijk ook nog zo'n maffiaspel gewonnen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef pea4fun het volgende:
Aangezien modellen met wie ik afspraken probeer te maken het spontaan druk krijgen ineens, ziek worden (kunnen ze niks aan doen natuurlijk) of gewoon niks meer laten horen, heb ik mijn toevlucht maar genomen tot dieren enzo... Ik heb wel gemerkt dat ik meer geduld moet kweken daardoor.
quote:
Deal ^^quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PS2 staat bij mij thuis te wachten op jouw game te reviewen
ik moest lachenquote:
LD, ik vind het vervelend dat je heel Fok offline had gehaald om je opmerking kracht bij te zetten. Niet dat het niet succesvol was, want IRC heeft het volgens mij nog nooit zo druk gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hij had al laten weten dat het afgelopen was met de zachte aanpak.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:18 schreef freud het volgende:
[..]
LD, ik vind het vervelend dat je heel Fok offline had gehaald om je opmerking kracht bij te zetten. Niet dat het niet succesvol was, want IRC heeft het volgens mij nog nooit zo druk gehad.
Doe maar rustig aan hoor An, we hebben alle tijd... Tot 1 minuut voor de sluitingsdatumquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
![]()
We zijn er weer....kut, moet ik alsnog mijn best doen om op tijd de wedstrijdfoto's online te krijgen![]()
Ik heb maar weer niks ingestuurd, vond ze niet leuk genoegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
![]()
We zijn er weer....kut, moet ik alsnog mijn best doen om op tijd de wedstrijdfoto's online te krijgen![]()
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor An, we hebben alle tijd... Tot 1 minuut voor de sluitingsdatum![]()
![]()
je hebt nog eventjesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb maar weer niks ingestuurd, vond ze niet leuk genoeg![]()
Ik heb vanmiddag nog wat badderende mussen op de foto gezet, misschien is dat watquote:
Lievvvvquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog wat badderende mussen op de foto gezet, misschien is dat wat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ja...ach, ik vond het gewoon leuk om te zien
Doe eens een meet bij jou thuisquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef pea4fun het volgende:
Badderen is bij musjes een groepsgebeuren
Ow dat kan hoor, maar op het moment zijn alleen de musjes koolmeesjes en pimpelmeesjes er maar, ow en de merels natuurlijk. Ja en het roodborstje is er ook wel, maar nog niet zo brutaal als in de winter en het voorjaar. In het vroege voorjaar als de sijsjes nog niet vertrokken zijn en de groenlingen er al wel zijn, de staartmeesjes zich ook af en toe laten zien en het winterkoninkje dichterbij komt, dan is het leuker.quote:
Denk dat de meeste van ons het geduld wel op kunnen brengenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow dat kan hoor, maar op het moment zijn alleen de musjes koolmeesjes en pimpelmeesjes er maar, ow en de merels natuurlijk. Ja en het roodborstje is er ook wel, maar nog niet zo brutaal als in de winter en het voorjaar. In het vroege voorjaar als de sijsjes nog niet vertrokken zijn en de groenlingen er al wel zijn, de staartmeesjes zich ook af en toe laten zien en het winterkoninkje dichterbij komt, dan is het leuker.
Voorproefje van wat er zoal in mijn tuin leeft vind je hierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste van ons het geduld wel op kunnen brengen![]()
Het geluk zit je dus weer mee Xilquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:22 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Precies op een dag dat ik moet werken gaan we weer online!
noujaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het geluk zit je dus weer mee Xil![]()
wauw ik vind ze echt geweldigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog wat badderende mussen op de foto gezet, misschien is dat wat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ja...ach, ik vond het gewoon leuk om te zien
Dan neem je je laptop mee An, en hang je hem bij mij in het netwerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halen![]()
Cutequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:24 schreef Mukie het volgende:
wauw ik vind ze echt geweldig
en mn katten kwamen met hun pootje op mn scherm, dus ze zijn goed gemaakt![]()
Checkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Dan neem je je laptop mee An, en hang je hem bij mij in het netwerk.
[..]
Jaaa ba-meetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halen![]()
Niet zoveel bami maken dus? Heb v e e l gepland namelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa ba-meet![]()
Ik moet nog even wat lekkers halen. Had ik P beloofdOmdat ik geslaagd ben dus.
psst tis nog geen nachtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
De eerste avond dat we weer mogen... en er is geen nachtbraker te bekennen!
Het is nog avond.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
Rondje Hertog Jan voor WurMquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet?
De bar is trouwens open
ik klopte heel zachtjes!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef CocaColaLight het volgende:
En het was hier zo mooi rustig...........
gefeli!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb mijn 300D verkocht. 30D shall be miiiine.
Bij mij was het wel heerlijk stil.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Helemaal niet stil vannacht, heb de hele nacht naast een sorteermachine gestaan, dat ding maakt toch nog wel wat herrie.
Beerse bij Turnhout toch??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:55 schreef FReNsJ het volgende:
hier ook een zeer lange dag op til.
Iemand van men klas dacht dat we het eerste uur al op school moesten zijn(wat dus het derde is). En vandaag moet ik naar leuven voor een voordracht omwille van mijn beurs voor de buitenlandse stage. Kan ik ten vroegste om 22.45 daar terug vertrekken naar beerse. (leuven-beerse is ong 100km)
Lekker! Wat voor restaurant is dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef umberrella het volgende:
goedemorgen allemaal..
wat een dag... weer rustig op mn stage en vanavond gezellig naar Korpiklaani
Korpiklaani... Moet daar toch eens naar luisteren.. Maar geef eens een paar vergelijkbaare bands... Moet ik me richten op FinnTroll/Children of Bodom/Amon Amarth??? Of een heel andere kant op??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef umberrella het volgende:
goedemorgen allemaal..
wat een dag... weer rustig op mn stage en vanavond gezellig naar Korpiklaani
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:16 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor restaurant is dat?
Nee, klopt en ja...dank je voor de koffie. Is net wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Das nog geen reden om ook uit bed te blijven....
iemand?
Er is geenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]metal is niet jouw richting Freudke...
euhm tja... ik ken ze niet zoooo goed :p maar iedereen was er zo positief over dat ze me hebben overgehaald te komen... komen ook heel veel bekende van mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Korpiklaani... Moet daar toch eens naar luisteren.. Maar geef eens een paar vergelijkbaare bands... Moet ik me richten op FinnTroll/Children of Bodom/Amon Amarth??? Of een heel andere kant op??
Je moet het een beetje in de Finntroll kant zoeken...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Korpiklaani... Moet daar toch eens naar luisteren.. Maar geef eens een paar vergelijkbaare bands... Moet ik me richten op FinnTroll/Children of Bodom/Amon Amarth??? Of een heel andere kant op??
Wss is deze tijdelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef umberrella het volgende:
hey Wurm heeft een nieuwe avatar :p geen schaapie meer?
Oeh! Irritant. Sterkte!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
* -Marjo- leeft weer een beetje na een migraine aanval...
Ja ik heb 'm nog niet. Ik moet mijn nieuwe kind nog gaan adopteren in de winkel. Hopelijk morgen of overmorgen.quote:
[pruillipje]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik heb 'm nog niet. Ik moet mijn nieuwe kind nog gaan adopteren in de winkel. Hopelijk morgen of overmorgen.![]()
Lip weer trug duwtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:06 schreef freud het volgende:
[..]
[pruillipje]
ikwilookeen30D
[/pruillipje]
Ik heb al een 20D, maar iets groter schermpje zou leuk zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lip weer trug duwt
Dat wordt een gevalletje sparen zou ik zeggen
Schermpje van mij hebben?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb al een 20D, maar iets groter schermpje zou leuk zijn.
Ja dank jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:32 schreef PKfotografie het volgende:
pffff canon![]()
dacht dat we hier met echte camera's aan het patsen waren![]()
goede avond trouwens
iemand?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik las Seattle, dacht nog, 'da's niet om de hoek'.
Maar t was leuk?
Scheveningen eventjes op de pier gweest rond half 3 en toen begon t te regenenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Trouwens regen? Ik heb in mijn lunchpauze in de zon gewandeld
zo'n bigshopper bedoel je ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Plastic tasje van Albert Heijn voldoet aan al je voorwaarden
Yep. Deze:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef LWaS het volgende:
Eindelijk mijn 70-300 lens gekocht
iemand die mij een tas kan aanraden voor mijn D50 + 18-55 + 50mm/1.8 + 70-300 ?
Eventueel moet er nog ruimte zijn voor een flitsertje extra, en het moet geen rugtas zijn
die ziet er wel erg okay uit...heb voor mijn vorige cameraatjes ook een lowepro gehadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep. Deze:
http://www.lowepro.com/Pr(...)tal/Rezo_180_AW.aspx
ik had het ondertussen al gezien. (was wat traag van begrip). KE zijn niet mijn vrienden dus denk dat ik nog ff rondkijk en hem misschein bij Konijn bestel. Daar is ie ergens in de 60, met verzendkosten erbij dus net zo duurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
Bij http://kamera-express.nl kost ie 74 euro
Nog een paar posts inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef prupke het volgende:
Tis hier al sluitingstijd??
geen ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef Xilantof het volgende:
Wat is dat toch met dat topic-open-angst van iedereen hier!
topicstartersvreessyndroomquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef Xilantof het volgende:
Wat is dat toch met dat topic-open-angst van iedereen hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |