quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:16 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor restaurant is dat?
Nee, klopt en ja...dank je voor de koffie. Is net wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Das nog geen reden om ook uit bed te blijven....
iemand?
Er is geenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]metal is niet jouw richting Freudke...
euhm tja... ik ken ze niet zoooo goed :p maar iedereen was er zo positief over dat ze me hebben overgehaald te komen... komen ook heel veel bekende van mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Korpiklaani... Moet daar toch eens naar luisteren.. Maar geef eens een paar vergelijkbaare bands... Moet ik me richten op FinnTroll/Children of Bodom/Amon Amarth??? Of een heel andere kant op??
Je moet het een beetje in de Finntroll kant zoeken...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Korpiklaani... Moet daar toch eens naar luisteren.. Maar geef eens een paar vergelijkbaare bands... Moet ik me richten op FinnTroll/Children of Bodom/Amon Amarth??? Of een heel andere kant op??
Wss is deze tijdelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef umberrella het volgende:
hey Wurm heeft een nieuwe avatar :p geen schaapie meer?
Oeh! Irritant. Sterkte!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
* -Marjo- leeft weer een beetje na een migraine aanval...
Ja ik heb 'm nog niet. Ik moet mijn nieuwe kind nog gaan adopteren in de winkel. Hopelijk morgen of overmorgen.quote:
[pruillipje]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik heb 'm nog niet. Ik moet mijn nieuwe kind nog gaan adopteren in de winkel. Hopelijk morgen of overmorgen.![]()
Lip weer trug duwtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:06 schreef freud het volgende:
[..]
[pruillipje]
ikwilookeen30D
[/pruillipje]
Ik heb al een 20D, maar iets groter schermpje zou leuk zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lip weer trug duwt
Dat wordt een gevalletje sparen zou ik zeggen
Schermpje van mij hebben?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb al een 20D, maar iets groter schermpje zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |