psst tis nog geen nachtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
De eerste avond dat we weer mogen... en er is geen nachtbraker te bekennen!
Het is nog avond.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
Rondje Hertog Jan voor WurMquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet?
De bar is trouwens open
ik klopte heel zachtjes!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef CocaColaLight het volgende:
En het was hier zo mooi rustig...........
gefeli!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb mijn 300D verkocht. 30D shall be miiiine.
Bij mij was het wel heerlijk stil.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Helemaal niet stil vannacht, heb de hele nacht naast een sorteermachine gestaan, dat ding maakt toch nog wel wat herrie.
Beerse bij Turnhout toch??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:55 schreef FReNsJ het volgende:
hier ook een zeer lange dag op til.
Iemand van men klas dacht dat we het eerste uur al op school moesten zijn(wat dus het derde is). En vandaag moet ik naar leuven voor een voordracht omwille van mijn beurs voor de buitenlandse stage. Kan ik ten vroegste om 22.45 daar terug vertrekken naar beerse. (leuven-beerse is ong 100km)
Lekker! Wat voor restaurant is dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef umberrella het volgende:
goedemorgen allemaal..
wat een dag... weer rustig op mn stage en vanavond gezellig naar Korpiklaani
Korpiklaani... Moet daar toch eens naar luisteren.. Maar geef eens een paar vergelijkbaare bands... Moet ik me richten op FinnTroll/Children of Bodom/Amon Amarth??? Of een heel andere kant op??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef umberrella het volgende:
goedemorgen allemaal..
wat een dag... weer rustig op mn stage en vanavond gezellig naar Korpiklaani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |