Doei! en tot morgen...lekker shoppen voor huisjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Trusten allemaal .....ik ben weer pleite![]()
en de rust is weer terug gekeerd![]()
Wordt al gek van shootje playtimequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Doei -B-B-
En An, weet je gelijk hoeveel werk het is om tig bruiloft-foto's op die manier door te lopen
Hoi, en welkom...fotografeer je ook zelf?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef FerryB het volgende:
Voor zover ik nu een beetje alles bekeken heb kan ik opmaken dat SC ; slow chat betekend. En zo'n topic heb je dan zo'n beetje bij ieder subforum wel.
Fotografie spreekt mij aan. Vandaar dat ik hier maar eens begin.
Thanks, mjah, tis een beetje mijn ding, ben gek op hard contrast.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef FerryB het volgende:
Ja. Alleen de laatste tijd heb ik helaas erg weinig tijd om even op pad te gaan. Sowieso heb ik mijn camera wel altijd bij me want je weet het nooit onderweg waar ook naartoe.
Ik heb je site bekeken An. Zitten mooien foto's tussen. Alleen heb ik het idee dat je bij sommige het contrast achteraf iets te hoog heb opgeschroeft.
Welkequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:46 schreef FerryB het volgende:
Ja idd. Is ook zeker een kwestie van smaak. Als je zo naar buiten kijkt word je idd niet echt vrolijk van de kleurtjes
Dat is het rare. Ik heb best veel foto's gemaakt als het om natuur gaat. Maar ik hou zelf meer van industry of de grote stad. Ik kom daar alleen nooit met mijn camera.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Welke![]()
Maar laat maar snel wat zien van jezelf, ben benieuwd...
-edit- Ff gekeken naar je album, volgens mij ligt vooral natuur jou. Zitten toppertjes tussen![]()
In Rotterdam doe je het anders aardigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:55 schreef FerryB het volgende:
[..]
Dat is het rare. Ik heb best veel foto's gemaakt als het om natuur gaat. Maar ik hou zelf meer van industry of de grote stad. Ik kom daar alleen nooit met mijn camera.![]()
Haha.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef An24 het volgende:
[..]
In Rotterdam doe je het anders aardig![]()
2 x correctquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef FerryB het volgende:
Voor zover ik nu een beetje alles bekeken heb kan ik opmaken dat SC ; slow chat betekend. En zo'n topic heb je dan zo'n beetje bij ieder subforum wel.
welkom hierquote:Fotografie spreekt mij aan. Vandaar dat ik hier maar eens begin.
ssssst hou het nu stihilquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
2 x correct
[..]
welkom hier
En mocht er een relletje langs komen waaien, gewoon negeren, doen wij ook
of later dit weekendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
eens kijken of ik nog wat oude plaatjes van me kan vinden thuis, van wat ik bedoel, maar zal pas vanavond zijn.
kan ie praten, dat speeltje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
of later dit weekend![]()
Heb een nieuw speeltje, dus die wil ik ook ff goed gebruiken, aangezien ik hem alleen mag lenen voor dit weekend.
eentje maar: 'verroken' of iets dergelijksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:22 schreef FerryB het volgende:
Relletjes ja?![]()
Ik moest even noodgedwongen mijn behoefte aan de nicotine onder de afzuigkap.
Edit: Als ik die zin na lees heb ik het idee dat ik aardig wat woorden vergeten ben enzo...![]()
Ik schuif de schuld altijd door naar meneer Hertog Jan in de weekende.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef WurM het volgende:
[..]
eentje maar: 'verroken' of iets dergelijks
erm denk niet dat dequote:
Ik twijfelde bij het lezen van je sig ff aan je smaak, maar dit maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:29 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik schuif de schuld altijd door naar meneer Hertog Jan in de weekende.![]()
Haha.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij het lezen van je sig ff aan je smaak, maar dit maakt een hoop goed
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Jij maakt ook mooie foto's zag ik![]()
Photophoria zag ik wat staan, daarom.quote:
Valsspelertquote:
loop dat meisje niet te plagenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
waarom zie ik een studio foto waar niet bij is geflitst![]()
sommige mensenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:52 schreef Mauro het volgende:
Post boven de eerste die ik vandaag heb geplaatst is niet van mij. Maar PK die nog niet in de gaten had dat zijn kompjoeter nog onder mijn naam ingelogd stond
Thanks. Ben benieuwd of er daadwerkelijk gekocht gaat worden. Heb het geld uit mijn hypo nog nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
Gezellig zooitje daar![]()
Mogguh
@An: succes met shoppen vandaag
Shoppenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef WurM het volgende:
hoi
Eens kijken wat ik vanmiddag ga doen...Iemand een idee?
thx 14.gifquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Shoppen <-- mwah...![]()
Bos <-- Gister al geweest, morgen ook weer
Dierentuin <-- ver wegduur
Lezen <-- is een optie
Niks <-- Dit wordt t wss...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |