Tis ondertussen middag en dit topic is alweer bijna volquote:
Niet meer, maar bedanktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tis ondertussen middag en dit topic is alweer bijna vol
nodig?
Hoiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo hee, wat een drukte hier. Amper bij te benen:-)
Ze zijn allemaal uit het veld geslagenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Ja, normaal gaat het met zowat een pagina per uur....
Dat zou dus zonde zijn. Gewoon de ns goed in de gaten houden of...per mobiel laten informeren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor morgen stond een avondje marathonschaatsers schieten in Eindhoven op het programma. Maar vandaag zag ik op 't werk dat ik morgen vrij lang moet werken. En dan gaat de NS ook nog eens aan het spoor werken. Wordt dus de vraag of ik het ga halen
Ik vind je site mooi An, had ik al gezegd. Wat ik namelijk zelf altijd heel gaaf vind, dat is dus ook zwart..zonder teveel poespas. Zoiets dus ...als die van jou.quote:
Heb daarnet al gekeken. Werkzaamheden zijn voor het hele weekend gepland, wissels vervangen. Dat doe je niet ff in een kwartiertje. Ik ga iig de tas goed inpakken. Groot voordeel is dit jaar dat SBS opnames maakt. Ben je dus verzekert van fatsoenlijk licht op de baan. Als de TV er niet is draaien ze gelijk het licht op halfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat zou dus zonde zijn. Gewoon de ns goed in de gaten houden of...per mobiel laten informeren.
Thanks Pie...een watte? Ben hulpverlener en totale debiel op dit gebied, ben daarom al trots dat ik dit voor elkaar heb. Met thanks to Yoni voor wat tipsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik vind je site mooi An, had ik al gezegd. Wat ik namelijk zelf altijd heel gaaf vind, dat is dus ook zwart..zonder teveel poespas. Zoiets dus ...als die van jou.
Gewoon een proggie er voor genomen?
Een programma ...sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks Pie...een watte? Ben hulpverlener en totale debiel op dit gebied, ben daarom al trots dat ik dit voor elkaar heb. Met thanks to Yoni voor wat tips![]()
Maar goed, ik heb gewoon een gratis bagger webbuilder genomen voor de beginpagina's en de rest laten linken naar simpelviewer![]()
Gelijk heb je, tuurlijk wil men dan wel meer lichtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb daarnet al gekeken. Werkzaamheden zijn voor het hele weekend gepland, wissels vervangen. Dat doe je niet ff in een kwartiertje. Ik ga iig de tas goed inpakken. Groot voordeel is dit jaar dat SBS opnames maakt. Ben je dus verzekert van fatsoenlijk licht op de baan. Als de TV er niet is draaien ze gelijk het licht op half
http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een programma ...sorry![]()
Welke webbuilder dan An? Dat van die simpelviewer had ik al bekeken![]()
Ik kan jou eg nie als debiel zien![]()
Is je MSN kapotquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:31 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/
Alstu. en thanks![]()
Staat uit, dat heb ik wel eens, probeer nog eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Is je MSN kapot. Wilde je even Dreamweaver sturen voor het echte werk
.
Nee, staat wel aan hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Is je MSN kapot. Wilde je even Dreamweaver sturen voor het echte werk
.
Dank je Anquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:31 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/
Alstu. en thanks![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:55 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben moed aan het verzamelen om mijn A80 in V&A te zetten, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen![]()
Mjah, maar sinds ik mijn 350D heb, heb ik m'n A80 niet meer aangeraakt en ik kan het geld wel heeeeeel goed gebruiken.quote:
Ik heb mijn powershot ook nog steeds...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar sinds ik mijn 350D heb, heb ik m'n A80 niet meer aangeraakt en ik kan het geld wel heeeeeel goed gebruiken.
Als het gevoel niet goed is, moet je het niet doen Yoni. Ik heb nog steeds mijn complete T90 hier liggen. Die gaat echt niet wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:55 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben moed aan het verzamelen om mijn A80 in V&A te zetten, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen![]()
Nou ja, daarom heb ik 'm dus ook nog liggen. Had mezelf wat bedenktijd gegeven om te zien of ik 'm misschien toch nog voor het een of ander zou gebruiken. Maar ik gebruik 'm gewoon echt niet meer en da's ook zondequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als het gevoel niet goed is, moet je het niet doen Yoni. Ik heb nog steeds mijn complete T90 hier liggen. Die gaat echt niet weg![]()
Hey Bizzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
and a one..and a two......
.yyeeeehhhhjjjjjjj here we go again
![]()
Daar gaat de slijtage op mijn F5 knop weer!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
and a one..and a two......
.yyeeeehhhhjjjjjjj here we go again
![]()
Yep, maar jouw gevoel zegt wat anders. Als je de centen er niet van nodig bent...vasthoudenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou ja, daarom heb ik 'm dus ook nog liggen. Had mezelf wat bedenktijd gegeven om te zien of ik 'm misschien toch nog voor het een of ander zou gebruiken. Maar ik gebruik 'm gewoon echt niet meer en da's ook zonde![]()
Komt vanwege je nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef freud het volgende:
[..]
Daar gaat de slijtage op mijn F5 knop weer!
Halloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Bizzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef freud het volgende:
[..]
Daar gaat de slijtage op mijn F5 knop weer!
Heb je niet nog een etentje of zoquote:
jippie ik hoop dit jaar ook nog de 350 D te krijgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar sinds ik mijn 350D heb, heb ik m'n A80 niet meer aangeraakt en ik kan het geld wel heeeeeel goed gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je niet nog een etentje of zoHet was best lekker rustig gister
Geintjequote:
Die heb ik dus wel nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, maar jouw gevoel zegt wat anders. Als je de centen er niet van nodig bent...vasthouden![]()
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon verkopen dat ding YoniWat wil je er voor vragen
ja was erg lekker....voor herhaling wel vatbaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GeintjeBeviel het wel
Dat eten in het dorp
![]()
Zegt de ik-ben-net-van-ban-terug n00bquote:
Beterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja was erg lekker....voor herhaling wel vatbaar
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Je uitleg van RAW dinges werd zeer op prijs gesteld. Thanks
![]()
Weet gelijk hoe veel werk het is..nog ff wennen, maar zit al wat leuks tussen voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag gedaanIs het allemaal naar tevredenheid gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |