Ik heb mijn powershot ook nog steeds...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar sinds ik mijn 350D heb, heb ik m'n A80 niet meer aangeraakt en ik kan het geld wel heeeeeel goed gebruiken.
Als het gevoel niet goed is, moet je het niet doen Yoni. Ik heb nog steeds mijn complete T90 hier liggen. Die gaat echt niet wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:55 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben moed aan het verzamelen om mijn A80 in V&A te zetten, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen![]()
Nou ja, daarom heb ik 'm dus ook nog liggen. Had mezelf wat bedenktijd gegeven om te zien of ik 'm misschien toch nog voor het een of ander zou gebruiken. Maar ik gebruik 'm gewoon echt niet meer en da's ook zondequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als het gevoel niet goed is, moet je het niet doen Yoni. Ik heb nog steeds mijn complete T90 hier liggen. Die gaat echt niet weg![]()
Hey Bizzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
and a one..and a two......
.yyeeeehhhhjjjjjjj here we go again
![]()
Daar gaat de slijtage op mijn F5 knop weer!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
and a one..and a two......
.yyeeeehhhhjjjjjjj here we go again
![]()
Yep, maar jouw gevoel zegt wat anders. Als je de centen er niet van nodig bent...vasthoudenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou ja, daarom heb ik 'm dus ook nog liggen. Had mezelf wat bedenktijd gegeven om te zien of ik 'm misschien toch nog voor het een of ander zou gebruiken. Maar ik gebruik 'm gewoon echt niet meer en da's ook zonde![]()
Komt vanwege je nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef freud het volgende:
[..]
Daar gaat de slijtage op mijn F5 knop weer!
Halloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Bizzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef freud het volgende:
[..]
Daar gaat de slijtage op mijn F5 knop weer!
Heb je niet nog een etentje of zoquote:
jippie ik hoop dit jaar ook nog de 350 D te krijgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar sinds ik mijn 350D heb, heb ik m'n A80 niet meer aangeraakt en ik kan het geld wel heeeeeel goed gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je niet nog een etentje of zoHet was best lekker rustig gister
Geintjequote:
Die heb ik dus wel nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, maar jouw gevoel zegt wat anders. Als je de centen er niet van nodig bent...vasthouden![]()
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon verkopen dat ding YoniWat wil je er voor vragen
ja was erg lekker....voor herhaling wel vatbaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GeintjeBeviel het wel
Dat eten in het dorp
![]()
Zegt de ik-ben-net-van-ban-terug n00bquote:
Beterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja was erg lekker....voor herhaling wel vatbaar
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Je uitleg van RAW dinges werd zeer op prijs gesteld. Thanks
![]()
Weet gelijk hoe veel werk het is..nog ff wennen, maar zit al wat leuks tussen voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag gedaanIs het allemaal naar tevredenheid gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |