er valt hier altijd wel iets te bleven hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als topics vaak in de AT komen is er kennelijk wat te beleven en lurk ik mee.![]()
Interessant voorstel... Ken jij de campagne voor die ene blonde in Italie die ook president wilde worden daar?quote:
*aanvraag ban doet*quote:
thnxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Veel echt mooie en leuke foto's op phophoria![]()
ooowwww jeeejquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Interessant voorstel... Ken jij de campagne voor die ene blonde in Italie die ook president wilde worden daar?
Ze had twee hele grote/goede eigenschappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ooowwww jeeej
wil ik hem kennen?
getver ...verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze had twee hele grote/goede eigenschappen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Interessant voorstel... Ken jij de campagne voor die ene blonde in Italie die ook president wilde worden daar?
Ter verduidelijking voor de mensen die dr niet kennen!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ter verduidelijking voor de mensen die dr niet kennen!
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicciolina
Ik wil daar ook naar toe, maar voor eind oktober heb ik geen tijd meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef freud het volgende:
Whehehehe.
Even iets heeeel anders. Ik wil binnenkort hier nog een keertje heen voordat ze dicht gaan. Andere mensen die nog zin/tijd hebben?
Pfff... getver ... echt wel een verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ieuw GL moest dat nou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeten moeten......quote:
Thanks, maar ik denk dat de expertise vooral bij Re ligt hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:59 schreef An24 het volgende:
Zo halloooo,
Gaan we de interessante babbels voor in de nachturen ophouden?
Nou missb en Re welkom terugJullie expertise in een echte aanwinst voor fot
![]()
Ik ga werken, tot latersss
Hoi, en thanksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef freud het volgende:
FreuD en planten of bloemen is geen goed idee. Ik kan een cactus nog laten verdrogen
.
Goedesmorges allemaal! Welcome back Re en MissBliss! Nog een zinnetje met uitroepteken!
En nu fitnessen. Ik moet die terugtrekkende haarlijn toch ergens mee compenseren
.
Ja! Zin!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef freud het volgende:
Whehehehe.
Even iets heeeel anders. Ik wil binnenkort hier nog een keertje heen voordat ze dicht gaan. Andere mensen die nog zin/tijd hebben?
ook ik wil wel eens een andere vlindertuin zien dan die van Emmen, waar ik 17-10-2006 ff was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef freud het volgende:
Whehehehe.
ik moest denken aan loloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten moeten......
Nee het moet niet![]()
Maar zo erg is deze foto ook weer niet want ze heeft dr topje nog aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |