Och, maar van het woordje "veel" het woordje "wat" en het klopt weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij waren er maar 2 users die wat heftig reageerden op de terugkomst van re en mb![]()
oeps, waar bemoei ik me mee, ik kruip wel weer terug onder m'n steen
Volgens mij mag je je daar gewoon mee bemoeien hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij waren er maar 2 users die wat heftig reageerden op de terugkomst van re en mb![]()
oeps, waar bemoei ik me mee, ik kruip wel weer terug onder m'n steen
Worden de Do's en Dont's niet gewoon bepaald door wat de fotograaf zelf mooi vind?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee kende ik niet, is wel een mooi gebouw en mooie foto.
Maar het gaat me eigenlijk meer om de do's en don'ts van de fotografie dan om de gebouwen zelf
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, meerdere users laten zich hier (te) snel uit de tent lokken. Heb ik nooit gesnapt.
nee re, op dit moment lok je ze gewoon uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ikzelf ben misschien iets te happig op persoonlijke aanvallen of onwaarheden
ik lok niets uit of laat even zien waar ik iets uitlok, misschien is was ik daar even blind voorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee re, op dit moment lok je ze gewoon uit.
Mischein dat je je daar boven moet plaatsen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ikzelf ben misschien iets te happig op persoonlijke aanvallen of onwaarheden
[insert witte letterkleur]quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik lok niets uit of laat even zien waar ik iets uitlok, misschien is was ik daar even blind voor
het is moeilijk je ergens boven te moeten plaatsen als mensen je blijkbaar het licht in de ogen niet gunnen en je zwart proberen te maken zonder dat je er iets aan kan doen, indirect worden zo meningen gevormd over mij waar ik niet op kon en blijkbaar mag reageren. Ik heb misschien een naam opgebouwd alhier maar ik kom hier al langer dan meniggeen en heb al aardig wat meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischein dat je je daar boven moet plaatsen...
Verder deert het mij niet wie er aanwezig is, als nieuwe user binnenkomt of wie er (al dan niet tijdelijk) vertrekt/ afwezig is.
Ik zeg gewoon Welkom terug Re en MBEn het wachten is nu op nieuwe showcases van jouw zijde...
![]()
Maar die tamtam alleen overdag gebruiken. Er schijnen mensen te slapen snachts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert witte letterkleur]
door bijvoorbeeld weer over het onderwerp te beginnen bij Xila.
Ik snap wel dat er frustraties zijn, maar vecht dat via msn/ telefoon/ pb/ brief/ fax/ tamtam uit. Dit is gewoon niet echt sfeerverhogend en totaal overbodig in de SC.
[/insert witte letterkleur]
En verder, ik heb het al eens gezegd, welkom terug re en MB!
Xila vroeg mij iets en wilde mij iets mededelen via dit forumquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert witte letterkleur]
door bijvoorbeeld weer over het onderwerp te beginnen bij Xila.
Ik snap wel dat er frustraties zijn, maar vecht dat via msn/ telefoon/ pb/ brief/ fax/ tamtam uit. Dit is gewoon niet echt sfeerverhogend en totaal overbodig in de SC.
[/insert witte letterkleur]
En verder, ik heb het al eens gezegd, welkom terug re en MB!
nummer 6 alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar die tamtam alleen overdag gebruiken. Er schijnen mensen te slapen snachts.
Was er trouwens al?
Nog niet transparant genoeg hee, twas nog steeds te lezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
Xila vroeg mij iets en wilde mij iets mededelen via dit forum, ik wilde gewoon even wat transparantie laten zien
en ik ben blij weer terug te zijn
Ik zou er gewoon boven gaan staan en een negeer modus aanschaffen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef Re het volgende:
[..]
het is moeilijk je ergens boven te moeten plaatsen als mensen je blijkbaar het licht in de ogen niet gunnen en je zwart proberen te maken zonder dat je er iets aan kan doen, indirect worden zo meningen gevormd over mij waar ik niet op kon en blijkbaar mag reageren. Ik heb misschien een naam opgebouwd alhier maar ik kom hier al langer dan meniggeen en heb al aardig wat meegemaakt.
En hoe meer zielen hoe meer vreugd
dat heet transparant iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog niet transparant genoeg hee, twas nog steeds te lezen.![]()
De telefoon ook trouwens, zelfs ik slaap om half 5 's nachts requote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar die tamtam alleen overdag gebruiken. Er schijnen mensen te slapen snachts.
Was er trouwens al?
dat doe ik dan ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon boven gaan staan en een negeer modus aanschaffen.
Sorry moest me er even mee bemoeien
Stem nu!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Eens met fb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |