ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, meerdere users laten zich hier (te) snel uit de tent lokken. Heb ik nooit gesnapt.
nee re, op dit moment lok je ze gewoon uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ikzelf ben misschien iets te happig op persoonlijke aanvallen of onwaarheden
ik lok niets uit of laat even zien waar ik iets uitlok, misschien is was ik daar even blind voorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee re, op dit moment lok je ze gewoon uit.
Mischein dat je je daar boven moet plaatsen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ikzelf ben misschien iets te happig op persoonlijke aanvallen of onwaarheden
[insert witte letterkleur]quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik lok niets uit of laat even zien waar ik iets uitlok, misschien is was ik daar even blind voor
het is moeilijk je ergens boven te moeten plaatsen als mensen je blijkbaar het licht in de ogen niet gunnen en je zwart proberen te maken zonder dat je er iets aan kan doen, indirect worden zo meningen gevormd over mij waar ik niet op kon en blijkbaar mag reageren. Ik heb misschien een naam opgebouwd alhier maar ik kom hier al langer dan meniggeen en heb al aardig wat meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischein dat je je daar boven moet plaatsen...
Verder deert het mij niet wie er aanwezig is, als nieuwe user binnenkomt of wie er (al dan niet tijdelijk) vertrekt/ afwezig is.
Ik zeg gewoon Welkom terug Re en MBEn het wachten is nu op nieuwe showcases van jouw zijde...
![]()
Maar die tamtam alleen overdag gebruiken. Er schijnen mensen te slapen snachts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert witte letterkleur]
door bijvoorbeeld weer over het onderwerp te beginnen bij Xila.
Ik snap wel dat er frustraties zijn, maar vecht dat via msn/ telefoon/ pb/ brief/ fax/ tamtam uit. Dit is gewoon niet echt sfeerverhogend en totaal overbodig in de SC.
[/insert witte letterkleur]
En verder, ik heb het al eens gezegd, welkom terug re en MB!
Xila vroeg mij iets en wilde mij iets mededelen via dit forumquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert witte letterkleur]
door bijvoorbeeld weer over het onderwerp te beginnen bij Xila.
Ik snap wel dat er frustraties zijn, maar vecht dat via msn/ telefoon/ pb/ brief/ fax/ tamtam uit. Dit is gewoon niet echt sfeerverhogend en totaal overbodig in de SC.
[/insert witte letterkleur]
En verder, ik heb het al eens gezegd, welkom terug re en MB!
nummer 6 alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar die tamtam alleen overdag gebruiken. Er schijnen mensen te slapen snachts.
Was er trouwens al?
Nog niet transparant genoeg hee, twas nog steeds te lezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
Xila vroeg mij iets en wilde mij iets mededelen via dit forum, ik wilde gewoon even wat transparantie laten zien
en ik ben blij weer terug te zijn
Ik zou er gewoon boven gaan staan en een negeer modus aanschaffen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef Re het volgende:
[..]
het is moeilijk je ergens boven te moeten plaatsen als mensen je blijkbaar het licht in de ogen niet gunnen en je zwart proberen te maken zonder dat je er iets aan kan doen, indirect worden zo meningen gevormd over mij waar ik niet op kon en blijkbaar mag reageren. Ik heb misschien een naam opgebouwd alhier maar ik kom hier al langer dan meniggeen en heb al aardig wat meegemaakt.
En hoe meer zielen hoe meer vreugd
dat heet transparant iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog niet transparant genoeg hee, twas nog steeds te lezen.![]()
De telefoon ook trouwens, zelfs ik slaap om half 5 's nachts requote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar die tamtam alleen overdag gebruiken. Er schijnen mensen te slapen snachts.
Was er trouwens al?
dat doe ik dan ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon boven gaan staan en een negeer modus aanschaffen.
Sorry moest me er even mee bemoeien
Stem nu!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Eens met fb
er valt hier altijd wel iets te bleven hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als topics vaak in de AT komen is er kennelijk wat te beleven en lurk ik mee.![]()
Interessant voorstel... Ken jij de campagne voor die ene blonde in Italie die ook president wilde worden daar?quote:
*aanvraag ban doet*quote:
thnxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Veel echt mooie en leuke foto's op phophoria![]()
ooowwww jeeejquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Interessant voorstel... Ken jij de campagne voor die ene blonde in Italie die ook president wilde worden daar?
Ze had twee hele grote/goede eigenschappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ooowwww jeeej
wil ik hem kennen?
getver ...verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze had twee hele grote/goede eigenschappen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Interessant voorstel... Ken jij de campagne voor die ene blonde in Italie die ook president wilde worden daar?
Ter verduidelijking voor de mensen die dr niet kennen!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ter verduidelijking voor de mensen die dr niet kennen!
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicciolina
Ik wil daar ook naar toe, maar voor eind oktober heb ik geen tijd meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef freud het volgende:
Whehehehe.
Even iets heeeel anders. Ik wil binnenkort hier nog een keertje heen voordat ze dicht gaan. Andere mensen die nog zin/tijd hebben?
Pfff... getver ... echt wel een verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ieuw GL moest dat nou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeten moeten......quote:
Thanks, maar ik denk dat de expertise vooral bij Re ligt hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:59 schreef An24 het volgende:
Zo halloooo,
Gaan we de interessante babbels voor in de nachturen ophouden?
Nou missb en Re welkom terugJullie expertise in een echte aanwinst voor fot
![]()
Ik ga werken, tot latersss
Hoi, en thanksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef freud het volgende:
FreuD en planten of bloemen is geen goed idee. Ik kan een cactus nog laten verdrogen
.
Goedesmorges allemaal! Welcome back Re en MissBliss! Nog een zinnetje met uitroepteken!
En nu fitnessen. Ik moet die terugtrekkende haarlijn toch ergens mee compenseren
.
Ja! Zin!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef freud het volgende:
Whehehehe.
Even iets heeeel anders. Ik wil binnenkort hier nog een keertje heen voordat ze dicht gaan. Andere mensen die nog zin/tijd hebben?
ook ik wil wel eens een andere vlindertuin zien dan die van Emmen, waar ik 17-10-2006 ff was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef freud het volgende:
Whehehehe.
ik moest denken aan loloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten moeten......
Nee het moet niet![]()
Maar zo erg is deze foto ook weer niet want ze heeft dr topje nog aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |