Werk ze Anquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:59 schreef An24 het volgende:
Zo halloooo,
Gaan we de interessante babbels voor in de nachturen ophouden?
Nou missb en Re welkom terugJullie expertise in een echte aanwinst voor fot
![]()
Ik ga werken, tot latersss
Hier nog zoeenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef freud het volgende:
FreuD en planten of bloemen is geen goed idee. Ik kan een cactus nog laten verdrogen
.
Goedesmorges allemaal! Welcome back Re en MissBliss! Nog een zinnetje met uitroepteken!
En nu fitnessen. Ik moet die terugtrekkende haarlijn toch ergens mee compenseren
.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier nog zoeen
Ik heb daarom ook geen planten in huis
's Morregens allen
Zorg er maar voor dat je eerder vrij bent. Ik ben dat namelijk al om 4 uur.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:27 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Ik stuur je straks een sms met de gegeven waar ik vanmiddag geparkeerd sta in Assen... Is wel om 17:30 vermoed ik.. Ik moet er nog heen rijden en ik moet eerst nog tanken voor zondag... Sta in het Rood bij mijn tank.![]()
Dat wil niet met collega's die al een middag vrij hebben en met de collega waar ik de auto dit weekend laat staan... En met 3 auto's naar het noorden rijden achter elkaar is erg overdreven dacht ik..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat je eerder vrij bent. Ik ben dat namelijk al om 4 uur.....
Ik doe dat met een buikjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef freud het volgende:
En nu fitnessen. Ik moet die terugtrekkende haarlijn toch ergens mee compenseren
.
die is vetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:30 schreef CompuMess het volgende:
Heb je eens een keertje weinig om handen en ben je in een creatieve bui, kijk dan eens hier hoe je je eigen Pin-hole camera kan bouwen!
[afbeelding]
Ja, je ziet het goed, het is een vol-karton uitvoering!!
afleveringspakket is kompleet met bouwplaat, beschrijvingen en een stukje software om belichtingstijden te berekenen!
Khoor het wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat wil niet met collega's die al een middag vrij hebben en met de collega waar ik de auto dit weekend laat staan... En met 3 auto's naar het noorden rijden achter elkaar is erg overdreven dacht ik..![]()
Ik vermoed een afhaalopdracht in Limboland..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Khoor het wel.
Ik heb namelijk nog een opdracht gekregen van peppie
Nee, een afhaalopdracht in Groningenlandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
Ik vermoed een afhaalopdracht in Limboland..![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, een afhaalopdracht in Groningenland
Ik heb ze gevondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Mogguh
zo net ff mijn prijs opgehaald
met bosje bloemen die ik maar meteen bij me ouders heb gedumpt.. (katten en bloemen gaan hier niet samen)
peppie werk , maar had hem net aan de telefoonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
peppie vrij?
of peppie nog niet naar werk?
ik mis alleen nog kokkiequote:
Oh sorry VVquote:
Hij zei 'foto's posten'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:22 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Heb net ff te lang geslapen naar mijn zin. Vandaag nog eens wat foto's bewerken, en dan kan ik hopelijk maandag (na overleg met model) wat foto's posten hier.
hey Xil, staat mijn reactie naar jou toe nog ergens van gisteren?quote:
quote:
Er zijn goede redenen denkbaar om dat te doen.quote:
Ja, die staat er nog. Ik zal hem zo nog eens doornemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Re het volgende:
[..]
hey Xil, staat mijn reactie naar jou toe nog ergens van gisteren?
Phoe, een TUT heb ik er nooit voor gevonden...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, jij weet vast veel van het fotograferen van gebouwen. Is daar ergens een goede TUT voor te vinden?
ligt er maar net aan hoe je het op plaat wilt zetten en welk gebouw toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, een TUT heb ik er nooit voor gevonden...
En ik denk dat ik, door mijn achtergrond/interesse er toch al anders naar kijk dan een ander. Het eerste waar ik nu even aan denk: houd het dynamisch... een gebouw zelf an sich is zo statisch als wat natuurlijk.
klinkt spannendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er zijn goede redenen denkbaar om dat te doen.
Bijvoorbeeld als tegenprestatie voor het leveren van een locatie voor een modelshoot
Dat klopt ook helemaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe je het op plaat wilt zetten en welk gebouw toch?
LOL, ja ook dat kloptquote:Ik heb een paar gebouwen gezien, daarvan zou je bijna denken dat ze op de loop gaan of straks gaan vallen door de vormgeving ervan.
Ik snap even niet naar welke andere jij refereert. En dat er wat kennis weg is, dat beaam ik. Maar die zijn naar mijn idee niet weggejaagd (Shark.Bait bijv.).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
Xila Xila, kijk eens om je heen en luister eens naar anderen, er zijn inderdaad wel wat nieuwe users bij, maar ook ontzettend veel weg, veel expertise en kennis is lekker weggejaagd
Ik geef niemand credits... Het runde hier toch ook zonder jullie?quote:ik jaag hier niemand weg hoor, ik heb genoeg meegemaakt de afgelopen 3 maanden en dingen gehoord., wat was het rustig he zonder ons.... geloof dat je mij daar iets teveel credit voor geeft
eens kijken of ik nog wat oude plaatjes van me kan vinden thuis, van wat ik bedoel, maar zal pas vanavond zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat klopt ook helemaal.
Het blijft altijd hoe de fotograaf het ziet en hoe hij/zij deze wilt vast leggen
[..]
LOL, ja ook dat klopt
Architectuur is tof!
Tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
eens kijken of ik nog wat oude plaatjes van me kan vinden thuis, van wat ik bedoel, maar zal pas vanavond zijn.
Nee kende ik niet, is wel een mooi gebouw en mooie foto.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef Xilantof het volgende:
@VV:
ken je dit gebouw?Is nogal geliefd om op de foto te zetten op DPZ
het stootte 2 mensen tegen het hoofd, verder kwamen we op gewone manier weer binnen hoor, beetje enthousiast misschien na 3 maanden niet posten. Dan laat je je wat sneller uit de tent lokken en ga je in op provocaties, maar ach blijkbaar moet ik dat maar over me heen laten komen en accepteren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik snap even niet naar welke andere jij refereert. En dat er wat kennis weg is, dat beaam ik. Maar die zijn naar mijn idee niet weggejaagd (Shark.Bait bijv.).
[..]
Ik geef niemand credits... Het runde hier toch ook zonder jullie?
Het is tof dat jullie weer terug zijn. Echt. Maar de manier waarop jullie binnenkomen stormen stootte (blijkbaar) veel mensen tegen het hoofd.
Volgens mij waren er maar 2 users die wat heftig reageerden op de terugkomst van re en mbquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:45 schreef Xilantof het volgende:
Het is tof dat jullie weer terug zijn. Echt. Maar de manier waarop jullie binnenkomen stormen stootte (blijkbaar) veel mensen tegen het hoofd.
Och, meerdere users laten zich hier (te) snel uit de tent lokken. Heb ik nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
het stootte 2 mensen tegen het hoofd, verder kwamen we op gewone manier weer binnen hoor, beetje enthousiast misschien na 3 maanden niet posten. Dan laat je je wat sneller uit de tent lokken en ga je in op provocaties, maar ach blijkbaar moet ik dat maar over me heen laten komen en accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |