Ligt er aan wat je eigen inbreng is toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:52 schreef Re het volgende:
kunnen we weer verder met de algehele saaiheid
Niet alleen lief toch? Beetje ....mag ook welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen![]()
ahhh, ik heb je mail gehad, ga vanmiddag een reply sturenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je eigen inbreng is toch?![]()
Hoe kan ik registreren op photophoria?![]()
Goesoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh, ik heb je mail gehad, ga vanmiddag een reply sturen
a.s. zaterdag grote studiomeet bij pk en prupquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Ynske het volgende:
Tja... na die lange tijd niet meer gekund te hebben... mogen we weer
omdat ik denk dat bijna niemand mijn vraag gelezen heeft komt hij hier nog eens:
Zijn er mensen die zin hebben om a.s. zaterdag mee te gaan naar de Apenheul
Tis het laatste weekend dat ze open zijn dit jaar...
dr zullen vast ook wel mensen zijn die niet naar die studiomeet gaan, en misschien zin hebben om mee te gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
a.s. zaterdag grote studiomeet bij pk en prup
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
a.s. zaterdag grote studiomeet bij pk en prup
Hahaha, werkt het, blijft het stil. De ironie...quote:
Mijn weekend weet ik nog niet. Maar, staat ook modelfotografie op het programma. Alleen, ze wil mij als slachtofferquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Ynske het volgende:
Tja... na die lange tijd niet meer gekund te hebben... mogen we weer
omdat ik denk dat bijna niemand mijn vraag gelezen heeft komt hij hier nog eens:
Zijn er mensen die zin hebben om a.s. zaterdag mee te gaan naar de Apenheul
Tis het laatste weekend dat ze open zijn dit jaar...
werken doet het wel, nu ik nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef freud het volgende:
[..]
Hahaha, werkt het, blijft het stil. De ironie...
Daar ben ik een heel groot voorstander van...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen![]()
* HM2 Mukie een ferme knuffel geeft... Huggiebeebquote:
En ik ookquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 vergeeft ieders zonden en knuffeld meteen iedereen GROUPHUG!!!!![]()
Waarom SMS je per ongeluk een goede oplossing naar Radio Veronica?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Whehehhe![]()
Net per ongeluk ge-smsd naar Radio Veronica met de oplossing van de snipperhit.
Heb ik een dvd, een vip arrangement karten en 2 kaartjes voor een feest in Rotterdam gewonnen a.s. zaterdag
Omdat ik heel toevallig wist wat de oplossing wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef WurM het volgende:
Waarom SMS je per ongeluk een goede oplossing naar Radio Veronica?
Gefeliciteerd
V&A doet het ook weerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:11 schreef Mauro het volgende:
En dat feestje van a.s. zaterdag, ikke nie kunne. Ikke andere leuke dinge te doen hebbuh
tja wie weet kan het erna nog?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst.... En moet me legitimeren....
Dus, V&A is geen optie
Denk het nietquote:
* Re heeeft er een, maar al meer dan een jaar geen spelletjes op gespeeld, dient als dvd spelerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik kan dan iig niet meer autorijden
Oh, en is er iemand hier die een PS2 heeft? Ik heb namelijk ook nog zo'n maffiaspel gewonnen
Dan ben je hier op de juiste plekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom gewoon ff voorbij wandelen, niet dat ik verder wat te vertellen heb ofzo hoor.
Ben ik dus niet de enigstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik kom gewoon ff voorbij wandelen, niet dat ik verder wat te vertellen heb ofzo hoor.
PS2 staat bij mij thuis te wachten op jouw game te reviewenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik kan dan iig niet meer autorijden
Oh, en is er iemand hier die een PS2 heeft? Ik heb namelijk ook nog zo'n maffiaspel gewonnen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef pea4fun het volgende:
Aangezien modellen met wie ik afspraken probeer te maken het spontaan druk krijgen ineens, ziek worden (kunnen ze niks aan doen natuurlijk) of gewoon niks meer laten horen, heb ik mijn toevlucht maar genomen tot dieren enzo... Ik heb wel gemerkt dat ik meer geduld moet kweken daardoor.
quote:
Deal ^^quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PS2 staat bij mij thuis te wachten op jouw game te reviewen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |