quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
[..]
met slagroom![]()
gaat van de week bussen spuitroom halen
Heiligschennisquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:15 schreef prupke het volgende:
[..]
met slagroom![]()
gaat van de week bussen spuitroom halen
* PdeHoog slaat arm om FB heenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom moeten jullie dat nou zeggen net in de tijd dat ik ongesteld ben en geen chocola en slagroom in huis heb?![]()
moet je maar hier naar toe komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom moeten jullie dat nou zeggen net in de tijd dat ik ongesteld ben en geen chocola en slagroom in huis heb?![]()
En ik dacht dat IK gemeen wasquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:20 schreef prupke het volgende:
[..]
moet je maar hier naar toe komen
ik heb chocotoffies en côte d'or met hazelnoten en warme chocomel![]()
Dus voor jou hebben ze dequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:20 schreef prupke het volgende:
[..]
moet je maar hier naar toe komen
ik heb chocotoffies en côte d'or met hazelnoten en warme chocomel![]()
Whehehehehehe....ben ik toch lekker even gemeenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
En ik wil ook chocola en P wil niet eens even komen brengen
Alleen voor op papierquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef freud het volgende:
[..]
Dus voor jou hebben ze desmiley gemaakt...
Okquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
HoiMag het Slap geouwehoer gehalte een stuk minder. Het SC topic gaat nergens over behalve over zaken die prima via PM/IRC/MSN gedaan kunnen worden .
Het feit dat ik nooit PM's krijg, niet op de Fok!-IRC server zit en niet één Fok!ker in mn MSN-lijst heb staan, geeft mij nu niet het recht om wel slap te ouwehoeren zeker?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
HoiMag het Slap geouwehoer gehalte een stuk minder. Het SC topic gaat nergens over behalve over zaken die prima via PM/IRC/MSN gedaan kunnen worden .
+1 scherpquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Het feit dat ik nooit PM's krijg, niet op de Fok!-IRC server zit en niet één Fok!ker in mn MSN-lijst heb staan, geeft mij nu niet het recht om wel slap te ouwehoeren zeker?
Denk ik ook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
+1 scherp
maar ik denk dat dat niet gaat gelden als excuus
Okquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
-----> IRC
kanaal #fot
of type: /join #fot
erg gezellig altijd daar
Truste pquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Morgen een fotolozen dag ...bijna tenminste. Zeer lange treinreis weer te maken, en zeer vroeg:-(
Prettige nacht allemaal!!!!!!!
Zie profielquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Het feit dat ik nooit PM's krijg, niet op de Fok!-IRC server zit en niet één Fok!ker in mn MSN-lijst heb staan, geeft mij nu niet het recht om wel slap te ouwehoeren zeker?
http://irc.fok.nl werkt ook hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:53 schreef freud het volgende:
[..]
Zie profiel. Ennuh, wat is IRC
?
Maar ok, LD, SC gaat soms snel, maar goed, het zijn ook langzame praatsessies waar meerdere zich in mogen (en kunnen) mengen. Dit gaat erg lastig als men het via MSN doet, omdat ik dan op voorhand iedereen bij de discussie moet uitnodigen. IRC is ook niet iets wat iedereen heeft draaien (zelfs ik als nerd niet).
Als het puur 1 op 1 geSC is, waar de rest geen ruk van snapt, ok, maar voor de rest moet het kunnen lijkt me. En ja, als het druk is, dan gaat het best hard, leuk toch dat enthousiastme?
Geen #fot waar ik op kan connectenquote:
En dan werk je nog niet eensquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:21 schreef Xilantof het volgende:
Druk dagje eigenlijk bedenk ik! veel kleine dingen te doen.
1 - de site startenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:38 schreef freud het volgende:
[..]
Geen #fot waar ik op kan connecten.
Nee, anders was het een rustig dagje he?quote:
Ik heb een MSN en IRC verbod gekregen voor vannavond van Prupke om eens m'n foto's te soepen... (lees: achterstallig onderhoud wegwerken)quote:
* freud neuriet boten LDquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
1 - de site starten
2 - tik een username (eigen keuze) en de beide "Fok" namen laten staan
3 - connecten met de irc server
4 - in de tekstblak onder in het venster /join #fot intikken gevoled door de Enter knop
Isasimple
nouja, het is simpelquote:
Sinds wanneer luister jij naar die brabantse damequote:Op maandag 23 oktober 2006 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een MSN en IRC verbod gekregen voor vannavond van Prupke om eens m'n foto's te soepen... (lees: achterstallig onderhoud wegwerken)![]()
SInds eeehhh een tijdje wel, maar er was vanmorgen erg vroeg ook een Limbische dame die foto's opeiste van de vrijdagavond studio-shooting.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar die brabantse dame![]()
Ah...die limbische dame moet gewoon niet klagenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
SInds eeehhh een tijdje wel, maar er was vanmorgen erg vroeg ook een Limbische dame die foto's opeiste van de vrijdagavond studio-shooting.![]()
![]()
![]()
En vooral niet om 01.00 uur 'smorgens..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...die limbische dame moet gewoon niet klagen
Als het niet leuk zou zijn, dan zou het al dicht zittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:53 schreef freud het volgende:
Als het puur 1 op 1 geSC is, waar de rest geen ruk van snapt, ok, maar voor de rest moet het kunnen lijkt me. En ja, als het druk is, dan gaat het best hard, leuk toch dat enthousiastme?
Zin welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
Zijn er toevallig mensen die zin hebben om a.s. zaterdag mee te gaan naar de Apenheul?
Jammelquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zin welHelaas staat er een andere afspraak op het programma
Ken je de vertaling van dat liedje Boten Anna van Basshunter?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En Boten LD ? LD was het hele weekend weg. Ik kom wel weer eens op IRC
Was die Anna niet een IRC bot of zo ? waar de zanger helemaal gek op werd en die toch een echt persoon bleek te zijn ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef freud het volgende:
[..]
Ken je de vertaling van dat liedje Boten Anna van Basshunter?
voor hoelangquote:
quote:FreuD: Kan jij bij het fok forum?
Xilantof: nee
Xilantof: hij lijkt dood
FreuD: ok, ff checken of het aan mij ligt. Fok.nl doet het namelijk ook niet.
Xilantof: klopt
Xilantof: het lijkt echt weer helemaal dood
FreuD: sux, nu moet ik werken
LOLquote:
Heb je nog fotos met je hond kunnen maken?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef WurM het volgende:
[..]
LOL
Helaas had ik vandaag vakantie... Heb de hele dag maar op Tweakers zitten lurken, bij gebrek aan Fok!
Dan moet je hem uitzettenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:50 schreef Yoni het volgende:
* Yoni komt trillend door de afkickverschijnselen de SC inlopen. EINDELIJK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |