omdat ik voldoende had aan het al aanwezige licht. Heeft ook een mooi effect gegevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
waarom zie ik een studio foto waar niet bij is geflitst![]()
Have funquote:
Jij ook veel plezier danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef freud het volgende:
Ik ga ook even naar Blijdorp denk ik...
Das ook wel lekker Xilquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:03 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Ook weer terug van het werk. Rustig avondje. Wat foto's bewerken enzo.
Oe...klinkt goed PDJ! Geniet ervanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hmm, wat mis gegaan geloof ik.
Dan nog maar een keer hee:-) Net terug van centrum Rotjeknor om daar ff mijn sigaren op te halen, eindelijk weer eens![]()
![]()
Vanavond lekker uit eten .. lekker intiem...goed gezelschap
... wijntje
...sigaar.. Yeah
![]()
![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan betere/leukere dingen bedenken hoor!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef freud het volgende:
* freud heeft ook binnenkort een studio setup thuis
Cool!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef freud het volgende:
* freud heeft ook binnenkort een studio setup thuis
dussquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Meld hier je fotografische aankopen - deel 4
Ga sla-pen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
huh
![]()
rare dingen worden er van me verwacht op dit tijdstip
Hoi Tho-mas!quote:
men wat is dat moeilijk fotograferen zonder statiefquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef freud het volgende:
Blijdorp was dus zonde van de tijd. Klote licht en regen. Baby gorilla was ook nergens te vinden helaas.
Dag meneer , U is er weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
men wat is dat moeilijk fotograferen zonder statief
[afbeelding]
hoi hoi, ja ik ben er weerquote:
even een snelle crop van een paar...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef Mukie het volgende:
goeie middag
Gisteren naar een thaibox wedstrijd gaan kijken en veel foto's gemaakt. Maar men wat is dat moeilijk om de juiste shot te maken bij de juiste trap of stoot. Zelfs als je de cam op 3200 zet is het soms nog wat wazig
Leuke vakantie gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef diedrick het volgende:
Zowww terug van een weekje weggeweest...
Nu weer weg, want er liggen ruim 500 pics ter soep klaar...![]()
![]()
Tip 1: om het juiste moment te pakken te krijgen, kun je beter je buffer volschieten en later veel moeten weggooienquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
even een snelle crop van een paar...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima vakantie.quote:
Op vakantie met de auto is tofquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:01 schreef diedrick het volgende:
de kilometerteller wijst aan dat we 4500 km gereden hebben .... pfffffff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |