ik moest lachenquote:
LD, ik vind het vervelend dat je heel Fok offline had gehaald om je opmerking kracht bij te zetten. Niet dat het niet succesvol was, want IRC heeft het volgens mij nog nooit zo druk gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
HoiMag het Slap geouwehoer gehalte een stuk minder. Het SC topic gaat nergens over behalve over zaken die prima via PM/IRC/MSN gedaan kunnen worden .
Hij had al laten weten dat het afgelopen was met de zachte aanpak.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:18 schreef freud het volgende:
[..]
LD, ik vind het vervelend dat je heel Fok offline had gehaald om je opmerking kracht bij te zetten. Niet dat het niet succesvol was, want IRC heeft het volgens mij nog nooit zo druk gehad.
Doe maar rustig aan hoor An, we hebben alle tijd... Tot 1 minuut voor de sluitingsdatumquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
![]()
We zijn er weer....kut, moet ik alsnog mijn best doen om op tijd de wedstrijdfoto's online te krijgen![]()
Ik heb maar weer niks ingestuurd, vond ze niet leuk genoegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef An24 het volgende:
![]()
We zijn er weer....kut, moet ik alsnog mijn best doen om op tijd de wedstrijdfoto's online te krijgen![]()
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor An, we hebben alle tijd... Tot 1 minuut voor de sluitingsdatum![]()
![]()
je hebt nog eventjesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb maar weer niks ingestuurd, vond ze niet leuk genoeg![]()
Ik heb vanmiddag nog wat badderende mussen op de foto gezet, misschien is dat watquote:
Lievvvvquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog wat badderende mussen op de foto gezet, misschien is dat wat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ja...ach, ik vond het gewoon leuk om te zien
Doe eens een meet bij jou thuisquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef pea4fun het volgende:
Badderen is bij musjes een groepsgebeuren
Ow dat kan hoor, maar op het moment zijn alleen de musjes koolmeesjes en pimpelmeesjes er maar, ow en de merels natuurlijk. Ja en het roodborstje is er ook wel, maar nog niet zo brutaal als in de winter en het voorjaar. In het vroege voorjaar als de sijsjes nog niet vertrokken zijn en de groenlingen er al wel zijn, de staartmeesjes zich ook af en toe laten zien en het winterkoninkje dichterbij komt, dan is het leuker.quote:
Denk dat de meeste van ons het geduld wel op kunnen brengenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow dat kan hoor, maar op het moment zijn alleen de musjes koolmeesjes en pimpelmeesjes er maar, ow en de merels natuurlijk. Ja en het roodborstje is er ook wel, maar nog niet zo brutaal als in de winter en het voorjaar. In het vroege voorjaar als de sijsjes nog niet vertrokken zijn en de groenlingen er al wel zijn, de staartmeesjes zich ook af en toe laten zien en het winterkoninkje dichterbij komt, dan is het leuker.
Voorproefje van wat er zoal in mijn tuin leeft vind je hierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste van ons het geduld wel op kunnen brengen![]()
Het geluk zit je dus weer mee Xilquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:22 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Precies op een dag dat ik moet werken gaan we weer online!
noujaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het geluk zit je dus weer mee Xil![]()
wauw ik vind ze echt geweldigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog wat badderende mussen op de foto gezet, misschien is dat wat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ja...ach, ik vond het gewoon leuk om te zien
Dan neem je je laptop mee An, en hang je hem bij mij in het netwerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halen![]()
Cutequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:24 schreef Mukie het volgende:
wauw ik vind ze echt geweldig
en mn katten kwamen met hun pootje op mn scherm, dus ze zijn goed gemaakt![]()
Checkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Dan neem je je laptop mee An, en hang je hem bij mij in het netwerk.
[..]
Jaaa ba-meetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halen![]()
Niet zoveel bami maken dus? Heb v e e l gepland namelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa ba-meet![]()
Ik moet nog even wat lekkers halen. Had ik P beloofdOmdat ik geslaagd ben dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |