wel 1,5 hzquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Komt bij OHIH vandaan inderdaad, had het daar ook gelezen![]()
OV-jaarkaartquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Willy84 het volgende:
[..]
dacht dat het 12 uur was. Weekend retour is vanaf 19:00 dacht ik. Overigens staat het aan de achterkant van je ovkan het zo snel op ib-groep.nl niet vinden. Overigens heb ik een weekkaart
waar ik maar heel weinig gebruik van maak
geen tijd enzo
![]()
ben net met mijn eerste jaar begonnen. Dus kan nog wat jaartjes vooruitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Totdat je je kaart een dag te laat inlevert.
Zulke mensen horen niet op Fokquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Willy84 het volgende:
daar komt bij dat ik een zeer net burger benen me netjes aan de regels houd
![]()
Maar wel zogenaamd je OV kaart verliezen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Willy84 het volgende:
[..]
ben net met mijn eerste jaar begonnen. Dus kan nog wat jaartjes vooruit![]()
daar komt bij dat ik een zeer net burger benen me netjes aan de regels houd
![]()
Ik hield me ook netjes aan de regels, maar heb mn kaart te laat ingeleverd doordat ik verkeerd ingelicht werd door mn school ovde rde einddatum van n opleiding.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Willy84 het volgende:
[..]
ben net met mijn eerste jaar begonnen. Dus kan nog wat jaartjes vooruit![]()
daar komt bij dat ik een zeer net burger benen me netjes aan de regels houd
![]()
Fok is een broedplaats van criminele activiteitenquote:
zeven uur, kuttekopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En nou weet ik nog net hoe laat we vrijdag kunnen vertrekken ja!
God wat zal dat een verschil maken he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef Willy84 het volgende:
Fok [..] zal dus gesloten moeten worden.
ik zat de godsganse dag op F5 te drukkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat zal dat een verschil maken he?We zijn net 2 dagen gesloten geweest, en de wereld draaide gewoon door
laten we back ontopic komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
En nu al weer baggeren in topics![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:08 schreef Duvel het volgende:
Nu de Koplopers steeds vaker worden ingezet in stroptreindiensten (zoals de 8.04 van Rotterdam naar Den Haag, 1 ICM-4), is het ook tijd om het livrei wat aan te passen:
[afbeelding]
Door collega gevonden op Beneluxspoor.net.
Kom je nog een beetje weg uit Lw met de werkzaamheden daar?quote:
Arriva rijdt al een paar jaar op Utrecht hoor, alleen niet met de trein.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Arriva?![]()
sinds waneer rijden die op utrecht joh?
![]()
arrrrrg, haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat hij SPILT heet.
En dat hij het helemaal niet leuk vindt om "Split" genoemd te worden.
En verderquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:15 schreef MREn het volgende:
Hier nog wat plaatjes van de vernieuwde lettergrootte van de CTA's te Amf:
Gw zal waarschijnlijk eenzelfde verlenging ondergaanquote:En de verlening van het perron te Wv, waarmee het geschikt wordt gemaakt voor 12 bakken ipv 10.
Denk het wel, aangezien Wv en Hr er alleen dinsdag uit lagen, en Gw en Ak wo/do.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En verder![]()
![]()
![]()
De rest paste er niet meer op![]()
![]()
![]()
[..]
Gw zal waarschijnlijk eenzelfde verlenging ondergaan
Die trein naar Htn stopt toch bijna altijd mooi in het midden van het perron bij de trappen? En dat ding is toch een groot deel van de dag perronvullendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:23 schreef Fixers het volgende:
Wat is trouwens het idee van de perron verlenging van spoor 18 & 19 op utrecht CS? Was Spoor 15 voorheen het langste, 18 & 19 wordt nu zeker een 50 wellicht100 meter langer. (afstanden schatten is niet mijn sterkste kant) Dat wordt wel heel lang, en ik vind het nu al ellende als ik naar spoor 15b moet voor mijn trein naar houten. Als ik dan te ver ben doorgelopen in den haag en deze trein wat laat is dan mis ik mijn aansluiting omdat ik zo'n end moet omopen.
Het begin staat bij de trappen, het einde staat richting de leidscheveer tunnel (of hoe die als tunnel vermomde bunker ook mag heten).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Die trein naar Htn stopt toch bijna altijd mooi in het midden van het perron bij de trappen? En dat ding is toch een groot deel van de dag perronvullend
daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gele sjit zijn dat omgebouwde railbussen of zo?
alleen is dit toch een intercity op zwolle, waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef thatsme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind hem mooi zo in het nieuwe plaatje passen
Meestal wel maar zo af en toe hebben ze het treintje dat overdag pendelt tussen Geldermalsen en Uitrecht op 15b staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Die trein naar Htn stopt toch bijna altijd mooi in het midden van het perron bij de trappen? En dat ding is toch een groot deel van de dag perronvullend
Ik zie wel wat je daar bedoelt, maar voor normaal dagelijks gebruik lijkt mij het niet echt practisch. Als je van bijvoorbeeld 12b naar 15b moet in de spits moet je al doorlopen, jezelf door de mensenmassa heen wurmend. Aan die zuidzijde van Utrecht moeten ze toch al iets bedenken, dat trucje met die extra roltrap omhoog gebruiken ze volgens mij ook al niet meer.quote:Lange perrons zijn altijd handiger: je kan ook lange treinen kwijt bij verstoringen, je kan huidige treine verlengen, je kan twee treinen binnen nemen (zoals op Asd dat meer een dubbel kopstation is dan een doorgaand station).
Ik zou gaan voor Amsterdam CS!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
alleen is dit toch een intercity op zwolle, waarschijnlijk?
Ik vind hem mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef thatsme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind hem mooi zo in het nieuwe plaatje passen
ik niet. vanaf daar vertreken geen gekoppelde treinen naar én den haag én rotjeknorquote:
die laatstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik niet. vanaf daar vertreken geen gekoppelde treinen naar én den haag én rotjeknor
oke, ik was nog niet wakker, iemand zit me te truccen![]()
Dat perron loopt idd helemaal door to waar vroeger het postperron lag, geen idee wat ze er mee willen, er rijden in nderland helemaal geen treinen die zo lang zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:23 schreef Fixers het volgende:
Wat is trouwens het idee van de perron verlenging van spoor 18 & 19 op utrecht CS? Was Spoor 15 voorheen het langste, 18 & 19 wordt nu zeker een 50 wellicht100 meter langer. (afstanden schatten is niet mijn sterkste kant) Dat wordt wel heel lang, en ik vind het nu al ellende als ik naar spoor 15b moet voor mijn trein naar houten. Als ik dan te ver ben doorgelopen in den haag en deze trein wat laat is dan mis ik mijn aansluiting omdat ik zo'n end moet omopen.
Mooi gesoeptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef thatsme het volgende:
[..]
die laatsteik had niet alleen de koploper wat gefotosjopt maar ook de CTA bak vervangen door iets nieuws, de cta bak komt van amersfoort
Op veel manieren, defect schuitje op de stroomafnemer (IRM is daar erg goed in), maar ook zooi in de bovenleiding helpt mee met er achter blijven haken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe kan je een bovenleiding kapot trekken
Wat raakt er zo defect aan dat het een koperenkabel kapot trekt? Het is een metalen beugel op een pantograafpoot.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Op veel manieren, defect schuitje op de stroomafnemer (IRM is daar erg goed in), maar ook zooi in de bovenleiding helpt mee met er achter blijven haken.
De optie vrachtwagen sluit ik wat Schiphol betreft even uit
Neem even het worst-case geval: de draad raakt verstrikt in een IC die met 140 voorbij raast. Het kan zo gebeuren dat dan de draad over een kilometer of 3 kapot wordt getrokken, en ook span- en voedingsdraden erbij. Met wat pech nog een paar scheve portalen er bij...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat raakt er zo defect aan dat het een koperenkabel kapot trekt? Het is een metalen beugel op een pantograafpoot.
Als dat aan de hand is wel..en zoiets zal het wel zijn, het is immers al vanaf 11 uur aan de gang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
En met het repareren van de schade zijn ze nog wel even zoet dan![]()
![]()
Hmmm interessant, en vreemd verhaal.... Ik ken iemand die daar ook vrijwilliger is, ik zal eens poolsen whats going onquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef verzameldirk het volgende:
STADSKANAAL - Een aantal vrijwilligers dreigt zich af te splitsen van Museumspoorlijn STAR in Stadskanaal.
De vrijwilligers kochten vorig jaar, zonder medeweten van het bestuur van de STAR, twee locomotieven. Ze vreesden het eind van de STAR, omdat de twee aanwezige stoomlocomotieven aan het eind van hun Latijn zijn.
Het bestuur van de STAR zegt nog in gesprek te zijn met de vrijwilligers en hoopt niet dat ze zich afsplitsen.
bron RTV Noord
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhemquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Willy84 het volgende:
Gister op Asd Centraal:
Op spoor 8b vertrekt altijd de ic Noord/Oost.
Om 17:36 stonden er 2 stellen totaal 6 bakken.
De trein zat gewoon zo val dat de conducteur
zei dat de mensen die later kwamen en er dus niet meer bij pasten
de volgende maar moesten nemen. Alle plaatsen waren gewoon bezet
en tot in het gangpad van de 1e klasse stond het gewoon vol.
(normaal zijn er in de spits 7 bakken geloof ik)
en bovenstaande heb ik dus al vaker gezien. Schandalig dat de NS er niks aan doet!
Dat wou ik ff kwijt![]()
Zeker, maar na Amersfoort zijn de meeste problemen met die trein wel voorbij. Als de trein Leeuwarden nadert, zit er namelijk bijna niemand meer inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Erasmo het volgende:
En dan kom je er dus achter wat het nut van een doorloopkop is...
Volgende dienstregeling rijdt er iig standaard 2x per uur een extra trein tussen Den Bosch en Tilburg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhem
Wat een lulkoek zegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja, moet je maar eerder naar het station gaan en daar staan zodra de IC aankomt... Dan heb je ook een goede plek... Simpel... Al dat domme volk wat op t laatst nog aan komt rennen en dan ook nog (amsterdamse perronsituatie in het oog nemend) in de achterste bak stapt, tja dan krijg je overvolle situaties...
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crimequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |