staat er toch op! :pquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
weekendkaartje is toch geldig op vrijdag vanaf 19:00?
vond t LED verhaal al kromquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd ook gehoord dat ze van 45 keer per minuut naar 90 keer per minuut gegaan zijn, omdat daar een meer waarschuwend signaal van uit gaat. Waar ik dat gehoord heb? Geen idee, zal wel bij OHIH vandaan komen
dacht dat het 12 uur was. Weekend retour is vanaf 19:00 dacht ik. Overigens staat het aan de achterkant van je ovquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
weekendkaartje is toch geldig op vrijdag vanaf 19:00?
Komt bij OHIH vandaan inderdaad, had het daar ook gelezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd ook gehoord dat ze van 45 keer per minuut naar 90 keer per minuut gegaan zijn, omdat daar een meer waarschuwend signaal van uit gaat. Waar ik dat gehoord heb? Geen idee, zal wel bij OHIH vandaan komen
wel 1,5 hzquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Komt bij OHIH vandaan inderdaad, had het daar ook gelezen![]()
OV-jaarkaartquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Willy84 het volgende:
[..]
dacht dat het 12 uur was. Weekend retour is vanaf 19:00 dacht ik. Overigens staat het aan de achterkant van je ovkan het zo snel op ib-groep.nl niet vinden. Overigens heb ik een weekkaart
waar ik maar heel weinig gebruik van maak
geen tijd enzo
![]()
ben net met mijn eerste jaar begonnen. Dus kan nog wat jaartjes vooruitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Totdat je je kaart een dag te laat inlevert.
Zulke mensen horen niet op Fokquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Willy84 het volgende:
daar komt bij dat ik een zeer net burger benen me netjes aan de regels houd
![]()
Maar wel zogenaamd je OV kaart verliezen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Willy84 het volgende:
[..]
ben net met mijn eerste jaar begonnen. Dus kan nog wat jaartjes vooruit![]()
![]()
Ik hield me ook netjes aan de regels, maar heb mn kaart te laat ingeleverd doordat ik verkeerd ingelicht werd door mn school ovde rde einddatum van n opleiding.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Willy84 het volgende:
[..]
ben net met mijn eerste jaar begonnen. Dus kan nog wat jaartjes vooruit![]()
![]()
Fok is een broedplaats van criminele activiteitenquote:
zeven uur, kuttekopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En nou weet ik nog net hoe laat we vrijdag kunnen vertrekken ja!
God wat zal dat een verschil maken he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef Willy84 het volgende:
Fok [..] zal dus gesloten moeten worden.
ik zat de godsganse dag op F5 te drukkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat zal dat een verschil maken he?We zijn net 2 dagen gesloten geweest, en de wereld draaide gewoon door
laten we back ontopic komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
En nu al weer baggeren in topics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |