de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhemquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Willy84 het volgende:
Gister op Asd Centraal:
Op spoor 8b vertrekt altijd de ic Noord/Oost.
Om 17:36 stonden er 2 stellen totaal 6 bakken.
De trein zat gewoon zo val dat de conducteur
zei dat de mensen die later kwamen en er dus niet meer bij pasten
de volgende maar moesten nemen. Alle plaatsen waren gewoon bezet
en tot in het gangpad van de 1e klasse stond het gewoon vol.
(normaal zijn er in de spits 7 bakken geloof ik)
en bovenstaande heb ik dus al vaker gezien. Schandalig dat de NS er niks aan doet!
Dat wou ik ff kwijt![]()
Zeker, maar na Amersfoort zijn de meeste problemen met die trein wel voorbij. Als de trein Leeuwarden nadert, zit er namelijk bijna niemand meer inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Erasmo het volgende:
En dan kom je er dus achter wat het nut van een doorloopkop is...
Volgende dienstregeling rijdt er iig standaard 2x per uur een extra trein tussen Den Bosch en Tilburg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhem
Wat een lulkoek zegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja, moet je maar eerder naar het station gaan en daar staan zodra de IC aankomt... Dan heb je ook een goede plek... Simpel... Al dat domme volk wat op t laatst nog aan komt rennen en dan ook nog (amsterdamse perronsituatie in het oog nemend) in de achterste bak stapt, tja dan krijg je overvolle situaties...
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crimequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhem
Ik weet nog wel een paar Olympische koplopers te staan. Ze hebben als het goed is de afgelopen dagen geen meter geredenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lulkoek zeg
Laat ze gewoon 12 bakken rijden, desnoods de helft in Amf afkoppelen of zo
Vanmorgen kon je iig wel een kanon afschieten zonder iemand te raken, met die drukte viel het wel mee....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Petre het volgende:
[..]
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crime
Mwah ook lulkoek natuurlijk... Ga maar eens een onderzoek houden hoeveel mensen er uitstappen in Lwquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, maar na Amersfoort zijn de meeste problemen met die trein wel voorbij. Als de trein Leeuwarden nadert, zit er namelijk bijna niemand meer in![]()
Het hangt er vanaf waar je staatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Vanmorgen kon je iig wel een kanon afschieten zonder iemand te raken, met die drukte viel het wel mee....
Het hangt er uiteraard vanaf op welke tijden je met de trein reist. Bovendien bedoelde ik het meer relatief ten opzichte van Amsterdam en Amersfoort.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mwah ook lulkoek natuurlijk... Ga maar eens een onderzoek houden hoeveel mensen er uitstappen in LwDat zijn er best veel hoor. Bussen reden ook af en aan vandaag tussen Hrv en Lw..... Die officiele tijden van de NS bussen hield niemand zich aan, was het te druk voor. EN dan is het nu nog vakantie hier he
Als de scholen weer open zijn is het nog een stuk drukker met al die 15 jarige scholiertjes
en studentes natuurlijk
![]()
![]()
Zutphen - Arnhem lag er dan ook uit vandaagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar je staat![]()
En tussen Zuthen en Arnhem wel even uitkijken voor de mensen in de gele hesjes aub
ja okquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt er uiteraard vanaf op welke tijden je met de trein reist. Bovendien bedoelde ik het meer relatief ten opzichte van Amsterdam en Amersfoort.
herfstvakantie, grapjasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Vanmorgen kon je iig wel een kanon afschieten zonder iemand te raken, met die drukte viel het wel mee....
Er moeten gewoon genoeg treinen rijden!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja, moet je maar eerder naar het station gaan en daar staan zodra de IC aankomt... Dan heb je ook een goede plek... Simpel... Al dat domme volk wat op t laatst nog aan komt rennen en dan ook nog (amsterdamse perronsituatie in het oog nemend) in de achterste bak stapt, tja dan krijg je overvolle situaties...
Neeeeheeee.... eerder op het station aankomen zodat je je goed kan verdelen over het perron, zodat de massa zich beter verdeeld over het hele perron...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:22 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Er moeten gewoon genoeg treinen rijden!!!De vervoerder heeft toch vervoersplicht? Dat er mensen op het perron moeten achterblijven is gewoon schandalig. En het is (imo) geen incidenteel probleem want ik zie het vaker in de spits. Ze kunnen in de spits rustig 9 bakken inzetten en het zit nog vol.
Overigens als we jou sugestie opvolgen zit er iemand een half uur in je nek te hijgen want het gangpad stond ook helemaal vol. Of je daar zo blij mee moet zijn![]()
Mensen willen niet te ver lopen als ze in de trein moeten stappen. Daarom staat het bij de trappen ook altijd zo volquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neeeeheeee.... eerder op het station aankomen zodat je je goed kan verdelen over het perron, zodat de massa zich beter verdeeld over het hele perron...
In het geval waar ik het over had, gaat dit niet op. Het zat zelfs zo vol dat de conducteur mensen uit het voorste balkon wegstuurden omdat dat zijn vluchtweg is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neeeeheeee.... eerder op het station aankomen zodat je je goed kan verdelen over het perron, zodat de massa zich beter verdeeld over het hele perron...
Zou UBER vet zijn... Gepland zijn dan de oude blauwe IR rijtuigen van DB... HOE vet is dat dan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. Hopelijk zijn die een beetje snel inzetbaar. Voor de DRLG 2007 komt de NS flink wat materieel en personeel tekort.
Overigens hadden ze ook locs met bijbehorende dubbeldeks rijtuigen kunnen leasen, maar ze waren er wat te laat bij, zodat de rijtuigen door de DB geleast zijn en de NS achter het net vist.
Daarom zoek ik ook altijd een rustig plaatsje voor mezelf uit in de trein. Dan maar wat verder lopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:39 schreef Willy84 het volgende:
[..]
In het geval waar ik het over had, gaat dit niet op. Het zat zelfs zo vol dat de conducteur mensen uit het voorste balkon wegstuurden omdat dat zijn vluchtweg is.
Maar idd ik zie regelmatig een stam voorbij komen waar mensen op de balkons staan. En dan zie ik in de laatste/voorste bakken gewoon nog hele rijen vrij!
Misschien een idee om dat om te roepen over het perron enzo
Dat zal niet zo gauw gebeuren. Misschien eens een verdwaalde stam, maar zeker niet structureel. De locs die aan deze stammen gehangen gaan worden, moeten op eindstations of omlopen of er moet aan beide zijden een loc zijn. Aangezien de dienstregeling zo is dat treinen die tussen deventer en de randstad rijden 5 uren later in het noorden te vinden zijn, zal zo'n stam niet snel in de dienstregeling daar verschijnen. In het noorden van het land kunnen de locs namelijk lastiger omlopen, vanwege de kopperrons die er zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:43 schreef Willy84 het volgende:
In te zetten tussen Amsterdam en Deventer![]()
de ic van Amsterdan naar Amersfoort en verder word toch met ingang van de nieuwe dienstregeling los gelegd!quote:
ja gelukkig wel idd. wordt een stoptrein, maar tussen Den Bosch en Tilburg zitten toch geen andere stationsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Volgende dienstregeling rijdt er iig standaard 2x per uur een extra trein tussen Den Bosch en Tilburg...
Bedankt voor het inkorten van mn stukjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
de ic van Amsterdan naar Amersfoort en verder word toch met ingang van de nieuwe dienstregeling los gelegd!
Mwoa, schaar ik onder het bekritiseren van de concurrent. Gistermiddag op de terugweg naar Gn zag ik dat On zo goed als leeg stond. Op Gn stond nog wel wat, maar dat zag er allemaal prima rijbaar uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens een medewerker van Voith is het management daar een echte puinhoop. Iets wat wel vaker te horen is.
Mooi! hopelijk rijden ze ook op de andere trajecten een beetje snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik las op OHIH dat minister Peys op 1 november een stadler in Groningen rijdt. Het tijdstip is volgens die post 10.30 uur. Dan kan ik er niet bij zijn. Al ben ik dan waarschijnlijk uitgenodigd![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom plannen ze de leuke dingen niet beter om mijn tentamens heen![]()
![]()
Dacht dat er idd al 5 of 6 waren, en elke week? (of 2?) weer 1 er bij?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zal makkelijk lukken, aangezien er al minimaal een stuk of 5 GTW's (ben benieuwd wat de NL typenaam wordt) in Nederland zijn. Ze kunnen dus voor 10 december wel een stuk of 7 wadjes naar het zuiden sturen.
ooh!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf half november zullen de stellen regelmatig instromen, totdat halverwege volgend jaar alle stellen geleverd zijn. Het gaat dan dus om minimaal 1 stel per week.
mja die zullen met de tijd ook wel terug gaan naar de NS,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
dat vermoed ik ook, omdat DM'90 een stuk beter is dan die wadslopers.
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Peterselieman het volgende:
de doorgaande trein van Leer naar Harlingen Haven en terug, welke in de zomermaanden enkele malen per dag rijdt.
Da's een leuke klus, jammer dat het diesel is voor mij als elektrotechneut...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ik
Leeuwarden - Groningen is als laatste aan de beurt, najaar 2007.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Peterselieman het volgende:
Lw-Gn zal denk ik spoedig daarna wel volgen
Leeuwarden valt wel mee denk ik. Als ze de trein op 5a binnenlaten komen, zal het moeten lukken, idem geldt voor 4a in Gn, als de trein rijdt van Leer naar Harlingen Haven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ik
Volgens mij word heel Zwolle - Roosendaal goed onderschat door de NS. Het zal me niets verbazen dat er straks met te weinig materieel wordt gereden dat reizigers op het station moeten blijven...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Petre het volgende:
[..]
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crime
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ik
Keertijd 9100 word 4 minuten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leeuwarden valt wel mee denk ik. Als ze de trein op 5a binnenlaten komen, zal het moeten lukken, idem geldt voor 4a in Gn, als de trein rijdt van Leer naar Harlingen Haven.
De andere kant op zal voor Lw geen probleem zijn, omdat de trein dan op 5b kan staan. In Gn zal het dan wat lastiger zijn. Misschien kan het wel via perron 4b, omdat de kering van de 9100 in Gn maar 4 minuten is.
Je moet ruimte en capaciteit op je stations (Gn, Lw) hebben om een trein te laten passeren, waar ze anders normaal gesproken het eindpunt bereiken. Daarnaast is het een boottrein, dus je moet de trein ook nog langs een perronnetje krijgen waarbij je geen trap nodig hebt.quote:
NEE!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist op Leeuwarden CS een prachtige foto gemaakt van een plan VIn de nacht
Maandag uploaden denk ik.
als ze het bij denken latenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:06 schreef MREn het volgende:
Liefhebbers om hun hoofd eens lekker tegen een muur te rammen?
Veolia denkt na over verbussing Reuver-Tegelen ivm overbelast-verklaring van Prorail...
Niet per definitie. Ik heb liever een interliner met airco (wat comfortabeler dan de gemiddelde touringcar) die eenmaal op de A27 vanaf Utrecht in een ruk doorblaast naar Gorinchem dan een stel rammelige en krappe plan V's. En op zo'n verbinding is het nog concurrerend in tijd ook (net als naar Breda trouwens).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze het bij denken laten
andersbussen zijn ZOWIEZO al 10x minder comfortabel dan een trein
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Legaal je schoonma in een tram nuecken is ook altijd lachen natuurlijk
Is die kleursteling al zoooo oud?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
@ Fixers
Die 186 van de HSA is museummaterieel, en had deze kleuren ook toen ze nog in dienst wasZe is dit weekend te gast in Friesland om morgen (zondag) een aantal ritjes voor genodigden te gaan rijden hier.
De huidige huisstijl is van 1968. De DE-II-tjes zijn in deze kleurstelling gekomen ergens in de jaren '80 (kan het niet nazoeken, zit in het huis van de ouders van mijn vriendin (dat is dus iets anders dan schoonouders, voor de oplettendenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:01 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is die kleursteling al zoooo oud?Dan heeft de ontwerper destijds goed werk geleverd. Het doet heel niet gedateerd aan.
Ghe wat geinig, was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat op de European Railway Server ook een foto van de heer Nielsen gebruikt wordt voor de 186 van HSA. Ook leuk, twee HSA's op het spoor over een jaar!
De GTW's van Arriva rijden bijna dagelijks doordeweeks testritjes tussen Groningen en Zuidbroek... dus wel genoeg kans om m te platenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, godver, ik haat mn voorspellende gaveIk had toch gezegd dat ik nog eerder Randstadrailmaterieel op de foto zou hebben dan een GTW?
Ja dit schiet lekker op zoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef Zug-Chef het volgende:
DE-II 186 naar Leeuwarden![]()
![]()
![]()
![]()
[url=http://members.chello.nl/ewo.nielsen/spoorvinder/FOTO/2006-10NL/slides/0610NL[55]-ACTS-Wirdum-28102006.jpg]afbeelding[/url]
[url=http://members.chello.nl/ewo.nielsen/spoorvinder/FOTO/2006-10NL/slides/0610NL[56]-ICM-Wirdum-28102006.jpg]afbeelding[/url]
Schrale ouwe kutlocs van een halve eeuw oud. Jottumquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Jonge, die ACTS is altijd UBERGEIL om te zien
Dat is dan nog ADORP.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:59 schreef vw_caddy het volgende:
Tweede foto: DH 3230 passeert over enkele ogenblikken het dorp Adorp als stoptrein naar Roodeschool.
Ach jaaa friese hippies staan nou eenmaal niet bekend om hun verstandelijke vermogensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Een lelijke man die voor een donkere vlek langs loopt is tofferder dan eenACTS
trein?
Stoned? Dronken? Gewoon niet goed bij je hoofd?
Post ik eens een oostblokbarrel, WEER jankenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Een lelijke man die voor een donkere vlek langs loopt
Adorp heeft vroeger een station gehad, valt nu niet voor te stellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan nog ADORP.
In Duitsland vinden ze nog minder al genoeg reden voor een station
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post ik eens een oostblokbarrel, WEER janken
Wijf
Van wat ik begrepen heb zijn ze weer bezig om 3'tjes samen te stellen voor 11 december.quote:
Hmm, okequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb zijn ze weer bezig om 3'tjes samen te stellen voor 11 december.
My wrong, ik bedoelde eigenlijk 3-stammen(moequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
3baks v irm? Ik heb daar ernstig mijn twijfels over. Post maar eens een foto
Generatiesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef Zug-Chef het volgende:
DE-II 186 naar Leeuwarden![]()
![]()
![]()
![]()
De rest van vandaag staat op www.spoorvinder.tk
ze hebben er toch ondertussen genoeg om die lijn te bezetten met GTWquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef groningerstudent het volgende:
Misschien een domme vraag, maar volgens de site van Arriva gaat volgende week zondag de eerste GTW rijden (de rit van Peijs even buiten beschouwing latende). Worden die zondag de hele dienstregeling met de Stadlers gereden, of wordt er echt maar één ingezet?
In het eerste geval zoek ik nog wel even een excuus om bij m'n ouders langs te gaan bij Sappemeer, anders blijf ik lekker thuis![]()
Ja, weet ik veel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze hebben er toch ondertussen genoeg om die lijn te bezetten met GTW![]()
alleen de zesjes die genummerd zijn in de 8600 serie. Zesjes in de 8700 serie is nieuwbouw (dus overal nieuwe stoelen).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:12 schreef Wadloper het volgende:
En de zesjes waren toen toch nog 4tjes?
in de randstad, mag ik hopen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
waar blijven die randstadrailtreitjes alexx ?
strax eens kijken als ik foto's heb vast xD!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de randstad, mag ik hopen.
en die foto's komen begin deze week.
Is het niet voor één april toevallig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb zijn ze weer bezig om 3'tjes samen te stellen voor 11 december.
Welke heb je op de foto's staan? Die Citadis-achtige van de HTM of de ex-RET metro's type SG2 (o.i.d.)?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de randstad, mag ik hopen.
en die foto's komen begin deze week.
Ja, het nut van "drietjes samenstellen" ontgaat mij ook een beetjequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het niet voor één april toevallig?
't Lijkt nuttig als je nog ergens een paar kopbakken hebt staan die je kunt combineren met de vrijgemaakte tussenbakken, maar volgens mij werkt dat niet omdat een stam IRM afhankelijk is van een bepaald type tussenbak om te kunnen functioneren (de ABv5?), en die hebben ze niet over.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het nut van "drietjes samenstellen" ontgaat mij ook een beetje
Het lijkt me inderdaad een onzinnig plan. Het enige wat je zou kunnen bedenken is dat ze met de vrijkomende bakken een zevenbaks VIRM maken. Mja, ik zie het nut niet daarvan. Koploper tweetjes is wel grappig voor de daluren natuurlijk, en dan kunnen we de middenbakken gewoon inzetten in getrokken treinen. En meer van dat soort onzinquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Los van het technische aspect, waar je ongetwijfeld gelijk in zult hebben: DRGL 2007 is om iets te veranderen aan de manier van treinen rijden in NL. Toch? Nou goed, als er dus nu alleen nog maar 4- en 6baks IRM rondrijdt, dan ga je toch niet geld en tijd en moeite steken in het VERKLEINEN van capaciteit?
Lijkt me een onzinnig plan. Of gaan we nou ineens ook ICM-2 stelletjes bij elkaar puzzelen?
Nou, ik moet nog zien dat dat lukt. Er zijn toch wel behoorlijk wat verschillen tussen een ICM tussenbak en een ICRm bak hoor. Om te beginnen het mechanisme van openen en sluiten van de deuren. De aanwezigheid van koersrollen boeit natuurlijk niet echtquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:10 schreef Duvel het volgende:
en dan kunnen we de middenbakken gewoon inzetten in getrokken treinen. En meer van dat soort onzin
Mooie foto hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Erasmo het volgende:
Excuse moi voor de pauperkwaliteit maar hij is gemaakt met een mobieltje terwijl het donker was![]()
Daarom vond ik hem ook wel leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie foto hoorTrein scherp, bewogen mensen, dynamiek
Lief van jequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal is kijken wat ik voor je kan doen, moet toch aanstaande vrijdag over Amf terug...
Vriendelijk, doch nutteloos aanbod: de doorloopkoppen kunnen niet meer worden gebruikt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal is kijken wat ik voor je kan doen, moet toch aanstaande vrijdag over Amf terug...
Om over het ontbreken van compatibel stoot- en trekwerk nog maar niet te spreken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog zien dat dat lukt. Er zijn toch wel behoorlijk wat verschillen tussen een ICM tussenbak en een ICRm bak hoor. Om te beginnen het mechanisme van openen en sluiten van de deuren. De aanwezigheid van koersrollen boeit natuurlijk niet echt
Iets wat ook wel vrij elementair klinkt, overigensquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om over het ontbreken van compatibel stoot- en trekwerk nog maar niet te spreken.
O bedoelde je het zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief van je
Maar de doorloopkoppen worden al jaren niet meer gebruikt
Moet dus van uit den Ouden Doosch komen, if at all...
Dat wordt VET omrijdenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond van Deventer naar Den Helder, is kijken of ik nog met de ICE meekan![]()
Only move:quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zullen we een actie opzetten dat de NS een nieuwe naam voor de Koploper moet verzinnen? Suggesties?
- Kopnietmeerloper
- Koploze kip
- Stomploper
- Lasnaadloper
- ...
Ah fuck ja, helemaal vergetern... Dan maar via Utrechtquote:
So i noticed... Mocht gisteren ook al vanuit Tilburg via Utrecht naar Ruurlo gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja, want er zijn toch ook allerlei werkzaamheden over Arnhem?
Neequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:58 schreef Erasmo het volgende:
Ah fuck ja, helemaal vergetern... Dan maar via Utrecht![]()
Hoe wordt hij eigenlijk omgeleid? Ik kan toch nog gewoon wel in Utrecht opstappen?
Omfg...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Hij rijdt Arnhem - Utrecht MALIEBAAN - Hilversum - Amsterdam. En stopt nergens.
http://www.opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?t=3682
Je wou toch Deventer - Den Helder doen en een stukje ICE meepakken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Ofterwijl, in Deventer de ICM naar Amsterdam pakken en daar overstappen?
Wil ik al een tijdje doen, maar als ze zo aan het kloten zijn pak ik hem volgende keer wel, EMMV duurt toch lang zatquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wou toch Deventer - Den Helder doen en een stukje ICE meepakken?
enige optie is volgens mij dan Deventer - Zutphen - bus- Arnhem - maliebaan-hilversum - Amsterdam -Den Helder
of zit ik scheel te kijken?
Makkelijk, zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Maar zonder ICE lukt wat ik net postte toch wel?
Het is nou zo'n grote zooi bij Amsterdam, ik denk ik check het maar evenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk, zou niet weten waarom niet
Bedoel je wel de ICE eigenlijk? paar keer per dag heb je ook nog de internationale uit Berlijn naar Amsterdam, die gaat over, EN stopt in, Deventerquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef Erasmo het volgende:
Volgende keer hopelijk wel met de ICE, dat buffet is echt zwáár relaxed![]()
Die bedoelde ik jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je wel de ICE eigenlijk? paar keer per dag heb je ook nog de internationale uit Berlijn naar Amsterdam, die gaat over, EN stopt in, Deventer
En daar zit ook een BordBistro in
Hebben we tijdens Rondje Nederland ook ingezeten
Dat is geen ICE grappenmakertquote:
Sorry ik wil nog wel is in de war raken met al die afkortingenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is geen ICE grappenmakert
Maar DIE rijdt bij mijn weten gewoon hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |