de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhemquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Willy84 het volgende:
Gister op Asd Centraal:
Op spoor 8b vertrekt altijd de ic Noord/Oost.
Om 17:36 stonden er 2 stellen totaal 6 bakken.
De trein zat gewoon zo val dat de conducteur
zei dat de mensen die later kwamen en er dus niet meer bij pasten
de volgende maar moesten nemen. Alle plaatsen waren gewoon bezet
en tot in het gangpad van de 1e klasse stond het gewoon vol.
(normaal zijn er in de spits 7 bakken geloof ik)
en bovenstaande heb ik dus al vaker gezien. Schandalig dat de NS er niks aan doet!
Dat wou ik ff kwijt![]()
Zeker, maar na Amersfoort zijn de meeste problemen met die trein wel voorbij. Als de trein Leeuwarden nadert, zit er namelijk bijna niemand meer inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Erasmo het volgende:
En dan kom je er dus achter wat het nut van een doorloopkop is...
Volgende dienstregeling rijdt er iig standaard 2x per uur een extra trein tussen Den Bosch en Tilburg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhem
Wat een lulkoek zegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja, moet je maar eerder naar het station gaan en daar staan zodra de IC aankomt... Dan heb je ook een goede plek... Simpel... Al dat domme volk wat op t laatst nog aan komt rennen en dan ook nog (amsterdamse perronsituatie in het oog nemend) in de achterste bak stapt, tja dan krijg je overvolle situaties...
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crimequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de trein zwolle-roosendaal is altijd even lang, spits of niet en altijd zit hij vol, maar in de spits is het echt te belachelijk voor woorden. vooral op het traject den bosch - tilburg en nijmegen - arnhem
Ik weet nog wel een paar Olympische koplopers te staan. Ze hebben als het goed is de afgelopen dagen geen meter geredenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lulkoek zeg
Laat ze gewoon 12 bakken rijden, desnoods de helft in Amf afkoppelen of zo
Vanmorgen kon je iig wel een kanon afschieten zonder iemand te raken, met die drukte viel het wel mee....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Petre het volgende:
[..]
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crime
Mwah ook lulkoek natuurlijk... Ga maar eens een onderzoek houden hoeveel mensen er uitstappen in Lwquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, maar na Amersfoort zijn de meeste problemen met die trein wel voorbij. Als de trein Leeuwarden nadert, zit er namelijk bijna niemand meer in![]()
Het hangt er vanaf waar je staatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Vanmorgen kon je iig wel een kanon afschieten zonder iemand te raken, met die drukte viel het wel mee....
Het hangt er uiteraard vanaf op welke tijden je met de trein reist. Bovendien bedoelde ik het meer relatief ten opzichte van Amsterdam en Amersfoort.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mwah ook lulkoek natuurlijk... Ga maar eens een onderzoek houden hoeveel mensen er uitstappen in LwDat zijn er best veel hoor. Bussen reden ook af en aan vandaag tussen Hrv en Lw..... Die officiele tijden van de NS bussen hield niemand zich aan, was het te druk voor. EN dan is het nu nog vakantie hier he
Als de scholen weer open zijn is het nog een stuk drukker met al die 15 jarige scholiertjes
en studentes natuurlijk
![]()
![]()
Zutphen - Arnhem lag er dan ook uit vandaagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar je staat![]()
En tussen Zuthen en Arnhem wel even uitkijken voor de mensen in de gele hesjes aub
ja okquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt er uiteraard vanaf op welke tijden je met de trein reist. Bovendien bedoelde ik het meer relatief ten opzichte van Amsterdam en Amersfoort.
herfstvakantie, grapjasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Vanmorgen kon je iig wel een kanon afschieten zonder iemand te raken, met die drukte viel het wel mee....
Er moeten gewoon genoeg treinen rijden!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja, moet je maar eerder naar het station gaan en daar staan zodra de IC aankomt... Dan heb je ook een goede plek... Simpel... Al dat domme volk wat op t laatst nog aan komt rennen en dan ook nog (amsterdamse perronsituatie in het oog nemend) in de achterste bak stapt, tja dan krijg je overvolle situaties...
Neeeeheeee.... eerder op het station aankomen zodat je je goed kan verdelen over het perron, zodat de massa zich beter verdeeld over het hele perron...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:22 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Er moeten gewoon genoeg treinen rijden!!!De vervoerder heeft toch vervoersplicht? Dat er mensen op het perron moeten achterblijven is gewoon schandalig. En het is (imo) geen incidenteel probleem want ik zie het vaker in de spits. Ze kunnen in de spits rustig 9 bakken inzetten en het zit nog vol.
Overigens als we jou sugestie opvolgen zit er iemand een half uur in je nek te hijgen want het gangpad stond ook helemaal vol. Of je daar zo blij mee moet zijn![]()
Mensen willen niet te ver lopen als ze in de trein moeten stappen. Daarom staat het bij de trappen ook altijd zo volquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neeeeheeee.... eerder op het station aankomen zodat je je goed kan verdelen over het perron, zodat de massa zich beter verdeeld over het hele perron...
In het geval waar ik het over had, gaat dit niet op. Het zat zelfs zo vol dat de conducteur mensen uit het voorste balkon wegstuurden omdat dat zijn vluchtweg is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neeeeheeee.... eerder op het station aankomen zodat je je goed kan verdelen over het perron, zodat de massa zich beter verdeeld over het hele perron...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |