Leeuwarden valt wel mee denk ik. Als ze de trein op 5a binnenlaten komen, zal het moeten lukken, idem geldt voor 4a in Gn, als de trein rijdt van Leer naar Harlingen Haven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ik
Volgens mij word heel Zwolle - Roosendaal goed onderschat door de NS. Het zal me niets verbazen dat er straks met te weinig materieel wordt gereden dat reizigers op het station moeten blijven...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:59 schreef Petre het volgende:
[..]
van zwolle naar zutphen is in de ochtendspits ook een crime
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal er toch aan de spoorindeling redelijk grondig gesleuteld moeten worden op zowel Lw als Gn denk ik
Keertijd 9100 word 4 minuten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leeuwarden valt wel mee denk ik. Als ze de trein op 5a binnenlaten komen, zal het moeten lukken, idem geldt voor 4a in Gn, als de trein rijdt van Leer naar Harlingen Haven.
De andere kant op zal voor Lw geen probleem zijn, omdat de trein dan op 5b kan staan. In Gn zal het dan wat lastiger zijn. Misschien kan het wel via perron 4b, omdat de kering van de 9100 in Gn maar 4 minuten is.
Je moet ruimte en capaciteit op je stations (Gn, Lw) hebben om een trein te laten passeren, waar ze anders normaal gesproken het eindpunt bereiken. Daarnaast is het een boottrein, dus je moet de trein ook nog langs een perronnetje krijgen waarbij je geen trap nodig hebt.quote:
NEE!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist op Leeuwarden CS een prachtige foto gemaakt van een plan VIn de nacht
Maandag uploaden denk ik.
als ze het bij denken latenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:06 schreef MREn het volgende:
Liefhebbers om hun hoofd eens lekker tegen een muur te rammen?
Veolia denkt na over verbussing Reuver-Tegelen ivm overbelast-verklaring van Prorail...
Niet per definitie. Ik heb liever een interliner met airco (wat comfortabeler dan de gemiddelde touringcar) die eenmaal op de A27 vanaf Utrecht in een ruk doorblaast naar Gorinchem dan een stel rammelige en krappe plan V's. En op zo'n verbinding is het nog concurrerend in tijd ook (net als naar Breda trouwens).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze het bij denken laten
andersbussen zijn ZOWIEZO al 10x minder comfortabel dan een trein
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Legaal je schoonma in een tram nuecken is ook altijd lachen natuurlijk
Is die kleursteling al zoooo oud?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
@ Fixers
Die 186 van de HSA is museummaterieel, en had deze kleuren ook toen ze nog in dienst wasZe is dit weekend te gast in Friesland om morgen (zondag) een aantal ritjes voor genodigden te gaan rijden hier.
De huidige huisstijl is van 1968. De DE-II-tjes zijn in deze kleurstelling gekomen ergens in de jaren '80 (kan het niet nazoeken, zit in het huis van de ouders van mijn vriendin (dat is dus iets anders dan schoonouders, voor de oplettendenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:01 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is die kleursteling al zoooo oud?Dan heeft de ontwerper destijds goed werk geleverd. Het doet heel niet gedateerd aan.
Ghe wat geinig, was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat op de European Railway Server ook een foto van de heer Nielsen gebruikt wordt voor de 186 van HSA. Ook leuk, twee HSA's op het spoor over een jaar!
De GTW's van Arriva rijden bijna dagelijks doordeweeks testritjes tussen Groningen en Zuidbroek... dus wel genoeg kans om m te platenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, godver, ik haat mn voorspellende gaveIk had toch gezegd dat ik nog eerder Randstadrailmaterieel op de foto zou hebben dan een GTW?
Ja dit schiet lekker op zoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef Zug-Chef het volgende:
DE-II 186 naar Leeuwarden![]()
![]()
![]()
![]()
[url=http://members.chello.nl/ewo.nielsen/spoorvinder/FOTO/2006-10NL/slides/0610NL[55]-ACTS-Wirdum-28102006.jpg]afbeelding[/url]
[url=http://members.chello.nl/ewo.nielsen/spoorvinder/FOTO/2006-10NL/slides/0610NL[56]-ICM-Wirdum-28102006.jpg]afbeelding[/url]
Schrale ouwe kutlocs van een halve eeuw oud. Jottumquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Jonge, die ACTS is altijd UBERGEIL om te zien
Dat is dan nog ADORP.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:59 schreef vw_caddy het volgende:
Tweede foto: DH 3230 passeert over enkele ogenblikken het dorp Adorp als stoptrein naar Roodeschool.
Ach jaaa friese hippies staan nou eenmaal niet bekend om hun verstandelijke vermogensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Een lelijke man die voor een donkere vlek langs loopt is tofferder dan eenACTS
trein?
Stoned? Dronken? Gewoon niet goed bij je hoofd?
Post ik eens een oostblokbarrel, WEER jankenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Een lelijke man die voor een donkere vlek langs loopt
Adorp heeft vroeger een station gehad, valt nu niet voor te stellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan nog ADORP.
In Duitsland vinden ze nog minder al genoeg reden voor een station
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post ik eens een oostblokbarrel, WEER janken
Wijf
Van wat ik begrepen heb zijn ze weer bezig om 3'tjes samen te stellen voor 11 december.quote:
Hmm, okequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb zijn ze weer bezig om 3'tjes samen te stellen voor 11 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |