Het wordt pas leuk als er een paar geweest zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef berney het volgende:
Ik zou naar bed gaan, blijf nog effies
de grote bb persoonlijkheidstest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Schakel net in. Wat is er gaande?
Zal Marcia dan wel als laatste geroepen worden want die ging als eerste slapen.quote:
Omdat ze moe waren van het noodrantsoen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Gert het volgende:
Waarom gingen ze in GODESNAAM alweer slápen dan??
Doe even normaal of ga ergens anders zittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:43 schreef berney het volgende:
ah daar komt die flikker weer hehe
Als een ander het zegt wordt er niets van gezegd. zeg ik het eens een keertje en direct commentaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Doe even normaal of ga ergens anders zitten
Rikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:46 schreef Lady-night het volgende:
Is er al iemand geweest??
De leugendetector!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef Lady-night het volgende:
La eindelijk die detector. Saar weet de spanning altijd wel te breken. Leuk. Maar verder hangt er een grafstemming. Die kop van Tijn hahaha
Huiliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:47 schreef berney het volgende:
[..]
Als een ander het zegt wordt er niets van gezegd. zeg ik het eens een keertje en direct commentaar.![]()
![]()
Ach ja, wanneer je dat niet bent, ga je sowieso niet in BB zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Lady-night het volgende:
Jezus Marlies gaat zich weer opmaken, hoezo camerageil
Nou.. mijn persoonlijkheid hangt erg af van mijn etenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef kukeleku het volgende:
Denken ze nou echt serieus dat ze de vraag krijgen wat ze de tweede week te eten hebben gekregen![]()
Zit er wel een persoonlijkheid bij ??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef Lady-night het volgende:
volgens mij weten ze niet wat een persoonlijkheidstest is.
Mo is boosquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Lady-night het volgende:
Heb die Mo nog geen woord horen zeggen
Ik krijg inspiratie voor een volgende weekopdrachtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef n1ek het volgende:
Is er wiet naar binnen geblazen?
Mo moet zich niet aanstellen.quote:
Saquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor!
21:46Aan de leugendetector
"Wat gebeurt daar? Als je daar zo lang binnen zit... Oh my God", zucht Marlies. Vol onzekerheid zijn de Bewoners over hetgeen wat hen ik de Dagboekkamer te wachten staat. Rik is alweer terug en wacht in de Japanse Slaapkamer. Hij zweet nog na van een aantal confronterende vragen. Big Brother onderwerpt de Bewoners aan een leugendetector.
Dat is wel een beetje hjet patroon he....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Als ze maar niet doodleuk weer naar bed gaan zometeen.![]()
Lijkt me een beetje stug, (het tweede gedeelte dan). VWB 1e gedeelte, na met meerdere vriendinnen bij m'n ouders aangekomen te zijn, die zich keer op keer weer hechtten aan al die grietjes, kwam het verzoek van m'n ouders om alleen nog langs te komen, met iemand waarvan hij zeker mee verder z'n leven wilde delen. (ze hebben pas 6 maanden ofzo)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef CartWOman het volgende:
Micheline is nog niet bij Semih's ouders op bezoek geweest, toen Sabrina vroeg hoe ze haar schoonmoeder noemde: 'Euhm, ik zeg dan hallo.'
Rare familie volgens mij, Semih's ouders wisten toen hij ging afstuderen niet eens dat hij studeerde. Ze zijn dus ook niet geweest, en Semih vindt het heel normaal. Ik niet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
en dan aan monique vragen: ben je verliefd op tijn..... maar dan hebben ze vast weer gedonder met rob he?
Betrouwbare leugendetectors werken wel. Is gewoon hartslag en huidgeleiding meten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
Leugendetectors werken toch van geen meter? Zijn zogenaamde waarheidszeggers?![]()
In dit geval slaat het al helemaal nergens op, tuurlijk liegen ze niet in de DBK.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
Leugendetectors werken toch van geen meter? Zijn zogenaamde waarheidszeggers?![]()
Leugendetector komt waarschijnlijk van dezelfde firma als de lijmpistolen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef Kinga het volgende:
Dat kan nooit een fatsoenlijke en betrouwbare leugendetectie zijn geweest.
Ook al werken ze niet, het doet tóch wat met de mensen die zo'n test ondergaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
semih heeft van de week zelf verteld dat zijn ouders niet bij zijn afstuderen zijn geweest omdat hij niet had verteld dat hij zou afstuderen. dit was nav het wel of niet speeches houden bij het exitdiner.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug, (het tweede gedeelte dan). VWB 1e gedeelte, na met meerdere vriendinnen bij m'n ouders aangekomen te zijn, die zich keer op keer weer hechtten aan al die grietjes, kwam het verzoek van m'n ouders om alleen nog langs te komen, met iemand waarvan hij zeker mee verder z'n leven wilde delen. (ze hebben pas 6 maanden ofzo)
Ze liegen natuurlijk niet over dingen die ze (zichtbaar) in huis hebben gedaan of gezegd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In dit geval slaat het al helemaal nergens op, tuurlijk liegen ze niet in de DBK.![]()
Zo betrouwbaar zijn die niet is gebleken. Je hartslag kan je dusdanig beïnvloeden dat deze testen ook niet als de waarheid worden aangenomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Betrouwbare leugendetectors werken wel. Is gewoon hartslag en huidgeleiding meten.
Of ze heeft last van haar korte termijn geheugen of gewoon ongeinteresseerd want vanmiddag heeft ze het ook al een keer aan de groep gevraagt toen ze weer eens over hem zat te kletsen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef schizolientje het volgende:
Marlies vraag nu al hoe oud Jeroen is, wel brutaal als je elkaar nog maar net kent ( sprak ik cynisch)
Als je psychopaat bent misschien. Neem dat van mij aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar zijn die niet is gebleken. Je hartslag kan je dusdanig beïnvloeden dat deze testen ook niet als de waarheid worden aangenomen.
Maar toch hoop ik dat er een en ander los komt, eindelijk!
Afgezien daarvan kun je ook geloven in je eigen leugens. Daar ga je dan met je leugendetector.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar zijn die niet is gebleken. Je hartslag kan je dusdanig beïnvloeden dat deze testen ook niet als de waarheid worden aangenomen.
Ontploft als Sabrina het aanraakt "heb ik weer!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Leugendetector komt waarschijnlijk van dezelfde firma als de lijmpistolen.
Het maakt niet uit of de leugendetector het doet of niet.. zo slim zijn de bewoners niet om daar aan te twijfelen. Dus dat gaat echt wel wat losmaken!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
Maar toch hoop ik dat er een en ander los komt, eindelijk!
Bij het afstuderen zelf waren we er idd niet bij (waarschijnlijk te zenuwachtig), maar diploma uitreiking enzo weer welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Verida het volgende:
[..]
semih heeft van de week zelf verteld dat zijn ouders niet bij zijn afstuderen zijn geweest omdat hij niet had verteld dat hij zou afstuderen. dit was nav het wel of niet speeches houden bij het exitdiner.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Marlies heeft een keer tijgerbalsem op haar kut gesmeerd
eerst ff de lama;s kijken nu
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug, (het tweede gedeelte dan). VWB 1e gedeelte, na met meerdere vriendinnen bij m'n ouders aangekomen te zijn, die zich keer op keer weer hechtten aan al die grietjes, kwam het verzoek van m'n ouders om alleen nog langs te komen, met iemand waarvan hij zeker mee verder z'n leven wilde delen. (ze hebben pas 6 maanden ofzo)
volgens mij zat ze hem doelbewust af te zeikenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Of ze heeft last van haar korte termijn geheugen of gewoon ongeinteresseerd want vanmiddag heeft ze het ook al een keer aan de groep gevraagt toen ze weer eens over hem zat te kletsen.
televizierringquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef Bluezz het volgende:
eerst ff de lama;s kijken nu
Omdat ze zalf op haar kut wilde smeren nadat de sex had gehad!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Waarschijnlijk hecht hijzelf er weinig waarde aan, want bij het afstuderen van m'n zus (en zelfs van m'n zwager) waren m'n ouders erbij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Maar dat tweede heb ik hem echt horen vertellen na het mislukte exit-diner, dat daar weinig waarde aan wordt gehecht.![]()
Tja, als ze niet eens wisten dat hij studeerde... ik kan me dat niet voorstellen, m'n ouders wilden altijd weten waar ik mee bezig was, maar ieder het zijne natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hecht hijzelf er weinig waarde aan, want bij het afstuderen van m'n zus (en zelfs van m'n zwager) waren m'n ouders erbij.
Klinkt veelbelovend, dat hysterische...quote:
Om de beurt aan de leugendetector.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Bartoli het volgende:
heb ik wat gemist egl te lui om na te lezen![]()
Geef dr maar een sanctie voor die suggestieve opmerkingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
Marcia deelt mee dat je je ogen een bepaalde kant opdraaien als je liegt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Om de beurt aan de leugendetector.![]()
Uiterlijk morgen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en ik lees op de BB site (toch maar ff bijlezen dan) dat Mo die tijn zat is
![]()
(voor hoelang het duurt natuurlijk)
Ja bijna, maar wel met een stringetje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:34 schreef tonja het volgende:
ligt micheline daar nu in haar blote reet?
Gelukkig maar dat Semih het niet ziet, maar wij wel!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja bijna, maar wel met een stringetje.
Zachtjes uitgedrukt....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Die stem van Monique is Innie Minnie in het kwadraat.
word je er nou nooit moe van om 100 keer per dag hetzelfde verhaal te houden? laat het lekker losquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Tijn is bij mij gedaald tot de allerlaatste plaats.
Maar ja, ik vrees dat mijn SMS'jes het niet gaan redden tegen de grote Tijn-minnende massa.
Nog altijd 10x beter dan waneer Micheline enthousiast wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Die stem van Monique is Innie Minnie in het kwadraat.
Als er stembanden mogen doorgesneden worden weet ik er wel een paar........quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog altijd 10x beter dan waneer Micheline enthousiast wordt.![]()
Alsof jij en de meesten op dit forum zichzelf niét regelmatig aan het herhalen zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
word je er nou nooit moe van om 100 keer per dag hetzelfde verhaal te houden? laat het lekker los![]()
Je moet het juist uiten want anders gaat het je te veel dwars zitten en uiteindelijk ontplof je van frustratie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
word je er nou nooit moe van om 100 keer per dag hetzelfde verhaal te houden? laat het lekker los![]()
Ja iedere dag een beetje meer. Echt te ergquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof jij en de meesten op dit forum zichzelf niét regelmatig aan het herhalen zijn.
Het verbaast me gewoon, dat mijn afkeer van Tijn nog steeds groeit.![]()
Micheline noemde je naam, eerder vandaag Olivia ook al.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:52 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ff gemist, fotootje zeker?
En ja m'n ouders wisten natuurlijk ook dat hij studeerde
Ik vind hem steeds irritanter worden. Als Semih wat doet dan word je niet boos hoe kinderachtig kan je zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef avonne het volgende:
Hij gaat zo húí-lén ....
Plies, Monique, hou je poot stijf
Dat is niet eens nodig, hij gaat no way huilen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef avonne het volgende:
Hij gaat zo húí-lén ....
Plies, Monique, hou je poot stijf
t Is dan ook een zeer ernstig probleem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tijn kan zelfs van een open sjampot een wereldprobleem maken
En een irritant wijf ook nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Tijn lijkt net een wijf nu met zijn gezeik.
dat ze zijn gezeur niet meer trok vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Wat zei Mo nou zachtjes tegen Tijn
Duidelijk ongesteld. Shit Blood happens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van Tijn, maar vanmiddag zag ik hem in zijn neus spittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Tijn is bij mij gedaald tot de allerlaatste plaats.
Maar ja, ik vrees dat mijn SMS'jes het niet gaan redden tegen de grote Tijn-minnende massa.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Gaat het ook niet, morgen is alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Zou zo een stel kunnen zijn he....jezus wat een onzin, gaat weer nergens over.
Klopt, lig er nachten van wakkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Is dan ook een zeer ernstig probleem.
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Lady-night het volgende:
Ik geloof mijn ogen niet
goedmaak sex!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ze gaan duidelijk neuken.
Ben jij het E10?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef gerxan het volgende:
zo... is tijn bij jullie van t voetstuk gevallen..
beter laat dan nooit, maar hij red de finale nog wel
Ik ken de andere BBs niet, maar dit is niet okquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.
tis dat mo en sa er nog in zitten...anders was ik al wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.
Me 2 + Jeroenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef gerxan het volgende:
[..]
tis dat mo en sa er nog in zitten...anders was ik al weg
Verdomme, ik loop met m'n beelden achter. Ik woon dan ook in het oosten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
Tijn "Ik wil hem op zijn bek hengsten"
Over wie had hij het dan ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
HIj is gewoon jaloers, dat monique zijn grapjes wel leuk vind en dan van hem niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef bunnyma het volgende:
Was Monique eindelijk weer eens vrolijk, praat die droplul haar weer een depressie aan.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Verdomme, ik loop met m'n beelden achter. Ik woon dan ook in het oosten.
Nee, hij had het over Mo tegenover hemzelf.quote:
Zei ze dat ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kreeg een Rob flashback die de daad bij het woord voegde toen Tijn het over 'op je bek hengsten' had
ja en jeroen...toch vreemd dat jeroen altijd onderaan bungelt en tijn bij de favo zat, lijkt nu wel omgekeerdquote:
Graag even tekenen op het condoleance register.quote:
Dat klinkt een beetje vreemdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, hij had het over Mo tegenover hemzelf.
Lieverd ( of topic) mn liefje komt uit het oosten en het is net uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Graag even tekenen op het condoleance register.
Pas als iedereen geweest isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef marky het volgende:
Waarom praten ze er helemaal niet over met elkaar? Ze mogen er nu toch over praten?
Toch klopt het.quote:
Aha dat kan ik volgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch klopt het.
Hij doelde op Monique die Tijn vandaag aankeek alsof ze 'm op z'n bek kon hengsten. En daar had 'ie gelijk in.
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Duurt wel lang nu, maar dat komt ook omdat Sabrina binnen zit natuurlijk
Ik hou der vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?![]()
Als er 1 iemand zuiver is, dan is het Sabrina wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?![]()
Een vrijwillige exit behoort nog steeds tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Marcia uit haar lijden verlost moet worden.
Die loopt een beetje weg te kwijnen in dat huis.
Absoluut!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als er 1 iemand zuiver is, dan is het Sabrina wel.
Een kruising tussen een wigger en Innie Minnie, is niet "mijn ding".quote:
Nog ff en het is maandagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
Dat was dan in de 5 minuten die ze niet op dat bed heeft liggen meuren vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddag
Ben ik benieuwd hoe ze is als ze écht opgewekt is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddag
Marcia = haar vaderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
t Is wel treffend dat zo een beetje iedereen hier zei dat Marcia los zou komen als haar vader uit het huis zou zijn maar niets blijkt minder waar. Het is gewoon écht een héle saaie nikszeggende en vooral niets toevoegende trut.
Die vraagt zich af waar de stem vandaan komt. Of was dat Jeroen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Sabrina is de enige die in de DBK niet in de camera kijkt.
Op zich kwam ze wel los (dmv drank), maar ja....degene met wie ze los kwam is het huis uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
t Is wel treffend dat zo een beetje iedereen hier zei dat Marcia los zou komen als haar vader uit het huis zou zijn maar niets blijkt minder waar. Het is gewoon écht een héle saaie nikszeggende en vooral niets toevoegende trut.
Ik vond haar vader niet achter de ellebogen.quote:
Hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Ze denkt: Als ik de camera niet kan zien, dan kunnen ze mij ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Ja, ik snap het ook niet. Het is juist zo'n leuk feest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dansen ze niet ?
Echt welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond haar vader niet achter de ellebogen.
Alleen te zien op TV toch ? ( is gejat door mn ex)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet je maar eens op letten bij die nominatie filmpjes.
nachtfeestje 1 gast met alochol de rest erzonderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Het is juist zo'n leuk feest.
Dat wordt weer nachtwerk.![]()
uitzending gemist, op de talpa sitequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alleen te zien op TV toch ? ( is gejat door mn ex)
http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/langid=43quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat als je net in een nieuwe groep zit, je wat timide bent en alchohol je kan helpen wat losser te worden. In deze is het alleen zo dat ze al 60 dagen, of meer, in een vertrouwde omgeving zitten dezelfde mensen. Dus tja, dan zou ik wel verwachten dat je zélf een keer een gesprek initieert, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich kwam ze wel los (dmv drank), maar ja....degene met wie ze los kwam is het huis uit.
Voor de rest zijn er weinig gegadigden voor 'r denk ik.
Hmm, das minder dan. Kanalenkiezer.nl dan. Of in herkansings download topic van HiDiHo afleveringen kijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je casema hebt : www.tvportal.nl. Inlog is casema, pw is casema.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoeveel oneliners heb je nog te gaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marcia is een bijzonder persoon. Zelfs haar moleculen zijn passief.
Ze voegt idd niet zo heel veel toe. Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat als je net in een nieuwe groep zit, je wat timide bent en alchohol je kan helpen wat losser te worden. In deze is het alleen zo dat ze al 60 dagen, of meer, in een vertrouwde omgeving zitten dezelfde mensen. Dus tja, dan zou ik wel verwachten dat je zélf een keer een gesprek initieert, bijvoorbeeld.
Jij moet haast wel een f5 vinger hebben... jij reageert echt snelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoeveel oneliners heb je nog te gaan?
Heb UPC, maar kan hier alles volgen.................thxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je casema hebt : www.tvportal.nl. Inlog is casema, pw is casema.
Zegt ie dat nou alweer? Dat is echt serieus al de 8ste keer ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
Tijn zegt dat gedoogbeleid niet vertaald kan worden
- institutionalized non-enforcement of statutes
of
- pragmatic policy of tolerance
tja, misschien iets te moeilijk om te onthouden
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij moet haast wel een f5 vinger hebben... jij reageert echt snel![]()
Ze heeft dan ook dezelfde (soort) vriendjes als Etiënne he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Ik deed dan ook weer de zusjes naquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Een kruising tussen een wigger en Innie Minnie, is niet "mijn ding".
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff oftopic: laatste keer: ken niet alle ins en outs of afkortingen, maar ben ik als newbe wel welkom ?
Is bommie weer eens bezig in de SC ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff oftopic: laatste keer: ken niet alle ins en outs of afkortingen, maar ben ik als newbe wel welkom ?
Sure!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Hij kent vandaag geen schaamte volgens mij! Hij komt los na die aanvaring met Marliesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Waren dat de teennagels van Jeroen?![]()
Jakkiebah.![]()
Bommie, Gert en APK gok ik. Kansloze types.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Is bommie weer eens bezig in de SC ?
off-topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Tuurlijk, meissie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me niet welkom meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
off-topic:
Alleen als je je tieten laat zien in SCANMAN!!! TIETUH!!! # 5![]()
Waar wacht je op dan? Ik geef je weinig kans dat BB nu meteen de uitslag geeft. Ik gok dat ze de gesprekken op de plasma gaan laten zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Zolang je niet vervelend wordt mag je blijven.![]()
Damn wat duurt dit lang, moet morgen werken en zit te knikkebollen. Marlies is natuurlijk wel het langste bezig.![]()
Die praat ook zo laaaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Damn wat duurt dit lang, moet morgen werken en zit te knikkebollen. Marlies is natuurlijk wel het langste bezig.![]()
Waarschijnlijk weet ze die detector nog een loer te draaienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Hoop ik....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar wacht je op dan? Ik geef je weinig kans dat BB nu meteen de uitslag geeft. Ik gok dat ze de gesprekken op de plasma gaan laten zien.
Het duiveltje in Rik:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Zie Rik dan glimlachen over die anus verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |