Lieverd ( of topic) mn liefje komt uit het oosten en het is net uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Graag even tekenen op het condoleance register.
Pas als iedereen geweest isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef marky het volgende:
Waarom praten ze er helemaal niet over met elkaar? Ze mogen er nu toch over praten?
Toch klopt het.quote:
Aha dat kan ik volgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch klopt het.
Hij doelde op Monique die Tijn vandaag aankeek alsof ze 'm op z'n bek kon hengsten. En daar had 'ie gelijk in.
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Duurt wel lang nu, maar dat komt ook omdat Sabrina binnen zit natuurlijk
Ik hou der vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?![]()
Als er 1 iemand zuiver is, dan is het Sabrina wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?![]()
Een vrijwillige exit behoort nog steeds tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Marcia uit haar lijden verlost moet worden.
Die loopt een beetje weg te kwijnen in dat huis.
Absoluut!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als er 1 iemand zuiver is, dan is het Sabrina wel.
Een kruising tussen een wigger en Innie Minnie, is niet "mijn ding".quote:
Nog ff en het is maandagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
Dat was dan in de 5 minuten die ze niet op dat bed heeft liggen meuren vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddag
Ben ik benieuwd hoe ze is als ze écht opgewekt is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |