goedmaak sex!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ze gaan duidelijk neuken.
Ben jij het E10?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef gerxan het volgende:
zo... is tijn bij jullie van t voetstuk gevallen..
beter laat dan nooit, maar hij red de finale nog wel
Ik ken de andere BBs niet, maar dit is niet okquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.
tis dat mo en sa er nog in zitten...anders was ik al wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.
Me 2 + Jeroenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef gerxan het volgende:
[..]
tis dat mo en sa er nog in zitten...anders was ik al weg
Verdomme, ik loop met m'n beelden achter. Ik woon dan ook in het oosten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
Tijn "Ik wil hem op zijn bek hengsten"
Over wie had hij het dan ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
HIj is gewoon jaloers, dat monique zijn grapjes wel leuk vind en dan van hem niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef bunnyma het volgende:
Was Monique eindelijk weer eens vrolijk, praat die droplul haar weer een depressie aan.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Verdomme, ik loop met m'n beelden achter. Ik woon dan ook in het oosten.
Nee, hij had het over Mo tegenover hemzelf.quote:
Zei ze dat ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kreeg een Rob flashback die de daad bij het woord voegde toen Tijn het over 'op je bek hengsten' had
ja en jeroen...toch vreemd dat jeroen altijd onderaan bungelt en tijn bij de favo zat, lijkt nu wel omgekeerdquote:
Graag even tekenen op het condoleance register.quote:
Dat klinkt een beetje vreemdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, hij had het over Mo tegenover hemzelf.
Lieverd ( of topic) mn liefje komt uit het oosten en het is net uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Graag even tekenen op het condoleance register.
Pas als iedereen geweest isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef marky het volgende:
Waarom praten ze er helemaal niet over met elkaar? Ze mogen er nu toch over praten?
Toch klopt het.quote:
Aha dat kan ik volgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch klopt het.
Hij doelde op Monique die Tijn vandaag aankeek alsof ze 'm op z'n bek kon hengsten. En daar had 'ie gelijk in.
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Duurt wel lang nu, maar dat komt ook omdat Sabrina binnen zit natuurlijk
Ik hou der vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?![]()
Als er 1 iemand zuiver is, dan is het Sabrina wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'O, ik dacht lamazegguh dat je moest liegen weetjewel?![]()
Een vrijwillige exit behoort nog steeds tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Marcia uit haar lijden verlost moet worden.
Die loopt een beetje weg te kwijnen in dat huis.
Absoluut!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als er 1 iemand zuiver is, dan is het Sabrina wel.
Een kruising tussen een wigger en Innie Minnie, is niet "mijn ding".quote:
Nog ff en het is maandagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
Dat was dan in de 5 minuten die ze niet op dat bed heeft liggen meuren vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddag
Ben ik benieuwd hoe ze is als ze écht opgewekt is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze gaf juist aan dat ze weer wat beter in dr vel zat vanmiddag
Marcia = haar vaderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
t Is wel treffend dat zo een beetje iedereen hier zei dat Marcia los zou komen als haar vader uit het huis zou zijn maar niets blijkt minder waar. Het is gewoon écht een héle saaie nikszeggende en vooral niets toevoegende trut.
Die vraagt zich af waar de stem vandaan komt. Of was dat Jeroen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Sabrina is de enige die in de DBK niet in de camera kijkt.
Op zich kwam ze wel los (dmv drank), maar ja....degene met wie ze los kwam is het huis uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
t Is wel treffend dat zo een beetje iedereen hier zei dat Marcia los zou komen als haar vader uit het huis zou zijn maar niets blijkt minder waar. Het is gewoon écht een héle saaie nikszeggende en vooral niets toevoegende trut.
Ik vond haar vader niet achter de ellebogen.quote:
Hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Ze denkt: Als ik de camera niet kan zien, dan kunnen ze mij ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Ja, ik snap het ook niet. Het is juist zo'n leuk feest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dansen ze niet ?
Echt welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond haar vader niet achter de ellebogen.
Alleen te zien op TV toch ? ( is gejat door mn ex)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet je maar eens op letten bij die nominatie filmpjes.
nachtfeestje 1 gast met alochol de rest erzonderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Het is juist zo'n leuk feest.
Dat wordt weer nachtwerk.![]()
uitzending gemist, op de talpa sitequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alleen te zien op TV toch ? ( is gejat door mn ex)
http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/langid=43quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat als je net in een nieuwe groep zit, je wat timide bent en alchohol je kan helpen wat losser te worden. In deze is het alleen zo dat ze al 60 dagen, of meer, in een vertrouwde omgeving zitten dezelfde mensen. Dus tja, dan zou ik wel verwachten dat je zélf een keer een gesprek initieert, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich kwam ze wel los (dmv drank), maar ja....degene met wie ze los kwam is het huis uit.
Voor de rest zijn er weinig gegadigden voor 'r denk ik.
Hmm, das minder dan. Kanalenkiezer.nl dan. Of in herkansings download topic van HiDiHo afleveringen kijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je casema hebt : www.tvportal.nl. Inlog is casema, pw is casema.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoeveel oneliners heb je nog te gaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marcia is een bijzonder persoon. Zelfs haar moleculen zijn passief.
Ze voegt idd niet zo heel veel toe. Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat als je net in een nieuwe groep zit, je wat timide bent en alchohol je kan helpen wat losser te worden. In deze is het alleen zo dat ze al 60 dagen, of meer, in een vertrouwde omgeving zitten dezelfde mensen. Dus tja, dan zou ik wel verwachten dat je zélf een keer een gesprek initieert, bijvoorbeeld.
Jij moet haast wel een f5 vinger hebben... jij reageert echt snelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoeveel oneliners heb je nog te gaan?
Heb UPC, maar kan hier alles volgen.................thxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je casema hebt : www.tvportal.nl. Inlog is casema, pw is casema.
Zegt ie dat nou alweer? Dat is echt serieus al de 8ste keer ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
Tijn zegt dat gedoogbeleid niet vertaald kan worden
- institutionalized non-enforcement of statutes
of
- pragmatic policy of tolerance
tja, misschien iets te moeilijk om te onthouden
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij moet haast wel een f5 vinger hebben... jij reageert echt snel![]()
Ze heeft dan ook dezelfde (soort) vriendjes als Etiënne he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Ik deed dan ook weer de zusjes naquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Een kruising tussen een wigger en Innie Minnie, is niet "mijn ding".
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff oftopic: laatste keer: ken niet alle ins en outs of afkortingen, maar ben ik als newbe wel welkom ?
Is bommie weer eens bezig in de SC ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff oftopic: laatste keer: ken niet alle ins en outs of afkortingen, maar ben ik als newbe wel welkom ?
Sure!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Hij kent vandaag geen schaamte volgens mij! Hij komt los na die aanvaring met Marliesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Waren dat de teennagels van Jeroen?![]()
Jakkiebah.![]()
Bommie, Gert en APK gok ik. Kansloze types.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Is bommie weer eens bezig in de SC ?
off-topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Tuurlijk, meissie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me niet welkom meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
off-topic:
Alleen als je je tieten laat zien in SCANMAN!!! TIETUH!!! # 5![]()
Waar wacht je op dan? Ik geef je weinig kans dat BB nu meteen de uitslag geeft. Ik gok dat ze de gesprekken op de plasma gaan laten zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Zolang je niet vervelend wordt mag je blijven.![]()
Damn wat duurt dit lang, moet morgen werken en zit te knikkebollen. Marlies is natuurlijk wel het langste bezig.![]()
Die praat ook zo laaaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Damn wat duurt dit lang, moet morgen werken en zit te knikkebollen. Marlies is natuurlijk wel het langste bezig.![]()
Waarschijnlijk weet ze die detector nog een loer te draaienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Hoop ik....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar wacht je op dan? Ik geef je weinig kans dat BB nu meteen de uitslag geeft. Ik gok dat ze de gesprekken op de plasma gaan laten zien.
Het duiveltje in Rik:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Zie Rik dan glimlachen over die anus verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |