goedmaak sex!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ze gaan duidelijk neuken.
Ben jij het E10?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef gerxan het volgende:
zo... is tijn bij jullie van t voetstuk gevallen..
beter laat dan nooit, maar hij red de finale nog wel
Ik ken de andere BBs niet, maar dit is niet okquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.
tis dat mo en sa er nog in zitten...anders was ik al wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.
Me 2 + Jeroenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef gerxan het volgende:
[..]
tis dat mo en sa er nog in zitten...anders was ik al weg
Verdomme, ik loop met m'n beelden achter. Ik woon dan ook in het oosten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
Tijn "Ik wil hem op zijn bek hengsten"
Over wie had hij het dan ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
HIj is gewoon jaloers, dat monique zijn grapjes wel leuk vind en dan van hem niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:07 schreef avonne het volgende:ik dacht, het komt vandaag niet meer, maar daar is-ie weer
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef bunnyma het volgende:
Was Monique eindelijk weer eens vrolijk, praat die droplul haar weer een depressie aan.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Verdomme, ik loop met m'n beelden achter. Ik woon dan ook in het oosten.
Nee, hij had het over Mo tegenover hemzelf.quote:
Zei ze dat ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kreeg een Rob flashback die de daad bij het woord voegde toen Tijn het over 'op je bek hengsten' had
ja en jeroen...toch vreemd dat jeroen altijd onderaan bungelt en tijn bij de favo zat, lijkt nu wel omgekeerdquote:
Graag even tekenen op het condoleance register.quote:
Dat klinkt een beetje vreemdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, hij had het over Mo tegenover hemzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |