Zachtjes uitgedrukt....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Die stem van Monique is Innie Minnie in het kwadraat.
word je er nou nooit moe van om 100 keer per dag hetzelfde verhaal te houden? laat het lekker losquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Tijn is bij mij gedaald tot de allerlaatste plaats.
Maar ja, ik vrees dat mijn SMS'jes het niet gaan redden tegen de grote Tijn-minnende massa.
Nog altijd 10x beter dan waneer Micheline enthousiast wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Die stem van Monique is Innie Minnie in het kwadraat.
Als er stembanden mogen doorgesneden worden weet ik er wel een paar........quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog altijd 10x beter dan waneer Micheline enthousiast wordt.![]()
Alsof jij en de meesten op dit forum zichzelf niét regelmatig aan het herhalen zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
word je er nou nooit moe van om 100 keer per dag hetzelfde verhaal te houden? laat het lekker los![]()
Je moet het juist uiten want anders gaat het je te veel dwars zitten en uiteindelijk ontplof je van frustratie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
word je er nou nooit moe van om 100 keer per dag hetzelfde verhaal te houden? laat het lekker los![]()
Ja iedere dag een beetje meer. Echt te ergquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof jij en de meesten op dit forum zichzelf niét regelmatig aan het herhalen zijn.
Het verbaast me gewoon, dat mijn afkeer van Tijn nog steeds groeit.![]()
Micheline noemde je naam, eerder vandaag Olivia ook al.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:52 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ff gemist, fotootje zeker?
En ja m'n ouders wisten natuurlijk ook dat hij studeerde
Ik vind hem steeds irritanter worden. Als Semih wat doet dan word je niet boos hoe kinderachtig kan je zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef avonne het volgende:
Hij gaat zo húí-lén ....
Plies, Monique, hou je poot stijf
Dat is niet eens nodig, hij gaat no way huilen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef avonne het volgende:
Hij gaat zo húí-lén ....
Plies, Monique, hou je poot stijf
t Is dan ook een zeer ernstig probleem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tijn kan zelfs van een open sjampot een wereldprobleem maken
En een irritant wijf ook nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Tijn lijkt net een wijf nu met zijn gezeik.
dat ze zijn gezeur niet meer trok vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Wat zei Mo nou zachtjes tegen Tijn
Duidelijk ongesteld. Shit Blood happens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van Tijn, maar vanmiddag zag ik hem in zijn neus spittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Tijn is bij mij gedaald tot de allerlaatste plaats.
Maar ja, ik vrees dat mijn SMS'jes het niet gaan redden tegen de grote Tijn-minnende massa.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Gaat het ook niet, morgen is alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Zou zo een stel kunnen zijn he....jezus wat een onzin, gaat weer nergens over.
Klopt, lig er nachten van wakkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Is dan ook een zeer ernstig probleem.
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Lady-night het volgende:
Ik geloof mijn ogen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |