Dat is niet eens nodig, hij gaat no way huilen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef avonne het volgende:
Hij gaat zo húí-lén ....
Plies, Monique, hou je poot stijf
t Is dan ook een zeer ernstig probleem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tijn kan zelfs van een open sjampot een wereldprobleem maken
En een irritant wijf ook nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Tijn lijkt net een wijf nu met zijn gezeik.
dat ze zijn gezeur niet meer trok vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Wat zei Mo nou zachtjes tegen Tijn
Duidelijk ongesteld. Shit Blood happens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van Tijn, maar vanmiddag zag ik hem in zijn neus spittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Tijn is bij mij gedaald tot de allerlaatste plaats.
Maar ja, ik vrees dat mijn SMS'jes het niet gaan redden tegen de grote Tijn-minnende massa.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Gaat het ook niet, morgen is alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Zou zo een stel kunnen zijn he....jezus wat een onzin, gaat weer nergens over.
Klopt, lig er nachten van wakkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Is dan ook een zeer ernstig probleem.
Het spijt me zeer maar BB is inderdaad zó kut dit jaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Lady-night het volgende:
Ik geloof mijn ogen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |