Zegt ie dat nou alweer? Dat is echt serieus al de 8ste keer ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
Tijn zegt dat gedoogbeleid niet vertaald kan worden
- institutionalized non-enforcement of statutes
of
- pragmatic policy of tolerance
tja, misschien iets te moeilijk om te onthouden
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij moet haast wel een f5 vinger hebben... jij reageert echt snel![]()
Ze heeft dan ook dezelfde (soort) vriendjes als Etiënne he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef Kinga het volgende:
Sabrina is de enige die in de DBK niet in de camera kijkt.
Ik deed dan ook weer de zusjes naquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Een kruising tussen een wigger en Innie Minnie, is niet "mijn ding".
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff oftopic: laatste keer: ken niet alle ins en outs of afkortingen, maar ben ik als newbe wel welkom ?
Is bommie weer eens bezig in de SC ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff oftopic: laatste keer: ken niet alle ins en outs of afkortingen, maar ben ik als newbe wel welkom ?
Sure!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Hij kent vandaag geen schaamte volgens mij! Hij komt los na die aanvaring met Marliesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Waren dat de teennagels van Jeroen?![]()
Jakkiebah.![]()
Bommie, Gert en APK gok ik. Kansloze types.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Is bommie weer eens bezig in de SC ?
off-topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Tuurlijk, meissie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me niet welkom meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
off-topic:
Alleen als je je tieten laat zien in SCANMAN!!! TIETUH!!! # 5![]()
Waar wacht je op dan? Ik geef je weinig kans dat BB nu meteen de uitslag geeft. Ik gok dat ze de gesprekken op de plasma gaan laten zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Zolang je niet vervelend wordt mag je blijven.![]()
Damn wat duurt dit lang, moet morgen werken en zit te knikkebollen. Marlies is natuurlijk wel het langste bezig.![]()
Die praat ook zo laaaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Damn wat duurt dit lang, moet morgen werken en zit te knikkebollen. Marlies is natuurlijk wel het langste bezig.![]()
Waarschijnlijk weet ze die detector nog een loer te draaienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meissie.![]()
Hoop ik....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar wacht je op dan? Ik geef je weinig kans dat BB nu meteen de uitslag geeft. Ik gok dat ze de gesprekken op de plasma gaan laten zien.
Het duiveltje in Rik:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Zie Rik dan glimlachen over die anus verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |