Het wordt pas leuk als er een paar geweest zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef berney het volgende:
Ik zou naar bed gaan, blijf nog effies
de grote bb persoonlijkheidstest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Schakel net in. Wat is er gaande?
Zal Marcia dan wel als laatste geroepen worden want die ging als eerste slapen.quote:
Omdat ze moe waren van het noodrantsoen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Gert het volgende:
Waarom gingen ze in GODESNAAM alweer slápen dan??
Doe even normaal of ga ergens anders zittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:43 schreef berney het volgende:
ah daar komt die flikker weer hehe
Als een ander het zegt wordt er niets van gezegd. zeg ik het eens een keertje en direct commentaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Doe even normaal of ga ergens anders zitten
Rikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:46 schreef Lady-night het volgende:
Is er al iemand geweest??
De leugendetector!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef Lady-night het volgende:
La eindelijk die detector. Saar weet de spanning altijd wel te breken. Leuk. Maar verder hangt er een grafstemming. Die kop van Tijn hahaha
Huiliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:47 schreef berney het volgende:
[..]
Als een ander het zegt wordt er niets van gezegd. zeg ik het eens een keertje en direct commentaar.![]()
![]()
Ach ja, wanneer je dat niet bent, ga je sowieso niet in BB zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Lady-night het volgende:
Jezus Marlies gaat zich weer opmaken, hoezo camerageil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |