Slijmerij? Gelul natuurlijk! Komop liefje...that's the way love goes!quote:
he wat is er mis met onze prachtige achterhoekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja weet ik wel,maar je weet niet wat het is om echt hier te moeten wonen![]()
![]()
uhhh jaquote:
Ikkequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
wie wil er msnen
morgen wel evenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
wie wil er msnen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slijmerij? Gelul natuurlijk! Komop liefje...that's the way love goes!![]()
kom op, je zit nu lekker hier, omringt door oprechte glijers die je verafgoden, wat wil je nog meerquote:
Ik vind jou een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond Jaappie ook wel aardig eigenlijk
allesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
he wat is er mis met onze prachtige achterhoek![]()
oh jee ben jij er zo een, dan blijf ik uit je buurt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
strax mijn favoriete muziektiel: Woman In Chains![]()
Ik ook! is echt een toffe dude!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond Jaappie ook wel aardig eigenlijk
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind jou een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?![]()
een oprechte glijer in mijn bedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kom op, je zit nu lekker hier, omringt door oprechte glijers die je verafgoden, wat wil je nog meer![]()
heb jij wel msn dan????quote:
Jouw schoot is mijn bevelquote:
is best lekkere muziek ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
ik dacht dat jij ging slapen!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind jou een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?![]()
Zit er ook een filmpje bij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
en daarnaast boei jij me! (niet op een stefan postmamanier overigensquote:
Was jij maar zo lenig dat je jezelf oraal kon bevredigen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook! is echt een toffe dude!
mijn schootquote:
LUISTERENNNNNNNNNNN BOMMIE, of beter gezegd LEZENNNNNNNNquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
Jantje smit![]()
![]()
![]()
![]()
dat is toch niet gold????
smerige sm-heks...nu kom je wel online hequote:
Wat zeggie me nou???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ik heb een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?![]()
....niet te veel doen....dat doet auquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapen!!!
Officieel erkend homofoob!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was jij maar zo lenig dat je jezelf oraal kon bevredigen.![]()
Die slappe zak (copyright Jaappie) komt z'n afspraken nooit naquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapen!!!
wel als ie dat liedje over voor zijn lieve oma zingtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
Jantje smit![]()
![]()
![]()
![]()
dat is toch niet gold????
voeg me ff toe dan !!!!quote:
Yammie, i like it!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
smerige sm-heks...nu kom je wel online he![]()
ze liggen hier voor t oprapen, voor een appel en een ei zijn ze van jouquote:
Zal ik ff een mooie collage van jouw v-o-l-postings maken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze liggen hier voor t oprapen, voor een appel en een ei zijn ze van jou![]()
die manier was ik ook helemaal niet van planquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarnaast boei jij me! (niet op een stefan postmamanier overigens)
speciaal voor jou:quote:
Boeit het iemand?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Officieel erkend homofoob!![]()
trouwens hoe kom je er nou steeds bij dat ik die kloon zijt?
hehehe zondag te horen in het stadion tijdens utreg-ado: VOORBINDKEEPERS! VOORBINDKEEPERS!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
die manier was ik ook helemaal niet van plan![]()
![]()
ik heb geen appel en/of eiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze liggen hier voor t oprapen, voor een appel en een ei zijn ze van jou![]()
ja, mij! Ik vind het zo jammer beschuldigd te worden door iemand die ik zie als een forum-vriendquote:
dit was al voldoende denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik ff een mooie collage van jouw v-o-l-postings maken?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe zondag te horen in het stadion tijdens utreg-ado: VOORBINDKEEPERS! VOORBINDKEEPERS!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit was al voldoende denk ik![]()
Jij bent mijn gappie bommelsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, mij! Ik vind het zo jammer beschuldigd te worden door iemand die ik zie als een forum-vriend
denk dat het in het supportershome wel in een loop gezet gaat wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
[..]daarvoor zou ik best daar willen zijn
misschien kan het filmpje dan ook nog via een scherm afgespeeld worden ?
heb je me 1000ste post nog gezienquote:
zullen we samen dit forum gaan pwnen vriend Jappie? ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent mijn gappie bommels....hoe heb je ooit anders kunnen denken?
![]()
nope...kom er op het moment bijzonder weinigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb je me 1000ste post nog gezien![]()
weer een knipperend schermpje erbij voor oortjequote:
Waarom iets gaan pwnen als het reeds in ons bezit is?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we samen dit forum gaan pwnen vriend Jappie? ?
Wel lachuh, want het zal zeker goed tekeer gaan!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
denk dat het in het supportershome wel in een loop gezet gaat worden![]()
ik ga zondag wel ff kijken of ik wat kan opnemen![]()
overloper !!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
idd...arme adofansquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Wel lachuh, want het zal zeker goed tekeer gaan!![]()
ach je kunt niet genoeg benadrukken wie de baas is hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom iets gaan pwnen als het reeds in ons bezit is?![]()
check de oude badjes maar, kan niet missenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope...kom er op het moment bijzonder weinig
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
weer een knipperend schermpje erbij voor oortje![]()
Pff ik was al soort van depressief, maar dat word ik van deze muziek helemaal.quote:
je bent van mij... zie sigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:
ik had het al opstaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
En dan schakel je over op RTL4 zie je ineens Jaappie douchen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
[..]daarvoor zou ik best daar willen zijn
misschien kan het filmpje dan ook nog via een scherm afgespeeld worden ?
ze pwned je pik!quote:
quote:
vriendjes wel,maar niet met bommiequote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
vriendjes wel,maar niet met bommieHou niet van belangenverstrengeling
![]()
![]()
he he ..wij kunnen nog wel stiekum msnen hoor ...als je maar nix zegtquote:
Ik vind je een lieve meid...maar die kreisende stem alsof je net van de vismarkt komt gaat door merg en been.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik las het vanmiddag maar het linkje deed het al niet meer![]()
Maar ach, ik werd al misselijk van die zoen tussen E10 en Rik dus denk bij het zien van dit filmpje niet alleen mijn avondeten maar ook een stukje darm meekomt(en nee, geen endeldarm
)
OMFG!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve meid...maar die kreisende stem alsof je net van de vismarkt komt gaat door merg en been.![]()
Wie weet wat voor lekkers moois daar nog uit kan voortkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
vriendjes wel,maar niet met bommieHou niet van belangenverstrengeling
![]()
![]()
Pik je dit oortje ????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve meid...maar die kreisende stem alsof je net van de vismarkt komt gaat door merg en been.![]()
misschien wel een trioquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie weet wat voor lekkers moois daar nog uit kan voortkomen.![]()
Ah...msnen...das met geschreven tekst toch ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he he ..wij kunnen nog wel stiekum msnen hoor ...als je maar nix zegt![]()
Thats the spirit...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien wel een trioMaar jij en bommie blijven van elkaar af
![]()
![]()
quote:
Klopt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
ach je kunt niet genoeg benadrukken wie de baas is he![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Shownieuws? Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Gladys het volgende:
[..]![]()
het was zelfs bij shownieuws vanaaf
(om 23uur is herhaling op sbs ) Bleek een wraakactie van een jaloerse ex te zijn
Zit je in een wasserettequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ps droger klaar ga zo pleite Truste Allemaal![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar gaat dit over ????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Shownieuws? Het moet niet gekker wordenDie jongen heeft geen leven (en anus) meer
![]()
Kribbie gaat zo de eigen "familiefilmpjes" maar even in de kluis gooien![]()
Truste Inodder enne kussie meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
....das een mooie gedachte om mee te gaan slapen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan heb je me nog niet horen zingen
![]()
![]()
ik zie net dat het al 23 uur geweest isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Shownieuws? Het moet niet gekker wordenDie jongen heeft geen leven (en anus) meer
![]()
slaap lekker mijn liefste bezitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
....das een mooie gedachte om mee te gaan slapen...![]()
![]()
Truste allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
![]()
einde carriere voor postma, dat is heel simpelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
LOLquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
duhh die man zal fijn in het doel staan van de weekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=4032_0_1_0 voor wie het nog wil zien
Geniet ervan! ;-)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef Gladys het volgende:
* Gladys gaat ff fles rose opentrekken ....mooie tijd voor mijn prive zuipfestijn![]()
..zo dus ...schat ..ze mag je meesteren van voor tot achter...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...msnen...das met geschreven tekst toch ?![]()
![]()
Dat doet ie niet, want hij heeft 2 breuken in zijn been!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
duhh die man zal fijn in het doel staan van de week
dat lukt welquote:
denk dat hij god op zijn blote gebroken knieen dankt dat zijn poot op 2 plekken gebroken is twee weken geleequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
duhh die man zal fijn in het doel staan van de week
2 toch ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef chas het volgende:
[..]
Dat doet ie niet, want hij heeft 2 breuken in zijn been!
*HIK*quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Gladys het volgende:
dat lukt welHeb vanaaf mijn hele drankvoorraad weer aangevuld
![]()
er stond eerst 3 ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef chas het volgende:
[..]
Dat doet ie niet, want hij heeft 2 breuken in zijn been!
Ik zit lekker aan pisang jus mmmmmmmquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat lukt welHeb vanaaf mijn hele drankvoorraad weer aangevuld
![]()
huhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..zo dus ...schat ..ze mag je meesteren van voor tot achter...![]()
gladys meid, ...own him.... HARD
Ik zat aan een verkeerd knopje! Sowwie!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
er stond eerst 3 ?Maar dat doet wel fokking pijn hoor
(zelf ook gehad in 1999 )
Ja *HIK* .... Vorige week nog 4 uur de hik gehad daardoorquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:45 schreef chas het volgende:
[..]
Ik zat aan een verkeerd knopje! Sowwie!![]()
Zuupschuut! LOLquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef Gladys het volgende:
Ja *HIK* .... Vorige week nog 4 uur de hik gehad daardoor
slaap lekker chasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef chas het volgende:
Lieverds, ik ga de lichten hier uitdoen en mijn wekker an!
*ARG*
Tot morgenavond maar weer, maar met veel plezier!![]()
dat je jappie ff goed moet uitleggen dat hij jou eigendom isquote:
ja maar doe het nooit meer hoorquote:
doei werkende klasse!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef chas het volgende:
*ARG*
heb al mail naar windows live mail gestuurd,zodra mijn WLM het weer doet,dan pak hem prive wel ff aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat je jappie ff goed moet uitleggen dat hij jou eigendom is![]()
![]()
![]()
sleepzzzzzquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef chas het volgende:
*ARG*
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb al mail naar windows live mail gestuurd,zodra mijn WLM het weer doet,dan pak hem prive wel ff aan![]()
![]()
whahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef versabommie het volgende:
How deep is your loveeeeeeeeee
liedje is niet meer leuk na dat filmpje van postma![]()
*ril*quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef versabommie het volgende:
How deep is your loveeeeeeeeee
liedje is niet meer leuk na dat filmpje van postma![]()
truste petraaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga me bed in latersssssssssss allemaal![]()
sleepzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga me bed in latersssssssssss allemaal![]()
maar geen 5quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef puntoortje het volgende:
4
tuurlijk wel poepiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:19 schreef puntoortje het volgende:
niemand die me gezeldschap houd?
leer tellen het waren er 7quote:
gelukkig maarquote:
ik had ff F5 vergetuhquote:
je weet tochquote:
quote:
daar komt echt niemand tussenquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar komt echt niemand tussen![]()
In Nederland wel jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
einde carriere voor postma, dat is heel simpel
Zag net een linkje staan maar wil nog wel lekker slapen straksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Joh, die staan allang op het interpret! ;-)![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zag net een linkje staan maar wil nog wel lekker slapen straks![]()
Klopt, heb de beelden gezien, was tegen PSV met Kone, ze scoorde toen nog even, weet je het weer?quote:
Je had 3 benenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
er stond eerst 3 ?Maar dat doet wel fokking pijn hoor
(zelf ook gehad in 1999 )
en daar is kribbet weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt, heb de beelden gezien, was tegen PSV met Kone, ze scoorde toen nog even, weet je het weer?
nee 3 breuken...open botbreuk,onderbeen lag in een knik onder de rest van mijn beenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je had 3 benen![]()
Maar kan me voorstellen dat het pijn heeft gedaan, kwam zelf niet verder dan enkele breuken![]()
Even samen met Kribberientje boven naar House gekeken, even quality timequote:
Trustequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
ook aan deze kant slaap lekker (K) o,nee dit is geen msn![]()
![]()
truste schatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
ook aan deze kant slaap lekker (K) o,nee dit is geen msn![]()
![]()
AAUUquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee 3 breuken...open botbreuk,onderbeen lag in een knik onder de rest van mijn beenEn ja deed echt
pijn
![]()
Ik laat morgen mijn vrouw eerst wel even kijkenquote:
naar de schuur ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even samen met Kribberientje boven naar House gekeken, even quality time![]()
En dan mag ik weer terug naar de schuur![]()
kort verhaal... een vriend (die nu geen vriend meer is natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AAUUWat had je gedaan dan? Onder een tram gelopen ofzo?
Maar nu geen last meer van![]()
Valt wel mee hoor, zodra het in de buurt van -15 komt in de winter mag ik weer in m'n waterbed naast haar liggenquote:
goh lief van haar zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zodra het in de buurt van -15 komt in de winter mag ik weer in m'n waterbed naast haar liggen![]()
Wat een klootzak zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
kort verhaal... een vriend (die nu geen vriend meer is natuurlijk) heeft me dat geflikt
![]()
en ja helaas nog wel last van (qua pijn en van hoe het er uit ziet nog )
Het is zo'n schatquote:
ja was idd express...maar hier in de stad kan ie zich al niet meer (nog steeds) niet laten zien... Als bepaalde mensen hem zien,wordt ie weer eens genadeloos doorgelatenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een klootzak zeg( ga er vanuit dat het expres ging)
Kan me voorstellen dat het geen vriend meer is, je vijanden doen zoiets niet eens![]()
Neem je nog iets tegen de pijn (heb een hele kast vol en zitten best lekkere dingen tussen)
Hoe het eruit ziet is voor een vrouw belangrijker dan voor een man![]()
Mijn lichaam ziet eruit alsof een kleuterklas de Pfaff naaimachine heeft mogen uittesten![]()
toen kreeg je vast een beloning voor je oww zooo lieve woordjes hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
Vorig jaar een keer geschreven dat ze een Bulgaarse kogelstootster van 140 kilo was maar dat had ze de volgende dag gelezen![]()
Jeetje wat een hufter zeg en wat klote voor jou!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja was idd express...maar hier in de stad kan ie zich al niet meer (nog steeds) niet laten zien... Als bepaalde mensen hem zien,wordt ie weer eens genadeloos doorgelaten![]()
Enige wat ik neem,is zooi ibu's per dag (en nee lekkere dingen krijg ik niet meer)
en na 6 jaar heb ik wel beetje dat litteken (20cm lang en op sommige stukken 1cm breed) geaccepteerd,maar herinneringen blijven toch heHeb trouwens wel eens meegemaakt dat een vent daar op is afgeknapt toen ie het zag
![]()
wat hij zegt gladysquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jeetje wat een hufter zeg en wat klote voor jou!![]()
Kan me voorstellen dat het geen geliefd persoon is, een ex van mijn zusje heeft haar is geslagen en ze belde mijn broertje (nog iets groter dan ik) en die ex heeft in zijn broek staan pissen
![]()
(broertje zat wel een nacht vast
)
Ik heb gelukkig morfine, ibu 600 en movicox. Van Nol (Willie Wortel) krijg ik mijn medicinale wiet![]()
In mijn rug alleen al hadden ze 90 hechtingen nodig maar ik was al getrouwd dus het maakte allemaal niets meer uit![]()
Maar een vent die daar op afknapt is geen knip voor de neus waard![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
Vorig jaar een keer geschreven dat ze een Bulgaarse kogelstootster van 140 kilo was maar dat had ze de volgende dag gelezen![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
toen kreeg je vast een beloning voor je oww zooo lieve woordjes he![]()
Sorry was niet genoegquote:
dat geloof ikquote:
vorig jaar heb ik hem zelf nog paar hoeken van de kroeg laten zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jeetje wat een hufter zeg en wat klote voor jou!![]()
Kan me voorstellen dat het geen geliefd persoon is, een ex van mijn zusje heeft haar is geslagen en ze belde mijn broertje (nog iets groter dan ik) en die ex heeft in zijn broek staan pissen
![]()
(broertje zat wel een nacht vast
)
Ik heb gelukkig morfine, ibu 600 en movicox. Van Nol (Willie Wortel) krijg ik mijn medicinale wiet![]()
In mijn rug alleen al hadden ze 90 hechtingen nodig maar ik was al getrouwd dus het maakte allemaal niets meer uit![]()
Maar een vent die daar op afknapt is geen knip voor de neus waard![]()
zo denk ik ook,knap zelf ook niet snel op zoiets af dusquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik hem zelf nog paar hoeken van de kroeg laten zienen naar wat ik later hoorde toen hij eruit gesmeten was
hebben broertje van me en vrienden hem nog eens doorgelaten
heb ook nog wel met andere ideeen gespeeld (anderen ook)maar nooit gedaan
Ibu 600 helpt goed bij mij hoor,maar denk er toch over om eens na al die jaren met die troep te stoppen
en ja voor hem 10 anderen![]()
Iemand trouwens ervaring met tattoo's ? schijnt dat ze over een litteken geen tattoo doen?![]()
De andere helft van het huis heb ik haar gegeven dus slaap nu in de schuurquote:
Ok, en nu?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ie maar staat![]()
We moeten echt naar SC![]()
Zeg maar rustig helemaal niks.quote:
goeiemorgen...goeie bui????quote:
quote:
Ga eens werken jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef versabommie het volgende:
Lekker stil! zo zie ik het graag!
jeetje, middag schat, ik heb geen enkel gaatje nog dus ik heb dr de ballen verstand van eigenlijk, maar verder alles goedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
iemand raad... ik ben me vulling kwijt...
ja gaat verder goed... kan nu ook niet naar me eigen tandarts ... me oude is er ook niet ...GVD..zometeen ergens anders nog een afspraak.... vraag me af of ie nog weer gevuld kan/gaat worden voor het weekendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jeetje, middag schat, ik heb geen enkel gaatje nog dus ik heb dr de ballen verstand van eigenlijk, maar verder alles goed![]()
dr zal toch wel een vervangende tandarts zijn ofzo, meestal kun je voor dit soort noodsituaties altijd wel ergens anders terechtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja gaat verder goed... kan nu ook niet naar me eigen tandarts ... me oude is er ook niet ...GVD..zometeen ergens anders nog een afspraak.... vraag me af of ie nog weer gevuld kan/gaat worden voor het weekend
...dan mag ik kiezen ...naar leiden toe ...ik mag /kan op een of andere manier niet hier in de buurt want mijn tandardt zit in een ander dorp... ( de rest van het verhaal gedelete is niet van belang)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dr zal toch wel een vervangende tandarts zijn ofzo, meestal kun je voor dit soort noodsituaties altijd wel ergens anders terecht![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
weinig kans!quote:
gewoon een fles rum naar binnen kachelen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan mag ik kiezen ...naar leiden toe ...ik mag /kan op een of andere manier niet hier in de buurt want mijn tandardt zit in een ander dorp... ( de rest van het verhaal gedelete is niet van belang)
Heb je overal gezocht?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
quote:
okiedokie, ik heb dat gedelete gedeelte nie eens gelezen trouwens, ik moest echt ff werkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan mag ik kiezen ...naar leiden toe ...ik mag /kan op een of andere manier niet hier in de buurt want mijn tandardt zit in een ander dorp... ( de rest van het verhaal gedelete is niet van belang)
nope!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
okiedokie, ik heb dat gedelete gedeelte nie eens gelezen trouwens, ik moest echt ff werken![]()
zou willen dat ik mocht werken leipo!quote:
je bent er weerquote:
ja nog steeds een gat..hihi ...ik ga morgen wel bellen heb het er nu helemaal mee gehad...quote:
komt wel goed joh, dat gaatje loopt nie weg ofzo, al in de mood voor het weekendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja nog steeds een gat..hihi ...ik ga morgen wel bellen heb het er nu helemaal mee gehad...
nog niet helemaal maar dat komt morgen wel denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
komt wel goed joh, dat gaatje loopt nie weg ofzo, al in de mood voor het weekend![]()
Gewoon een propje aluminiumfolie in stoppen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
Maar serieus, moet je echt snel wat aan laten doen anders heb je in no time gierende kiespijn. Zit je morgen dus bij een weekend tandarts..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
ha ha ha ...lolbroek, daar trap ik lekker niet inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon een propje aluminiumfolie in stoppen...![]()
.. moet morgen toch richting leiden dan is het geen probleem om er heen te gaan, maar hier in de buurt kan ik niet bij een tandarts terecht volgens de weekenddienst van de tandarst omdat de mijne in regio leiden zit en niet in amsterdamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar serieus, moet je echt snel wat aan laten doen anders heb je in no time gierende kiespijn. Zit je morgen dus bij een weekend tandarts..
komt goed toch dan, hier is het weekend trouwensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. moet morgen toch richting leiden dan is het geen probleem om er heen te gaan, maar hier in de buurt kan ik niet bij een tandarts terecht volgens de weekenddienst van de tandarst omdat de mijne in regio leiden zit en niet in amsterdam... ik vind het idioot want de rekening krijg ik toch wel thuis!!
dat zei je net ook alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
komt goed toch dan, hier is het weekend trouwens![]()
hier ook ....duhhhquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij valt in herhaling..hihiquote:
Toevallig! Hier ook!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toevallig! Hier ook!
Sterker nog...hier is het vakantie!!!![]()
![]()
jamaar....das toch leuk?quote:
dat heb je dit jaar ook al meer geschrevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
euh jaquote:
euh jaquote:
euh jaquote:
Vakantie? Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toevallig! Hier ook!
Sterker nog...hier is het vakantie!!!![]()
![]()
euh jaquote:
euh jaquote:
nou snap ik wat die lelijke snor bedoelde met inhoudsloos..hihihquote:
euh jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou snap ik wat die lelijke snor bedoelde met inhoudsloos..hihih
Hoi Basje.quote:
heeeey talithaquote:
Geen flauw benul ben wel maandag VRIJquote:
graag gedaan, t is gewoon ook zo toch, ik zag je nog online komen die dag, maar toen ik ff met je wilde kletsen was je al weer wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Basje.
Bedankt voor je lieve woorden elders.
Kwamen voor mij ook precies op het juiste moment.![]()
Hoi hoiquote:
heej basjequote:
heej Inodderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
ook weer van de party
waarom zie ik je op msn niet online?
ja ik ook wel,kan ik tenminste ff rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi LuidisjeVind het eigenlijk wel prettig.
![]()
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Ben met m'n avondeten bezig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik ook wel,kan ik tenminste ff rustig ontbijten![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef demins het volgende:
[..]
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)
1 jaarlijks toegekende vrije tijd voor personen in verschillende beroepen en betrekkingen, voor leerlingen enz.
2 vakantiereis
![]()
![]()
![]()
en wat ga je eten danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben met m'n avondeten bezig!![]()
Smakelijk![]()
pasta met wat ?quote:
lekker met mayo en curryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
Heb nog n tosti over liefhebbers?
AUB zit al volquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
lekker met mayo en curry![]()
Doe mij die tosti maar,als ie nog warm is tenminste
er zit sambal opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:54 schreef Inodder het volgende:
Oepsch vergeten te vertellen is wel n VLAM tosti pas op
nee hoor heb er niets op gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
er zit sambal oplaat dan maar ff
Heb ook al nadorst van vannacht
ach, jij hier ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor heb er niets op gedaan
VLAMTOSTI®
het heetste sneetje
Het pittig gekruide vlees, bekend van onze Vlammetjes, perfect gecombineerd met de royale hoeveelheid smakelijke 48+ kaas. Zo laat de vulling van de Vlamtosti zich beschrijven.
nee geen pijn...heb met de andere kant gekauwtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef Inodder het volgende:
Al tandpijn puntjuh?
Heb je er al mee gegeten?
nog nooit van gehoord,maar toch vriendelijk bedanktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor heb er niets op gedaan
VLAMTOSTI®
het heetste sneetje
Het pittig gekruide vlees, bekend van onze Vlammetjes, perfect gecombineerd met de royale hoeveelheid smakelijke 48+ kaas. Zo laat de vulling van de Vlamtosti zich beschrijven.
doei doeiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Gladys het volgende:
Maar ik ga ff nieuwe aflevering Lost kijkenlatersss
verdwaal nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Gladys het volgende:
Maar ik ga ff nieuwe aflevering Lost kijkenlatersss
Hij houdt misschien niet van pasta!quote:
Je bent een pasta-fan, maar je durft er niet voor uit te komen?quote:
Misschien niet, misschien wel. Dat is juist de vraag hè!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Hij houdt misschien niet van pasta!![]()
Had je er nog wel wat leuks van gemaakt? Of gewoon, pasta ()
ik wordt bijna bang van je ...HOI bommiequote:
Hij eet alleen broodquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien niet, misschien wel. Dat is juist de vraag hè!
En hoezo, er iets leuks van maken? Zoziet het er toch al erg smakelijk uit vind ik.
![]()
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wordt bijna bang van je ...HOI bommie
ff Bommie een dikkequote:
jij denktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!![]()
weer eens iets anders he ... hahah ...hoe was je dag?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!![]()
Ik denk per definitie niet voor ik iets post :pquote:
Druk...kids ontbijten naar school enzovoorts, ziekenhuis kinderen ophalen ziekenhuis, spelen met de kinderen, huishouden, wassen strijken, ziekenhuis, avondeten ziekenhuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
weer eens iets anders he ... hahah ...hoe was je dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |