Ga eens werken jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef versabommie het volgende:
Lekker stil! zo zie ik het graag!
jeetje, middag schat, ik heb geen enkel gaatje nog dus ik heb dr de ballen verstand van eigenlijk, maar verder alles goedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
iemand raad... ik ben me vulling kwijt...
ja gaat verder goed... kan nu ook niet naar me eigen tandarts ... me oude is er ook niet ...GVD..zometeen ergens anders nog een afspraak.... vraag me af of ie nog weer gevuld kan/gaat worden voor het weekendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jeetje, middag schat, ik heb geen enkel gaatje nog dus ik heb dr de ballen verstand van eigenlijk, maar verder alles goed![]()
dr zal toch wel een vervangende tandarts zijn ofzo, meestal kun je voor dit soort noodsituaties altijd wel ergens anders terechtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja gaat verder goed... kan nu ook niet naar me eigen tandarts ... me oude is er ook niet ...GVD..zometeen ergens anders nog een afspraak.... vraag me af of ie nog weer gevuld kan/gaat worden voor het weekend
...dan mag ik kiezen ...naar leiden toe ...ik mag /kan op een of andere manier niet hier in de buurt want mijn tandardt zit in een ander dorp... ( de rest van het verhaal gedelete is niet van belang)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dr zal toch wel een vervangende tandarts zijn ofzo, meestal kun je voor dit soort noodsituaties altijd wel ergens anders terecht![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
weinig kans!quote:
gewoon een fles rum naar binnen kachelen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan mag ik kiezen ...naar leiden toe ...ik mag /kan op een of andere manier niet hier in de buurt want mijn tandardt zit in een ander dorp... ( de rest van het verhaal gedelete is niet van belang)
Heb je overal gezocht?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
quote:
okiedokie, ik heb dat gedelete gedeelte nie eens gelezen trouwens, ik moest echt ff werkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan mag ik kiezen ...naar leiden toe ...ik mag /kan op een of andere manier niet hier in de buurt want mijn tandardt zit in een ander dorp... ( de rest van het verhaal gedelete is niet van belang)
nope!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
okiedokie, ik heb dat gedelete gedeelte nie eens gelezen trouwens, ik moest echt ff werken![]()
zou willen dat ik mocht werken leipo!quote:
je bent er weerquote:
ja nog steeds een gat..hihi ...ik ga morgen wel bellen heb het er nu helemaal mee gehad...quote:
komt wel goed joh, dat gaatje loopt nie weg ofzo, al in de mood voor het weekendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja nog steeds een gat..hihi ...ik ga morgen wel bellen heb het er nu helemaal mee gehad...
nog niet helemaal maar dat komt morgen wel denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
komt wel goed joh, dat gaatje loopt nie weg ofzo, al in de mood voor het weekend![]()
Gewoon een propje aluminiumfolie in stoppen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
Maar serieus, moet je echt snel wat aan laten doen anders heb je in no time gierende kiespijn. Zit je morgen dus bij een weekend tandarts..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
ha ha ha ...lolbroek, daar trap ik lekker niet inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon een propje aluminiumfolie in stoppen...![]()
.. moet morgen toch richting leiden dan is het geen probleem om er heen te gaan, maar hier in de buurt kan ik niet bij een tandarts terecht volgens de weekenddienst van de tandarst omdat de mijne in regio leiden zit en niet in amsterdamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar serieus, moet je echt snel wat aan laten doen anders heb je in no time gierende kiespijn. Zit je morgen dus bij een weekend tandarts..
komt goed toch dan, hier is het weekend trouwensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. moet morgen toch richting leiden dan is het geen probleem om er heen te gaan, maar hier in de buurt kan ik niet bij een tandarts terecht volgens de weekenddienst van de tandarst omdat de mijne in regio leiden zit en niet in amsterdam... ik vind het idioot want de rekening krijg ik toch wel thuis!!
dat zei je net ook alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
komt goed toch dan, hier is het weekend trouwens![]()
hier ook ....duhhhquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij valt in herhaling..hihiquote:
Toevallig! Hier ook!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toevallig! Hier ook!
Sterker nog...hier is het vakantie!!!![]()
![]()
jamaar....das toch leuk?quote:
dat heb je dit jaar ook al meer geschrevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
Vorig jaar een keer geschreven dat ze een Bulgaarse kogelstootster van 140 kilo was maar dat had ze de volgende dag gelezen![]()
euh jaquote:
euh jaquote:
euh jaquote:
Vakantie? Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toevallig! Hier ook!
Sterker nog...hier is het vakantie!!!![]()
![]()
euh jaquote:
euh jaquote:
nou snap ik wat die lelijke snor bedoelde met inhoudsloos..hihihquote:
euh jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou snap ik wat die lelijke snor bedoelde met inhoudsloos..hihih
Hoi Basje.quote:
heeeey talithaquote:
Geen flauw benul ben wel maandag VRIJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|