nog niet helemaal maar dat komt morgen wel denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
komt wel goed joh, dat gaatje loopt nie weg ofzo, al in de mood voor het weekend![]()
Gewoon een propje aluminiumfolie in stoppen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
iemand raad... ik ben me vulling kwijt...
Maar serieus, moet je echt snel wat aan laten doen anders heb je in no time gierende kiespijn. Zit je morgen dus bij een weekend tandarts..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef puntoortje het volgende:
iemand raad... ik ben me vulling kwijt...
ha ha ha ...lolbroek, daar trap ik lekker niet inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon een propje aluminiumfolie in stoppen...![]()
.. moet morgen toch richting leiden dan is het geen probleem om er heen te gaan, maar hier in de buurt kan ik niet bij een tandarts terecht volgens de weekenddienst van de tandarst omdat de mijne in regio leiden zit en niet in amsterdamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar serieus, moet je echt snel wat aan laten doen anders heb je in no time gierende kiespijn. Zit je morgen dus bij een weekend tandarts..
komt goed toch dan, hier is het weekend trouwensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. moet morgen toch richting leiden dan is het geen probleem om er heen te gaan, maar hier in de buurt kan ik niet bij een tandarts terecht volgens de weekenddienst van de tandarst omdat de mijne in regio leiden zit en niet in amsterdam... ik vind het idioot want de rekening krijg ik toch wel thuis!!
dat zei je net ook alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
komt goed toch dan, hier is het weekend trouwens![]()
hier ook ....duhhhquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij valt in herhaling..hihiquote:
Toevallig! Hier ook!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toevallig! Hier ook!
Sterker nog...hier is het vakantie!!!![]()
![]()
jamaar....das toch leuk?quote:
dat heb je dit jaar ook al meer geschrevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
Vorig jaar een keer geschreven dat ze een Bulgaarse kogelstootster van 140 kilo was maar dat had ze de volgende dag gelezen![]()
euh jaquote:
euh jaquote:
euh jaquote:
Vakantie? Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toevallig! Hier ook!
Sterker nog...hier is het vakantie!!!![]()
![]()
euh jaquote:
euh jaquote:
nou snap ik wat die lelijke snor bedoelde met inhoudsloos..hihihquote:
euh jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou snap ik wat die lelijke snor bedoelde met inhoudsloos..hihih
Hoi Basje.quote:
heeeey talithaquote:
Geen flauw benul ben wel maandag VRIJquote:
graag gedaan, t is gewoon ook zo toch, ik zag je nog online komen die dag, maar toen ik ff met je wilde kletsen was je al weer wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Basje.
Bedankt voor je lieve woorden elders.
Kwamen voor mij ook precies op het juiste moment.![]()
Hoi hoiquote:
heej basjequote:
heej Inodderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
ook weer van de party
waarom zie ik je op msn niet online?
ja ik ook wel,kan ik tenminste ff rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi LuidisjeVind het eigenlijk wel prettig.
![]()
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Ben met m'n avondeten bezig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik ook wel,kan ik tenminste ff rustig ontbijten![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef demins het volgende:
[..]
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)
1 jaarlijks toegekende vrije tijd voor personen in verschillende beroepen en betrekkingen, voor leerlingen enz.
2 vakantiereis
![]()
![]()
![]()
en wat ga je eten danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben met m'n avondeten bezig!![]()
Smakelijk![]()
pasta met wat ?quote:
lekker met mayo en curryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
Heb nog n tosti over liefhebbers?
AUB zit al volquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
lekker met mayo en curry![]()
Doe mij die tosti maar,als ie nog warm is tenminste
er zit sambal opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:54 schreef Inodder het volgende:
Oepsch vergeten te vertellen is wel n VLAM tosti pas op
nee hoor heb er niets op gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
er zit sambal oplaat dan maar ff
Heb ook al nadorst van vannacht
ach, jij hier ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor heb er niets op gedaan
VLAMTOSTI®
het heetste sneetje
Het pittig gekruide vlees, bekend van onze Vlammetjes, perfect gecombineerd met de royale hoeveelheid smakelijke 48+ kaas. Zo laat de vulling van de Vlamtosti zich beschrijven.
nee geen pijn...heb met de andere kant gekauwtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef Inodder het volgende:
Al tandpijn puntjuh?
Heb je er al mee gegeten?
nog nooit van gehoord,maar toch vriendelijk bedanktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor heb er niets op gedaan
VLAMTOSTI®
het heetste sneetje
Het pittig gekruide vlees, bekend van onze Vlammetjes, perfect gecombineerd met de royale hoeveelheid smakelijke 48+ kaas. Zo laat de vulling van de Vlamtosti zich beschrijven.
doei doeiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Gladys het volgende:
Maar ik ga ff nieuwe aflevering Lost kijkenlatersss
verdwaal nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Gladys het volgende:
Maar ik ga ff nieuwe aflevering Lost kijkenlatersss
Hij houdt misschien niet van pasta!quote:
Je bent een pasta-fan, maar je durft er niet voor uit te komen?quote:
Misschien niet, misschien wel. Dat is juist de vraag hè!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Hij houdt misschien niet van pasta!![]()
Had je er nog wel wat leuks van gemaakt? Of gewoon, pasta ()
ik wordt bijna bang van je ...HOI bommiequote:
Hij eet alleen broodquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien niet, misschien wel. Dat is juist de vraag hè!
En hoezo, er iets leuks van maken? Zoziet het er toch al erg smakelijk uit vind ik.
![]()
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wordt bijna bang van je ...HOI bommie
ff Bommie een dikkequote:
jij denktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!![]()
weer eens iets anders he ... hahah ...hoe was je dag?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!![]()
Ik denk per definitie niet voor ik iets post :pquote:
Druk...kids ontbijten naar school enzovoorts, ziekenhuis kinderen ophalen ziekenhuis, spelen met de kinderen, huishouden, wassen strijken, ziekenhuis, avondeten ziekenhuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
weer eens iets anders he ... hahah ...hoe was je dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |