maar geen 5quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef puntoortje het volgende:
4
tuurlijk wel poepiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:19 schreef puntoortje het volgende:
niemand die me gezeldschap houd?
leer tellen het waren er 7quote:
gelukkig maarquote:
ik had ff F5 vergetuhquote:
je weet tochquote:
quote:
daar komt echt niemand tussenquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar komt echt niemand tussen![]()
In Nederland wel jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
einde carriere voor postma, dat is heel simpel
Zag net een linkje staan maar wil nog wel lekker slapen straksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Joh, die staan allang op het interpret! ;-)![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zag net een linkje staan maar wil nog wel lekker slapen straks![]()
Klopt, heb de beelden gezien, was tegen PSV met Kone, ze scoorde toen nog even, weet je het weer?quote:
Je had 3 benenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
er stond eerst 3 ?Maar dat doet wel fokking pijn hoor
(zelf ook gehad in 1999 )
en daar is kribbet weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt, heb de beelden gezien, was tegen PSV met Kone, ze scoorde toen nog even, weet je het weer?
nee 3 breuken...open botbreuk,onderbeen lag in een knik onder de rest van mijn beenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je had 3 benen![]()
Maar kan me voorstellen dat het pijn heeft gedaan, kwam zelf niet verder dan enkele breuken![]()
Even samen met Kribberientje boven naar House gekeken, even quality timequote:
Trustequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
ook aan deze kant slaap lekker (K) o,nee dit is geen msn![]()
![]()
truste schatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
ook aan deze kant slaap lekker (K) o,nee dit is geen msn![]()
![]()
AAUUquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee 3 breuken...open botbreuk,onderbeen lag in een knik onder de rest van mijn beenEn ja deed echt
pijn
![]()
Ik laat morgen mijn vrouw eerst wel even kijkenquote:
naar de schuur ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even samen met Kribberientje boven naar House gekeken, even quality time![]()
En dan mag ik weer terug naar de schuur![]()
kort verhaal... een vriend (die nu geen vriend meer is natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AAUUWat had je gedaan dan? Onder een tram gelopen ofzo?
Maar nu geen last meer van![]()
Valt wel mee hoor, zodra het in de buurt van -15 komt in de winter mag ik weer in m'n waterbed naast haar liggenquote:
goh lief van haar zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zodra het in de buurt van -15 komt in de winter mag ik weer in m'n waterbed naast haar liggen![]()
Wat een klootzak zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
kort verhaal... een vriend (die nu geen vriend meer is natuurlijk) heeft me dat geflikt
![]()
en ja helaas nog wel last van (qua pijn en van hoe het er uit ziet nog )
Het is zo'n schatquote:
ja was idd express...maar hier in de stad kan ie zich al niet meer (nog steeds) niet laten zien... Als bepaalde mensen hem zien,wordt ie weer eens genadeloos doorgelatenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een klootzak zeg( ga er vanuit dat het expres ging)
Kan me voorstellen dat het geen vriend meer is, je vijanden doen zoiets niet eens![]()
Neem je nog iets tegen de pijn (heb een hele kast vol en zitten best lekkere dingen tussen)
Hoe het eruit ziet is voor een vrouw belangrijker dan voor een man![]()
Mijn lichaam ziet eruit alsof een kleuterklas de Pfaff naaimachine heeft mogen uittesten![]()
toen kreeg je vast een beloning voor je oww zooo lieve woordjes hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
Vorig jaar een keer geschreven dat ze een Bulgaarse kogelstootster van 140 kilo was maar dat had ze de volgende dag gelezen![]()
Jeetje wat een hufter zeg en wat klote voor jou!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja was idd express...maar hier in de stad kan ie zich al niet meer (nog steeds) niet laten zien... Als bepaalde mensen hem zien,wordt ie weer eens genadeloos doorgelaten![]()
Enige wat ik neem,is zooi ibu's per dag (en nee lekkere dingen krijg ik niet meer)
en na 6 jaar heb ik wel beetje dat litteken (20cm lang en op sommige stukken 1cm breed) geaccepteerd,maar herinneringen blijven toch heHeb trouwens wel eens meegemaakt dat een vent daar op is afgeknapt toen ie het zag
![]()
wat hij zegt gladysquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jeetje wat een hufter zeg en wat klote voor jou!![]()
Kan me voorstellen dat het geen geliefd persoon is, een ex van mijn zusje heeft haar is geslagen en ze belde mijn broertje (nog iets groter dan ik) en die ex heeft in zijn broek staan pissen
![]()
(broertje zat wel een nacht vast
)
Ik heb gelukkig morfine, ibu 600 en movicox. Van Nol (Willie Wortel) krijg ik mijn medicinale wiet![]()
In mijn rug alleen al hadden ze 90 hechtingen nodig maar ik was al getrouwd dus het maakte allemaal niets meer uit![]()
Maar een vent die daar op afknapt is geen knip voor de neus waard![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is zo'n schat![]()
Vorig jaar een keer geschreven dat ze een Bulgaarse kogelstootster van 140 kilo was maar dat had ze de volgende dag gelezen![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
toen kreeg je vast een beloning voor je oww zooo lieve woordjes he![]()
Sorry was niet genoegquote:
dat geloof ikquote:
vorig jaar heb ik hem zelf nog paar hoeken van de kroeg laten zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jeetje wat een hufter zeg en wat klote voor jou!![]()
Kan me voorstellen dat het geen geliefd persoon is, een ex van mijn zusje heeft haar is geslagen en ze belde mijn broertje (nog iets groter dan ik) en die ex heeft in zijn broek staan pissen
![]()
(broertje zat wel een nacht vast
)
Ik heb gelukkig morfine, ibu 600 en movicox. Van Nol (Willie Wortel) krijg ik mijn medicinale wiet![]()
In mijn rug alleen al hadden ze 90 hechtingen nodig maar ik was al getrouwd dus het maakte allemaal niets meer uit![]()
Maar een vent die daar op afknapt is geen knip voor de neus waard![]()
zo denk ik ook,knap zelf ook niet snel op zoiets af dusquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik hem zelf nog paar hoeken van de kroeg laten zienen naar wat ik later hoorde toen hij eruit gesmeten was
hebben broertje van me en vrienden hem nog eens doorgelaten
heb ook nog wel met andere ideeen gespeeld (anderen ook)maar nooit gedaan
Ibu 600 helpt goed bij mij hoor,maar denk er toch over om eens na al die jaren met die troep te stoppen
en ja voor hem 10 anderen![]()
Iemand trouwens ervaring met tattoo's ? schijnt dat ze over een litteken geen tattoo doen?![]()
De andere helft van het huis heb ik haar gegeven dus slaap nu in de schuurquote:
Ok, en nu?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ie maar staat![]()
We moeten echt naar SC![]()
Zeg maar rustig helemaal niks.quote:
goeiemorgen...goeie bui????quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |